Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #18121
    ANKOV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Benzin göstergesindeki çizgiler tam olarak deponun 6 da birinimi gösteriyor kontrol etme şansı olan varmı? Şuan benim son çizgi yanıpsönmeye başladı yaklaşık olarak 2 litre mi kaldı yani depoda ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #18122
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Bugün yeni aldığım jant şeridini yapıştırdım, Buyrun resimleri






    MrMaydec ve soycan bunu beğendiler.

  3. #18123
    Dezinho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    12' Honda CBF 1000FA
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosikletim satılıktır. düşünenler arayabilir.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8212039/detay/

    Orhan hayırdır, daha bir kaç ay oldu motorunu alalı, neden satıyorsun ?
    (Linkte yayından kalkmış gerçi)
    Kimilerinin terapiye ihtiyacı olabilir, benimse motorsikletim var..

  4. #18124
    egemen5454 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2013
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kawasaki ZX636R Special Edt.
    Alıntı filatron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu lastiğin streetin 150 liği yokmuş. 140/70/17 takıldı Diğer serilerde var ama çok fiyat farkı var. Bizim motorlar için üretilmiş zaten bunlar.
    Nerden aldınız viraj falan denediniz mi yol tutuşu nasıl? Bende Rosso II ile bunun arasında kalmıştım arada baya fiyat farkı var Street'e yönelmeye başladım bende. Yeni bir teker olması da yeni teknolojiyle gelmiş olabileceğini düşündürüyor bana fakat bu sitede gördüğüm üzre manevra kabiliyeti 5 üzerinden 2.

    http://moto.michelin.co.uk/tyres/mic...ot-street#perf


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------

    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeşil olmamış bence, keşke mavi falan alsaydınız on numara olurdu o zaman.

  5. #18125
    Siyah&Beyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250
    Merhaba Arkadaşlar, yaklaşık 24 senedir araba kullanan biri olarak İstanbul trafiğinden bunaldığım için motor alacağım. Honda GS1 eğitimini aldım. Ancak ehliyet için daha çok çalışmam lazım. Bunun için de motor lazım. Ehliyet öncesinde motorumu alıp sakin zamanlarda az trafikte çalışayım diyorum ama bu sefer de ehliyetsiz polise yakalanma derdi var. Motor kurslarında ehliyet sınavı öncesi pratik sorunumu halledebilir miyim sizce? Bir de hayalimdeki motor cbr250 ancak acemi biri olarak koruma demirli cbf150 ile baslamak iyi bir fikir gibi geliyor ne dersiniz?

  6. #18126
    ANKOV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı Siyah&Beyaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar, yaklaşık 24 senedir araba kullanan biri olarak İstanbul trafiğinden bunaldığım için motor alacağım. Honda GS1 eğitimini aldım. Ancak ehliyet için daha çok çalışmam lazım. Bunun için de motor lazım. Ehliyet öncesinde motorumu alıp sakin zamanlarda az trafikte çalışayım diyorum ama bu sefer de ehliyetsiz polise yakalanma derdi var. Motor kurslarında ehliyet sınavı öncesi pratik sorunumu halledebilir miyim sizce? Bir de hayalimdeki motor cbr250 ancak acemi biri olarak koruma demirli cbf150 ile baslamak iyi bir fikir gibi geliyor ne dersiniz?
    Güvenli sürüş 1 i aldıysanız ehliyet sınavında hiçbir şekilde sıkıntınız olmayacaktır. Ben kursun verdiği sadece 5-6 turluk bilgi ile sınava girmiştim ve geçtik.

  7. #18127
    Siyah&Beyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250
    Honda GS1 çok faydalı ancak 15 kisi alındığı için biraz harala gürele oluyor.Ehliyet sınavında olan denge çubuğu mesela orada denedik, diğerleri gibi ben de geçemedim. Yani çok fazla slalom vb çalıştık o güzeldi ama yavaş süratte dengede sürme konusu soru işareti. Denge çubuğunu mevcut halimle kesin geçemem, çalışmak lazım.

  8. #18128
    ANKOV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı Siyah&Beyaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda GS1 çok faydalı ancak 15 kisi alındığı için biraz harala gürele oluyor.Ehliyet sınavında olan denge çubuğu mesela orada denedik, diğerleri gibi ben de geçemedim. Yani çok fazla slalom vb çalıştık o güzeldi ama yavaş süratte dengede sürme konusu soru işareti. Denge çubuğunu mevcut halimle kesin geçemem, çalışmak lazım.
    GS1 ve GS2 eğitimlerini bende aldım ve şunu söyleyebilirim eğitimlerde kullanılan denge çubuğunun uzunluğu sınavdakinin yaklaşık olarak 2 katı uzunluğunda dolayısı ile sınavda daha kolay oluyor. Eğitimde öğretmek amaçlı özellikle rölantide geçmeye yönlendiriyorlar bu kısım zorluyor fakat hafif sabit gazlı gittiğinizde çok fazla problem olmuyor. Sınavda komisyon görevlileri zaten parkurun başında oturdukları yerden izledikleri için kapalı gazla geçmek yerine hafif gaz vererek geçmen senin için daha kolay olur. Zaten sana illaki kapalı gazla geçeceksin diye söylemiyorlarda yeterki düzgün şekilde geç. Ben sınav sırasında 5 kez denge çubuğundan geçtim ilk 2 sinde çubuktan çıktım diğerlerinde sorun omadı ve ehliyeti aldım çok fazla kafayı buna takmaya gerek yok anlayacağın.

  9. #18129
    Siyah&Beyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250
    Alıntı ANKOV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GS1 ve GS2 eğitimlerini bende aldım ve şunu söyleyebilirim eğitimlerde kullanılan denge çubuğunun uzunluğu sınavdakinin yaklaşık olarak 2 katı uzunluğunda dolayısı ile sınavda daha kolay oluyor. Eğitimde öğretmek amaçlı özellikle rölantide geçmeye yönlendiriyorlar bu kısım zorluyor fakat hafif sabit gazlı gittiğinizde çok fazla problem olmuyor. Sınavda komisyon görevlileri zaten parkurun başında oturdukları yerden izledikleri için kapalı gazla geçmek yerine hafif gaz vererek geçmen senin için daha kolay olur. Zaten sana illaki kapalı gazla geçeceksin diye söylemiyorlarda yeterki düzgün şekilde geç. Ben sınav sırasında 5 kez denge çubuğundan geçtim ilk 2 sinde çubuktan çıktım diğerlerinde sorun omadı ve ehliyeti aldım çok fazla kafayı buna takmaya gerek yok anlayacağın.
    Çok teşekkür ediyorum ilgi ve cevabınıza. Üzerimden epey bir yük kalktı. Peki motor konusunda hedefim Cbr250 ancak ilk etapta cbf150 önerir misiniz yoksa uğraşmayıp direkt cbr250 mi alayım sizce?

  10. #18130
    rummenigge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    mt-07
    Alıntı Siyah&Beyaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkür ediyorum ilgi ve cevabınıza. Üzerimden epey bir yük kalktı. Peki motor konusunda hedefim Cbr250 ancak ilk etapta cbf150 önerir misiniz yoksa uğraşmayıp direkt cbr250 mi alayım sizce?
    Cbr 250 ile başlarsan bir sıkıntı yaşamazsın,ancak hep söylenen bir şey var 2.el koruma demiri olan cbf-ybr tarzı bir motosikletle başlarsan daha cesur denersin bazı şeyleri ve bu da yeteneğini geliştirmene,sınırları zorlamana yardımcı olur.
    0 km de bir cbr 250 ile aman yatırmayayım,grenajları çizmeyeyim diye düşünebilirsin.

  11. #18131
    Siyah&Beyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250
    Alıntı rummenigge adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr 250 ile başlarsan bir sıkıntı yaşamazsın,ancak hep söylenen bir şey var 2.el koruma demiri olan cbf-ybr tarzı bir motosikletle başlarsan daha cesur denersin bazı şeyleri ve bu da yeteneğini geliştirmene,sınırları zorlamana yardımcı olur.
    0 km de bir cbr 250 ile aman yatırmayayım,grenajları çizmeyeyim diye düşünebilirsin.
    Dediğiniz çok doğru. Cbr250 alsam aman düşürmeyeyim diye daha ürkek davranırım. En iyisi koruma demirli bir cbf150 olacak. Düşse de koruma demiri var diye daha rahat pratik yapabilirim. Teşekkürler.

  12. #18132
    MrMaydec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2012
    Şehir
    Bursa / İnegöl
    Motosikleti
    HONDA CBR250r
    Bursadaysanız bende ybr125 var 2.700 km de daha koruma demiri çantası mevcut sadece çizikleri var yavrucağın

    birde kursun verdiği hunilerin etrafında 3 turluk sürüşle ilk motosikleti sürmüş oldum, ertesi günde 2. kez motosiklet sürmüş oldum yani sınavda bizde denge çubuğu yoktu hunilerin etrafında sekiz çizdik ve slalom yaptık okadar, listeninde sonundaydım ben yapana kadar herkes gitmiştim tek başıma çevre yolundan kursun binasına kadar ben götürdüm

  13. #18133

    Üyelik
    11 Kasım 2013
    Şehir
    Kırıkkale
    Motosikleti
    CBR 250R
    Abi cbf kurye motoru zevk için biniceksen 1 aya soğursun pideci motoru yani. Ben de ilk vitesli
    Motorumu alıcam ilk CBR 125r diyorum sonra kullanım olarak farkları olmadığını duydum zaten honda eğitimide aldıysan yakışıklı yakışıklı CBR 250 ye bin

  14. #18134

    Üyelik
    06 Mart 2013
    Motosikleti
    Honda
    2 veya 3 sayfa öncesi cbr 250r lastik muhabbeti açılmıştı.Benim araştırmama göre lastik ebatlarında değişiklik yoluna gidenler var , marka konusunda betimleme yapanlar var.Doğrusu cbr 250r orjinal lastikleri motosiklete yetersiz geliyor.Sakin kullanımda dahi bazen nankörlük edebiliyor.Bu durum kişinin motosiklet üzerinde viraj ve frenleme vb. tekniklerini geliştiremiyor.Lastikler de ebat değişikliği yerine hamuru yumuşak lastik taraftarıyım.Orjinal lastikler sert olduğu için zemine öpmesi zayıflıyor ve lastik ömrü baya uzundur.Kalitesini kanıtlamış markalar her daim orjinal lastiklere göre kat ve kat performanslıdır.Lastik tercihi kişinin kendisine ait ; bilinen gerçek uzun ömürlü, yumuşak hamurlu, yük indexsi, hız indexi,sırt deseni garanticiler için kendini ispatlamış marka.

  15. #18135
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı egemen5454 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nerden aldınız viraj falan denediniz mi yol tutuşu nasıl? Bende Rosso II ile bunun arasında kalmıştım arada baya fiyat farkı var Street'e yönelmeye başladım bende. Yeni bir teker olması da yeni teknolojiyle gelmiş olabileceğini düşündürüyor bana fakat bu sitede gördüğüm üzre manevra kabiliyeti 5 üzerinden 2.

    http://moto.michelin.co.uk/tyres/mic...ot-street#perf


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------



    Yeşil olmamış bence, keşke mavi falan alsaydınız on numara olurdu o zaman.

    Dostum şöyle diyim ybr kullanıyorum ama bende michelin pilot sporty alıcaktım. Daha sonra street yeni bir lastik olduğunu söylediler. Eee haliyle mantık olarak yeni olan daha teknolojik olur. Sporty kullanmadım ama 90/90/18 ve ön lastiğim 2.75/18 kaça denk geldiğini bilmiyorum çok güzel manevra yapıyorum. Virajlarda nasıl demişsiniz, İstanbul'daysanız imkan olursa görüşelim ybr ile dizlikleri eritir tanıştığımız günün anısı olması için size hediye ederim

  16. #18136
    filatron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R
    2 gün önce michelin street aldım aşırı derece kullanışım kendime güvenim geldi virajlarda diğerleri hiç güven vermiyordu acemi olmama rağmen çok güzel yatıyor motor şuan havalar soğuk olmasına rağmen frenleme mesafesi bile aZaldı bir an önce değiştirin diğer orjinal lastikleri 300 km kullandım ana gelin birde sorun hep korka korka kullandım

  17. #18137
    rummenigge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    mt-07
    Alıntı Siyah&Beyaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dediğiniz çok doğru. Cbr250 alsam aman düşürmeyeyim diye daha ürkek davranırım. En iyisi koruma demirli bir cbf150 olacak. Düşse de koruma demiri var diye daha rahat pratik yapabilirim. Teşekkürler.
    Tabii şöyle bir durum da var,cbf aldın varsayalım.1 aya vites olayını çözüp motosiklet kullanırken yaptığın şeyler refleks haline döndüğünde bu sefer de (her şeye rağmen 2 tekerin zevki bambaşkadır) motosiklet cılız gelebilir,görsel olarak heyecanlandırmayabilir.
    Motosiklete binmek için zaman yaratayım düşüncesi olmayabilir,yanına gittiğinde heyecanlandırmayabilir.
    Bende bu yazdıklarım baskın geldi,cbr 250 aldım
    Gerçi kullanım amacına göre durum değişebilir.İstanbul trafiğinden kurtulayım,vakit kaybetmeyeyim,işe gidip geleyim dersen cbf 150 az yakar,araçların arasından rahatlıkla manevra yaparsın,oturuş pozisyonu daha diktir vs.
    Umarım gönlündeki motosikleti alır,sağlıkla uzun yıllar keyfini çıkarırsın.

  18. #18138
    Siyah&Beyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250
    1-2 aya kalmadan sıkılacaksam ve satmaya kalkacaksam tabii cbf anlamsiz olur. Kafam karıştı yine Daha önce cbf kullanıp cbr a geçiş yapan var mı aramizda?

  19. #18139
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Arkadaşlar sizce bu motoru sıfır almanın anlamı kaldımı ben 8.500 e aldım sıfırını.Şimdiki fiyatı olsa yüzüne bile bakmazdım
    UqUR_ ve fearlesboyy bunu beğendiler.

  20. #18140
    besyo35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2013
    Cbr 250 motorunda ikinci el fiyatlari cok fazla değişkenlik gösteriyor. 7500e de var 10500e de var anlamadim acikcasi ve yazanlarin ilan sahiplerinin hepsi cook fazla övüyor motorunu normal ama benim ilk motorum olucak ve ben cbr125 ile cbr250 dusunuyorum ikisinden biri ama kesinlikle honda tarzi ve supersport tarzi istiyorum yardimci olursaniz kullanimi olsun yakiti olsun frenleri olsun vites gecisleri olsun bilgi almak istiyorum


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler