bizimkiler bunada çanta takar
bizimkiler bunada çanta takar
Eski Kasa 125 R tipi grenajların bağlantı noktası resimde gördüğüm kadar. yine aynı sekılde eski kasa 125 r kafası gibi sadece geliştirilmiş hali. 125 cc den 300e qeçilir. ama 250 den 300 e geçilmez 500 R gelsede baksak.
Honda milleti CBR manyağı yaptı
CBR125
CBR150
CBR250
CBR300
CBR400
CBR500
Şimdide Ninja 650 ye ayar olsun diye
CBR600R çakabilirmiş, millet kusacak yeter daha çıkarma artık
Şu Honda birde plastik kaplama sevmeyenleri düşünse birazcık ya, harbi yeter artık
Elin oğluna VTR ler, 250cc Hornet ler... utanmasa CB1100 ün bile 250cc liğini yapacak, bize hala plastiği yaslıyor
He bizimkilerde az deil, 50cc ouuuuuvvvvv dehşet uçarız hem ledde var 1 kuruşluk 6 adet, offf beee ilkokul defteri etiketide var hemide mavi kırmızı yani yarışabiliriz
Ya motosiklet gelsin artık normal motosiklet
Ağaç dendiğinde kimsenin aklına bonzai gelmiyor ki, doğdugumuzdan beri resim defterlerine çizdiğimiz, bildiğimiz buluta benzeyen ağaç geliyor, artık o gelsin işte ya çok mu
Merhaba Arkadaşlar
Topic uçmuş çok güzel bilgiler var Ama hepsini okumak mümkün değil
4 senedir Fazer 6 kullanıyorum. Motoru değiştirmeyi düşünüyorum.250r geçmek istiyorum. Fiyat performans görünüş
Şehir içi kullanım rahatlığı 2 dir Motora gidip bakıyorum .Ama bi karar veremedim.
600 lük ten sonra 250r çok küçükmü gelir. Büyük cc den 250r geçen var mı?
Yardımcı olursanız sevinirim.
Ben cok beğendim tasarımı gercekten çok güzel olmus ama arkadaşın dediği gibi bunun bari abs olanını getirseler ve birde sesi nasıl aceba ?? egzoz bizimkilere göre daha büyük ama tabı tork da önemli
ben daha önce hep küçük cc kullandım ilk 600 cc kullanmaya başladıktan 800 km sonra arkadaşımın cbr250r na bindim bana çok itici yabancı geldi motora tutunamadım bile ki ben cbr250r 20 bin km sürdüm gerisini sen düşün motorunu satmadıysan 20 yada 30 km bi 250 cc kullan derim.
Guzelmis 300 cc sonraki motorum bu olabilir farları guzel olmus tabi benzin fiyatları aynı devam ederse 50 cc scoter da alabilirim bu gidisle
www.erkakurye.com
Arkadaşlar cbr ına sis farı çakmaklık gibi ilaveler takan arkadaşlar varmı uzun yol yaptığım ve grup sürüşleri yaptığım için ihtyaç duyuyorum fakat herkes enjeksiyon aksamına akü voltajını düşürüp zarar verebilir diyor mesela en azından 1-2 w lık led farlardan alınıp birde çakar modülü yaparak aküden yeni hat çekilerek çakar ve f1 stop olarak kulanılsa genede bir zararı olurmuki???
cbr300R ın keskin hatlarına jantlar olmamış eski kalmış... Sanırım kasımda Milan fuarında sergilenecekmiş... Kawa yüzünden 250 likler tarih olacak gibi görünüyor.
Yakıt fiyatlarından aşırı derecede rahatsız olan, şehir içi gezemiyorum pek diyen adam için Fazer 600 den sonra yarı yarıya yakıt ve bakım maliyeti mantık evliliği mahiyetinde olur
Ama ninja 650 ile cbr 250 sadece performans olarak düşünülürse 500 beygir ferariden inip 200 beygir golf GTi adama zevk verimi olayı bu, vermez tabi...
72 beygir - 27 beygir torkta da beygirde de 3 katı fark var
66 tork - 23 tork
ben çakmaklık kullanıyorum..su geçirmeyenlerden aldım..direkt aküye bağladım bagaja koydum..2 metrede kablo kullandım, kamp yerinde lazım olur, çadırın içine çekerim diye..motor giderken de gitmezken de kullanıyrom bir sorunla karşılaşmadım..telefon şarj etmek için kullandım hep..
o çakmaklığa cep şarjı haricinde bişi takmazsan hiç bir zararı olmaz
aydınlatma lambası takarsan özellikle motor çalışmazken akü biter
yok çakmaklığı sedece tel şarj etmek için ki onun acelesi yok , aydınlatmak için kullanacağım lamba takmıcam zaten cbr ın böyle birşeye hiç ihtiyacı yok aydınlatması süper ,sadece çakar amaçlı led kullanıcam bunuda grup sürüşlerinde diğer araçları uyarırken dikkat çekmek için kullanıcam ve tabiki görüntüsü hoşuma gittiği için
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)