c.tesi günü kadıköyde akrapovic li cbr 250 gördüm,motoru çalıştırıp sesi duymam için rica ettim ve sesi gerçekten beğendm.o arkadaş da belki burdadır daha iyi yardımcı olabilir
c.tesi günü kadıköyde akrapovic li cbr 250 gördüm,motoru çalıştırıp sesi duymam için rica ettim ve sesi gerçekten beğendm.o arkadaş da belki burdadır daha iyi yardımcı olabilir
herkese selam. 2013 beyaz cbr 250 im için çıkma depo ihtiyacım var. Motor yan yattı ve depoda ufak bir yırtılma oldu. grenajların yenileri aldım ancak depo için 1150 tl istiyor servis. uygun fiyatlı çıkmasını bulabileceğim yer konusunda yardımcı olabilirmisiniz. aynı renk ve stickerlısını bulamasamda başka renkleride olabilir fiyat uygun olursa. herkese saygılar...
arkadaşlar herkese merhaba
motorun 4000 km bakımını herangi bir ustaya yaptırsam servise götürmesem garanti kapsamın dışında kalırmı?motor kıtapcıgında 12000 km bakımı var 4000 km bakımı diyte birsey yok bana servis 4000 te bir gel demişti ama yag deişcek sanırım sadece deilmi?
deişimi dısarda ustalar daha ucuza yapıyor servise götürmek istemiyorum sırf yag deişimi için.
Gezi süper daha ötesi senin anlatıma harcadığın emek bir acaip, tesekkür ederim paylasım için. Ben makinemi yanıma alsamda günlerce gezip döndüğümde aklıma geliyor fotograf cekmeyi unuttuğum
__
Bende ilk kez bi 400km civarı yol yapma fırsatı buldum. Sonucunda, heeeeeeeeeee demek ki CBR böyle birşeymiş dedim
125cc commuterden sonra yol boyunca rüzgar yoktu resmen, rüzgar yememenin konforunu anlatamıyorum suan, yol bitince mutluluktan gözlerim yaşaracaktı
Üstelik gecenin 4:00 ü gibi yollardaydım ve ellerim bile üşümedi çok şaşırdım, böylesine bir fark hiç beklemiyordum.
Yalnız bir ara iki tepe arası 1.5 / 2mt görüş ancak olan bir sise girdim, sanırım buna bir çözüm önerisi gelir çünkü direk ruhu yukarı bağlayıp ilerledim
Genel olarak aletin yeri yolculuk boyunca sol şerit, sellektöre takılma bile yok, yolda akıyorr, hastasıyızz
Abiler benim motorun 12 bin km bakımı geldi fakat bi dalgınlıkla fazladan bi 220 km falan yaptım. (Tıs tıs tıs ) yani motorum şuan 12.220 km'de. Serviste mırın kırın ederler mi sizce garantiyle ilgili?
Harbiden yaptı Bende John's Phone almayı düşünüyordum, kurşun kalemle çizecektim eskitme fotoğrafı
Tam rustik değil, biraz sıcak oldu ama onu da zamanla kavrarız, saol
_ Bu arada CBR' dan fazlasıyla memnunum Sıfır alacaksan gözünü kapat öyle git bayiye, 2. el alacaksan bile allahın yarattığı en şanssız kul olman lazım memnun kalmaman için
Birde Honda faktörü var tabi Egzantrik zincir gergisine ihtiyacım oldu, bayilerin elinde yoktu, sipariş geçildi, ürün geldi, montajı yapıldı, motosikletim teslim edildi, hepsi 2 gün
İlk bikaç gün oturuş pozisyonu yatık geldi, bileklerime yük biniyor gibiydi, "hani SS değildi, sport touring niyetine kullanacak, uzun yollar yapacaktım, ama zor galiba... ..." gibisinden aklımı kurcaladı biraz,
sonra nasıl olduysa hızla o sorular yok oldu Şuan aramızdan su sızmıyor desem yeri, kendine çok hızlı alıştırıyor
Şahsen eksik hissettiğim, Commuterden geçtiğim için bazı alışkanlıkları zaman zaman halen arıyorum, bagaj, orta sehpa... gibi.
O tür alışkalıklarımında çözümleri kendi kendine gelişiyor, bu yüzden sorumluluğu üstümden attım, şimdilik herşeyi zamana yükledim
İşin şakası bi yana, ABS li gelsin tekrar alırım, renk değiştirmek için, model yükseltmek için tekrar alırım yani parasının hakkını son kuruşuna kadar hak ediyor bence
programi biraz kurcala internetin acikken icindeki seyleri yukluyor onlarca secenek var eskitme olsun baska seyler olsun
sen honda cb 125 e yi aldigin vakitler bende bu rks titanic 150 yi almistim sanirsam aslinda her zaman gonlumde naked bir motor var ama markasi Honda olsun istiyorum o da malesef getirmiyor.
evin yaninda honda plaza var kocaman artik atraksiyon yapmayip bir honda almanin zamani geldi diye dusunuyorum 2. el 1000 2000 km de birsey almayi dusunuyorum 9000 1000 tl arasina
bagajim hic olmadi orta sehpayi hic kullanmadim :D
İstersen grenajın konforuna kendini alıştırmadan önce bi fuarı bekle Naked sever olarak kalabilmenin tek yolu bu gibi
Pek zannetmiyorum ama olurda bu sınıfa bakarsın birşey gelir. Çanta, orta sehpa gibi alışkanlıkların yoksa CBR'a zaten benden 1-0 önde başlarsın, tahminim benden daha çok ve daha hızlı seversin
Fuara çok var deyip CBR alırsan, sonrasında nakede olan hislerinde grenaj konforundan dolayı bi zedelenme olacak
Hani nasıl desem bilemedim, birini zamanla seversinde kendini sevmediğine inandırmışsındır ya, ama ayrıldğında anlarsın hayatındaki yerini... buna benzer bi his işte
Henüz ayrılmadığımdan soranlara halen grenaj sevmiyorum diyorum ama sanki artık boş değilim, bi elektrik başladı Ayssttt, Fılaş TiVi gündüz kadın kuşağımısın be ferdinand
Abi çok saol, hemen çekiyorum, sanırım ücretsiz zaten, güzelce bi kurcalayayım Fotoğraf makinesi olduğu derinlikten ve anlatılmak istenenden çok belli zaten, telefonda tırt oluyor o mevzular
Ben sadece, tek o fotoğraf için, acaba mı demiştim, öğrendiğim iyi oldu
Arkadaşlar honda cbr 250 almayı düşünüyorum ama ikinci el mi alsam sıfır mı alsam karar veremedim sizden yardım istiyorum hangisi daha mantıklı sıfıra o kadar verilir mi motor memnuniyetinden şüphem yok ama ikinci elden her zaman korkmuşumdur bir akıl verin sadece arada kaldım teşekkürler iyi forumlar
Diz örtüsü sormuştum bi ara. kimseden ses çıkmadı. gittim yaptırdım ben de. soğuk filan geçmez oldu. öyle çok kötü olmasa da biraz şekli bozuluyor. geçen yıl kış aylarında toplamda 1 aya yakın kullanamamıştım. diz örtüsüyle bu yıl her gün kullanabilirim diye düşünüyorum.
sıfırı 11 000 olmuş cbr 250. honda yenilemiş sitesini.
Abi onun parasını aldığın yanmaz, sağuk ve yağmur geçirmeyen, nefes alan, terleme yapmayan, sürtünmeye dayanıklı, 1. derece kalça, diz, kaval... korumalı kışlık motosiklet pantolonuna eklesen daha doğru olmazmıydı,
bu şekilde de içliği çıkar/tak 365 gün kullanabilirdin
revit axis var zaten. normalde bu havalarda onunla idare ederim. ama senin dediğin pantolonun fiyatına diz örtüsünden 7-8 tane alabiliyorum. kaldı ki işe giderken kullandığım için her gittiğim yerde motosiklet pantolonu ile durmamın imkanı yok. o yüzden revitin yandan fermuarlı modeli axisi almıştım ama o da en soguk havalarda yetersiz kalıyor. bir de revitin içliklerine baktım. revitin içliklerinden en babası 200 tl civarında. ayrıca onu da gün içerisinde çıkarma şansın nerdeyse yok olduğu için en pratik en ucuz aynı zamanda en çirkin yönteme yöneldim. anlıcağınız üzere baya bi kafa yordum bu konuda. tavsiyelerinize açığım.
Sıkı gitmek hızlı gitmek değildir.
Dikkatli gitmek yavaş gitmek değildir.
Hmm ozaman kusura bakma
Ben CB için bakınırken Tucano mu neydi markası öyle birşey beğenmiştim yanlış hatırlamıyorsam. Şuan biraz muallakta bilgiler ama tek birşey hatırlıyorum epey pahalıydı ve gidip bu sebepten pantolon almıştım. Hava aşırı sert ise ofise ulaştığımda günlük pantolon ile değiştiriyorum, sıradan bir soğuksa standart pantolon, dizlik v.s...
Hertürlü koşulda içlik oluyor tabi, motosikletten öncede yaz-kış kullanıyordum, sadece motosiklet ekipmanı ile yazın pişer kışın üşürsün bu kesin gibi bişey
Yani o rüzgar kesici okadar ekonomikse aşırı sert havalarda katlanılır tabi neden olmasın
Bugün zinciri yağladım. Ön dişli muhafazasının içinin balçık haline gelmiş iğrenç bir yağ, çamur karışımı ile dolmuş olduğunu farkettim. Muhafazayı söküp içini temizleyeyim dedim ama nafile, vidayı gevşetemedim bile!!!! Vidaları açmanın bir yöntemi var mı, yoksa o vidaları zaten benim açamam mı gerekiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------
Honda'nın sitesinde VFR 800 Crossrunner'ın içinde VFR 800 ABS hortlamış
http://www.honda.com.tr/motosiklet/o...0x-crossrunner
Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)