Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
15 Şubat 2014, 12:57
#18801
07mehmet07 adlı üyeden alıntı
kardeşim geçmiş olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------
Hele şükür sonunda aldın mı
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inşallah, bende bugün jant şeridi çektim boya koruma yaptırdım, sticker yapıştırdım, haftaya da siyah yerlere karbon kaplama yaptırıcam, resimlerini atarım
boya korumayı nerede ve ne kadara yaptırdınız? ben ziebart'a vermeyi düşünüyorum çizik giderici ve boya koruma olarak
Reklamlar
-
15 Şubat 2014, 13:01
#18802
agrasiwe adlı üyeden alıntı
bugün sağlam bi kaza atlattım, ikinci köprüye gidiş yolunda emniyet şeridinde giderken normal hızımda max 65-70 bi araba emniyet şeridine doğru kafayı çıkardı yavaşladım, korna çaldım, görür dedim görmedi, iyice kafasını çıkardı, tekrar kornaya asıldım ama yemedi girdi yola, sağa yol kenarındaki su oluğuna girdim, adamın aynasına hafiften çarparak girdim, işin aksi tarafı sağda belli aralıklarla su gideleri yapmışlar hendek içine, tam ona denk geliyordum ki, ani bir manevra ile sıyırdım oluğun tam içinde yalpa yapa yapa durdum, elemanda yanımda durdu özür kıyamet gitti it herif... öküz çok anlayacağınız, verilmiş sadakamız varmış. aldığım ders ne derseniz, soğuk kanlı olunca, dikkatli olup öndeki aracın ne yapacağını kestirince bi şekilde kazadan kurtulabilirsiniz...
Öncelikle geçmiş olsun. Hatanın çoğunluğu sizde bunu bilmeniz gerekiyor. Emniyet şeridinde gidilmez. Bir araç arıza yaptığında ilk yapacağı şey emniyet şeridine bir an önce girmek olacaktır. Arkadan emniyet şeridinden gelen var mı diye kontrol etmeyebilir zira orası yol değil adı üstünde emniyet şeridi. Motosikletler emniyet şeridinden gider algısını kırmak gerekiyor bizim toplumda.
Hele bir de İstanbul gibi biryerde emniyet şeridinden o hızlarda gitmek büyük sıkıntı. Bundan sonra normal şeridinizden gidin bence. Trafik sıkışıksa emniyet şeridi kullanılabilir ancak orada da hız 70'lere kadar çıkmamalı.
-
15 Şubat 2014, 13:38
#18803
agrasiwe adlı üyeden alıntı
kardeşim bunu hiç servise sordun mu ? merak etmişimdir hep bunu, sen söylüyorsunda, garanti öylemi diyor ? yani 1000 de gel sonra 12000 de gel garanti içinmi diyor, ben dediğini pek sanmıyorum, 1000 - 2000 yağ değişimi sonra 4000 demişti 125r için bana en son Honda Artı yani arkadaşı yanlış yönlendirmek gibi olmasın ama şöyle bir durumda olabilir, tamam honda kitapçığında 1000 - 12000 diye gidiyor olabilir ama hangi standartlarda olduğunu pek bilmiyorum honda da kendince böyle bir standart koydu ise sıkıntı olmasın onun için... öğrenmek lazım şart
Honda Efede yapılmıstı benım motor. Bana kitapcıktakı Genel bakımların Garanti dısı kalmaması ıcın qelmemi sölemişlerdi 1 bakımda. baska bişi sölemediler. ara bakımı kendım yapıom ki şöyler durum var honda kitapa böle yazdı ise böledir
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
15 Şubat 2014, 14:03
#18804
ybalci adlı üyeden alıntı
Öncelikle geçmiş olsun. Hatanın çoğunluğu sizde bunu bilmeniz gerekiyor. Emniyet şeridinde gidilmez. Bir araç arıza yaptığında ilk yapacağı şey emniyet şeridine bir an önce girmek olacaktır. Arkadan emniyet şeridinden gelen var mı diye kontrol etmeyebilir zira orası yol değil adı üstünde emniyet şeridi. Motosikletler emniyet şeridinden gider algısını kırmak gerekiyor bizim toplumda.
Hele bir de İstanbul gibi biryerde emniyet şeridinden o hızlarda gitmek büyük sıkıntı. Bundan sonra normal şeridinizden gidin bence. Trafik sıkışıksa emniyet şeridi kullanılabilir ancak orada da hız 70'lere kadar çıkmamalı.
uyarılar için teşekkür ederim, söylediklerinizde bir nebze haklısınız, yalnız araç arıza yapmadı trafikten kaçmak için dikkatsizce daldı, kaldı ki girerken kontrol etmez diye birşey yok kanımca, benim yerime ambulansta gelebilirdi, duyamayabilirsin zart diyede girilmez, ayrıca emniyet şeridi motosiklet için emniyetlidir, bilmiyorum siz motor kullanıyormusunuz ama emniyet şeridi kullanımını kırmaya calısılım da trafik varken neden girilir dediniz anlamadım bi yol değil dediniz, trafik varsa gidilir dediniz, üstelik bizim ibrelerde 60 - 70 km 50 lere tekabül eder, yani sandığınız kadar hızlı değildim, ayrıca benim kendi görüşüm trafik akıcı ise zaten emniyetten gitmem ama trafik varsa emniyetten emin şekilde giderim, burda da benim çokta hatam olduğunu düşünmüyorum eğer araç dediğiniz gibi arıza yaptığı için dalmış olsa ben özür dilerdim ama öyle değildi benimki gayet normal bir hızda normal bir davranıştı.. yani ben emniyet şeridi bu ülkede motosikletler için emniyetli yoldur hocam !
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------
cx571 adlı üyeden alıntı
Honda Efede yapılmıstı benım motor. Bana kitapcıktakı Genel bakımların Garanti dısı kalmaması ıcın qelmemi sölemişlerdi 1 bakımda. baska bişi sölemediler. ara bakımı kendım yapıom ki şöyler durum var honda kitapa böle yazdı ise böledir
dostum elbette öyle bir durum var ama demek istediğim, ara bakımlarında serviste yapılma zorunluluğu varmı, aslında kitaba göre ara bakımda yok ama honda merkez ile mail atıp bu durumu soracağım
-
15 Şubat 2014, 14:30
#18805
benimki zaten 8 bin km de en son ne zaman bakımı yapıldı hatırlamıyorum unutum arar sorarım ve birde suyunu ne zaman değiştirilmesi gerekiyor ?
-
15 Şubat 2014, 15:34
#18806
agrasiwe adlı üyeden alıntı
uyarılar için teşekkür ederim, söylediklerinizde bir nebze haklısınız, yalnız araç arıza yapmadı trafikten kaçmak için dikkatsizce daldı, kaldı ki girerken kontrol etmez diye birşey yok kanımca, benim yerime ambulansta gelebilirdi, duyamayabilirsin zart diyede girilmez, ayrıca emniyet şeridi motosiklet için emniyetlidir, bilmiyorum siz motor kullanıyormusunuz ama emniyet şeridi kullanımını kırmaya calısılım da trafik varken neden girilir dediniz anlamadım bi yol değil dediniz, trafik varsa gidilir dediniz, üstelik bizim ibrelerde 60 - 70 km 50 lere tekabül eder, yani sandığınız kadar hızlı değildim, ayrıca benim kendi görüşüm trafik akıcı ise zaten emniyetten gitmem ama trafik varsa emniyetten emin şekilde giderim, burda da benim çokta hatam olduğunu düşünmüyorum eğer araç dediğiniz gibi arıza yaptığı için dalmış olsa ben özür dilerdim ama öyle değildi benimki gayet normal bir hızda normal bir davranıştı.. yani ben emniyet şeridi bu ülkede motosikletler için emniyetli yoldur hocam !
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------
dostum elbette öyle bir durum var ama demek istediğim, ara bakımlarında serviste yapılma zorunluluğu varmı, aslında kitaba göre ara bakımda yok ama honda merkez ile mail atıp bu durumu soracağım
2 tane Honda Yetkılı servisi bu sorunuzdan sonra arayp net bilqi almak istedim.
Düzce ve Bursa Honda Yetkılı servislerini aradım. İkisinin cevabıda aynı idi.
Kitapcığa göre diyor 1-12-24 diye gidiyor ama diyor . 1000 bakımdan sonra diyo 6000 bakımıda servise gelirsenız diyor ileride sorun cıktıqı zaman fabrıka bunları baz alabiliyor diyor. ben dedım ara bakımları kendım yapıyorum dedım. Sorun yok dedi Motorun Garantisi bozulmuyor dedi.
Bursa Duran Kardeşler ve Moto Ensar Düzce Honda Yetkılı servislerinden alınan cevap bu sekılde.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
15 Şubat 2014, 15:36
#18807
çok teşekkürler 10 bin kmde yapayım bi ozaman
-
15 Şubat 2014, 15:37
#18808
MrMaydec adlı üyeden alıntı
benimki zaten 8 bin km de en son ne zaman bakımı yapıldı hatırlamıyorum unutum arar sorarım ve birde suyunu ne zaman değiştirilmesi gerekiyor ?
