Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Nisan 2012, 00:05
#6721
Arkadaşlar farlar h kaç bilen var mı ? Sanırım yeni kasa cbr 125 ile 250 aynı tip farlar.Benim motora xenon taktırıcam ama h4 mü kaç bilmiyorum.
---------- Post added at 23:05 ---------- Previous post was at 22:39 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8125661/detay/
Bu xenon hakkında düşüncesi olan var mı ?
Reklamlar
-
09 Nisan 2012, 00:10
#6722
beyler forumda dışardan birisinin bu başlıkta sorduğu soruya cevap alması gerçekten çok zor...bi soru soruyoruz sadece bi kişiden cevap geliyo...
ilk motorum olarak bende cbr250 r düşünüyorum ama aklımı çelenler var....2-3 ay 125 e bin hakimiyetini geliştir sonra binersin, motor illaki düşecek ilk zamanda bari masrafın çok olmasın diyolar...siz bu konuda ne düşünüyosunuz, allah ın emri düşecek miyiz? tecrübe olarak eğitim aldığım 7-8 saat var...
bir de parça fiyatlarını bilen örnek vererek açıklayabilir mi?
-
09 Nisan 2012, 00:18
#6723
bana da demıslerdı ıllakı duseceksın dıye.
allaha sukur bı yere surtmedım bıle.
he ben asırı temkınlıyım.vırajda yavaslarım,kımseye asılmam vs.+yagmurda bıle cıkmam.
ama soylekı 10000 devır de gordum,emnıyetlı bı sekılde vıraj da yaptım vs.bu sekılde dusecegımı de pek sanmıyorum ama foca'da pek trafık de yok.buyuksehırlerde okuz dolu oldugu ıcın sen ne kadar mulayım olsan da dusebılırsın.
parca fıyatları sanılanın aksıne ucuz.bunu bırcok arkadas lınk vererek kanıtladı.
ılk motor olarak cok uygun bence.benım de 50km scooter tecrubem vardı sadece.kaymak gıbı vıtesı,hafıf kasası,oturus pozısyonu,dızgınlenmıs hırcınlıgı,ıyı frenlerı vs sı gercekten kendıne guvenı gelıyor ınsanın.hatta bazen baslangıc degıl devam bıle dıyorum kendı kendıme
-
09 Nisan 2012, 00:20
#6724
erro adlı üyeden alıntı
beyler forumda dışardan birisinin bu başlıkta sorduğu soruya cevap alması gerçekten çok zor...bi soru soruyoruz sadece bi kişiden cevap geliyo...
ilk motorum olarak bende cbr250 r düşünüyorum ama aklımı çelenler var....2-3 ay 125 e bin hakimiyetini geliştir sonra binersin, motor illaki düşecek ilk zamanda bari masrafın çok olmasın diyolar...siz bu konuda ne düşünüyosunuz, allah ın emri düşecek miyiz? tecrübe olarak eğitim aldığım 7-8 saat var...
bir de parça fiyatlarını bilen örnek vererek açıklayabilir mi?
Ya arkadaş ezbere konuşanları anlamıyorum.Ben 125 ile başladım,250 ile başlasam hiçbişey değişmezdi.Düşeceksin diye bişey mi var ya ? Ben 5.000 km deyim hiçte düşmedim.125 alıp 250 ye geçmekse amacın bence gereksiz.Çok rahat kullanırsın 250 yi
-
09 Nisan 2012, 00:31
#6725
@teocan kardesim gidon arabaya carpinca elim depoya gidonun arasında kaldi. o şiddetle biraz içeri göçmüş depo, şimdi gidonu tam sola çevirdiğimde elim o gocuge oturuyor.
@erro valla düşmenin tecrübeyle alakası yok, arabanın yanından yavaşça geçerken kapı açıldı frene bile dokumamadan yerde buldum kendimi.
-
09 Nisan 2012, 00:34
#6726
Bende arkadaslara katiliyorum. Sonucta is sende bitiyor.
Parca fiyatlarida cok uygun gercekten. Yakiti desen az, kullanimi kolay, performansi tatminkar, e daha ne olsun.
Temkinli olacaksan al derim. Ama heyecan pesindeysen 125'le basla. Cunku bu motor 170'leri gorebiliyor.
---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:31 ----------
Ekrem, bu arada bizim farlar h4.
Linkteki uruni goremiyorum, telden giriyorum.
-
09 Nisan 2012, 00:41
#6727
stepfunk adlı üyeden alıntı
Bende arkadaslara katiliyorum. Sonucta is sende bitiyor.
Parca fiyatlarida cok uygun gercekten. Yakiti desen az, kullanimi kolay, performansi tatminkar, e daha ne olsun.
Temkinli olacaksan al derim. Ama heyecan pesindeysen 125'le basla. Cunku bu motor 170'leri gorebiliyor.
---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:31 ----------
Ekrem, bu arada bizim farlar h4.
Linkteki uruni goremiyorum, telden giriyorum.
Oh be abi,bi bulamamıştım h kaç olduğunu.Ürün senin onayından da geçerse yarın alıcam
-
09 Nisan 2012, 00:43
#6728
erro adlı üyeden alıntı
beyler forumda dışardan birisinin bu başlıkta sorduğu soruya cevap alması gerçekten çok zor...bi soru soruyoruz sadece bi kişiden cevap geliyo...
ilk motorum olarak bende cbr250 r düşünüyorum ama aklımı çelenler var....2-3 ay 125 e bin hakimiyetini geliştir sonra binersin, motor illaki düşecek ilk zamanda bari masrafın çok olmasın diyolar...siz bu konuda ne düşünüyosunuz, allah ın emri düşecek miyiz? tecrübe olarak eğitim aldığım 7-8 saat var...
bir de parça fiyatlarını bilen örnek vererek açıklayabilir mi?
illaki düşersin diye bir kaide yok neden düşeceksin. Zaten 7-8 saat eğitim aldın demişsiniz kim den hangi kurumdan bilemem ama en azından deneyimli birinden birşeyler öğrenmişseniz çok iyi. Eğer yazdığınız gibi 2-3 ay 125cc kullanıp 250ccye geçicekseniz hiç al satla uğraşmayın gidin 250cc ile başlayın çünkü o süre zarfında nekadar tecrübe edinebilirsinizki sürekli motor üzerinde değilseniz 5-6bin km yapmadıktan sonra... 125cc ile başlanması tabiki daha iyi sonuçta gaz tepkisi zayıf dip gazda yapsan gideceği 100km/h (ybr yada cbf) o yüzden altından fırlamaz etmez olayı daha iyi kavrarsın. vaktin varsa 1 sezon bence 125 cc kullan sonra 250cc ye geç. Adım adım gitmek herzaman iyidir. Ama benim vaktim yok 250cc ile başlanırmı dersen başlanır tabiki ama daha dikkatli olmalısın sonuçta 160-170km/h lere çıkan bir motor 125ccye göre daha ağır racing karakterine sahip bir motor. Parça konusunda ise önce can güvenliği mal geri gelir sana birşey olmasın parçasıda ucuz cbr250nin. Bir ara inazuma düşünüyodunuz o ne oldu vazmı geçtiniz? Şahsen vaz geçmediyseniz inazuma gelene kadar ybr125 yada cbf150 alıp bol bol pratik yapın yol yapın gelincede sıfır çekin altınıza kafanız rahat olsun
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
09 Nisan 2012, 00:47
#6729
Zippo's adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar farlar h kaç bilen var mı ? Sanırım yeni kasa cbr 125 ile 250 aynı tip farlar.Benim motora xenon taktırıcam ama h4 mü kaç bilmiyorum.
---------- Post added at 23:05 ---------- Previous post was at 22:39 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8125661/detay/
Bu xenon hakkında düşüncesi olan var mı ?
arkadaşlar istoç anes motordaydım geçen hafta. oradaki 250 r lere zenon takmışlar, güzeldi ve 100 tl dediler fiyat olarak işçilik dahil. değerlendirin derim.
---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:45 ----------
motorsaykıl adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
Ben Dün Beşiktaş'a gittim. Polaris ve kardeşi ile oradaydık. Oturduk, muhabbet ettik. İkisi de güzel insanlar. Bu toplantılara katılmak isteyenler olursa tekrar yapılabilir.
evet çok keyifli bir sohbetti tekrar teşekkür ederim geldiğin için. bir iki hafta sonra tekrar planlayalım. katılım artarsa çok daha keyifli olur bence ve hatta bir süre sonra her hafta aynı gün aynı yer ve aynı saat olarak düzenli bir CBR 250 R grubu oluşturabiliriz
-
09 Nisan 2012, 00:49
#6730
Okur_tr adlı üyeden alıntı
@erro valla düşmenin tecrübeyle alakası yok, arabanın yanından yavaşça geçerken kapı açıldı frene bile dokumamadan yerde buldum kendimi.
evet düşen arakdaşlarımın çoğu ne olduğunu yerdeyken anlamış oluyo
[QUOTE=stepfunk;2640078]Bende arkadaslara katiliyorum. Sonucta is sende bitiyor.
Parca fiyatlarida cok uygun gercekten. Yakiti desen az, kullanimi kolay, performansi tatminkar, e daha ne olsun.
Temkinli olacaksan al derim. Ama heyecan pesindeysen 125'le basla. Cunku bu motor 170'leri gorebiliyor.[COLOR="Silver"]
yaşım 30, temkinli olacağımı düşünüyorum, arabayla bile şehir dışında 120 yi geçmem..
chemical adlı üyeden alıntı
illaki düşersin diye bir kaide yok neden düşeceksin. Zaten 7-8 saat eğitim aldın demişsiniz kim den hangi kurumdan bilemem ama en azından deneyimli birinden birşeyler öğrenmişseniz çok iyi. Eğer yazdığınız gibi 2-3 ay 125cc kullanıp 250ccye geçicekseniz hiç al satla uğraşmayın gidin 250cc ile başlayın çünkü o süre zarfında nekadar tecrübe edinebilirsinizki sürekli motor üzerinde değilseniz 5-6bin km yapmadıktan sonra... 125cc ile başlanması tabiki daha iyi sonuçta gaz tepkisi zayıf dip gazda yapsan gideceği 100km/h (ybr yada cbf) o yüzden altından fırlamaz etmez olayı daha iyi kavrarsın. vaktin varsa 1 sezon bence 125 cc kullan sonra 250cc ye geç. Adım adım gitmek herzaman iyidir. Ama benim vaktim yok 250cc ile başlanırmı dersen başlanır tabiki ama daha dikkatli olmalısın sonuçta 160-170km/h lere çıkan bir motor 125ccye göre daha ağır racing karakterine sahip bir motor. Parça konusunda ise önce can güvenliği mal geri gelir sana birşey olmasın parçasıda ucuz cbr250nin. Bir ara inazuma düşünüyodunuz o ne oldu vazmı geçtiniz? Şahsen vaz geçmediyseniz inazuma gelene kadar ybr125 yada cbf150 alıp bol bol pratik yapın yol yapın gelincede sıfır çekin altınıza kafanız rahat olsun
üstad motor için çok bekledim iş ev araba çocuk derken. artık bi sezon daha beklemek istemiyorum içime sinen motoru almak için. 125 lik falan alırsam trafiği anlamak en azından hata yaparsam masrafım daha az olsun diye..malum grenaj falan olayı yok...inazuma düşünmedim hiç ama ikinci eli olsaydı ikisi arasında kalabilirdim. önceden racing tarzı motorlara hiç ilgim yoktu ama cbr250 r ın gerek cc düşük olması gerekse oturuşunun dik olması beni cezbetti...
cevplarını için teşekkür ederim...
-
09 Nisan 2012, 00:50
#6731
xenon fıyatı ve servıste takılması ıyıymıs.ıstanbula gelınce dusunulebılır ;)
bu arada ;
grenajlılar dıyor. dırek plugın mı bu, ıscılık felan lazım mı? gomme dıyor cunku, grenaj felan cıkarılıyorsa hıc ugrasmam
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...61831060/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...61858875/detay
yoshı nın kalın olanı sanırım? ıncelere benzemıyor. trıoval seklınde.aralıktan berı satılmamıs.ılgınc
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...67625421/detay
-
09 Nisan 2012, 00:55
#6732
wolrath adlı üyeden alıntı
sanırım burası bir motor tamirhanesi ve ürün satılsa bile ilanı kaldırmıyorlardır.Mağazadan diyor çünkü.
-
09 Nisan 2012, 00:57
#6733
wolrath adlı üyeden alıntı
Grenajın çıkarılmasına gerek yok.Ayrıca o egzosttan uzak durun bence
-
09 Nisan 2012, 01:04
#6734
sahıstan dolayı mı? egzozdan dolayı mı
-
09 Nisan 2012, 01:12
#6735
beyler lastik ölçülerini aratıyorum ama neresinin sattığını ve fiyatını bulamadım bi türlü...!!
-
09 Nisan 2012, 01:31
#6736
Zippo's adlı üyeden alıntı
Grenajın çıkarılmasına gerek yok.Ayrıca o egzosttan uzak durun bence
İkiside.O egzost yoshi olsa bile CBR 250 için üretilmiş modeli değil.Ki bana göre yüzde 99 burda yapılıp üstüne yoshi stickerı yapılmış
-
09 Nisan 2012, 12:24
#6737
arkadaşlar merhaba..
hafta sonu motorumla yaptığım ankara yolculuğunda motorsikleti daha iyi tanıma fırsatım oldu incelemelerimi aktarmak isterim..
öncelikli konu uzun yol rahatlığı; dikey sürüşte motosiklet yanal rüzgarlardan tahminimden daha fazla etkileniyor dolayısı ile çok dik pozisyonda sürüş çok konforlu değil biraz yatık pozisyonda eğimli sürüşle yolun büyük bölümünü gittim buda biraz bel ağrısına sebep oluyor kollarımda da sarsıntıdan dolayı biraz ağrı oldu.. onun dışında yolculuk fena sayılmazdı..
yakıt ve performans noktasında motosiklet 6000 devir de 100 km dolayında seyredebiliyor ankara gidişinde 7000 devirin altına inmedim ortalama 120 km civarında hızlarda seyrettim buda ankara 470 km lik yolda 1,25 depo yaktım. şunu eklemem lazım bolu da yağmur ve bol rüzgar yakıt tüketimini baya etkiledi diyebilirim.. performans noktasında tatminkar diyebilirim, yolculuğum yaklaşık olarak duraklamalar dahil 5 saat sürdü.. dönüş yolunda 6000 devir üstüne pek çıkmadım ortalama 95-100 km hızlarda seyrettim ve 1 depo dan biraz fazla bir yakıt ile yolu tamamladım. yakıt performans göz ününe alındığında benim için normal tabi bu kullanıcıdan kullanıcıya değişir..
dikkat çekenler ; bu noktadan beni en çok şaşırtan lastiklerin performansı oldu bizim fabrika çıkışlı lastiklerimiz uzun yolda uygun sıcaklığa ulaşınca tahminimden çok daha iyi performans gösteriyormuş yağmurlu zeminlerde de fena sayılmazdı anlık hareketlere verdiği tepkiler iyi diyebilirim.. diğer bir konu zincir, uzun yolda kesinlikle zincir yağı yanınızda bulunması gerekliymiş bunu öğrenmiş oldum, zincir yağsız kalınca gaz kapamalarda ciddi oranda ses yapıyor..
şimdilik aktaracaklarım bunlar motoru yarın anes'e götüreceğim bi bakım yaptıracağım bakalım benim görmediğim bir şeyler çıkacak mı..
-
09 Nisan 2012, 12:31
#6738
reonur adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba..
hafta sonu motorumla yaptığım ankara yolculuğunda motorsikleti daha iyi tanıma fırsatım oldu incelemelerimi aktarmak isterim..
öncelikli konu uzun yol rahatlığı; dikey sürüşte motosiklet yanal rüzgarlardan tahminimden daha fazla etkileniyor dolayısı ile çok dik pozisyonda sürüş çok konforlu değil biraz yatık pozisyonda eğimli sürüşle yolun büyük bölümünü gittim buda biraz bel ağrısına sebep oluyor kollarımda da sarsıntıdan dolayı biraz ağrı oldu.. onun dışında yolculuk fena sayılmazdı..
yakıt ve performans noktasında motosiklet 6000 devir de 100 km dolayında seyredebiliyor ankara gidişinde 7000 devirin altına inmedim ortalama 120 km civarında hızlarda seyrettim buda ankara 470 km lik yolda 1,25 depo yaktım. şunu eklemem lazım bolu da yağmur ve bol rüzgar yakıt tüketimini baya etkiledi diyebilirim.. performans noktasında tatminkar diyebilirim, yolculuğum yaklaşık olarak duraklamalar dahil 5 saat sürdü.. dönüş yolunda 6000 devir üstüne pek çıkmadım ortalama 95-100 km hızlarda seyrettim ve 1 depo dan biraz fazla bir yakıt ile yolu tamamladım. yakıt performans göz ününe alındığında benim için normal tabi bu kullanıcıdan kullanıcıya değişir..
dikkat çekenler ; bu noktadan beni en çok şaşırtan lastiklerin performansı oldu bizim fabrika çıkışlı lastiklerimiz uzun yolda uygun sıcaklığa ulaşınca tahminimden çok daha iyi performans gösteriyormuş yağmurlu zeminlerde de fena sayılmazdı anlık hareketlere verdiği tepkiler iyi diyebilirim.. diğer bir konu zincir, uzun yolda kesinlikle zincir yağı yanınızda bulunması gerekliymiş bunu öğrenmiş oldum, zincir yağsız kalınca gaz kapamalarda ciddi oranda ses yapıyor..
şimdilik aktaracaklarım bunlar motoru yarın anes'e götüreceğim bi bakım yaptıracağım bakalım benim görmediğim bir şeyler çıkacak mı..
Paylaşımınız için teşekkür ederiz. Sorunsuz bir gezi olduğuna sevindim. Tekeriniz her daim düz bassın.
Lastik konusunda size katılıyorum. Lastikler ısınınca süper performans sergiliyorlar. Ama soğuk asfaltta ve soğuk lastikle daha dikkatli olmak lazım.
Isınınca bir sorun kalmıyor. Bende bunu deneyip görünce değiştirmekten vazgeçtim.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
09 Nisan 2012, 13:05
#6739
stepfunk adlı üyeden alıntı
Paylaşımınız için teşekkür ederiz. Sorunsuz bir gezi olduğuna sevindim. Tekeriniz her daim düz bassın.
Lastik konusunda size katılıyorum. Lastikler ısınınca süper performans sergiliyorlar. Ama soğuk asfaltta ve soğuk lastikle daha dikkatli olmak lazım.
Isınınca bir sorun kalmıyor. Bende bunu deneyip görünce değiştirmekten vazgeçtim.
Lastikleri bende degistircektim vazgectim,gayet is goruyo.Linkini verdigim xenon a bakabildin mi abi ?
-
09 Nisan 2012, 13:19
#6740
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler