Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Nisan 2012, 15:30
#6761
şimdi kısaca özetlemek istiorum. forumdaki ilk msgım.ama bayadır takip etmekteyim : )
çook fazla olmasada uzun süre scooter kullandım.bir süredir de cbr 250 almak istemekteyim.%51 fikrim cbr den yana.haftasonu sınava giriyorum ehliyetimi alır almaz 0 cbr alırım diye düşünmekteyim.
aklıma takılan sorun şudur ki : şimdi iş-spor salonu-ev-diğer ev (hem ailemle hem ayrı evim var dolayısıyla arasında mekik dokumaktayım) hep bir çantam var.içerisinde ayakkabılarım giyisilerim fln.bir sırt çantası vs. neyse e ordan oray giderken marketten bişeylerde alınmakta halince. e birde kask .. %49 umda piaggio x9 500 almam gerektiğini söylüyor.daha rahat kullanacagımdan ve konforundan emınım. tamam cok ayrı tarzlar katılıyorum ama dedıgım gıbı çanta faktoru buyuk etken. e + kask. hadı dıyelım arkaya bırde artcı oldu.yanı verememkı hep cantayı elıne. yada tek basıma motoru park ettıımde sırtımda canta elımde kask e yaz geldı bıde mont ... cok kararsızım.
ama x9 da hepsnı koltugun altıyla topcase e koyar takılırım gerekırse . dıye dusunmekteyım.
hızla artıstlıkle işim yok.ufaktan estetik olduğuınu dusundugumden dolayı bu ıkısı arasındayım (butcemınde maksımumu 8-10 bın arası)
gerek bu fıkrımle alakalı yorumlarınızı gerek hıc dusunmedıgım bır fıkrınızı beyan edersenız cok aydınlatıcı cok sevındırıcı olur benım ıcın.: )
Reklamlar
-
10 Nisan 2012, 16:52
#6762
forumu dışardan takip edenler için 100 ile 264. sayfalarda yazılanları özetleyeyim;
motor için xenon yerine philips beyaz h4-h7 ampül tavsiye ediliyo..aydınlatması iyiymiş
10 50 motor yağı ya da 10 40 motor yağı kullanılabilir.
lastikeleri değiştirmek gerekiyo..su performansı çok kötü, kuru yolda da virajlar çok sakat...alacak arkadaşlar pirelli sport demon ya MT75 modelini ya da michelin pilot active alabilirsiniz...metzeller lazertec de uygun...
lastiğin uygun ölçüleri 140/70/17 ile 11/70/17...daha kalın kullananlar var..150 lik servis için uygun ama bi arkadaş 160 lık taktırmış..kendisi memnundu ama forum karşı çıktı..150 lik iyi olduğunu söylüyolar...lastikler 29 psi yeterli..arkalar daha fazla...
zincir yağı würth, motul ve ipone chain lube en iyi zincir yağları sıçratma yapmıyor...
anahtar zaman zaman kontağa zor giriyor zor çıkıyor, WD kulanan rahatlıyor...
5500-6000 devirde bir şıngırtı sesi geliyo motordan..herkeste yok ama 2-3 kişi çıktı 264. sayfaya kadar...
2-3 kişi yolda giderken 80-100 km süratlerde motoru stop etmiş...birisinde akü garanti kağıdı hava filtresini kapatmış ondan..birisi öyle olmamasına rağmen motoru stop etmiş...motokurt beyinde sıfırken 5-6 kere başına gelmiş ve akü garanti kağıdını hava filtresine yakın bi yerden çıkarttığın belirtti...
2. el fiyatlarından ekim kasım ayında da şikayet vardı...çok pahalı olduğu yönünde...
okudukça ekleyip yazıcam...
-
10 Nisan 2012, 16:58
#6763
Arkadaşlar ikinci bir cbr 250 aldık kardeşime ve mali sorumluluk sigortasını araştırıyorum. geçen sene ben 40,60 TL ye yaptırdım. Aldığımız arkadaşın da poliçesi böyle. Şimdi arayıp sorduğum her yer 150- 250 TL fiyattan bahsediyor.Yakın zamanda sigorta yaptıran var mı? fiyat ve telefon adres bilgilerini yazarsanız sevinirim.
Kestane kebap acele cevap
-
10 Nisan 2012, 17:07
#6764
pol@ris adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ikinci bir cbr 250 aldık kardeşime ve mali sorumluluk sigortasını araştırıyorum. geçen sene ben 40,60 TL ye yaptırdım. Aldığımız arkadaşın da poliçesi böyle. Şimdi arayıp sorduğum her yer 150- 250 TL fiyattan bahsediyor.Yakın zamanda sigorta yaptıran var mı? fiyat ve telefon adres bilgilerini yazarsanız sevinirim.
