Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Haziran 2013, 15:13
#15621
Şu 250cc motorları 250cc ne zaman 250cc olarak kullanmayı öğrenirsek amacına uygun kullanırsak inanıyorum ki ozaman daha iyi daha kaliteli motorlar ülkemize gelicek yoksa senin çift silindirin var benim torkum var senin grenajın pahalı benim ki ucuz demekten motora binmeyip burada en fazla +15km/h tin hesaplarını yapıyoruz. Bazen şüpheleniyorum benmi motor kullanmayı bilmiyorum diyorum cbr250 ile çok rahat 130 gidiyor üzeri zaten yok sağlıklı değil bu motorlarda neyin üzerine yatacanda gidecen zaten üzerine yatmayalım diye oturuş pozisyonu rahat diye cbr250 aldık ee 1000rr da öyle 250 çok rahat e o zamanda yol bitiyor be hacı. Bırakın arkadaşlar bu üzerine yatarım seni geçerim ben 140 gidiyorum o gelemiyor işlerini motorunuzdan zevk alıyosanız gerisi teferruat o ne demiş bu ne demiş boş işler.
Reklamlar
-
23 Haziran 2013, 15:22
#15622
Arkadaşlar selam..
Dün gece 02 de bir şile yaptık geldik. Dönüş yolunda 120km/h civarı seyrederken, otobanda bir yerde (nasıl olduysa) bir sürü taş vardı. 1-2 tanesinden kaçtım fakat el kadar bir tanesi lastikten sekti motorun alt tarafına vurdu ve motor stop etti. Kenara çektim baktım ayaklık açılmış, geri kaldırdım tutmuyor düşüyor. Bir iple bağlayıp eve geldim.
Size sorum bu ayaklığın bir yayı falan var mıydı, şu anda benimkinde yok, acaba taş vurunca mı fırladı..? Az önce kontrol ettim, bağlantı vidaları gevşemiş. Acaba bu vidaları sıksam düzelir mi yoksa yukarda tutmayı saglayan bir yayı falan var mıydı, bir bakabilir misiniz ?
Kimilerinin terapiye ihtiyacı olabilir, benimse motorsikletim var..
-
23 Haziran 2013, 15:37
#15623
Evet yan ayaklıkta yay var, taş çarptığında düşmüş olmalı .
-
23 Haziran 2013, 16:37
#15624
Taşın yaya çarpıp çıkarmasıda herkesin başına gelcek bişey değil yani ilk defa duydum kendini farklı hissettn mi acaba hiç?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------
deep_far adlı üyeden alıntı
Motorum 2013 model siyah cbr 250 r
Alt skaladaki siyah parçanın üstüne gri renkte Honda yazısı yazsak nasıl durur acaba
( depo üstünde ki hında yazısıyla ve iki parça gri renkle aynı renkte bir yazı )
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------
Onceden görseydim keske gelirdim ya bı isim yoktu bugün motoru güzelce temizledim.
Yarın Karaburun gezisine gideceğiz 9 yada 10 motorla r6 dan cbr e kadar çeşit var
)
kıskandım yalnız hacı şu gezi işini 27 sinde bitiyor sınavlar ondan sonra davet bekliyorum senden :D
2 Teker bir başka !
-
23 Haziran 2013, 16:42
#15625
dün ışıklarda dururken motora gaz verdim bir 8-9 bin devire kadar çıkarttım geri bıraktım gazı anlık olarak bastım.arabaların arasından polis geldi o motor sesi senden mi geldi dedi.bende dedim hangi ses bu mu dedim 6 bin devire kadar gaz verdim poliste burda yapma giderken yap dedi hızlı bir kalkışla ışıklardan uzaklaştım.ilk defa görüyorum bizim motor sanki çok ses çıkarıyorda geldi benim yanıma kadar polis
-
23 Haziran 2013, 17:02
#15626
tuc adlı üyeden alıntı
dün ışıklarda dururken motora gaz verdim bir 8-9 bin devire kadar çıkarttım geri bıraktım gazı anlık olarak bastım.arabaların arasından polis geldi o motor sesi senden mi geldi dedi.bende dedim hangi ses bu mu dedim 6 bin devire kadar gaz verdim poliste burda yapma giderken yap dedi hızlı bir kalkışla ışıklardan uzaklaştım.ilk defa görüyorum bizim motor sanki çok ses çıkarıyorda geldi benim yanıma kadar polis
Taha itiraf et abart eksoz yaptırdın dimi
-
23 Haziran 2013, 17:15
#15627
İbre konusunu da açıklığa kavuşturayım. Gps ile ölçüm yaptım ben geçenlerde. İbrenin normalden fazla gösterdiğini biliyorum zaten.İbre 50 iken gps 46, ibre 100 iken gps 92 gösteriyor. Bunun anlamı ben 182 ibre gördüğümde gerçek hızım 168 falandı aslında.
Ancak burada ibre tartışması yapmayalım zira bir çok araba da ibre fazla gösteriyor. Motosikletlerde genelde %10 fazla. Ninjada fazla göstermiyorsa orasını bilemeyeceğim.
-
23 Haziran 2013, 17:28
#15628
Dün İstanbul-Kandıra-Ağva-Şile-İstanbul yolculuğumda toplam 242km yol yaptım ortalama hız 100-120 yer yer 150-160 arası 1-2kez gittim. Benzincide depoyu tam fulelyip doldurduğumda 34.70TL benzin aldı buda 3.03lt takıt tüketimine tekabül ediyor. Bana gayet uygun geldi bir tanede gezi sonu çekilmiş fotoğrafımı paylaşayım
-
23 Haziran 2013, 18:16
#15629
muratlion adlı üyeden alıntı
kardeş sen kawasaki ninja 250r mı zannettin altındaki tek silindirli motoru.arkadaş tek silindirli ss motormu olurya hangi motorcuya söylesen güler 182 yapmış
Kawasakini 300 ü yok mu sen de aaa çok yazık olmuş bak 210 basardın onla :D
-
23 Haziran 2013, 18:30
#15630
-
23 Haziran 2013, 18:31
#15631
sailor33 adlı üyeden alıntı
Taha itiraf et abart eksoz yaptırdın dimi
yok abi tamamen orjinal benim motor geldi motor sesi senden mi geldi diyor.bende bu ses mi dedim bir daha gaz verdim.arkamda da kuzenim vardı onun kaskıda yoktu genede bişe olmadan yırttık
-
23 Haziran 2013, 20:02
#15632
GPS ile ölçüm hassas iştir, iki nokta arasındaki mesafe süre ilişkisiyle çalışır. hız sabit bile kalsa %5-10 eğimi çıkarken olduğundan yavaş ölçer gps. (fizik yanılmaz) Düz olduğundan muhakkak emin olduğunuz uzun bir yolda ancak doğru verileri alırsınız. Havaalanında motoru süreniniz varsa o gps ölçümüne güvenin.
-
23 Haziran 2013, 22:12
#15633
arkadaşlar, bizim bu standart lastikler çok kötü değil mi yaa..
zaten acemilik var, üstüne iki de bir kayan lastikler olunca tedirginlik artıyor..
-
23 Haziran 2013, 23:50
#15634
visamlord adlı üyeden alıntı
GPS ile ölçüm hassas iştir, iki nokta arasındaki mesafe süre ilişkisiyle çalışır. hız sabit bile kalsa %5-10 eğimi çıkarken olduğundan yavaş ölçer gps. (fizik yanılmaz) Düz olduğundan muhakkak emin olduğunuz uzun bir yolda ancak doğru verileri alırsınız. Havaalanında motoru süreniniz varsa o gps ölçümüne güvenin.
sahil yolunda denemek lazım o zaman. deneyip paylaşıcam önümüzdeki günlerde.
-
24 Haziran 2013, 00:06
#15635
arkadaslar selamlar
malesef cok sevdigim motorumu satisa koydum ilgilinen var ise asagida ilani gorebilir
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9218595/detay/
-
24 Haziran 2013, 00:15
#15636
-
24 Haziran 2013, 00:47
#15637
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Arkadaşlar merhaba motosikletimin jantlarını bu renk yaptırmayı düşünüyorum photoshop ufak bir işlemle bu hale getirdim bence şık oldu sizce nasıl olmuş ? Renk tam olarak CBR1000RR HRC jant rengi olucak ya da R125 deki renk de olabilir.
Ayrıca jant boyama işi yapan bildiğiniz yerler varmı ?
-
24 Haziran 2013, 03:32
#15638
Bende bu rengi istiyorum ama zamanla boyanın çıkmasından endişeleniyorum çok güzel zımparalanıp fırın boya atılması lazım renk subaru sarı diyede eçiyor sanırım
-
24 Haziran 2013, 09:17
#15639
-
24 Haziran 2013, 10:21
#15640
cx571 adlı üyeden alıntı
Selamlar Saygılar Arkadaşlar. Sonunda bende Dün saat 14:00 İtibari ile motosikletime kavustum. Eskişehirde idi motor. Eskişehirden Aldım. Ankaraya . Ankaradan Bolu Gerede- Gerede üzerinden Karabüke 6 saatte vardım. Motosiklet rodajda olduğu için sakin kullandım. 4-6 bin devir arasında vites değiştirdim. zaten 6ncı vites 6 bin devirde motor 90-100 rahat gidiyor. hep sabit devirde kalmamak ıcın ara ara yavasca zorlamadan 7-8 bin devire çıkarttım 1-2 dakıka böle gittim. ara ara vites küçülttüm tekrar hızlandım. 6 bin deviri geçmedım kı umarım rodajı doğru yapıyorumdur. Her neyse şu anda motor 650 kmde. zincirini yağlamamı tavsiye edermisiniz? Çünkü vites atısında ses gelmiyodu sonrada şak şuk etmeye basladı 1-2 vites arası. Şimdilik motosiklet çok iyi. Çok keyif aldım kullanırken. gerçekten 125 R den inip buna binince aradaki farkı müthiş gördüm. tork olayı harıkaa. Arka Fren biraz hosuma gitmedi. ama ön fren hemen çakıyor. baskada kafama takılan birşey olmadı. 450 km de depo tek dişe düştü
yanıp sönüyor şu anda.. Yol cok uzun olduğu için durup durup resim cekilmedim inşallah resimleri gümletecem bundan sonra
Hayırlı olsun arkadaşım. Çok sevindim makinene kavuşmana.
1000 bakımına kadar bu şekilde devam et. 1000 bakımında IPONE yağ koydur. Zinciri filan güzelce yağlat. Yağ filtresini kesinlikle değiştirsinler: IPONE yağ diğer yağla karışmasın ;)
Arka fren zamanla daha iyi olur. Balatalar yeni, zamanla daha iyi olur. Lastikleri fazla zorlama. Lastikler çok kötü ama iyi bir sürücü bu lastiklerle de hiç sıkıntı çekmez. (Tabi lastiğin tepkilerini öğrenince.)
Benim lastikler de orjinal ama benim kontrolüm dışında hiç kaymıyor. Sadece kalkışlarda çok agresifsem istesem de istemesem de kayıyor :D Michelin takınca o sorun çözülecek ama o zaman da böyle yanlayamayacağım sanırsam :D
Yeni değil bu yalnızlık . . .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)
Bu Konudaki Etiketler