Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Temmuz 2011, 14:32
#2101
Forumdan Uzaklaştırıldı
Müşür ayarı var onu ayarlattır..arzalıysa değişirler zaten..
Reklamlar
-
03 Temmuz 2011, 15:49
#2102
muyat26 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar, cbr 250 r nin ön frenine bastığımda arkadaki fren lambası yanmasına rağmen, arka frende fren lambası yanmıyor. bu genel bişeymi yoksa benim fren müşürümde olan bi hatamı.tahminimce sorun benim müşürden kaynaklanıyor gibi geliyor. bu arada dolu depoyla biraz uslu,birazda agresif kullanımda 300 km yapacak gibi geliyor. Motor bence güzel yaklaşık 500 km oldu.şimdilik iyi gibi ama alt devirlerde biraz titreşim yapıyor. ve vites geçişleri sert gibi.
300 Km den fazla yapar ben sabit devirde kullanıyorum 200 Km geçti depo yarıda. Sanırım 400 Km yakın bir yol katedecek. al devirlerde titreşim, vites geçişlerinde zorlanmanın, ilk zamanlar normal olduğunu, pistonlar alışınca bu durumun düzeleceğini söylüyorlar
-
03 Temmuz 2011, 21:07
#2103
arkadaşlar bugün depomu fulleyip şehir içinde yaklaşık 80 km yol yaptım benzin göstergesinden sadece bir çizgi eksildi. yakıt sarfiyatı kendi düşünceme göre oldukça iyi motorun. şehir içinde düşük devirlerde motor devir istiyor ve buna bağlı titreşim oluyor ancak biraz daha gaz verdiğinizde motorun rahatladığınıda hissediyorsunuz ve gerçek performansını görebiliyorsunuz ben rodajda olduğumdan henüz fazla sıkıştırmak istemedim ama motorun hızlanması çok güzel 110 - 120 km aralığına hiç üzmeden yol uygun olduğunda çıkabiliyorsunuz. ayrıca amortisör sistemide büyük motorları aratmıyor yüksek süratlarde çukura girdiğinizde kesinlikle kafa sallama yada denge kaybı sözkonusu değil.otobanada çıkıp biraz limitleri zorlıycam ama rodaj döneminden sonra. ancak benim alırkenki hesaplarımın hepsine uyan bir motor bugün buna tam kanaat getirdim. yani şehir içinde şişmeyen çok yakmayan uzun yolada çıktığınızda 110 - 120 km hızlarda zorlanmadan seyahat edebileceğiniz canınız biraz heyecan istersede daha yüksek süratlere yok demiycek bir motor. kısacası 4 silindir bir motor kadar olamasada o heyecanı ve adrenalini yaşatabilen ve bence bu paranın karşılığı olan bi makine .daha büyük motor düşünenler için malum benzin ve diğer lastik bakım onarım vb masraflarını karşılaştırdığınızda bu zamanda racing tarzı düşünenler için olması gereken herşeyi barındırıyor. ayrıcada nereye gitseniz ilgi odağı olmasıda cabası
-
04 Temmuz 2011, 00:27
#2104
Hondaq adlı üyeden alıntı
Bayi almaz,sordugun sacma bence
Bilgi almak saçmalık değildir.
gurcano nickli arkadaşımız gibi yorum yapmak yerine, ukalalık yapmak daha kolay geliyor nedense millete.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------
Bugün motoru Honda Çorlu'da inceledim.
2 tane siyah, bir tane Tricolor CBR 250R, bir tane de CBR 125R vardı.
Hepsi satılmıştı.
Sipariş versek ne zaman gelir diye sorduğumda, eylüle gün verdiklerini söylediler.
Ne motormuş arkadaş.
-
04 Temmuz 2011, 00:29
#2105
yeni cbr250R'ımı kutlayan arkadaşlara teşekkür ederim. Bugün ben de şehirlerarası yolda 92 km yaptım ilk kez. Anlatayım diye foruma girmişim. Ama Lastromantic son mesajında yazmak istediklerimi çok güzel anlatmış zaten. Kısacası şehir içnde günlük de kullanabileceğiniz, otobana çıktığınızda 120km'yi rahatlıkla yapan. üzerine çıkmak isterseniz de 165km'ye kadar çıkabilen, bakım onarım ve yakıt masafları daha büyük hacimli motorlarla kıyaslandığında düşük bir motor istiyorsanız CBR250R çok güzel iş görüyor. Düşük devirlerde titreşimli çalışma herkeste varmış demekki. Zaten daha büyük hacimli motorları şehir içinde kullanamazsınız diyorlardı. Demekki bundan dolayıymış. 1-N-2 vites geçilerinin sonrunlu olduğundan bahsetmiştim ama artık böyle b problem kalmadı. Ya benim acemiliği atmamla ilgili ya da motor kullandıkça alışıyor. Bir tek sıkıntı var motorla ilgili. Otobanda hızlanırken motor hacmi küçük olduğundan yüksek hızlara çıkabilmek için sık vites değiştirmek sürücüyü yorabiliyor. Sonuçta benim kullanm amacımla birebir örtüşüyor bu motor ve daha büyük hacimli motorlara geçmek için hiç acelem yok. Belki d hiç geçmem
İçinizde ilave çanta alan var mı CBR250R için ?
-
04 Temmuz 2011, 00:53
#2106
Arkadaşlar türkiyeye kırmızı renk 250 geldi mi ya ? Bugün tuzlada gördüm
-
04 Temmuz 2011, 01:25
#2107
Zippo's adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar türkiyeye kırmızı renk 250 geldi mi ya ? Bugün tuzlada gördüm
gördüğün vfr 1200 olabilir, cbr 250 ye çok benziyor
bende pendikte görmüştüm ilkten cbr 250 sandım yakından bakınca vfr olduğunu anladım.
-
04 Temmuz 2011, 01:29
#2108
c3nk adlı üyeden alıntı
gördüğün vfr 1200 olabilir, cbr 250 ye çok benziyor
bende pendikte görmüştüm ilkten cbr 250 sandım yakından bakınca vfr olduğunu anladım.
Şimdi dank etti,aynen vfr galiba Çok benziyordu
-
05 Temmuz 2011, 17:27
#2109
Şuan Bodrum Kıvrak motorda 1 adat siyah 250r vardır ilgilene.
-
05 Temmuz 2011, 18:40
#2110
kıvrak motoru bir arayalım bakalım inşallah aşırı talepten kıvraklık yapmazlar
-
05 Temmuz 2011, 21:30
#2111
muyat26 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar, cbr 250 r nin ön frenine bastığımda arkadaki fren lambası yanmasına rağmen, arka frende fren lambası yanmıyor.
Senin mesajdan sonra merak edip denedim. Ön frende arka stop hemen yanıyor ama arka frende sonuna kadar basınca ancak yanıyor.Arka fren pedalının üzerinde bir sensör var sanırım ordan ayarlanabiliyormuş hassasiyeti.
Zippo's adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar türkiyeye kırmızı renk 250 geldi mi ya ? Bugün tuzlada gördüm
Kırmızı renk avrupada bile yok amerikaya özel ürettiler diye biliyorum.
Çanta ile ilgili sıkıntısı olan ya da çanta ile ilgilenen kimse yok sanırım aramızda
-
06 Temmuz 2011, 12:40
#2112
CaptainHakan adlı üyeden alıntı
yeni cbr250R'ımı kutlayan arkadaşlara teşekkür ederim. Bugün ben de şehirlerarası yolda 92 km yaptım ilk kez. Anlatayım diye foruma girmişim. Ama Lastromantic son mesajında yazmak istediklerimi çok güzel anlatmış zaten. Kısacası şehir içnde günlük de kullanabileceğiniz, otobana çıktığınızda 120km'yi rahatlıkla yapan. üzerine çıkmak isterseniz de 165km'ye kadar çıkabilen, bakım onarım ve yakıt masafları daha büyük hacimli motorlarla kıyaslandığında düşük bir motor istiyorsanız CBR250R çok güzel iş görüyor. Düşük devirlerde titreşimli çalışma herkeste varmış demekki. Zaten daha büyük hacimli motorları şehir içinde kullanamazsınız diyorlardı. Demekki bundan dolayıymış. 1-N-2 vites geçilerinin sonrunlu olduğundan bahsetmiştim ama artık böyle b problem kalmadı. Ya benim acemiliği atmamla ilgili ya da motor kullandıkça alışıyor. Bir tek sıkıntı var motorla ilgili. Otobanda hızlanırken motor hacmi küçük olduğundan yüksek hızlara çıkabilmek için sık vites değiştirmek sürücüyü yorabiliyor. Sonuçta benim kullanm amacımla birebir örtüşüyor bu motor ve daha büyük hacimli motorlara geçmek için hiç acelem yok. Belki d hiç geçmem
İçinizde ilave çanta alan var mı CBR250R için ?
165 yaptınmı ???
Her asker yeşil bereli olamaz
-
06 Temmuz 2011, 14:49
#2113
[QUOTE=__sArSıLmAz__;2398029]165 yaptınmı ???[/QUOTE
sence yapmazmı yani 165 ?
-
06 Temmuz 2011, 15:14
#2114
arkadaslar cbr 250 turkıyede satısa sunuldumu ?
-
06 Temmuz 2011, 16:48
#2115
_play_06 adlı üyeden alıntı
arkadaslar cbr 250 turkıyede satısa sunuldumu ?
arkadaşım ne satısı biz aldık bınıyoruz bıle günaydın
-
06 Temmuz 2011, 17:21
#2116
[QUOTE=LASTROMANTIC;2398119]
__sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı
165 yaptınmı ???[/QUOTE
sence yapmazmı yani 165 ?
Tek silindir 250cc bi motor 165km hızı eğim olmayan yolda hava şartlarına göre ve üzerindeki kullanıcının ağırlına göre yapabilir.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
06 Temmuz 2011, 19:05
#2117
hoyrat79 adlı üyeden alıntı
arkadaşım ne satısı biz aldık bınıyoruz bıle günaydın
soruyu sordukdan sonra hemen sahıbınde.coma bakdım evet almıssınız yanı cbr 250 nın gelmesı hayal gıbı bırseydı.
-
06 Temmuz 2011, 21:33
#2118
CaptainHakan adlı üyeden alıntı
yeni cbr250R'ımı kutlayan arkadaşlara teşekkür ederim. Bugün ben de şehirlerarası yolda 92 km yaptım ilk kez. Anlatayım diye foruma girmişim. Ama Lastromantic son mesajında yazmak istediklerimi çok güzel anlatmış zaten. Kısacası şehir içnde günlük de kullanabileceğiniz, otobana çıktığınızda 120km'yi rahatlıkla yapan. üzerine çıkmak isterseniz de 165km'ye kadar çıkabilen, bakım onarım ve yakıt masafları daha büyük hacimli motorlarla kıyaslandığında düşük bir motor istiyorsanız CBR250R çok güzel iş görüyor. Düşük devirlerde titreşimli çalışma herkeste varmış demekki. Zaten daha büyük hacimli motorları şehir içinde kullanamazsınız diyorlardı. Demekki bundan dolayıymış. 1-N-2 vites geçilerinin sonrunlu olduğundan bahsetmiştim ama artık böyle b problem kalmadı. Ya benim acemiliği atmamla ilgili ya da motor kullandıkça alışıyor. Bir tek sıkıntı var motorla ilgili. Otobanda hızlanırken motor hacmi küçük olduğundan yüksek hızlara çıkabilmek için sık vites değiştirmek sürücüyü yorabiliyor. Sonuçta benim kullanm amacımla birebir örtüşüyor bu motor ve daha büyük hacimli motorlara geçmek için hiç acelem yok. Belki d hiç geçmem
İçinizde ilave çanta alan var mı CBR250R için ?
Önceki sayfalarda motokurt un motorunda var. Açılan gezi topikinde de görebilirsin. Arkaya top case gerçekten pek iyi durmuyor. Soft çanta(tekstil) olan yeterli diye düşünüyorum. Fiyatı 160 lira civarı. Normalde 50 litre körükleri açılınca 70 litre sanırım sağ-sol toplam
-
06 Temmuz 2011, 22:31
#2119
__sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı
165 yaptınmı ???
şu videoda hızlanma testini gözlerinle görebilirsin => http://www.youtube.com/watch?v=zedjh39y9nQ
Motor tek silindir ama dnyada ilk ve tek olarak özel bu motor için dizayn edilmiş güçlü bi tasarıma sahip. youtube daki videolardan birinde torkunun cbr1000 ile aynı olduğu ama son hızının tabi ki daha düşük olduğundan bahsediliyordu hatta.
Kendim motora henüz acemi olduğum için ve henüz rodajda olduğumdan motoru çok zorlamamak için en fazla 4. viteste 120 yaptım. vites yükseltip gaz versem 6. vitteste 170'i rahat yapacak gibi hissettirdi bana
---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:20 ----------
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Önceki sayfalarda motokurt un motorunda var. Açılan gezi topikinde de görebilirsin. Arkaya top case gerçekten pek iyi durmuyor. Soft çanta(tekstil) olan yeterli diye düşünüyorum. Fiyatı 160 lira civarı. Normalde 50 litre körükleri açılınca 70 litre sanırım sağ-sol toplam
Teşekkür ederim. Arayıp bakıcam çantaya. Kendi orjinal çantası fotolarda şık duruyor ama 19lt imiş ve 300€ civarında olduğunu sanıyorum. benzin tankının üzerine birşey düşütüyordum bende tailbag yerine.
Bu arada yabancı sürüş testi videolarında adamlar lastik kalitesini çok beğenmişler. Diyorlar ki normalde bu tip bir yarış motoru alındığında ilk yapılacak şey lastikleri kaliteli lastiklerle değiştirmektir ama ilk defa fabrika çıkışından bu kadar iyi lastikleri olan bi motorla karşılaştık.
Trafikte nereye gitsem gözler üzerimde. her ışıkta olmasa bile 3 ışıkta bir kesin biri yanaşıp motoru soruyor. İlgiden biraz sıkılmaya başladım
-
07 Temmuz 2011, 14:18
#2120
Normal midir bilmiyorum ama gaz verirken geri atmaya çalışan kısmı sabit tutmak el bileğimi uzun yolda yoruyor. Belki de yayları filan yeni olduğundan serttir. Zamanla alışacaktır.
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Önceki sayfalarda motokurt un motorunda var. Açılan gezi topikinde de görebilirsin. Arkaya top case gerçekten pek iyi durmuyor. Soft çanta(tekstil) olan yeterli diye düşünüyorum. Fiyatı 160 lira civarı. Normalde 50 litre körükleri açılınca 70 litre sanırım sağ-sol toplam
soft çantanın resmini bulamadım. internette satılıyor mu?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler