ışık yandığında 3.5litre benzin kalmış oluyo onunlada gazlamadığın sürece 90-100km gidersin.
Ben 70gittim hafif bi şıkırtı vardı
Mangal fotoları ve diğerlerini başka makina ile çektik arkadaş inş atıcak
Artçı kardeşim keşke gazcı olsalar
+300'lere dayanıyor vakum
Evde yemek masasının ortasına taktım masayı kaldırıyo
bu arada en son hesapta Yakıt 100km/3.6Litre
Dün baya yagmur yağıyordu bir kaç yere uğradım dur kalk felan yagmurluk eldiven elimde paketler depo üstü var bende dev gibi hepsi sığdı ama bu sefer kucağımda koca valiz gibi birde Islandi ici dısı kaski çıkardım koyacak yer yok rezillik diz boyu dedim yarın topcase alicam demir 200 tl sipariş verdim yarın öbür gün taktiricam. Cantayada bakicam hangisi hoş görünürse onu taktirmayi düşünüyorum. Ben görüntüden vazgeçtim kullanışlı olması daha önemli bence.
honda ne kadar supersport yazsada sport toring oldugunu kabul etmek gerek.
SS makina bu değil
cbr 600 f ne o halde ss degıl mı?
Çanta elbette lazım ama sanırım türkiye'de biraz daha meraklıyız biz bu çanta işine. Yurtdışındaki motorları youtube'dan falan seyrediyorum, elbette onlarda da var çanta ama bizimki kadar meraklı değiller. Bizde biraz, babadan kalma, "renault megan bagajı" hastalığı var gibi. yanlış anlaşılmasın kınamıyorum, ama böyle bir bagaj takıntımız var gibi. Biryerlere bir şeyler taşımak sanırım göçerliğimizden kalma )
Ne analiz yaptım beee
Babama söylemeyin. O, benim motorum yok sanıyor.
600f vfr 800 bu gibi motorlar racing değildir.Gidonları daha yukardadır seleleri tek parçadır ve daha konforludur.
RR'la uzun yol bitmek bilmez kemik kalmaz insanda ama bu yaz arkadaşım istanbuldan Hatay'a 600f ile gitti geldi. Hadı RR'la gidin bakalım
Yada vfr800 tam yol makinası ama bakıldığında racing gibi.
ben öle düşünmüyorum RR lada her yere gidilebilir neden derseniz benim küçücük 250cc motorumda öle bir depo varki 600rr yanında konfor aleti kalıyor ondanda zor bi oturuş pozisyonu var ama ben cbf150 den geçmiş olmama rahmen 2 günde alıştım hiçte rahatsızlık çekmiyorum aksine öbür motorlar tuhaf gelmeye başladı o kemik kalmaz rahatsızlık durumları kişiden kişiye değişen bi olay ben rahatsızlık çekmiyorum :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Arakdaşlar bende hafta sonu bi İznik yaptım orada ılıcaya girdikten sonra ( gece saatlerinde sıcak suda sırt üstü yatıp yıldızları seyretmenin tadına vardım ) biraz daha macera yaşayayım diye Bursaya gittim. bir otelde kaldım, ertesi gün de geze geze geldim.
Uzun yolda feci rüzgar alıyorsun, 120 ile falan sabit gittiğinde yol bitiyor. Çok yormuyor ama çok da konforlu değil. Yakıt her koşulda ekonomik...
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
bu arada su ruzgar olayına sınır oldum ben de. h.sonu foca-ızmır yaptım ılk defa aldıgımdan berı. sehırıcınden tırsıyordum yola cıkmadan once. oysa ruzgar benı ızmır merkeze kadar cok daha fazla yordu. bazen gıdonu oynattı hatta. ama sehırıcınde bırkac defa sıkıstırıldıktan sonra hafıf kasarlandım ve kendıme guvenım gelınce de rahatca yol aldım aracların arasında.
2 defadır depoyu dolduruyorum.
ılk depo 3.5 lıtre ort yakalamıstım.
2.de yıne 3.5 yaktı. 25 lıraya doldu depo ve 154km gıttım bu yakıtla. o da 16 kurus edıyor kı s.ıcı ıcın ıyı deger dıye dusunuyorum.
aldıgımdan berı 1kerede mars basmama sorunu bır kere yasadım kı o da 2.sınde aldı. kar yagısından dolayı 6gun calıstırmamıstım.
fren olarak cok memnunum(maasallah) ızmır'de hayvan gıbı onume atlayan arac sagolsun acemılıgımden on frene asıldım ama kıtlemedı allaha sukur. bız de kombıne fren sıstemı yok ama cok dengelı duruyor alet. yaklasık 90la gıdıordum ne oldugunu anlamadan kaymadan 30lara ındım. he ders oldu artık takıp mesafesını bıraz daha arttırdım ve sıcı ayagım frende oluyor genelde.
aynaların acısı kotu ama dırsek cekınce guzel bı acı elde edıyorum genelde.zaten arkaya bakma sansım pek olmuyor 90dan sonra zıra kafamı cevıremıyorum o ruzgarda
rodajı 525km de bıtırdıkten sonra 10k gordum devır olarak.normalde yoshımura almaya gtmıstım kahramanlara ama stock egzozun sesı de hosuma gıttı bagırınca. boyle takılcam zıra 350lıralık yoshıler 125cc lık ortak kullanım sanırım,pek ufak geldı gozume. bulabılırsem bolton kıt almayı dusunuyorum.
Aynen bende müzdariptip bu konudan. Arka çanta taktım rahat ettim. Motor Tricolor ise beyaz çanta al, iyi oluyor. Bir tavsiyem var arka çanta led lambalı ise led sayısına bak. ben Led lambalı diye aldım elektrik bağlantısını yapınca bir gördüm 4 tane minik led koymuşlar, kendini zor aydınlatıyor. Şimdi ekstra led alıp döşeyeceğim içine. Elektrik bağlantısını arka stop'an çekti servis. Işıklı çantalarda diğer bir özellik eletrik sistemi bazı çantalarda tek kablo var. Ya stop olacak yada sürekli yanacak. Bazı çantalarda birden fazla kablo var. Hem sürekli yanıp hemde stop özelliği olabiliyor. Arka bağlantı demiri motorun kendi stop lamba görüşünü biraz kapattığı için, LEd lambalı çantaların avantajı var diye düşünüyorum, gece görünürlüğü açısından. Son olarak Led'li arka çanta elektrik bağlantısında araya jack koydur. Değişiklik olsun diye arka demiri çıkartmak ve yerine orjinal boynuzları takmak istersen, kabloyu kesmek zorunda kalmazsın. Piyasadan bende orjinal demirini aldım cuk diye oturdu yuvalarına. Sadece arka sele kapanırken biraz bastırmak gerekiyor. milimetrik bir yükseklik kalıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------
Haftasonunki rotamız kamera 125'deydi pek bize biraz uzak kalmış ama yol çok güzel bide havalar ısınsa lastik ısınsa çok daha güzel olcak
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)