İkilemde kaldınız ise 8000 bakımı var. ara bakımlar 1-4-8-12 kısacası 4000 kmde bir bakım yapılır. 8000 bakımında ise genel değişenleri -> Yağ ve Yağ filitresi,Alt tıpa contası ve Hava filtresi. Suyunu ise motorun sağ tarafında yağ kontrol haznesının yanında kutuyu görürsünüz. Oradan min ve max seviye gözüküyor ordan kontrol edebilirsiniz ayrıca radyatörü filan sakın açmaya kalkmayn tavsiye edilmıyor zaten.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
15 Şubat 2014, 16:06
#18809
cx571 adlı üyeden alıntı
İkilemde kaldınız ise 8000 bakımı var. ara bakımlar 1-4-8-12 kısacası 4000 kmde bir bakım yapılır. 8000 bakımında ise genel değişenleri -> Yağ ve Yağ filitresi,Alt tıpa contası ve Hava filtresi. Suyunu ise motorun sağ tarafında yağ kontrol haznesının yanında kutuyu görürsünüz. Oradan min ve max seviye gözüküyor ordan kontrol edebilirsiniz ayrıca radyatörü filan sakın açmaya kalkmayn tavsiye edilmıyor zaten.
8 bin bakımı yapılmamış zaten ben 8 binde aldım, suyunuda değiştirmiş antifriz varmış ben yinede kontrol ederim teşekkür ederim şuanlık başka sorum yok
Hayat boş gazla çoş
-
15 Şubat 2014, 16:43
#18810
Schizophren adlı üyeden alıntı
boya korumayı nerede ve ne kadara yaptırdınız? ben ziebart'a vermeyi düşünüyorum çizik giderici ve boya koruma olarak
Ben Antalya'da yaşıyorum işyerinin yakınındaki oto kuaföre 30 tl'ye yaptırdım
-
16 Şubat 2014, 03:32
#18811
ziebart 300 tl çıkardı motora heralde hesapları karıştırdı araba 300e gelmiyor
-
16 Şubat 2014, 12:10
#18812
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
ziebart 300 tl çıkardı motora heralde hesapları karıştırdı araba 300e gelmiyor
geçen iki hafta önce bi yıkamacıya gittim adam bi köpük tuttu, bide tazikli su onlarıda kendim tuttum dikkatlice, bide kendim sildim, neyse bitirdim ne kadar dedim, 10 lira dedi, 5 dakka adama hakaret ettim, kavga ettik, dedim size daha gelenin anasını napim dedim, ulan yavsaklar benzincide 1 liraya köpüklü yıkıyolar arayı kaca yıkıyonuz dedim, 15 dedi şerefsiz, utanmadı bide sanki bi bok yaptı bak aklıma geldi sinirlendim yine
-
17 Şubat 2014, 02:23
#18813
-
17 Şubat 2014, 04:51
#18814
şu ikinci pozu vermeni bekliyordum
-
17 Şubat 2014, 11:23
#18815
-
17 Şubat 2014, 13:39
#18816
-
17 Şubat 2014, 13:40
#18817
agrasiwe adlı üyeden alıntı
şu ikinci pozu vermeni bekliyordum
Benim başkalarından ne eksiğim var
-
17 Şubat 2014, 14:10
#18818
Arkadaşlar bende kask olarak shoei raid II var ve yine shoei xr 1100 almak istiyorum kullanan veya kask hakkında bilgisi olan var mıdır? Raid II çok rahatsız edici özellikle 100+ hızlarda çok fazla ses alıyor ve baş ve boyuna çok fazla rüzgar yükü biniyo. Bide havalandırma sorunu var tabiki ))
-
17 Şubat 2014, 15:03
#18819
ugur.t adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende kask olarak shoei raid II var ve yine shoei xr 1100 almak istiyorum kullanan veya kask hakkında bilgisi olan var mıdır? Raid II çok rahatsız edici özellikle 100+ hızlarda çok fazla ses alıyor ve baş ve boyuna çok fazla rüzgar yükü biniyo. Bide havalandırma sorunu var tabiki
))
bu kask hakkında olumlu yorumlar okumuştum.
-
17 Şubat 2014, 15:22
#18820
ugur.t adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende kask olarak shoei raid II var ve yine shoei xr 1100 almak istiyorum kullanan veya kask hakkında bilgisi olan var mıdır? Raid II çok rahatsız edici özellikle 100+ hızlarda çok fazla ses alıyor ve baş ve boyuna çok fazla rüzgar yükü biniyo. Bide havalandırma sorunu var tabiki
))
Ben kullandım kardeşim xr1100. Çok rahat, kaliteli bir kask, herhangi bir şikayetim olmadı. Gönül rahatlığıyla alabilirsin.
Kimilerinin terapiye ihtiyacı olabilir, benimse motorsikletim var..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler