http://www.motomaxonlineshop.com/master-lock-xenoy-alisimli-celik-zincir-ve-entegre-kilit-pmu2466
üsteki linki olan zincir kilit ten 2 adet almıştım. birini kullanmıyorum ihtiyacı olana 100 tl ye satabilirim. 12,5mm baklava dilim güçlendirilmiş çelik, 2 mt uzunluğunda, bez kumaş kaplı.
05327361763 arayabilir yada özelden msj atabilirsiniz.
Benim de ilk motorum 10 Mayısta aldım. bende aprtman önüne dükkan korkuluklarına bağlıyorum motoru. alarmlı kilite gerek yok bana sorarsan. bende çok araştırmıştım başlarda ama almamaya karar verdim. neyse açıkta olacaksa benimki gibi sağlam bi branda al. ben ençok parayı brandaya vermiştim. hayırlı olsın güle güle kazasız belasız kullanırsın inşallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------
harykont a yazdım. siteye girmeye girmeye unutmuşuz
herkese ıyı aksamalar
teknik yardım
motorumu 1 ay önce aldım 5500 km de uzerınde farklı bır egsoz vardı dün orjınal eksozunu taktım ve motor ıkı firene birden bastıgımda tam durma noktasında istop edıyor bu normalmi acaba yoksa eksozdanmı kaynaklanıyor yardımcı olabılırmısınız daha orjınal olmayan egsozunda böyle bir sey yasamadım
yardım alamadan kendım cözdüm arkadaslar debrıyajı fazla sıkı yapmısım eskı halıne getırdıgımde düzeldi su an sorun yok
Normalde kışın motoruma binerim fakat bu kış binemeyeceğim (Şubat 2014 celp askerlik sebebiyle) internetten araştırdım motor nasıl saklanır diye birçok yerde farklı şeyler duydum en son dün akşam altın elbiseli adam barkının youtube kanalıyla canlı yaptığı yayında (izlemek için youtube>altın elbiseli adam>deniyoruz 2 videosu) motosikleti sehpaha üzerine alamıyorsak lastik altlarına tahta koyabileceğimizi, akümüzü çıkartıp ayda bir evde şarj cihazına takmamızı ve üzerinde kesinlikle motor yağı, hidrolikleri, antifirizlerini boşaltmamamız gerektiğini söyledi. Ben şahsen bu adamın dediklerine çok güveniyorum gerçekten bilinçli bir motosiklet kullanıcısı. Bu doğrultuda motorumu kışlamak için aşağıdaki gibi bir yol izleyeceğim;
1- Son kez güzelce bir yıkayacağım ve tamamen kuruduktan sonra hızlı bir cila attıktan sonra zincir temizliği ve yağlaması yapıp motordaki hareketli bütün aksamları yağlayacağım hareketli aksam dediğim örneğin aynaların dibine wd40 sıkıyorum yumusacık oluyor açıp kapatması zamanla pas yapabiliyor çünkü oralar, manetlere artçı peglerine vs.
2- Depolama yapacağım kapalı garajdaki yerimi belirledikten sonra arka sehpayı sağ olsun haftaya felix arkadaşın attığı linkten alacağım arka teker tamam ön tekerin altınada kalın bir sunta koyarım
3- Aküyü söküp eve çıkartacağım
4- Depoyu ağzına kadar benzinle dolduracağım hava yapıp paslanmaması için
5- Egzoz çıkışını ve motor hava girişlerini tamamen poşet ve kağıt bant yardımıyla kapatacağım. Soğuk sıcak içerden buhar yapmasın diye (egzoz susturucusunu söküp egzoz borusunu kapatabilirim malum susturucular çabuk paslanıyor daha sıcak olan işyerime koyabilirim susturucuyu daha karar vermedim)
6- Özellikle fren balatalarını balata spreyi ile iyice temizleyeceğim yapışan toz toprak 1 kış boyunca üzerinde kalırsa yazın temizlemek daha zor
7- Yeni aldığım motosiklet kılıfını üzerine geçirdikten sonra aradan sağdan soldan kedi vs girmesin diye lastik kancalarla sıkıca motora tutturucam
bütün bu olanlardan sonra kısmetse ağustos gibi asker dönüşü 2014 sezonunu açmış olacağım cüzdanımda olacak bebeğimin son bir fotoğrafı ahaha
Bunların yanında başka yapmam gerekenler varsa eksik olan vs. benden daha tecrubeli arkadaşlardan da yardım almak isterim, yorumlarınız benim için önemlidir saygılar
Arkadaşlar bu arada ilgilenen olursa XL beden revit mont satıyorum artçı için alındı sadece 2 kere giyildi çok temiz kışlık monttur. 100TL istiyorum fiyat olarak ilan onaylandığı anda sahibinden linkini koyabilirim.
herkeze merhaba
motorum 12bin km gelde
12000 de degişmesi gerekenler nelerdir..
servisleri aradım yag yag filtresi ve hava filtresi oldugunu sölediler..
bujisi 24 bin km de degişiyomuşş..
bilgisi olan varsa yazabilirmi...
Abim kabaca bir fiyatlara baktım da şu şekilde.
Yag filtresi: 15 TL +kdv (2013 fiyatı)
Hava filitresine sahibinden.com'dan baktım 30 lira.
Yağ 2 litre alıyor bildiğim kadarıyla. 2x24=48 lira iphone 10W/40 yağ. Daha bugün bir abimin motorunu servise götürdüm.
İşçilikle birlikte senden tahmini olarak alacakları fiyat; 150 lira civarında.
Cbf'e;
+Sübap ayarı
+İphone 10W40 yağ
+3 tane led gösterge ampulü
+Ön fren kontrolü (Komple sökülüp temizlendi) Ona bir şey yazdılar mı bilmiyorum.
+2 balata spreyi
+Hava filitresi
+işçilik
Toplam= 109 lira verdik. Balata spreyi 2 tane kullandı ama ona para kestiler mi bilmiyorum. Bakmadım faturaya. İşçilik 45 lira yazdılar 1:30 saat felan durdu motor serviste. Yani abi senin 40 lira fazladan vermene tek sebeb 1 lt fazladan yağ ve yağ filitresi olucak. Bana gayet normal gibi geldi.
Bu arada gittiğim servis D&B Honda servisi. Bir kere daha ilgi alakadan çok memnun kaldım.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
arkadaşlar merhaba, ben arda
ikinci el cbr 250 almak niyetindeyim, temiz diyebilceğim bir tane de buldum. fakat yinede bir ustaya göstermek istiyorum.
sorun şu ki tanıdık bir ustam yok, merter taraflarında tanıdığınız iyi bir usta varsa burdan yada özelden isim numara verebilirseniz çok sevinirim.
(not: çok üstünkörü bir tanışma mesajı oldu,farkındayım. motoru aldıktan sonra daha düzgün bir mesaj atacağım )
şimdiden teşekkürler
istoç'ta olan dimi , yalnız adresin tarifi tam yazmamış orda "İstoç Toptancılar Çarşısı 6.Ada No:5-7 Bağcılar / İSTANBUL"
yazmışlar ama tam tarif vermemişler, oraya nasıl ulaşırım(aracım yok, metrobüsle gitmem gerekiyor) birde tarif edebilirseniz sevinirim.
anes taşındı arkadaşlar , internetten bakın yeni adresine
Arkadaşlar yakın zamanda kısmetse ben de aranıza katılacağım, motorumu sattım 250r'a geçeceğim ama benim aklıma takılan birşey var, 250r, 2014'te yeni kasa 300r olarak çıkacak bu kasada yeni 1000r'ın ufaltılmış hali diyebilirim, en azından videolarda öyle görünüyor, şimdi 2014 yeni kasayımı beklemekmi mantıklı yoksa şu anki kasadan 2.el almakmı, benim korkum yeni kasa çıktıktan sonra şu anki kasaların ciddi anlamda değer kaybına uğrayacak olması ve satışının daha da zor olacak olması, ben 6 ay ya da 1 sene kullanıp 600'lüğe geçmeyi planlıyorum o yüzden 2.eli benim için önemli ama karar veremedim 300r'ı beklesemmi diye, bir de tahmini fiyat ne olur sizce aranızda hiç bu konuyla ilgili birşeyler duyan varmı? ninja 300 gibi olursa anca vitrinlerden izlerim orası da var çünkü 300'lük bir motora o kadar para vermek pek mantıklı gelmiyor bana
arkadaslar sehpanın nasıl kaldırdığını sormuştunuz, fotoğrafla izah edeyim. Bu şekilde daha rahat oluyor, mil vb. bir şeyle de uğraşmak zorunda kalmıyoruz.
yahu kafama tüküreyim gittim mis gibi etiketli hgs varken sırf devir edilebiliyor diye kartlı hgs aldım güya uyanıklık yaptım şimdi de kartı koyacak yer bulamıyorum adam eline al yeter görür dedi ama ne fayda hayır birde giderken dur eldiveni çıkar kartı eline al sonra dur bi daha yerine koy bu kadar uğraş üstüne kartı görmüyor kaçak yazıyor. gözünüzü sevim biri sağlam bir fikir versin bu kartlı hgs yi motorun neresine koyayım.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)