08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
youtube'da bunla ilgili bi sürü video var :D ama türkiyede yapan var mı bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
Tabi keyifli iş ama sınırları zorlarken Allah muhafaza 165 kglık motorla hayat sınırlarını da zorlamak oluyor. Hız için daha kemikli büyük cc araçlar daha ideal.
yanlış bilmiyorsam 600rr bizim motordan daha hafif bu işin kg ile alakası yok bence
600rr da felan ön çift disk fren sistemi vardır ki bizimkinden kat kat iyi olmak zorunda 270 felan yapıyor makineler.onlara binince bunlarda neymiş diyip çekince başlıyor zaten direk ama alışana kadar
600 rr ıle kuru agırlıkları arasında fark yok gıbı(3kg 153-156) ama ısın ıcıne yag - yakıt vs gırınce 1x lıtre fark gırıyor.onu da pek anlamıyorsunuz
cbr 250 de 100le gıderken bıle bazen tedırgın oluyordum. tunel cıkısları-tır gecıslerı vs. resmen 1-2 serıt yana atıyordu ruzgar. rr da boyle bısey hıc olmadı. bunlar da grenaj tasarımı,agırlık dagılımı vs gıbı etkenler ılla kı vardır ama en buyuk sebep h.e.s.d. hondanın elektronık gıdon damperi var 07 ve uzerı modellerınde. alet fecı dengelı yanı. fren konusuna gelırsek.310mm 4pıston x2 on,220 mm arka var rr da.250de ıse 296mm 2piston on ,220mm arka var.yanı onde dehset fark varken arka frende fark yok. zaten 100kmh ve uzerı suratlerdekı frenlemelerde bunu dırek anlıyorsunuz istemeden.depo gobegınıze gırıyor resmen
Arkadaşlar merhaba.
Hyosung mu Honda mı demiyeceğim rahat olun. 2005 yılında çaldırdığım Honda CBR 125R motorumdan sonra bir daha motor almamaya söz vermiştim. Bu aralar tekrar depreşti iki teker sevdam. Honda CBR 250R' a yöneleceğim gibi. Benim sormak istediğim (etrafımda hiç motor kullanan olmadığından), 1.82 boy, 110kg lık bir kişi için çok mu zayıf durur motor ? CBR 125R üzerinde biraz komik durduğumun farkındaydım fakat ilk motorumdu, haliyle kendimi güvende hissedeceğim bir alet istemiştim o zamanlar. Şimdilerde daha kontrollüyüm. Gerçi benim asıl gönlümden geçen chopper olsa da, 250lik adam gibi chopper yok. Hyosung istemiyorum, ondan geriye de zaten bu fiyat aralığında çin malları kalıyor. O yüzden kalsın demekle yetiniyorum sadece.
Ayrıca, ikinci el ile sıfır fiyatları arasında yaklaşık 1.500-2.000TL' lik fark bulunmakta. İkinci el alırken nelere dikkat etmeliyim ? Herhangi bir Honda bayiine gidip motoru expertiz ederler mi ? (Araba alırken olduğu gibi).
Merhaba Arkadaşlar,
Bugün bende CBR 250R aldım ve aranıza katıldım. Keşke mutluyum diyebilseydim fakat malesef benden kaynaklanmayan bir kaza yaptım. Bir arkadaşımla birlikte beşiktaştan çıktık sarıyere doğru yeni motora alışmak istediğim için çok hızlanmadan yan yana gidiyorduk. Önümde bulunan araba ani fren yapınca çarpmamak için sağına doğru kırdım fakat yaklaşık 40km ile giderken duramayıp sağ tarafa yatarak yandaki bariyerlere girdim. Neyseki arkadaşım biraz arkamdan geliyorduda kendisini kurtarabildi.
Neyseki bende kırık çıkık yok motorda zarar var sadece.
Motorun yürümesinde sıkıntı yok sadece öndeki gösterge bölümü aşağıya doğru hafif düşük durumda olduğundan gidon sol tarafa tam dönmüyor. Motorun sağ, sol ve ön grenajları zarar gördü değiştirmek gerekecek. Ön far camında sıkıntı yok sadece tutan dişleri zarar görmüş sanırım bununda değişmesi gerekecek. Bunların dışında görünür bir problem gözükmüyor ve eve ulaşmak için ortalama 30km hızla yaklaşık 5 km daha gittik yolda hiç problem çıkartmadı.
Yeni aldığım için henüz kasko yaptırma şansı bulamamıştım. Muhtemelen bu parçaların maliyeti bana ne kadar olur? Resimleri örnek olarak koydum.
Umarım daha ilk günden gelen bu talihsiz olay sizlerin başına gelmez.
öncelikle geçmiş olsun.. size bi fiyat cıkartayım.
sag sol grenaj 156 şardan 320 lira
far grenajı 70 lira
büyük ihtimalle far yan grenajıda kırılmıştır oda 70 lira civarı.
farı tutan demir var önde oda egilmiştir 60 ile 100 tl arası degişiyo..
sana yaklaşık 500-550 lira gibi bi masrAF ÇIKARIR.
EGER farı tutaN DİLLER tam yerinden kpmamışsa japonla yapıştırabilirsin..hatta diller elinde ise o şekilde yapıştıra bilirsin
illa farı degişecem diosan oda 300 tl ye yakın
Cok gecmis olsun arkadasim, olur boyle seyler fazla moralini bozma, ancak fotograftaki sensen uzerine bakiyorum da ne bot giymissin ne de dizlik, ust kisimlari goremedim umarim mont, eldiven, kask vs tamdir, sana tavsiyem once koruyucu ekipmanlarini tamamla sonra trafige cik, mesafe ne olursa olsun.
tekrar gecmis olsun
makara amaçla koyulmuş bence düşmeyin piyasayyı biliyosunuzdur iyikötü
öncelikle çok geçmiş olsun umarım bir daha başına böyle birşey gelmez önemli olan hatanın nerden kaynaklandığını bilmektir. Ders çıkartıp aynı hatayı tekrarlamamaktır. Sen de hatanın kendinden kaynaklandığını söylemişsin. Yeni bir motor aldıktan sonra yapmamız gereken ilk şey alışma dönemi için trafiğin olmadığı bir yer olmalıdır. Bu kazanın sebebi anladağım kadarıyla frenajının iyi olmaması sebebiyle motosikleti sağa kırmandan dolayı meydana geldi. Ön freni kullanmayı çok iyi bilmeliyiz sık sık çalışmalıyız aksi halde otomobil sürücüleri bize sıkıntı yarattıklarında (ani fren yapmaları halinde) kendimiz atacak yer aramak zorunda kalırız. Tekrardan geçmiş olsun herkese kazasız sürüşler dilerim..
Rüzgarın Yüzünü Okşamasına İzin Ver...Ama Şeytanın Kulağına Fısıldamasına ASLA..!
https://www.facebook.com/groups/hondacbr250rclub
geri görüşlü kask
http://www.revzilla.com/motorcycle/r...Fc7C3godm0IAQg
@ankov geçmiş olsun
yavaş yavaş teknoloji kasklara girmeye başladı.giyilebilir teknolojiler yaygınlaştıkça,uçak pilotlarının kaskları gibi kasklar olabilir ilerde..motor kullanırken google glass kullanmayı isterdim..keşke bu kask Türkiye ye gelse..şu ana kadar en memnun olduğum kask nolan 44..
Bu nasıl bir Cbr'dır böyle? Ne yapılmış bu motora? Gösterge yetmiyor hızı saymaya 199'da sıfırlıyor
http://www.youtube.com/watch?v=gbbf3...tailpage#t=131
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)