Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Mart 2012, 16:55
#6341
Tolga Bey adlı üyeden alıntı
Merhaba Ben daha yeni Shark Vision R aldım, senin gönderdiğin 2. linkteki fotoğraf aslında Vision R'ın fotoğrafı hatta fiyatta VisionR ın fiyatı.
Kask hakkında yorum yapamayacağım çünki ödemesini yaptım ama kask Pazartesi- Salı gibi elimde olacak.
1.ve 2.arasında 2 katı fiyat farkı var ama kalite 2 kat fazlamadır bilmiyorum
Vision R ı benim tercih etme sebebim, geniş görüş açası olması idi. Bence daha fazla para vermeye değmez VisionR alın derim. Sonuçta bizim motorlar saatte 300km hız yapmıyor.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Reklamlar
-
24 Mart 2012, 17:39
#6342
GP500-1st adlı üyeden alıntı
1.90 boyla ne 600RR ne 1000RR ne de R6 da hoş durmassın iyi görünessin
Görüntü çok önemliyse Kymco Xciting250 veya ikinci el transp da uyum tam olur..CBR 250 nin üstünde kimse ne kadar güzel karizmatik motor almassın demez. Senin yerinde Xciting250 alırım gemi gibi motor.. Az yakar vites debriyaj uğraşmassın. üstüne binşnce iyi hissedersin
İlla vitesli dersen ST 250R al..
Yani uzun boylu olmam burda da sorun olacak :D Ama herşeye rağmen uygun olduğu takdirde cbr250r ve ninja250r la kısa bir sürüş yapıp öyle karar vermeyi planlıyorum. Ama dostum ilk defa olumsuz bir cevapla karşılaştım. Bu kadar kesin olmaz diyen ilk senin. Tabiki yorumların önemli çok sağol...
-
24 Mart 2012, 20:55
#6343
sıcı kullanım sonrası , motoru kapatmadan once beklıyor musunuz?
suana kadar 2 defa basıma geldı.turbo arabalarımdan alıskınlık,15-30 sn bekletmeden kapatmıyorum,buna ragmen tulumba sesı gelıyordu kapatınca.daha da bekletmek mı lazım?
-
24 Mart 2012, 22:40
#6344
pazartesi günü motosikletim park halindeyken aracın biri donerken motoru fark edemedi. son anda frene bastı ama benım motora sol arkadan carptı.
motor saga devrıldı.
o anlar halaa gözümün önünde. neyse tutanak falan tuttuk. arabanında tamponu hasar gördü.eee cbr 250 ye carpmak kolay degıl motoru kusadası honda mnr motor a götürdüm. teslim ettim. ertesi gün eksper geldi.servis bütün parcaların degiştirilmesini sagladı. normalde cizikleri ödemiyorlar.parcalar hemen şipariş edildi gelmesi bir gün sürdü.
toplamda 3 gün de hasar giderildi.
sag sinyal kırıldı
sag iç grenaj cizildi
sag büyük grenaj catladı
ön fren maneti cizildi
denge topuzu cizildi
alt sakal cizildi
egzoz koruma cizildi
radyator ile ilgili olan yag filtresinin üstünde ki kapak. cizildi
parca fiyatları tahmın ettiğim gibi degil.
fatura elime ulasınca parca fiyatlarını tek tek yazarım. işine yarayacak birileri vardır.
cıkan parcaları isteyen olursa uygun fiyattan satabılırım.
-
25 Mart 2012, 00:03
#6345
wolrath adlı üyeden alıntı
sıcı kullanım sonrası , motoru kapatmadan once beklıyor musunuz?
suana kadar 2 defa basıma geldı.turbo arabalarımdan alıskınlık,15-30 sn bekletmeden kapatmıyorum,buna ragmen tulumba sesı gelıyordu kapatınca.daha da bekletmek mı lazım?
Turbo pallerinin yağlanmasının kesilmemesi için araba da çok doğru bir uygulama.. Ne bmw ler ne mercedesler gitti o yüzden
Motor su soğutmalı olduğuğu için aşırı devirli bi kullanım sonrası dediğinz gibi bi 30-45 saniye rölanti iyi gelebilir. Su devirdaim yapıp ısıyı dağıtır..
Funkyboys
Geçmiş olsun.. moraller iyi herşeyin hallolması güzel
-
25 Mart 2012, 00:10
#6346
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Turbo pallerinin yağlanmasının kesilmemesi için araba da çok doğru bir uygulama.. Ne bmw ler ne mercedesler gitti o yüzden
Motor su soğutmalı olduğuğu için aşırı devirli bi kullanım sonrası dediğinz gibi bi 30-45 saniye rölanti iyi gelebilir. Su devirdaim yapıp ısıyı dağıtır..
Funkyboys
Geçmiş olsun.. moraller iyi herşeyin hallolması güzel
teşekkür ederim. en kötüsü böyle olsun kazalarımızın.
-
25 Mart 2012, 12:03
#6347
funkyboys adlı üyeden alıntı
pazartesi günü motosikletim park halindeyken aracın biri donerken motoru fark edemedi. son anda frene bastı ama benım motora sol arkadan carptı.
motor saga devrıldı.
o anlar halaa gözümün önünde. neyse tutanak falan tuttuk. arabanında tamponu hasar gördü.eee cbr 250 ye carpmak kolay degıl
motoru kusadası honda mnr motor a götürdüm. teslim ettim. ertesi gün eksper geldi.servis bütün parcaların degiştirilmesini sagladı. normalde cizikleri ödemiyorlar.parcalar hemen şipariş edildi gelmesi bir gün sürdü.
toplamda 3 gün de hasar giderildi.
sag sinyal kırıldı
sag iç grenaj cizildi
sag büyük grenaj catladı
ön fren maneti cizildi
denge topuzu cizildi
alt sakal cizildi
egzoz koruma cizildi
radyator ile ilgili olan yag filtresinin üstünde ki kapak. cizildi
parca fiyatları tahmın ettiğim gibi degil.
fatura elime ulasınca parca fiyatlarını tek tek yazarım. işine yarayacak birileri vardır.
cıkan parcaları isteyen olursa uygun fiyattan satabılırım.
geçmiş olsun neyseki kısa sürede halledilmiş, aynen parçaların fiyatlarını yazabilirseniz birçoğumuz bilgilenmiş oluruz, teşekkürler.
-
25 Mart 2012, 12:29
#6348
daha önce yazdım ama atlandığı için tekrarlıyorum: CBR 250 nin gerçek ağırlığı nedir acaba ? Honda'nın internet sitesi 165 kg derken ruhsatım da 151 kg yazıyor ? Acaba doğru olan hangisi, ya da yanlış olan niçin yanlış
-
25 Mart 2012, 13:18
#6349
ciplakayak adlı üyeden alıntı
daha önce yazdım ama atlandığı için tekrarlıyorum: CBR 250 nin gerçek ağırlığı nedir acaba ? Honda'nın internet sitesi 165 kg derken ruhsatım da 151 kg yazıyor ? Acaba doğru olan hangisi, ya da yanlış olan niçin yanlış
Ruhsatı dikkate alma orada herşey çarpıtılmış yazıyor, Doğru olan İnternet sitesinde yazan.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
25 Mart 2012, 14:43
#6350
Aradaki 10 kg farkı kafana takma.
Buna sıvı ağırlığıda eklenecek 13 litre benzin alcaksın 10 kg fazla olsa ne fark eder onu anlıyamadım?
165 de geç
-
25 Mart 2012, 14:53
#6351
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
Aradaki 10 kg farkı kafana takma.
Buna sıvı ağırlığıda eklenecek 13 litre benzin alcaksın 10 kg fazla olsa ne fark eder onu anlıyamadım?
165 de geç
sıvı ağırlı da eklenir, sürücü ağırlığı da, artçı ağırlığı da... mesele bu değil, bu arada kafama taktığım falan da yok... Ruhsat resmi bir belge... otomobil ruhsatları ile firmaların verdiği bilgiler arasında böyle çelişki olmaz... Motorum konusunda da merak ettim, acaba bu herkesin ruhsatında aynı biçimde mi yazılı ya da sadece benim ruhsatım oluşmuş bir sorun mu diye ? Ya da benim bilmediğim, ama başka bir arkadaşın bildiği bir konu vardır, ne biliyim kiloyla ilgili bürokratik bir nokta var ona takılmamak için böyle düzenleniyordur, ya da Hondanın verdiği ağırlık yakıtta dahil ağırlıktır falan... Öğrenmek istedim yani... yoksa 165 de geç, 185 de geç, 195 de geç... neyse !
-
25 Mart 2012, 14:55
#6352
Peki niye 250cc değilde 249 cc
-
25 Mart 2012, 15:01
#6353
Bu kilonun yanıtı mı şimdi ? Keşke bilmiyorum deyip geçseydin... Bu arada gerçek değeri 249.6 cm3, Honda da bunun böyle olduğunu söylemiş, ve üst vergi dilimine geçmesin diye böyle yapmış... Burada çelişki yok !
-
25 Mart 2012, 15:49
#6354
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
Peki niye 250cc değilde 249 cc
eger o ruhsatta 250 yazarsa mtv baya bır farklı odersınız tabı alırken odenen otv oranıda degısıyor onun ıcın boyle guzel devam
-
25 Mart 2012, 16:08
#6355
Yeni Motor Alan Arkadaşlara Hayırlı Olsun.
Bazen Görmek İstemesekde Ufak Tefek Kazalar Oluyor Onlarada Geçmiş Olsun.
Selamlar.
-
25 Mart 2012, 16:47
#6356
Arkadaşlar size sormak istediğim bir konu var birkaç gün içinde İstanbul'dan Honda CBR 250R alacağım şimdilik Mototal ile görüşüyorum. Sormak istediğim şu motorla birlikte neleri teslim alıyoruz acaba? (yedek anahtar vs) Bu konuda bilgilendirme yapabilir misiniz? Bir de fiyatı 9500 olduğundan beri kim hangi bayiden hangi fiyata aldı acaba nakit? Teşekkürler..
-
25 Mart 2012, 17:27
#6357
nakit mototal den alma derim. yanında bir tek yedek anahtar veriyorlar bir de selenin altında anahtar takımı var bir de kullanım kılavuzu. baska bir şey yok. anes motor veya d&b Honda ya bak nakit için.
-
25 Mart 2012, 17:56
#6358
ben ocakta taksitli 8950 anlaşmıştım, güngör motorda
-
25 Mart 2012, 18:18
#6359
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9505076/detay/
motorum satılıktır. Forumdan birilerine satmış olmak beni sevindirir.
-
25 Mart 2012, 19:11
#6360
ciplakayak adlı üyeden alıntı
sıvı ağırlı da eklenir, sürücü ağırlığı da, artçı ağırlığı da... mesele bu değil, bu arada kafama taktığım falan da yok... Ruhsat resmi bir belge... otomobil ruhsatları ile firmaların verdiği bilgiler arasında böyle çelişki olmaz... Motorum konusunda da merak ettim, acaba bu herkesin ruhsatında aynı biçimde mi yazılı ya da sadece benim ruhsatım oluşmuş bir sorun mu diye ? Ya da benim bilmediğim, ama başka bir arkadaşın bildiği bir konu vardır, ne biliyim kiloyla ilgili bürokratik bir nokta var ona takılmamak için böyle düzenleniyordur, ya da Hondanın verdiği ağırlık yakıtta dahil ağırlıktır falan... Öğrenmek istedim yani... yoksa 165 de geç, 185 de geç, 195 de geç... neyse !
Hocam ağırlığı merak etmeniz gayet doğal, ben burda kaideye alınmayacak bir durum göremedim ama bu sorunuza bile saçma birşey konuşmuşsunuz gibi greksiz bir cevap verilmiş.
Bunu bende merak ediyordum ama sanırım sıvılarla birlikte olan ağırlığı 165 kg. Bence küçük cc motorlarda ağırlık çok önemlidir, kg başına düşen güç bakımından, zaten az olan motor gücünden ne derecede faydalanabileceğimize etkisi tartışılmazdır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler