Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Nisan 2013, 21:30
#14061
kakare adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız inşallah, hangi şehir vb bilgiler güzel olur
kadıköyde oturuyorum. henüz ilk tecrübem motor konusunda yavaş yavaş halledeceğim :D
Reklamlar
-
25 Nisan 2013, 21:39
#14062
geçmiş olsun dümenist..sana bişey olmasın
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------
üç yıldır aralıksız ve yoğun bi şekilde ybr 125 kullandım.ama cbr 250 çok daha güvenli dengeli konforlu ve yol tutuşu iyi motor..ybr 125 de kendimi güvende hissetmiyorum..125 likle aradaki fark o kadar büyük ki anlatılmaz yaşanır..zaten yakıt tüketimi çok şaşırttı beni cbr 250 nin..ybr m den az
-
25 Nisan 2013, 21:42
#14063
arkadaşlar 40 gün önce aldığım elimin kırılması ( motor kazası değil kırık )sebebiyle sadece 20-25 gün kullandığım kara kızım cbr 250 yi yarın takasta vereceğim.baya ufak tefek sebepler bu kararı almaya beni itti
-son günlerdeki genelde cbr kazaları
-kolumun kırılarak ekonomim bozuldu motor takasında üste para alcağm
-motorda bagaj olmaması hiç bişey taşıyamamam.topcase asla takmam tipi için heves etmiştim.hergün işe 15-15 30 km yol yapcak illaki bazen bişey tasımam gerecek
-yıllarca scooter sürdüm ufak kazalarım oldu hepsinde kendimi motordan attım.ama bu motorda o imkansız.en ufak kaysam dizler pert olur
-piyasada cbr 250 artınca havasının çok azalması sonuçta havalı diye aldım
-bu motoru çok yavas surunce insanların korkak gibi bakmaları sonuçta racing tipya herkes kopmayı bekliyor.ben ise bazen yavas yavas gitmeyi çok severim
-egzoz sesinin yetersizliği.egzoz taksanda kötü ses vermesi.bunu almadan oncede biliyordum.ama boyle ybr sesi gibi seste beklemiyordum
2012 7600 kmdeki siyah stock cbrmi verip
sym joyride 200i 2011beyaz 8000 kmde motor ve 2500 lirada üzerine alcam
ama almayı dusunen arkadaslara:
-alın motor guzel kaliteli
-çok az yakıyor
-yol tutusu ve ivlemenmesi gücüne gore gayet iyi
-satıyorum der demez hemen alıcı buluyorsun.
tavsiye ederim satıyor bile olsam
ben tipini heves ettim aldım.ama bazı ihtiyaclarımı karsılamadı sadece
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
25 Nisan 2013, 21:48
#14064
KeaSH-07 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 40 gün önce aldığım elimin kırılması ( motor kazası değil kırık )sebebiyle sadece 20-25 gün kullandığım kara kızım cbr 250 yi yarın takasta vereceğim.baya ufak tefek sebepler bu kararı almaya beni itti
-son günlerdeki genelde cbr kazaları
-kolumun kırılarak ekonomim bozuldu motor takasında üste para alcağm
-motorda bagaj olmaması hiç bişey taşıyamamam.topcase asla takmam tipi için heves etmiştim.hergün işe 15-15 30 km yol yapcak illaki bazen bişey tasımam gerecek
-yıllarca scooter sürdüm ufak kazalarım oldu hepsinde kendimi motordan attım.ama bu motorda o imkansız.en ufak kaysam dizler pert olur
-piyasada cbr 250 artınca havasının çok azalması sonuçta havalı diye aldım
-bu motoru çok yavas surunce insanların korkak gibi bakmaları sonuçta racing tipya herkes kopmayı bekliyor.ben ise bazen yavas yavas gitmeyi çok severim
-egzoz sesinin yetersizliği.egzoz taksanda kötü ses vermesi.bunu almadan oncede biliyordum.ama boyle ybr sesi gibi seste beklemiyordum
2012 7600 kmdeki siyah stock cbrmi verip
sym joyride 200i 2011beyaz 8000 kmde motor ve 2500 lirada üzerine alcam
ama almayı dusunen arkadaslara:
-alın motor guzel kaliteli
-çok az yakıyor
-yol tutusu ve ivlemenmesi gücüne gore gayet iyi
-satıyorum der demez hemen alıcı buluyorsun.
tavsiye ederim satıyor bile olsam
ben tipini heves ettim aldım.ama bazı ihtiyaclarımı karsılamadı sadece
yapma dostum..bence moralin bozuk,acele karar veriyorsun..özleyeceksin kara kızını
-
25 Nisan 2013, 21:57
#14065
theplatoon adlı üyeden alıntı
yapma dostum..bence moralin bozuk,acele karar veriyorsun..özleyeceksin kara kızını
umarım fazla pişman olmam eski motorum kymco venox 250 yi satınca çok pişman olmuştum.
bu arada kırığımda hiç iyileşme yok belki ameliyat olcam.kafayı yemek üzereyim :(
1 ay işssiz kalışım 2 aya cıkacak
bugun doktor kontrolunde öğrendiğim bu haber motor satışını üzerine alacağim para olduğu için hızlandırdı
yarın Alahtan bi engel olmassa takası gerçekleştircez
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
25 Nisan 2013, 22:02
#14066
sağlığına ve sana bişey olmasın dostum..herşeyde bir hayır vardır..belki de cbr 250r ile çok ciddi bir kaza geçirecektin..herşeyde bir hayır vardır
-
25 Nisan 2013, 22:05
#14067
theplatoon adlı üyeden alıntı
sağlığına ve sana bişey olmasın dostum..herşeyde bir hayır vardır..belki de cbr 250r ile çok ciddi bir kaza geçirecektin..herşeyde bir hayır vardır
bilmiyorum artık inşallah hayırlı olan böyledir
kaza yapan arkadas cok gecmiş olsun sende bişey olmamasına sevindim
ama motorun yerde yatan fotoğrafı uzucu geldi
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
25 Nisan 2013, 22:11
#14068
dumenist adlı üyeden alıntı
Çok geçmiş olsun, umarım bir daha kaza görmezsiniz.
-
25 Nisan 2013, 22:18
#14069
Kaza geçiren herkese öncelikle geçmiş olsun.Sizde birşey olmamasına çok sevindim.Motorun orjinal lastiklerinden bu aralar bende çok kaza atlatıyorum.Hadi birde pati çektin ikide arkayı kaydırdın biraz üçüncü vitese atınca niye pati çekiyorsun hadi onuda geç 4'e atınca bile bir an pati çekiyormuş gibi yaptı delirdim bir ninja 250R ile geziyorduk korkumdan viraj dönemedim duramamaktan korktum anlatamam.Ninja ile kalkış denedik ondan akrapovic egzoz vardı ninja alıyor götürüyor tertemiz yani sadece kesiciye girdirince biraz fark açıyormuş gibi olmuşum yoksa her kalkışta aldı götürdü hele biz 120+ hızlara çıkarken yavaşlıyoruz o hızlanmada yavaşlamıyor dahada gidiyor gerçi 36 beygir olmuş sanırım egzozla beraber.Otobana çıktık ben 168-169'la giderken yanımdan geçti gitti bende arkasından yardığı rüzgardan faydalanınca yaklaşık 172 km hıza çıkınca fark açamadı öyle devam ettik sonra yol verdi bana öyle devam ettim ben iniş vardı biraz 172-173 ile tünele girdim tünelde iniş tünel biterken 176 dedi tam çıktım 177 yazdı sonra hem rampada başlıyordu orda bıraktım.Şahsi görüşüm ninjada egzoz varken sesi gayet güzel hızlanması felan 10 numara müthiş, sadece göstergesinde sorun oluyormuş 2011 modellerin ibresi 160'ı geçemiyormuş.Genede ninjaya göre bayağı beğendim bizim cbryi ki benim motor artık tekere felan gelmeye başladı değişik hareketleri oluyor.hyosungla karşılaştırmak ümidiyle
-
25 Nisan 2013, 22:22
#14070
bence başlangıç motoru diyerek cbr 250 r ile başlamamak lazım..öğrenimi kolay bir 125 likle başlamak gerekiyor..iyice piştikten sonra 250 lik ya da 600 lüğe geçilmesi gerekiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------
tuc adlı üyeden alıntı
Kaza geçiren herkese öncelikle geçmiş olsun.Sizde birşey olmamasına çok sevindim.Motorun orjinal lastiklerinden bu aralar bende çok kaza atlatıyorum.Hadi birde pati çektin ikide arkayı kaydırdın biraz üçüncü vitese atınca niye pati çekiyorsun hadi onuda geç 4'e atınca bile bir an pati çekiyormuş gibi yaptı delirdim bir ninja 250R ile geziyorduk korkumdan viraj dönemedim duramamaktan korktum anlatamam.Ninja ile kalkış denedik ondan akrapovic egzoz vardı ninja alıyor götürüyor tertemiz yani sadece kesiciye girdirince biraz fark açıyormuş gibi olmuşum yoksa her kalkışta aldı götürdü hele biz 120+ hızlara çıkarken yavaşlıyoruz o hızlanmada yavaşlamıyor dahada gidiyor gerçi 36 beygir olmuş sanırım egzozla beraber.Otobana çıktık ben 168-169'la giderken yanımdan geçti gitti bende arkasından yardığı rüzgardan faydalanınca yaklaşık 172 km hıza çıkınca fark açamadı öyle devam ettik sonra yol verdi bana öyle devam ettim ben iniş vardı biraz 172-173 ile tünele girdim tünelde iniş tünel biterken 176 dedi tam çıktım 177 yazdı sonra hem rampada başlıyordu orda bıraktım.Şahsi görüşüm ninjada egzoz varken sesi gayet güzel hızlanması felan 10 numara müthiş, sadece göstergesinde sorun oluyormuş 2011 modellerin ibresi 160'ı geçemiyormuş.Genede ninjaya göre bayağı beğendim bizim cbryi ki benim motor artık tekere felan gelmeye başladı değişik hareketleri oluyor.hyosungla karşılaştırmak ümidiyle
süpersin tuc..iyi kullanıyorsun motoru
-
25 Nisan 2013, 23:14
#14071
kaza yapan arkadasa gecmıs olsun valla bence lastıkler cöp bu muhabbet cok döndü benden tavsiye imkanı olan arkadaslar hemen lastiklerini degistirsinler neden bu kanıya vardınız falan dıyen olursanda 2 kere düstüm 1 kere kaza yaptım yettı bana sızde basınıza gelmeden onlem alın bence
-
25 Nisan 2013, 23:19
#14072
rummenigge adlı üyeden alıntı
Şu mesajın amacı nedir şimdi yani?
Bir geçmiş olsun bile demeden motora b.k atmak mı derdin? Ya da nedir?
Bana patavatsızlıktan başka bir şeyi çağrıştırmadı!
Kaza yapan arkadaşlara geçmiş olsun.
dumenist'in egzosuna bakınca,memleketimizde hala büyük çoğunluğun motosiklet pantolonu giymeyerek nasıl bir tehlike içinde olduklarını görüyorsun!
Ne olursa olsun,asfalta direnci olan kumaş olmazsa derinizde olacak o egzostaki sürtünme izleri!
Tekrar geçmiş olsun herkese dikkatli,kazasız sürüşler..
Bazı densizler var işte delik dondan çıkar gibi çıkıp forumlarda ortalığı bulandırmayı çok sever.O arkadaş cbf 150 kullanıcıları arasındada dolanıyo.
-
25 Nisan 2013, 23:55
#14073
tuc adlı üyeden alıntı
Kaza geçiren herkese öncelikle geçmiş olsun.Sizde birşey olmamasına çok sevindim.Motorun orjinal lastiklerinden bu aralar bende çok kaza atlatıyorum.Hadi birde pati çektin ikide arkayı kaydırdın biraz üçüncü vitese atınca niye pati çekiyorsun hadi onuda geç 4'e atınca bile bir an pati çekiyormuş gibi yaptı delirdim bir ninja 250R ile geziyorduk korkumdan viraj dönemedim duramamaktan korktum anlatamam.Ninja ile kalkış denedik ondan akrapovic egzoz vardı ninja alıyor götürüyor tertemiz yani sadece kesiciye girdirince biraz fark açıyormuş gibi olmuşum yoksa her kalkışta aldı götürdü hele biz 120+ hızlara çıkarken yavaşlıyoruz o hızlanmada yavaşlamıyor dahada gidiyor gerçi 36 beygir olmuş sanırım egzozla beraber.Otobana çıktık ben 168-169'la giderken yanımdan geçti gitti bende arkasından yardığı rüzgardan faydalanınca yaklaşık 172 km hıza çıkınca fark açamadı öyle devam ettik sonra yol verdi bana öyle devam ettim ben iniş vardı biraz 172-173 ile tünele girdim tünelde iniş tünel biterken 176 dedi tam çıktım 177 yazdı sonra hem rampada başlıyordu orda bıraktım.Şahsi görüşüm ninjada egzoz varken sesi gayet güzel hızlanması felan 10 numara müthiş, sadece göstergesinde sorun oluyormuş 2011 modellerin ibresi 160'ı geçemiyormuş.Genede ninjaya göre bayağı beğendim bizim cbryi ki benim motor artık tekere felan gelmeye başladı değişik hareketleri oluyor.hyosungla karşılaştırmak ümidiyle
dediğin gibi kullanıcıya bağlı olarak 100e kadar önde gidersin 100den sonra ninja kopar hele 6 viteste yanından uzar. Zaten 0-100e kadar çift silindirin bir etkisi yok tek silindirin torku var zaten bu makinalar şehir içi kullanım için ideal o yüzden benim kullanımıma göre 0-100 önemli zaten çıktığınız hızlar cbr için uygun değil ne fren tutar ne aero dinamiği 110-120 ideal hızlar bu makinalar için.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
26 Nisan 2013, 00:04
#14074
chemical adlı üyeden alıntı
dediğin gibi kullanıcıya bağlı olarak 100e kadar önde gidersin 100den sonra ninja kopar hele 6 viteste yanından uzar. Zaten 0-100e kadar çift silindirin bir etkisi yok tek silindirin torku var zaten bu makinalar şehir içi kullanım için ideal o yüzden benim kullanımıma göre 0-100 önemli
zaten çıktığınız hızlar cbr için uygun değil ne fren tutar ne aero dinamiği
110-120 ideal hızlar bu makinalar için.
0-100'e kadarda benim önümdeydi lastiği michelindi sanırım ondan çünkü benim motor tam tutmuyordu patiye bırakıyor kendini sürekli 1. viteste o sorun oluyordu zaten 0-100'e kadar hemen hemen kafa kafaya diyebilirim zaten azıcık önde gidiyor ninja.diğer hızlarıda otoyola çıkınca yaptık zaten rahat rahat yardırıyoruz problem olmuyor şehiriçinde ben frene önce basıyorum felan lastik zaten kendini zor kurtarıyor ama ninjada o yok adam teee sonra basıyor frene lastiği iyi olunca
Bana görede şehirlerarası yolda en iyi hızı 85-99 arası cbr'nin tatlı tatlı süzülüyor hele birde akşamsa 100+ hızlar keyifli değil 85-99 arası çok iyi bence (sadece gece kullanımda)
-
26 Nisan 2013, 00:17
#14075
zaten en ekonomik yakıtıda ozaman yakıyor max 100 yapınca kokluyor.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
26 Nisan 2013, 00:21
#14076
benzin tam 3. dişe düştü yaklaşık 60-70 km arası yol aldım en sonunda 2. dişe düştü sonra 5 km daha kullanıp park ettim ayaklığa aldım 1 dişe düştü ayaklığa aldığımdan dolayı. bugünde dipgaz şehiriçinde gezdim içti resmen benzini bir dişe düştü bir anlık geri 2 oldu. 15-20 km kullanmayla
-
26 Nisan 2013, 01:25
#14077
arkadaşlar size bir sorum olacak. motor 1000 bakımına gitmeden önce zorlanmadan 150'yi görüyodum, rodaj bitmediği için daha fazla zorlamıyodum. Bakıma girdi çıktı, bu akşam ilk kez basma fırsatım oldu: ana! bi tarafımı yırtıyorum 150 !!! yol düz, motor sıcak, asfalt sıcak, lastikler sıcak, ben sıcak ama gösterge buzz gibi :( var mı bi tahmini olan?
hararet normaldeydi öncesinde bi 10-15 km yol gitmiştim... bakımını da otoseverde yaptırdım, aldığım yerde... yağdan mı kaynaklanıyor diye şimdi servis kağıdına bakıyorum MYCASTGPS 10/50...şaka gibi yaa kafayı yedim. köklüyorum gazı daha gidecek yeri yok devir dayanıyo 10 bine hıza bakıyorum 150. rüzgar faktörü olabilir diyecek arkadaşlar; motorun üstüne full yattım, sırtımda da küçük bi çanta vardı, o kadar etkilemez sanırım 30km fark var normal top speedlerle
-
26 Nisan 2013, 01:28
#14078
ugurcan88 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar size bir sorum olacak. motor 1000 bakımına gitmeden önce zorlanmadan 150'yi görüyodum, rodaj bitmediği için daha fazla zorlamıyodum. Bakıma girdi çıktı, bu akşam ilk kez basma fırsatım oldu: ana! bi tarafımı yırtıyorum 150 !!! yol düz, motor sıcak, asfalt sıcak, lastikler sıcak, ben sıcak ama gösterge buzz gibi :( var mı bi tahmini olan?
hararet normaldeydi öncesinde bi 10-15 km yol gitmiştim... bakımını da otoseverde yaptırdım, aldığım yerde... yağdan mı kaynaklanıyor diye şimdi servis kağıdına bakıyorum MYCASTGPS 10/50...şaka gibi yaa kafayı yedim. köklüyorum gazı daha gidecek yeri yok devir dayanıyo 10 bine hıza bakıyorum 150. rüzgar faktörü olabilir diyecek arkadaşlar; motorun üstüne full yattım, sırtımda da küçük bi çanta vardı, o kadar etkilemez sanırım 30km fark var normal top speedlerle
5. vites 10bin devirde 150 yapıyor kardeşim 6. vitese atmayı unuttun mu acaba
-
26 Nisan 2013, 01:36
#14079
tuc adlı üyeden alıntı
5. vites 10bin devirde 150 yapıyor kardeşim 6. vitese atmayı unuttun mu acaba
daha yukarı almaya çalıştığımda vitesi çıkmadı denedim yani
-
26 Nisan 2013, 01:38
#14080
yaklaşık 9 bin devirlerde olması lazım 150 km hızla giderken 6. viteste isen.150-155 km arasında 5. vites biter dahada ileri götürtemezsin 5. viteste motoru kardeşim kesiciye girdirdin mi motoru.bir daha dene bence vitesleri say bu sefer 3. vites 110'da 4. vites 132'de 5. vites 150-156 arasında biter 2-3 km fark olabilir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler