leo vince ile cbr 250 de alabileceğin en güzel sesi alabiliyorsun.Dikkatini çekiyorum alabileceğin en güzel sesi alıyorsun yoksa güzel bir ses almıyorsun yinede.bence keyif meselesi uzun yolda kafa ütüler diyolar yoksa bende alırdım
leo vince ile cbr 250 de alabileceğin en güzel sesi alabiliyorsun.Dikkatini çekiyorum alabileceğin en güzel sesi alıyorsun yoksa güzel bir ses almıyorsun yinede.bence keyif meselesi uzun yolda kafa ütüler diyolar yoksa bende alırdım
tekrar cbr 250 alıp aranıza donebilirim yolda gordukce ıcım gidior
Selamlar 2013 temmuzda cbr 250 aldım 5 buçuk ay gibi bir süre geçti ilk bakımı anes te daha sonra 6000 bakımı geçenlerde pazarbaşında yaptırdım.. Şuan 6500 deyim km olarak... sizinde dediğiniz gibi ne subap ayarı nede başka birşey yaptılar... sadece yağ filtresi, yağ, conta vs.vs. işçiliklerini de aldılar tabi... 12.000 km bakımda neleri yaptırmam gerekiyor bu konuda bilgi verirseniz sevinirim motorumdan memnunum ve başına bir iş gelsin istemiyorum açıkçası.. şimdiden teşekkürler..
Arkadaşlar birde şeye çok aklım takıldı top speedi boşverin bayır aşşağı falan değil de :D bu motorun düz yolda hafif rüzgar diyelim rahat görebildiği hız gerçekte nedir ben tek kişi 185 gördüm diyen arkadaşım var 170 i rahat var düzlükte diyen arkadaşlarım var hakikati nedir bu işin rahat bastığımızda görebileceğimiz hız nedir :D aydınlatırsanız sevinirim herkese iyi forumlar.
6000 kmde ne subab ayarı kardeşim yok zaten öyle bişey.20binde subab ayarı yaptıran arkadaşta boşuna para vermiş olur başka hiç bişey olmaz.
Shimli motorlarınız sizin öyle eski sistem değil sadece kontrol amaclı bakılır yıpranma varsa saat piline benzer shimleri vardır değerine göre takılır devam edersiniz bu dediğim kullanımınıza göre gerçek km' ise 50 binden önce bişey olacağını sanmıyorum.25 binde orijinal zincir ve debriyaj balatasını kullanıyordum yaptıgım tek bakım yag filtresi hava filtresi bu kadar.
185 mi... biri 185 mi dedi Hocam rahat bir kullanımda yapacağı en tatlı hız 6.000 bin devirde 100,6,5 7 bin devir arası 110 da çok güzel yol yapıyorsun. Ha sıkıştırılar mı 6 dan 5 e alıp şöyle bi 130 140 yapıp bırakırsın. tekrar 100-110 devam edersin. Zaten 110 un üstünde rüzgar seni çarpacaktır. Ben en son 175 diye biliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------
evet aynı km de yağ değişimine denk gelmişiz. 6.000 den sonra 9.450 de yap değişimi + yağ filtresi değişimi yaptım 13.500 e kadar yolu var. Belki 14.000...
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
bugün bir hanzodan kaçtım kontra ile. orjinal lastikleri ile o kadar yatırdım ki motoru dizimi açsam yere değerdi. orjinal lastiklere laf etmicem daha da asfalt ta güzeldi ama bu kadar tutabileceğini tahmin etmiyordum.
Cem ingilizcen varsa googleda "cbr250r engine stall" diye bir arat, vites düşürürken debriyajda stop etme problemi 2011 modellerde bayağı görülmüş ve konuşulmuş, hatta youtube'da videoları var.
Bir karşılaştırırsın problem aynı mı diye. Bir kişininkini okumuştum servise 10 kere götürmüş ama çözememişlerdi Amerika'da.
Kimilerinin terapiye ihtiyacı olabilir, benimse motorsikletim var..
Küçük bi hondada ben aldım 5600km de
1000km bakımına girmiş bende alır almaz 6bine soktum erkenden.
Yağ yağ filtresi hava filtresi değişildi.Kısalar yanmıyordu ampulü kesmiş onuda değiştirttim.Bayada bi eğildim 180lira civarı.
Fakat garantimiz devam etsin mecbur
servisten randevu aldım yarın göturcem motoru bakalım ne diycekler?can sıkıcı bi durum . stop edince motor zor çalışıyor :/
ekşi sözlükte vatandaşın bire yazmış enjeksiyon problemi diye kronik yazmışlar ama herkesdede yok anladığım kadar.
servis ne diycek paylaşırım burada
iyi sürüşler dielrim
Merhaba Flash_9,
Forumdan CX571 nickli Mehmet de aynı sorunu yaşıyor.
O büyük bir kaza geçirmişti, ben kazadan sonra oluyor sanıyordum ama kazadan önce de motosikletin stop ettiğini söyledi.
Yetkili servise götürüp baktıracak o da. İstersen forumdan bi mesaj at, haberleş, birlikte halledin.
Merhaba xcom,
20.000'deyken bahsettiğim bakımları yaptırayım demiştim ancak bir kaç farklı ustadan bizim motosiklet hakkında öneri aldım.
Buna göre bir arkadaşın da benden önce bahsettiği gibi, bu Km'lerde debriyaj balatası ve subap ayarına gerek olmuyor.
Bizim ilk motosikletimiz değil zaten, o yüzden debriyaj balataları hor kullanılmadı. Biz pimpirikliliğimizden değiştirelim demiştik. Gerek olmadığını öğrenince yaptırmadık.
Motosikletim hala canavar gibi. Daha dün 225 Km'lik bir gezi yaptım. Süperdi.
Ben sadece ön balata ve zincir + dişli takımını değiştirdim. Standart periyodik bakımlarını yapmaya devam ediyorum.
Onun dışında debriyaj balataları, debriyaj bilyeleri ve subap ayarı gerek olmadığı için yapılmadı.
Sen de kendine ekstra masraf çıkarma. 50.000'e filan gelirse motosikletin, değiştirirsin debriyaj balatalarını.
Bu arada benim motosiklet şu an 25.225 Km'de.
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
Felon hocam ayıptır sorması motoru kaça aldınız merak ettim sıfır alıcam bende motor sıfır gibi canlı nedir fiyat :D
Evet arkadaşlar, Benım 2013 model motosikletimdede stop etme sorununu KAZADAN ÖNCE 3 sefer ben , 2 sefer babam yaşamıstı. Birde İşin ilginç yanı motor HOP diye stop etmiyor. Hani Karbüratorlu Motorlarda pat diye ses cıkar pislik attı derrler ya. Onun gibi . sanki enjeksiyona benzin bi anlık gelmiyorda patlama oluyor ve motor stop ediyordu.Kazadan sonra qeldi motosikletim ve Ankarada İsmail ile bulustuğumda motor ısıklarda oldu özellikle 3 sefer stop etti. Hatta bu yüzden sorun cıkacak endişesine dayanarak Ankaradan erken dönmüştüm. O akşam Shellden benzin aldık motora. yola cıktım. 245 km durmaksızın yol qeldim. ama stop etme gibi saçmalama olmadı. ama ertesi gün tekrar motora bındım ara gazı verirken pat etti ama stop etmedi çalısma sürdü. nedendir anlamadım. en yakın servis ankarada götürecez bi ara.
Bide su konuda benım sizlere sorum olacakç Özellikle bilen arkadaşlar sölerse sevınırım. Yorum değil net bilgi edinmek istiyorum.
Motor Garantisi Nasıl devam ediyor?
1000 Km bakımı için Ankaraya mecbur ilk bakım olduğu için götürdüm.
4000 bakımına gitmedim. Kendım Yağını Ve Filitresini değiştirdim.
6850 Kmde motosiklet su anda. 8000 bakımı için yağımı filitremi elimde bulunduruyorum. ama büyük ihtimal servise gideceğim.
4000 KMDE BAKıma gitmedim diye motor garanti dışı kalmısmıdır? gitmeme sebebimde su idi 500 km geliş gidiş yol servise. Yaklaşık 90 tl benzin masrafım oluyor ve iş sebebi ile hafta içi izinim yok. sadece pazar günü izin kullanabiliyorum.
Servislerin sürekli erken çağırmasına bakma, kitapçığında servis aralıkları 1000-12000... diye gidiyor. Öyle söyleseler bile hiç bir şey yapamazlar ısrar edince.
Kimilerinin terapiye ihtiyacı olabilir, benimse motorsikletim var..
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)