stickerların en son çıkarılmış halinin resimini henüz çekmedim paint ile oynama yaptım çamurluğuda paintte amatorce boyadım siz arka çamurluğuda aynı ön çamurluk gibi sedef ile boyalı bir şekilde göz önünde bulundurun
Uploaded with ImageShack.us
stickerların en son çıkarılmış halinin resimini henüz çekmedim paint ile oynama yaptım çamurluğuda paintte amatorce boyadım siz arka çamurluğuda aynı ön çamurluk gibi sedef ile boyalı bir şekilde göz önünde bulundurun
Uploaded with ImageShack.us
Usta bakımını ben kendim yapıyorum zincirin km falanda takip etmiyorum. Bilmiyorum ne kadar sağlıklı ama önce Wd40 diye bi sprey var pas ve yağ sökücü önce onunla iyice yagından arındırıp kuruluyorum bı parça bezle ardından repsol zincir yağ spreyiyle iyice yağlıyorum. Sesinden fark ediyo işlemden sonra.
35 FA 1995 İzmir/Buca
Valla bende abime rica ettim bizim motor için sehpa yaptık 10 tl para harcadım boyasıdır felandır filan ondan sonra fırça ve gazyağı aldım.Gazyağını fırçayla zincire sürerek temizliyorum sonra bezle nemini alıyorum biraz daha sonra kompresörden hava basarak zincire arada kalanlarıda temizletip bir daha bezle alıyorum sonra bir güzel yağlıyorum zinciri zaten dışarı çıkmayacağım zamanlar yapıyorum bunu zinciri yağladıktan sonrada bayağı bir yatıyor motor sonra bin gez tertemiz
(sehpanında resmini atayım bir ara )
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
Sehpanın resimleri :
Bu da dağılcak denen piknik alanından :
Bu da dağılcağa giderken yolda çekildi :
Bu da kozan barajının orda çekildi :
Açıklamalarımda çok iyi ama ehehe
2-3 saat uğraştı örnek gösterebileceğim sehpa yoktu sadece çizimden yaptığı için.Bir dahada yapacağını asla zannetmiyorum herkesin abisi kendine
sehpadaki ara mesafe ve yerden yüksekliği nedir cm olarak yazarmısın
Arkadaşlar bende niyeti bozdum 1000 rr'ın sinyalli aynasına göz diktim nasıl olur sizce
Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.
Arkadaşlar Ninja'mı sattığım için boşa çıkan Kappa TK711 çantamı da satışa çıkardım. İlgilenen olursa:
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...25590721/detay
Arkadaşlar yakıt konusunda bir açıklama yapmak istiyorum.
CBR 250'nin depo 13.5 Litre. Ancak dijital göstergedeki ilk çubuk 5 litreye karşılık geliyor. 6 çubuk var ve 6. çubuk en çabuk biten, 1. çubuk da en uzun giden yer.
Yani siz ilk çubuk yanıp sönmeye başlayınca hemen benzinliğe gidiyorsunuz ve motosikletin 1 deposunun ne kadar yaktığını tam hesaplayamıyorsunuz bence.
Uzun yolda (otobanda) Kocaeli-Ankara arası tam dolu 1 depo ile 340 KM motosiklet kullandım. Ayrıca hiç de düşük devirde değildi. Üzerimde 14-15 KG'lık ağırlık olduğu halde ortalama 162 KM hızla gittim. (6. vites 9.000 devir.)
Yokuş aşağı 176 KM hıza kadar çıktım ama 170'ten sonra motosikletin kıçı başı oynamaya başlıyor. 176 KM hızı çok fazla koruyamıyor. Yokuş bitince hemen hız da düşüyor. Ancak düz yolda 165 KM'de sabit gidebiliyor. Hararet filan söz konusu bile olmuyor.
Bence motosikletinde yakıt testi yapmak isteyen arkadaşlar depoyu tam doldurduktan sonra trip metreyi sıfırlasın. 1. çubuk yanıp sönmeye başlayınca da 1-2 litre benzini bir şişeye doldurup yanlarında taşısınlar. Motosiklet yolda kalana kadar sürmeye devam etsinler. O zaman eminim minimum 300 maximum 350 Km yol yapmış olacaklardır. Yolda kalınca 1-2 litrelik yedek tutulan benzini kullanıp 30-40 Km daha gidebilirsiniz benzinliğe kadar. ;)
Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.
Yeni üye sayılırım 2 hafta once de motorumu aldım depoyu en full doldurdum 100km gıttım tekrar doldurdum 3.87litre benzın aldı kullanımda ortalama bir kullanımdı yer yer bastım yer yer sakın kullanım
verdıgın sıtede 40kusur dolar.shıppıng vs benım aldıgım fıyata gelır.bana da 80cıvarına gelmıstı.
sınyallı ayna guzeldır tabı duvar-arac derken stres olur ınsan. suan rahatım mesela.her yere dayıyorum
guzel olur.hatta beraber yapalım ben de dun ıtıbarıyle dusunmustum aynı seyı
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
geçen gün exo-500 exo-1000tartışması oldu. sonunda istediğim kaska kavuşabildim.
exo-500 le sanki kafamda biri oturuyomuş gibiydi. 1000 kafamda mı değilmi belli olmuyor.
uğultu hiç yok, buğu dediğin masallarda anlatılan bişey gibi. bu kask exo-500 le kıyaslanamaz sikletleri çooook farklı.
tekrar ediyim paranız varsa exo 1000 alın yoksa 500 (bu arada aradaki fark 200 tl kadar)
güzel kask kafanda paralansın demicem ama :D evlerden uzak
hayırlı olsun bulent'ım
hayalıne kavustun.500'e noldu?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)