@alphertunga çok iyi olmuş jant şeridi.Ah bide jant siyah olcak
Can abi'den ses çıkmadı hiç bu aralar ? Xenon nasıl oldu bekliyorum merakla.
@alphertunga çok iyi olmuş jant şeridi.Ah bide jant siyah olcak
Can abi'den ses çıkmadı hiç bu aralar ? Xenon nasıl oldu bekliyorum merakla.
Teşekkürler Zıppo's ve diğer beğenen arkadaşlar da eksik olmasın.
Uploaded with ImageShack.us
Arkadaşlar merhaba;
Başlığı uzun zamandır takip etmekteyim ve sonunda mali durumumu hallettikten sonra buraya yazmak istedim,
CBR 250 sini satmak isteyen yada çevresinde temiz, sağlıklı motor sahibi bilen varsa eğer ilgileniyorum arkadaşlar. Burada bi raile gibi herkez tanımadığım bir yerden almaktansa burdan birinden almak daha tatmin edecektir beni şimdiden teşekkür ederim iyi akşamlar..
http://www.ebay.com/itm/L-R-CARBON-M...sories&vxp=mtr
fiyat olarak aynalar iyi ben beğendim alınabilir
http://www.ebay.com/itm/2011-CBR250R...sories&vxp=mtr
bu parçalarda burada nekadar bilmiyorum ama pahalı gelmedi bana ilanda
Arkadaşlar led stop kullanan varmı? nereden bulabilirim. ben ferrari takip çakarı takmak istiyorum da stop lambasının led olması lazım.
Herkese selamlar. 2012 sezonuna güzel bir CBR250R ile girmeyi düşünüyorum. Siz güzel kullanıcılarına ise birkaç sorum var
1- Motorun servis aralıkları&yağ değişimleri kaç kmde bir?
2- Motor 140 km/s hızla giderken kaç bin devir çeviriyor (benim için oldukça önemli)
3- Motorda sizin başınıza gelen yada çevreden duyduğunuz herhangi bir kronik sorun varmı?
4- Servis ücreti ne kadar?
5- Oturuş pozisyonu tam bir RR gibi olmadığı söyleniyor. Bir CBF rahatlığı beklemiyorum tabiki... Oturuş pozisyonu size göre rahat mı?
Şimdiden teşekkürler.
3. sorunun cevabı olarak.
5500 devirde bir şıkırtı varmı diye forumlarda okudum. mahkeme falan uğraşıyordu,sonucu ne oldu. yada vaz geçip sattı mı ? bilmiyorum. birde yağ eksiltip garantiden motor değiştiren bir kullanıcı vardı. eski sayfalarda.
Hele şu üsluba bak.. Kardeş senin amacın bilgilendirmek filan değil, sadece mide bulantısı yaratmak. Beden yaşın ilerlemiş belki ama zihniyet bir yerden sonra hiç büyüyememiş, artık bir zahmet terket buraları da yetişkin muhabbetleri çevirelim.
Soru soran arkadaş, devir sorun hakkında www.gearingcommander.com sitesinde birçok sayısal bilgi bulabilirsin. Kaç zamandır ön dişliyi büyütüp büyütmemeyi düşünüyorum, çok faydasını gördüm bu sitenin. Gerçi CBR250R'in teker çevre ölçüsünü yanlış girmişler, bu yüzden biraz yanlış hesaplıyor, doğru rakamı girersen düzeliyor.
bence arada bir 7500-8000 yapın.
rodaj muddetı boyunca cok devırsız gezmek de aletı sagır yapabılır.
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
bu arada fotograf cok guzel olmus casıllas ;)
alpertunga: serıtler guzel olmus.ben de kendım yapayım dedım.on taraflar oldu gıbı de arka tarafları .ctım sanırım hhehe ılk servısımde ızmır'e ındıgımde duzgun yaptırcam. 2.fotoda flasorde ne kadar etkılı oldugunu gordum
Dediğinizde mantıklı motorun silindir ve segmanlarının birbirine alışıp iz yapması ilk 30-40'de bitmiş oluyor.Bu yüzden Motoru servisten alıp eve gelirken ki dönem çok önemli burda motoru 1-2-3-4 vitesleri uzatıp kompresörle yavaşlatmanın ve daha sonra normal kitapçıkta ki gibi devam etmenin iyi olacağını ve rodajdaki motora 1litre'ye 5gram 2T motosiket yağı atmanın yararlı olacağını söylüyolar.
Tabi bunu yapmassan olmaz diye bişey yok Daha iyi olurmuş
Bide ilk yağ Gri bir renkte çıkarsa bu rodajın kötü geçtiğine bir işaretmiş
Valla okuduklarımı söylüyorum doğru yanlış bilmiyorum ama mantıklı adamların dedikleri
baya bi yazı okudum sağır kalma işi rodajın ilk dönemleri oluyormuş bu kmden sonra pek bişey fark etmiyor.Sadece ilk yağı değiştirmek için bekliyorum bu yağ çünkü değişik bir sıvı.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)