Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Ocak 2014, 22:03
#18281
tavares adlı üyeden alıntı
orjinal hava filtresi ne kadar? değiştirenler kaç binde değiştirdiniz?
10bin kmdeyim, yakıt son bin km de ciddi bi artış gösterdi, 4 litre oldu 100kmde.
12bin km bakımından önce servise soksam subab ayarı vs mi yapılması gerekli, çok anlamıyorum maalesef.
Hava filtresi 16tl'ydi yanlış hatırlamıyosam. Geçen hafta 6000 bakımında değiştirttim ben. Yazın çok tozlu yollarda kullandım, simsiyah olmuş. Bakımdan çıktıktan sonra ilk defa bugün gazladım, bence değmiş :D
Reklamlar
-
12 Ocak 2014, 23:07
#18282
Arkadaşlar selamlar,
Öncelikle herkesin kandili mübarek olsun.
Ufak(umarım ufakdır) bir sorunum var, sizden yardım isteyecektim.
Bu gün CBR250R (2013) nin zincirini temizliyordum. Zincir temizleme sprayi+diş fırçası+bez elimden geldiğince temizledim. Bir süre sonrada yağladım filan, o kısımda pek sıkıntı çıkmadı. Çamurluğu da söktüm taktım.
Arka sehba olmadığı için garaj içinde ilerleterek temizliyordum. Temizlediğim yeri ayarlamak için sürekli izliyordum zinciri. Yine ilerletirken ayaklık yere hafif sürttü ve motordan ufak bir parça düştü. Sol ayaklık tarafından düştü. Resmini ekledim.
Bu parça nedir, önemli bir parça mıdır. Eksik sürülür mü? (Yarın kullanmam gerekiyordu). Fikir verirseniz çok sevinirim.
http://i.hizliresim.com/wL27Ej.jpg
-
12 Ocak 2014, 23:44
#18283
Aranızdan ayrılıyorum. Evlendikten sonra şehşirler arası yol yapmadığım için cc küçültmeye karar verdim satıyorum motorumu. Cbf150 ya da 125lik bir scooter alıcam sanırım. 2-3 Yıl sonra tekrar cc büyütmek istediğimde görüşürüz
-
13 Ocak 2014, 00:10
#18284
farukt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar,
Öncelikle herkesin kandili mübarek olsun.
Ufak(umarım ufakdır) bir sorunum var, sizden yardım isteyecektim.
Bu gün CBR250R (2013) nin zincirini temizliyordum. Zincir temizleme sprayi+diş fırçası+bez elimden geldiğince temizledim. Bir süre sonrada yağladım filan, o kısımda pek sıkıntı çıkmadı. Çamurluğu da söktüm taktım.
Arka sehba olmadığı için garaj içinde ilerleterek temizliyordum. Temizlediğim yeri ayarlamak için sürekli izliyordum zinciri. Yine ilerletirken ayaklık yere hafif sürttü ve motordan ufak bir parça düştü. Sol ayaklık tarafından düştü. Resmini ekledim.
Bu parça nedir, önemli bir parça mıdır. Eksik sürülür mü? (Yarın kullanmam gerekiyordu). Fikir verirseniz çok sevinirim.
http://i.hizliresim.com/wL27Ej.jpg
http://i.hizliresim.com/wL27Ej.jpg
Ayak açık ve motor çalışır durumdayken vitese almayı denedin mi? Belki motoru vitese geçince kapatan parçalardan biridir?
Hiç anlam veremedim.
-
13 Ocak 2014, 00:18
#18285
erays adlı üyeden alıntı
Ayak açık ve motor çalışır durumdayken vitese almayı denedin mi? Belki motoru vitese geçince kapatan parçalardan biridir?
Hiç anlam veremedim.
Bunu bi denerim, bakalım bu mudur.
-
13 Ocak 2014, 16:33
#18286
Arkadaslar iki gundur motorun bir yerinden değişik bir titreşim sesi geliyor, ön taraflardan olduğunu düşünüyorum böyle çıt çıt çıt bir şey vuruyor gibi. Bugün motoru çalıştırdım bir iki dakika ısındı yine boştayken hafif gaz verdin egzozdan poff diye ses geldi motor durdu. Sizce nedeni ne olabilir veya hiç yaşayan var mı böyle bir sorunu? Sıkıntı çıkmasın diye sıfır motor aldık yine çıktı yok ya :D
-
13 Ocak 2014, 21:58
#18287
egemen5454 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar iki gundur motorun bir yerinden değişik bir titreşim sesi geliyor, ön taraflardan olduğunu düşünüyorum böyle çıt çıt çıt bir şey vuruyor gibi. Bugün motoru çalıştırdım bir iki dakika ısındı yine boştayken hafif gaz verdin egzozdan poff diye ses geldi motor durdu. Sizce nedeni ne olabilir veya hiç yaşayan var mı böyle bir sorunu? Sıkıntı çıkmasın diye sıfır motor aldık yine çıktı yok ya :D
Ben kitabını yazdım servisle akraba oldum.Allah kolaylık versin
zincir gergisinden geliyor.Komple zincir gergi gergi otomatiği değişmesi lazım.ama işin çok zor bu durumu servise anlatana kadar 4 ay uğraştım ben
-
13 Ocak 2014, 22:10
#18288
egemen5454 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar iki gundur motorun bir yerinden değişik bir titreşim sesi geliyor, ön taraflardan olduğunu düşünüyorum böyle çıt çıt çıt bir şey vuruyor gibi. Bugün motoru çalıştırdım bir iki dakika ısındı yine boştayken hafif gaz verdin egzozdan poff diye ses geldi motor durdu. Sizce nedeni ne olabilir veya hiç yaşayan var mı böyle bir sorunu? Sıkıntı çıkmasın diye sıfır motor aldık yine çıktı yok ya :D
camı iyi dinle oradaki titreşimi de duyuyor olabilirsin.
bir de ayağına titreşim geliyorsa çıt çıt şekilde takozlarda da sorun olabilir. ani kalkışlar takozların ezilmesine sebep olabiliyor bu da ayaklara bir titreşim veriyor. ben zincirden sanmıştım takozları değiştirdiler.
-
13 Ocak 2014, 23:17
#18289
Arada bakıyorum buraya, az kaldı 2000 daha bulayım alcam benim 125 liğin bir üstünü
-
14 Ocak 2014, 00:24
#18290
Bu motorun her dilde kullanım klavuzu var da bir tek Türkçesi mi yok yahu?
-
14 Ocak 2014, 00:38
#18291
BSY adlı üyeden alıntı
Bu motorun her dilde kullanım klavuzu var da bir tek Türkçesi mi yok yahu?
http://honda.com.tr/App_Assets/Kilav...r25011omtr.PDF
-
14 Ocak 2014, 02:05
#18292
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
Ben kitabını yazdım servisle akraba oldum.Allah kolaylık versin
zincir gergisinden geliyor.Komple zincir gergi gergi otomatiği değişmesi lazım.ama işin çok zor bu durumu servise anlatana kadar 4 ay uğraştım ben
Dostum ama benim zincirden gelmiyor ses kesinlikle ön taraftan bir yerden geliyor. Anahatar yeri veya cam falan değil motorla ilgili bir kısımdan ama şöyle bir şey var bir tane cbr 250r bir de 125r da dinledim onlarda da bu ses var. Motor açıldıkça farklı sesler çıkar dedi teknik servisteki arkadaş artık pek tınlamayacağım yapacak bir şey yok. Fakat şu egzozun poff diyip birden motorun durması niye onu anlamadım.
ybalci adlı üyeden alıntı
camı iyi dinle oradaki titreşimi de duyuyor olabilirsin.
bir de ayağına titreşim geliyorsa çıt çıt şekilde takozlarda da sorun olabilir. ani kalkışlar takozların ezilmesine sebep olabiliyor bu da ayaklara bir titreşim veriyor. ben zincirden sanmıştım takozları değiştirdiler.
Cam'dan gelmiyor dostum motor aksamına doğru bir yerden geliyor. Takoz ile kastettiğin nedir?
-
14 Ocak 2014, 17:08
#18293
kakare adlı üyeden alıntı
Çok teşekkürler.
-
15 Ocak 2014, 12:06
#18294
egemen5454 adlı üyeden alıntı
Dostum ama benim zincirden gelmiyor ses kesinlikle ön taraftan bir yerden geliyor. Anahatar yeri veya cam falan değil motorla ilgili bir kısımdan ama şöyle bir şey var bir tane cbr 250r bir de 125r da dinledim onlarda da bu ses var. Motor açıldıkça farklı sesler çıkar dedi teknik servisteki arkadaş artık pek tınlamayacağım yapacak bir şey yok. Fakat şu egzozun poff diyip birden motorun durması niye onu anlamadım.
Cam'dan gelmiyor dostum motor aksamına doğru bir yerden geliyor. Takoz ile kastettiğin nedir?
Motoru ilk aldığımda egzostan ses gelip stop etme olayını bende yaşadım.. Sanırım kullanmayla alakalı bir durum, motora alışınca birdaha böyle birşey yaşamadım ben...
İkincisi motorumdan benimde garip sesler geliyordu ( her 250r gibi ) bayiye gidip öncama ve takometre kısmına çift taraflı bant yapıştırttım motorun görselliğini bozmadan yaptılar artık ses yok, cızırtı yok, artık daha da memnunum aletten
-
15 Ocak 2014, 12:21
#18295
BSY adlı üyeden alıntı
Çok teşekkürler.
ne demek bildiğim şeylerde yazıyorum
-
15 Ocak 2014, 12:51
#18296
8 Ocak'ta bayiden sıfır olarak aldım. İlk motorum ama aşırı memnunum.
Tavsiyeleriniz var mıdır acaba?
Normalde tanışma bölümünde konu açıp kendimi tanıtmak isterdim ama pek vakit bulamıyorum.
Ama Eskişehir'deyim. Buluşup bana tiyolar vermek isteyen olursa irtibat kurabiliriz. Henüz ehliyetim yok o yüzden çok dolaşamıyorum ama sinavina girdim bile 2 haftaya elimde
-
15 Ocak 2014, 12:58
#18297
Valla benim motosiklet tık demedi daha.
Tabi Km arttıkça ses değişiyor ister istemez ama her ses değişimini sorun olarak algılamaya gerek yok.
Kıyaslamalarıma göre benim de akü erken bitti. (Üzerinde herhangi bir ekstra elektrikli aksesuar olmamasına rağmen.)
Ama tahmin ediyorum o da kullanımdan.
Sıcaklarda motosikletten inince motor kapalıyken fan kendiliğinden durana kadar motorun soğumasını bekliyordum. Muhtemelen aküyü öyle harcadım ;)
-
15 Ocak 2014, 14:35
#18298
Benim aküde 20 günde boşaldı sebebide farı açık unuttum 3 satte boşalttı akuyü bir takviye yaptım şuan sorun yok.
-
15 Ocak 2014, 17:08
#18299
filatron adlı üyeden alıntı
Benim aküde 20 günde boşaldı sebebide farı açık unuttum 3 satte boşalttı akuyü bir takviye yaptım şuan sorun yok.
Farı açık unuttum derken ? far açıp kapatılabiliyomu ki
-
15 Ocak 2014, 17:34
#18300
Motoru alalı 2 hafta oluyor aldığımda fulledim 3 gün önce yakıt ışığı yanıp sönmeye başladı kullanım kılavuzunda deponun 13 lt olduğu 1,4 lt kaldığında yanıp sönmesi gerektiği yazılmış benim motorda 3 ltden fazla benzin varmış ama ışık yanıp sönüyordu neyse 2 gün önce 9,63 lt benzin alıp depoyu fulledim trip 209 km gösteriyordu. Bu şekilde benim motor 100 Kmde 4,61 lt benzin tüketmiş çoğunlukla 10 devir üstünde kullanıldı. aküde bitti şarj ettim 2 hafta anca gitti voltmetremidir nedir onunla ölçtüğümüzde motor 5 bin deviri geçtikten sonra akım yükseliyor 7 amper taksam sıkıntı olur mu uygun fiyata internetten alabilceğim bi site var ise link göndermenizi rica ederim. İyi günler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler