Selamlar
Motosikleti ile uzun yol yapan arkadaşlar var mı ?
Önerileri, (yanlarına alması gerekli gördükleri malzemeler, deneyimler gibi ..) nelerdir ?
Selamlar
Motosikleti ile uzun yol yapan arkadaşlar var mı ?
Önerileri, (yanlarına alması gerekli gördükleri malzemeler, deneyimler gibi ..) nelerdir ?
Uzun yolda lastik tamir köpüğü ve zincir yağı gerekiyor nekadar uzun yol yapacağınızada bağlı değişir
Yeni motorunuz hayırlı olsun, kazasız belasız binin inşallah.[/QUOTE]
İyi dilekleriniz için çok sağolun. Hepimizin tekeri düz bassın...selamlar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------
http://www.facebook.com/CBR250RFANCLUB burası benim sayfam, mayıs ayında gezi planlamalarına başlamayı düşünüyorum. İstanbuldaki arkadaşları toparlayabilirsem keyifli geziler yapabiliriz [/QUOTE]
pol@ris bende alıştım artık ağrımıyor. gezi planınız için uygun zamanım olursa mutlaka katılmak isterim. fan kulübe katılacağım size mesaj atarım.
Akşam kaşıntısı tutdu gün 3 saat ince temizliğe rağmen yağmurda kullanmayı çok seviyorum ya
Ve akşam bayadır düşündüğümüz american park yaptık motorlara normal kontak açıldığında sinyaller kısık bir şekilde yanıyor sinyal verdiginiz zaman normal canlılıgında yanıyor.Sadece önlere 5 saat uğrastık ama deydi
Arka sinyallere halimiz kalmadı onlarıda başka akşama
Fotolardan pek belli olmuyor renkler birbirine girmiş ama şöyle bişey oldu.
Parkları yanık giden araçları sürücülerinden dolayı çok sevmem ama motorda arka ve ön sinyallerin sürekli yanması güvenlik için gerekli özellikle koyu renk motorlarda. geçe araba kulllanırken yanımdan siyah beverly 250 geçiyor gölge gibi...
Geçen hafta akşam üzeri yağan sağnak yağışa yakalandım kot ve yazlık kıyafetlerle. ıslandım ve hava serinledi eve 20 km var. basın ekpres yolunda görüş mesafesinin de azalması ve güvenlik sebebiyle 60 km/s hızda sürüyorum. o göz gözü görmeyen yağmurda inatla orta seritten 90-100 le giden gavatlar var. görüş çok zayıf. Bunlar beni görmeyip vurabilir diye hızı arttırsam fren mesafesi ve görüş yüzünden daha tehlikeli olucak .dörtlüyü çok aradım en sağ şeritten sağ sinyalimi uyarı olarak yaktım ve öyle devam ettim. Sapaklarda diğer sinyal sonra yine sağ sinyal...Yusuf yusuf geldim
Görünürlük açısından öyle işe yarar,ama davara fark etmez.fark etsinler diye ne takarsan tak davar gene görmez yada görmemezlikte gelir.
Akşam kavşakta 200 metre öteden süratli geldimi görup korna ve sellektorler uyarı yapmama ragmen yola atlayan sürücüye selam olsun.
Merhaba,
Dünkü fırtınada motor park halindeyken düşmüş ve sağ aynam kırıldı. Aynaların fiyatlarını bilen var mı acaba? Ya da aynaları değiştiren arkadaşlardan satmak isteyen varsa alabilirim.
cümleten günaydın cbrmania'lar lütfen motorsiklet düşmanlarına dikkat edin kullanırken.ben motorumu beyaz karbon kaplatıp ön tekeri beyaza, arkayıda siyaha boyatmaya karar verdim.hayata geçirdiğim zaman(tabi geçirebilirsem) fotoları burada paylaşacağım.
Arkadaşlar bugün depoyu fulledim 233 km 8.73 litre benzin aldı 41 tl. İyi mi ki sizce ? 200 km falan sakin kullandım hep şehir içi şehir dışı karışık
[QUOTE=iguven;2652660]Merhaba,
teknik bir hata yüzünden aynı postu iki keregirdim..
Arkadaslar sol arka kucuk sela alri bagasinn oldugu kisimdaki grenaj ne kadar bilgisi olan varmi sol arka grenaj bir kere daha sormustum ama lazim k.bakmayin yoruyorum.
Bende fırtına maduruyum,motor yattı.Kuyruk grenajında biraz derince çizikler oluştu,hatta boya kalktı diyebilirim aynı zamanda kafa grenajındada çok küçük kusurlar var.Bunu nerelerde yaptırabilrim.Sonax,autoking tarzı bir yerde yaptırsam çokmu kazıklarlar.Oto yıkamacılarda filan yaptırsam yapabilirlermi.Baştan söyleyeyim pasta cılayla olacak gibi durmuyor,kısmen boya gerekebilir.Şimdiden teşekkürler...
Rüzgarlı havalarda motorunu açık alana park edenler için küçük uyarılar; honda cbf 150'lik kullanırken kış şartlarından korumak için motorun üzerin branda ile örtüyordum. Rüzgar sağlam esince brandayı şişirip motoru devirmişti. CBR 250'liği alınca bu motor ağır dedim, kalın bir branda aldım ve gergi lastiği ile brandanın her tarafından sıktım. branda hiç şişmemesine rağmen rüzgar sağa doğru yine yelken etkisiyle devirdi. Allahtan branda kalın olduğu için hasarsız atlattım. Anladım ki rüzgar çıkınca branda koymayacağız. Bu nedenle hava durumunu sürekli kontrol ederim, fırtına uyarısı varsa hemen brandayı devre dışı bırakıyorum. İkinci bir çözümde rüzgar şartlarında motorun sağ tarafına duvara gelecek şekilde koyup motoru viteste bırakıyorum. yan ayağın ters istikametini sağlama almak gerekiyor.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)