Kestane kebap acele cevap
yuh ya o kadar olur mu hiç sigorta bedeli...
-
10 Nisan 2012, 17:23
#6765
Arkadaslar anes motordan aradılar motorum gelmiş , şimdi ödeme yapmaya gidiyorum inşallah plaka ruhsat işlemlerinden sonra haftaya motoru teslim alırım. Oh nihayet sonunda kavuşuyorum herkese saygılar .
-
10 Nisan 2012, 17:29
#6766
erreeen adlı üyeden alıntı
Arkadaslar anes motordan aradılar motorum gelmiş , şimdi ödeme yapmaya gidiyorum
inşallah plaka ruhsat işlemlerinden sonra haftaya motoru teslim alırım. Oh nihayet sonunda kavuşuyorum
herkese saygılar .
Kazasız belasız inşallah, tekerin düz bassın..
-
10 Nisan 2012, 17:47
#6767
@erro,yazdıklarının çoğu doğru ama sadece bi değişik fikir söylemek istiyorum.Pirelli den memnun olmayan arkadaşlar vardı.Ve ben şunu anladım ki,lastikler kuru zeminde görevini çok çok iyi yapıyo.Ben viraj yapmadığımdan deneme şansım olmamıştı.Son 1 aydır tamamen viraj yapıyorum ve hiç bi şekilde sorun yaşatmadı bana lastikler.
-
10 Nisan 2012, 17:48
#6768
erro adlı üyeden alıntı
forumu dışardan takip edenler için 100 ile 264. sayfalarda yazılanları özetleyeyim;
motor için xenon yerine philips beyaz h4-h7 ampül tavsiye ediliyo..aydınlatması iyiymiş
10 50 motor yağı ya da 10 40 motor yağı kullanılabilir.
lastikeleri değiştirmek gerekiyo..su performansı çok kötü, kuru yolda da virajlar çok sakat...alacak arkadaşlar pirelli sport demon ya MT75 modelini ya da michelin pilot active alabilirsiniz...metzeller lazertec de uygun...
lastiğin uygun ölçüleri 140/70/17 ile 11/70/17...daha kalın kullananlar var..150 lik servis için uygun ama bi arkadaş 160 lık taktırmış..kendisi memnundu ama forum karşı çıktı..150 lik iyi olduğunu söylüyolar...lastikler 29 psi yeterli..arkalar daha fazla...
zincir yağı würth, motul ve ipone chain lube en iyi zincir yağları sıçratma yapmıyor...
anahtar zaman zaman kontağa zor giriyor zor çıkıyor, WD kulanan rahatlıyor...
5500-6000 devirde bir şıngırtı sesi geliyo motordan..herkeste yok ama 2-3 kişi çıktı 264. sayfaya kadar...
2-3 kişi yolda giderken 80-100 km süratlerde motoru stop etmiş...birisinde akü garanti kağıdı hava filtresini kapatmış ondan..birisi öyle olmamasına rağmen motoru stop etmiş...motokurt beyinde sıfırken 5-6 kere başına gelmiş ve akü garanti kağıdını hava filtresine yakın bi yerden çıkarttığın belirtti...
2. el fiyatlarından ekim kasım ayında da şikayet vardı...çok pahalı olduğu yönünde...
okudukça ekleyip yazıcam...
teşekkürler dostum, bu sayfayı sık kullananlara ekledim
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
10 Nisan 2012, 17:58
#6769
pol@ris adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ikinci bir cbr 250 aldık kardeşime ve mali sorumluluk sigortasını araştırıyorum. geçen sene ben 40,60 TL ye yaptırdım. Aldığımız arkadaşın da poliçesi böyle. Şimdi arayıp sorduğum her yer 150- 250 TL fiyattan bahsediyor.Yakın zamanda sigorta yaptıran var mı? fiyat ve telefon adres bilgilerini yazarsanız sevinirim.
Kestane kebap acele cevap
Motor 2011 cbr 125
sigorta geçen yıl axa dan 40.5 tl ye yapılmış..
Mart 23 te bikaç yerden teyit ederek aldığım fiyatlar aynı ki söyle
AXa 122 tl Anadolu 85 tl ve Allianz 140 tl ben yaptırmıyp bir hafta sonraya bırakıyorum...
nisan 1 de fiyatlar yazı gören aç gözlü sigorta sirketleri tafafından ikinci bir uçuş dalgasıyla beni 1 hafta sonra şoke ediyor..
Axa 217 tl Anadolu 160 tl Allianz 235 tl veriyor!
Alternatif firmalara bakıp liberity 115 alıyorum düşük olarak cbr 125 i model olarak tanımıyor sistem yapı kredi sigortadan 125 e bitiyor iş
-
10 Nisan 2012, 18:29
#6770
dj_eight adlı üyeden alıntı
şimdi kısaca özetlemek istiorum. forumdaki ilk msgım.ama bayadır takip etmekteyim : )
çook fazla olmasada uzun süre scooter kullandım.bir süredir de cbr 250 almak istemekteyim.%51 fikrim cbr den yana.haftasonu sınava giriyorum ehliyetimi alır almaz 0 cbr alırım diye düşünmekteyim.
aklıma takılan sorun şudur ki : şimdi iş-spor salonu-ev-diğer ev (hem ailemle hem ayrı evim var dolayısıyla arasında mekik dokumaktayım) hep bir çantam var.içerisinde ayakkabılarım giyisilerim fln.bir sırt çantası vs. neyse e ordan oray giderken marketten bişeylerde alınmakta halince. e birde kask .. %49 umda piaggio x9 500 almam gerektiğini söylüyor.daha rahat kullanacagımdan ve konforundan emınım. tamam cok ayrı tarzlar katılıyorum ama dedıgım gıbı çanta faktoru buyuk etken. e + kask. hadı dıyelım arkaya bırde artcı oldu.yanı verememkı hep cantayı elıne. yada tek basıma motoru park ettıımde sırtımda canta elımde kask e yaz geldı bıde mont ... cok kararsızım.
ama x9 da hepsnı koltugun altıyla topcase e koyar takılırım gerekırse . dıye dusunmekteyım.
hızla artıstlıkle işim yok.ufaktan estetik olduğuınu dusundugumden dolayı bu ıkısı arasındayım (butcemınde maksımumu 8-10 bın arası)
gerek bu fıkrımle alakalı yorumlarınızı gerek hıc dusunmedıgım bır fıkrınızı beyan edersenız cok aydınlatıcı cok sevındırıcı olur benım ıcın.: )
evin biri için cbr 250 al diğer ev için de piaggio yu al :D 2 evin olduğu gibi 2 motorun olsun sorunun çözülsün :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------
Zippo's adlı üyeden alıntı
Ya arkadaş ezbere konuşanları anlamıyorum.Ben 125 ile başladım,250 ile başlasam hiçbişey değişmezdi.Düşeceksin diye bişey mi var ya ? Ben 5.000 km deyim hiçte düşmedim.125 alıp 250 ye geçmekse amacın bence gereksiz.Çok rahat kullanırsın 250 yi
aynen katılıyorum ben de ilk defa gt 250 r ile başladım daha önce vites tecrübem yoktu, çok şükür kazasız sıkıntısız bindim, şimdi motoru sattım tekrar 250 lik alıcam ama bu sefer 0 almayı düşünüyorum 600 lüğe geçmeyeceğim için. türkiyenin bu şartlarında zaten gerek de yok 250 lik herşey için yeterli... sadece aragazına benzin yetiştirecek param var diyosan 600 lük 1000 lik alınabilir...
-
10 Nisan 2012, 21:39
#6771
pol@ris adlı üyeden alıntı
Kazasız belasız inşallah, tekerin düz bassın..
Çok teşekkür ederim. Hayirlisiyla motorumu aldım arkadaslar. Gitmişken kilit, branda, tank pad, cant şeridi ve bugünkü soruya rağmen koruma takozu aldım. Bu arada xenon 170 tl yerine 100 tl yazılı bir kağıt vardı. Eve gelirken kız arkadaşımla konuşurken aklıma geldi acaba takırsa miydim diye? Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ? Orada aklıma gelse bakardım ama gelmedi iste bakan bir arkadas vardı nasıldı tavsiye eder mı acaba? Motoru haftaya Perşembe alacağım icin yarın arayıp xenon da takın desem mı acaba ? Onerileri bekliyorum. Herkese saygılar ...
-
10 Nisan 2012, 23:16
#6772
erreeen adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim. Hayirlisiyla motorumu aldım arkadaslar. Gitmişken kilit, branda, tank pad, cant şeridi ve bugünkü soruya rağmen koruma takozu aldım. Bu arada xenon 170 tl yerine 100 tl yazılı bir kağıt vardı. Eve gelirken kız arkadaşımla konuşurken aklıma geldi acaba takırsa miydim diye? Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ? Orada aklıma gelse bakardım ama gelmedi iste bakan bir arkadas vardı nasıldı tavsiye eder mı acaba? Motoru haftaya Perşembe alacağım icin yarın arayıp xenon da takın desem mı acaba ? Onerileri bekliyorum. Herkese saygılar ...
ben xenonu açtırıp baktım gayet şık ve kifayetli fakat üstteki iki küçük ampul yine sarı. Onları da beyaz ampul ile değiştirirsen çok daha güzel olur bence
-
10 Nisan 2012, 23:23
#6773
-
11 Nisan 2012, 00:40
#6774
zippo başlıklara iyi yetişiyosun valla..cbr 250 başlığını 100 den itibaren okudum en aktif 3 kişiden birisin...125 r sayfasında da aktifsin gördüğüm kadarıyla..yanlış hatırlamıyosam üniversite sınavına da girdin bu arada... bi de avatarına a çok gülüyorum..terkos hasan reiz...
bu arada acemi olduğum için bir soru sormak istiyorum.geçenlerde bir video izledim ve adam vites değiştirirken debriyajı yarım santim sıkıyodu ve çok hızlı bi şekilde..kamera açısında sol eli ve yol vardı..o kadar hızlı ve senkronize ki bilmeden izleyen vitesin el ile değiştiğini zanneder..yarım santim sıkınca vites değişiyodu...ben debriyaj sıkarken sonuna kadar sıkıp anca vites yükseltip anca bırakıyorum..evet bu acemilikten ama ne kadar ustalaşırsam ustalaşayım öyle vites değiştiremem gibime geliyo..bu normal mi yoksa izlediğim adam çok mu ustaydı...motor cbr 250 r dı...
-
11 Nisan 2012, 00:51
#6775
erro kardesım debriyaj manetini sonuna kadar sıksan dahi debriyaj balatalarınin herbiri birbirinden 5 milim bile uzaklaşmaz..kavramın ayrıldığı ve öpüştuğu çok ince bir ara var zamanla bunu daha net algılarsın özellikle ani hızlanma ve yüksek süratlerde sol elin hızlı olmaz ise motorun devrinin düştüğünü kendin de farkedersin..motoru orta ayaklığa kaldır ve debriyaj manetinin hangi noktada arka tekere güç verdiğini ya da gücü kestiğini gözlemlersen daha iyi anlamanı sağlar..
-
11 Nisan 2012, 00:58
#6776
Xenonda en güçlü park lambası bile sönük kalıyor..
Bu arada xenon sadece aküyü garanti kapsamı dışında bırakıyor bilginize..
-
11 Nisan 2012, 01:06
#6777
erro adlı üyeden alıntı
zippo başlıklara iyi yetişiyosun valla..cbr 250 başlığını 100 den itibaren okudum en aktif 3 kişiden birisin...125 r sayfasında da aktifsin gördüğüm kadarıyla..yanlış hatırlamıyosam üniversite sınavına da girdin bu arada...
bi de avatarına a çok gülüyorum..terkos hasan reiz...
bu arada acemi olduğum için bir soru sormak istiyorum.geçenlerde bir video izledim ve adam vites değiştirirken debriyajı yarım santim sıkıyodu ve çok hızlı bi şekilde..kamera açısında sol eli ve yol vardı..o kadar hızlı ve senkronize ki bilmeden izleyen vitesin el ile değiştiğini zanneder..yarım santim sıkınca vites değişiyodu...ben debriyaj sıkarken sonuna kadar sıkıp anca vites yükseltip anca bırakıyorum..evet bu acemilikten ama ne kadar ustalaşırsam ustalaşayım öyle vites değiştiremem gibime geliyo..bu normal mi yoksa izlediğim adam çok mu ustaydı...motor cbr 250 r dı...
Terkos Hasan reiz candır İlgi duyduğum konulara/motorlara sık sık yazıyorum.Söz konusu cbr 250 olunca,kendi motorumda cbr 125 olunca 2 topicte de aktif olmaya çalışıyorum.Parçası filan birbirine olan motorlar çünkü.Üni sınavına girdim evet,yada o bana girdi diyelim
Vites konusuna gelince,doğru devir yakalandığı sürece debriyajı kullanmadan bile vites değiştirilebiliyomuş.
@wolky-ksk,bunu duyduğum çok iyi oldu.Senin xenon 8000k galiba.bende 8000 aldım
-
11 Nisan 2012, 13:14
#6778
Mugen döktürmüş
-
11 Nisan 2012, 13:56
#6779
Boya için jantları söktüm statik mat siyah olcak.Bakalım nasıl bişey çıkacak.
-
11 Nisan 2012, 14:23
#6780
casillas00 adlı üyeden alıntı
motor bloğu ve sasi üzerindeki hafif sarımsı siyah bence daha hoş olur veya direk metalik fırınlı siyah
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler