Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #14841

    Üyelik
    17 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul


    Buda benim aslan parçası
    b.dog, psychocake, KeaSH-07 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14842
    psychocake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    güle güle kullan yakında bende koyarım benimkinin fotolarını
    b.dog ve visamlord bunu beğendiler.

  3. #14843
    cemerol88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2006
    Şehir
    Çanakkale-İstanbul
    Motosikleti
    peugeot speedfight2 Honda CBR 250 R siyah
    bende çok yakında koyarım fotoları,bayi 25inde gelecek dedi,bugün aradım,gümrükten geldi şimdi fabrikada araçlar yarın gelecek dediler heyecanla bekliyoruz bakalım

  4. #14844
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yakıt konusunda bir açıklama yapmak istiyorum.

    CBR 250'nin depo 13.5 Litre. Ancak dijital göstergedeki ilk çubuk 5 litreye karşılık geliyor. 6 çubuk var ve 6. çubuk en çabuk biten, 1. çubuk da en uzun giden yer.

    Yani siz ilk çubuk yanıp sönmeye başlayınca hemen benzinliğe gidiyorsunuz ve motosikletin 1 deposunun ne kadar yaktığını tam hesaplayamıyorsunuz bence.

    Uzun yolda (otobanda) Kocaeli-Ankara arası tam dolu 1 depo ile 340 KM motosiklet kullandım. Ayrıca hiç de düşük devirde değildi. Üzerimde 14-15 KG'lık ağırlık olduğu halde ortalama 162 KM hızla gittim. (6. vites 9.000 devir.)
    Yokuş aşağı 176 KM hıza kadar çıktım ama 170'ten sonra motosikletin kıçı başı oynamaya başlıyor. 176 KM hızı çok fazla koruyamıyor. Yokuş bitince hemen hız da düşüyor. Ancak düz yolda 165 KM'de sabit gidebiliyor. Hararet filan söz konusu bile olmuyor.

    Bence motosikletinde yakıt testi yapmak isteyen arkadaşlar depoyu tam doldurduktan sonra trip metreyi sıfırlasın. 1. çubuk yanıp sönmeye başlayınca da 1-2 litre benzini bir şişeye doldurup yanlarında taşısınlar. Motosiklet yolda kalana kadar sürmeye devam etsinler. O zaman eminim minimum 300 maximum 350 Km yol yapmış olacaklardır. Yolda kalınca 1-2 litrelik yedek tutulan benzini kullanıp 30-40 Km daha gidebilirsiniz benzinliğe kadar. ;)
    Depoyu ağzına kadar dolduruyorum yola çıkıyorum 100 km stabil araç sollarken 120 km şeklinde kullanıyorum bi kere 310 km de bikere 320 km de bi kerede 300 km de çubuk yanıp sönmeye başladı yani ben ortalama en kötü 300 km gidiyorum motorda 13 litre depo var ama kaç litresi yedek belli değil??

  5. #14845
    ormankebabi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6n
    Ben daha 10lt'den fazla benzin alamadım herşeyi denedim. En son 10.03lt doldurdum. Kapağı kapatırken azcık birşey de taştı. Bu da son çizgi yanıp sönmeye başladıktan 12-13km sonra... O yüzden benim için 13lt değil 10 lt bunun deposu :D

  6. #14846

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı ormankebabi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben daha 10lt'den fazla benzin alamadım herşeyi denedim. En son 10.03lt doldurdum. Kapağı kapatırken azcık birşey de taştı. Bu da son çizgi yanıp sönmeye başladıktan 12-13km sonra... O yüzden benim için 13lt değil 10 lt bunun deposu :D
    12 litre kadar aldı benim depo ilginç

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------

    pazartesi günü arka çamurluğuda ön çamurluk gibi beyaz renk yapıyorum. stickerları çıkarttım daha bir orjinal durdu alev ve aslan stickerleri motosikleti sanki bisiklet gibi gösteriyordu.aynalıklarıda beyaza boyatsam sizce nasıl olur. hiç beyaz aynalık görmedim hangi motosikletlerde beyaz aynalıklar mevcut bi resmini görseydim iyi olurdu numune olması açısından.



    Uploaded with ImageShack.us
    theplatoon bunu beğendi.

  7. #14847
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Hocam akıl vermek gibi algılamayın ama arka çamurluğun motorla aynı renge boyanmasını bugüne kadar hiçbir motora yakıştıramadım. Özellikle beyaz motorda apaçi işi gibi duracaktır emin olun bu şekilde çok daha asil, modern duruyor. Sizi anlıyorum insan bazen ille motora birşeyler yapmak istiyor fakat bu genelde basit, amatör tasarım olarak sonuçlanıyor.
    Motora modifiye yapabilmek için bir tasarımcı kadar bilgili, yaratıcı ve yetenekli olmak gerekiyor. Bu yetiler hiçbirimizde olmadığı için ne yaparsak yapalım motoru güzelleştirmemiz çok zor bence.
    Peki yapılacak hiç birşey yok mu ? tabiki var; markalar genelde alt sınıf motorlarını hem maliyet, hem bir sonraki kasaya yenilik bırakmak, hemde bir üst sınıf motorlarının önüne geçmemek için tasarım anlamında da bazı açıklar bırakabiliyor. İşte bu açıkları yakalayıp, bir kaç şeye el atılabilir ki zaten yapmışsınız. Alt sakalı beyaza boyayıp, honda yazısı yazmışsınız bence gayet hoş olmuş. Bundan sonrası bence tasarımı bozacaktır. Sonuçta 17-18 lik gençler değiliz artık hocam, ben cbr 125 formunun, sizde buranın en büyüklerindensiniz sanırım
    Bu arada alt sakal hakikaten çok güzel olmuş.
    barodi bunu beğendi.

  8. #14848

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam akıl vermek gibi algılamayın ama arka çamurluğun motorla aynı renge boyanmasını bugüne kadar hiçbir motora yakıştıramadım. Özellikle beyaz motorda apaçi işi gibi duracaktır emin olun bu şekilde çok daha asil, modern duruyor. Sizi anlıyorum insan bazen ille motora birşeyler yapmak istiyor fakat bu genelde basit, amatör tasarım olarak sonuçlanıyor.
    Motora modifiye yapabilmek için bir tasarımcı kadar bilgili, yaratıcı ve yetenekli olmak gerekiyor. Bu yetiler hiçbirimizde olmadığı için ne yaparsak yapalım motoru güzelleştirmemiz çok zor bence.
    Peki yapılacak hiç birşey yok mu ? tabiki var; markalar genelde alt sınıf motorlarını hem maliyet, hem bir sonraki kasaya yenilik bırakmak, hemde bir üst sınıf motorlarının önüne geçmemek için tasarım anlamında da bazı açıklar bırakabiliyor. İşte bu açıkları yakalayıp, bir kaç şeye el atılabilir ki zaten yapmışsınız. Alt sakalı beyaza boyayıp, honda yazısı yazmışsınız bence gayet hoş olmuş. Bundan sonrası bence tasarımı bozacaktır. Sonuçta 17-18 lik gençler değiliz artık hocam, ben cbr 125 formunun, sizde buranın en büyüklerindensiniz sanırım
    Bu arada alt sakal hakikaten çok güzel olmuş.
    teşşekür ederim güzel yorumun için

  9. #14849
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    @barodi madem modifiye merakı var bence boyadan sonrada şu elcik ve manetlerini değiştirebilirsin rizoma güzel olur.

  10. #14850
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    bence de ille değişiklik yapacaksan elcik ve manetleri değiştirirsen daha güzel olur

  11. #14851
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    12 litre kadar aldı benim depo ilginç

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------

    pazartesi günü arka çamurluğuda ön çamurluk gibi beyaz renk yapıyorum. stickerları çıkarttım daha bir orjinal durdu alev ve aslan stickerleri motosikleti sanki bisiklet gibi gösteriyordu.aynalıklarıda beyaza boyatsam sizce nasıl olur. hiç beyaz aynalık görmedim hangi motosikletlerde beyaz aynalıklar mevcut bi resmini görseydim iyi olurdu numune olması açısından.

    http://img6.imageshack.us/img6/6615/20130523072400.jpg

    Uploaded with ImageShack.us
    bence kotu olur beyaz aynalar
    sen arkadaşarın dediği gibi manet ve elçiklerle ilgilen
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  12. #14852
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı erdem_cengiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sehpadaki ara mesafe ve yerden yüksekliği nedir cm olarak yazarmısın
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/45964-motosiklet-icin-arka-sehpa-yapimi.html burdaki ölçülerden yararlandık.yalnız birimleri inç şeklinde onu cm'ye çevirirsiniz artık
    psychocake bunu beğendi.

  13. #14853
    psychocake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    güzel çalışma olmuş açıkçası sehpa olayı ama ne kadar sağlam olur acaba? orasınıda düşünmek lazım

  14. #14854
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depoyu ağzına kadar dolduruyorum yola çıkıyorum 100 km stabil araç sollarken 120 km şeklinde kullanıyorum bi kere 310 km de bikere 320 km de bi kerede 300 km de çubuk yanıp sönmeye başladı yani ben ortalama en kötü 300 km gidiyorum motorda 13 litre depo var ama kaç litresi yedek belli değil??
    bu motorun yedek deposu 2,5 ltredir arkadaşlar.kitapçıklarda okursanız yanılgıya düşersiniz daha önce avrupada başka bi ülkenn kitapçığıyla kıyaslamıştık bazı çeviri hatalarıyla birlikte basılmış trkçe.zaten orjinal kitapçıklarda trkçe seçeneğide yok. anlıcağınız bu motorun yedek deposu 2,5 lt dir.yani ışık yanıp sönmeye başladıktan sonra yaklaşık olarak kullanıma göre 60-90 km arası gidilebilir.
    2 Teker bir başka !

  15. #14855
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Alıntı slymn93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorun yedek deposu 2,5 ltredir arkadaşlar.kitapçıklarda okursanız yanılgıya düşersiniz daha önce avrupada başka bi ülkenn kitapçığıyla kıyaslamıştık bazı çeviri hatalarıyla birlikte basılmış trkçe.zaten orjinal kitapçıklarda trkçe seçeneğide yok. anlıcağınız bu motorun yedek deposu 2,5 lt dir.yani ışık yanıp sönmeye başladıktan sonra yaklaşık olarak kullanıma göre 60-90 km arası gidilebilir.
    o zaman cbr 15-16 kuruş yakıyor km de ve bence çok iyi cbr için

  16. #14856
    m1t0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    cbr250r-xt660r-mt07-fiddle2
    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman cbr 15-16 kuruş yakıyor km de ve bence çok iyi cbr için
    93,39 lt yakıtla 2640 km yol yapmışım. Ortalama 3,54lt/100 km

  17. #14857
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    pazar günü redbull gosterısı + ertesı bulusalım mı sayın sakinler

  18. #14858
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yakıt konusunda bir açıklama yapmak istiyorum.

    CBR 250'nin depo 13.5 Litre. Ancak dijital göstergedeki ilk çubuk 5 litreye karşılık geliyor. 6 çubuk var ve 6. çubuk en çabuk biten, 1. çubuk da en uzun giden yer.

    Yani siz ilk çubuk yanıp sönmeye başlayınca hemen benzinliğe gidiyorsunuz ve motosikletin 1 deposunun ne kadar yaktığını tam hesaplayamıyorsunuz bence.

    Uzun yolda (otobanda) Kocaeli-Ankara arası tam dolu 1 depo ile 340 KM motosiklet kullandım. Ayrıca hiç de düşük devirde değildi. Üzerimde 14-15 KG'lık ağırlık olduğu halde ortalama 162 KM hızla gittim. (6. vites 9.000 devir.)
    Yokuş aşağı 176 KM hıza kadar çıktım ama 170'ten sonra motosikletin kıçı başı oynamaya başlıyor. 176 KM hızı çok fazla koruyamıyor. Yokuş bitince hemen hız da düşüyor. Ancak düz yolda 165 KM'de sabit gidebiliyor. Hararet filan söz konusu bile olmuyor.

    Bence motosikletinde yakıt testi yapmak isteyen arkadaşlar depoyu tam doldurduktan sonra trip metreyi sıfırlasın. 1. çubuk yanıp sönmeye başlayınca da 1-2 litre benzini bir şişeye doldurup yanlarında taşısınlar. Motosiklet yolda kalana kadar sürmeye devam etsinler. O zaman eminim minimum 300 maximum 350 Km yol yapmış olacaklardır. Yolda kalınca 1-2 litrelik yedek tutulan benzini kullanıp 30-40 Km daha gidebilirsiniz benzinliğe kadar. ;)

    Ben dediğinize katılmıyorum en uzun giden 1.çizgi en kısa giden son çizgi diye birşey olduğunu sanmıyorum.
    Bana göre ilk çizginin 5 litre olması imkansız.
    Bazı arkadaşlar 3.7 yakıyor veya 3.9 diyorlar bunu nasıl hesapladıklarını ben çok merak ediyorum şehir içi kullanım şehirlerarası kullanım ve performanslı kullanım yapıp ortalamasını alıyorsanız eyvallah :D

  19. #14859
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Ben bu yakıt işinden bişey anlamadım zaten artık bittikçe alıyorum bu gün ışık yanıp sönmeye başladım gittim benzin aldım 30tl aldı depo... 30/4,7 6,3lt yapar hadi 7 olsun yedek te 2,5lt değilmiydi? 7+2,5= 9,5 nerede bu 4 litre? bana bu gösterge yalan gibi geliyor...

  20. #14860
    ormankebabi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6n
    Şu deponun şeffafını yapsalar da kurtulsak


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler