Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Mart 2013, 18:04
#13381
arkadaslar zinciri nasıl yağlıyorsunuz orta sehpa yok motorda yan sehpayla nasıl olacak bu ıs
Reklamlar
-
23 Mart 2013, 18:27
#13382
Vites boşa alıyorsun. Spreyi zincirin iç kısmına sıkıyorsun, motoru yüklenip arka teker havadayken sağ elinle biraz çeviriyorsun. Tüm zincir yağlanana kadar aynı işleme devam.
Ya da motoru yürütenler var .
Bir püf noktası da motorla dolaştıktan sonra park edip hemen zincir yağlamasını yapıyorum. Zincir sıcakken yağ anında yapışıyor. Soğukken boşa gidiyor, bir kutu sprey öyle boşa gitti .
-
23 Mart 2013, 18:30
#13383
berkay3212 adlı üyeden alıntı
arkadaslar zinciri nasıl yağlıyorsunuz orta sehpa yok motorda yan sehpayla nasıl olacak bu ıs
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-2011-model-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-447.html
en güzeli zinciri benden temiz olan varsa eyvallah
-
23 Mart 2013, 18:41
#13384
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
23 Mart 2013, 19:01
#13385
kakare adlı üyeden alıntı
inşallah salladığın tüm sorular tutar ne diyelim
bu arada dikkat et alt alta 4-5 cevap aynı şık çıkarsa değiştir kesin yanlıştır
şaka şaka bellide olmaz hea
ama kolay gelsin
Sağolasın kardeşiiim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------
RuzgarSA adlı üyeden alıntı
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-2011-model-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-447.html
en güzeli zinciri benden temiz olan varsa eyvallah
Abi honda servisinde de benzinle temizliyorlar ama ondan sonra tazyikli suyla zincirdeki benzinlerin dışarı çıkmasını sağlıyorlar.Bu mazot durdukça o-ringlere zarar vermesin zarar vermezse valla boşuna öyle şeylerle uğraşıyoruz en iyisi mazot benzin
-
23 Mart 2013, 20:28
#13386
tuc adlı üyeden alıntı
Sağolasın kardeşiiim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------
Abi honda servisinde de benzinle temizliyorlar ama ondan sonra tazyikli suyla zincirdeki benzinlerin dışarı çıkmasını sağlıyorlar.Bu mazot durdukça o-ringlere zarar vermesin zarar vermezse valla boşuna öyle şeylerle uğraşıyoruz en iyisi mazot benzin
Benim motor 14 bin km de ist te olan bi çok arkadaşım benim zincir için hala sıfır gibi diyorlar hep bu şekilde temizledim. Çağdaş 20 bin km den sonra komple zincir ve dişli seti değişti ki o hep sprey kullandı. Benim zincir şuan için gayet iyi sanırım 50 bini rahat görür.
-
23 Mart 2013, 20:43
#13387
İyi bir örnek değilim ki ben, yağmur kar her türlü koşulda açıkta duruyor, brandayı kullanmıyorum çoğunlukla. Yağmurda 500 km'den fazla sürmeme rağmen yağlamadan, temizlemeden sürdüğüm oldu o yüzden 24 binde değişti. Sadece zincir değişse yetiyordu ama garip bir fiyatlandırma yaptıkları için set aldım (set zincirden ucuz), dişlilerde sorun yoktu.
-
23 Mart 2013, 20:56
#13388
seigen adlı üyeden alıntı
Vites boşa alıyorsun. Spreyi zincirin iç kısmına sıkıyorsun, motoru yüklenip arka teker havadayken sağ elinle biraz çeviriyorsun. Tüm zincir yağlanana kadar aynı işleme devam.
Ya da motoru yürütenler var
.
Bir püf noktası da motorla dolaştıktan sonra park edip hemen zincir yağlamasını yapıyorum. Zincir sıcakken yağ anında yapışıyor. Soğukken boşa gidiyor, bir kutu sprey öyle boşa gitti
.
teşekkürler vitesi boşa alıp altdaki alandan yağladım ileri aldım motoru gene aynı yerden yağlayarak hallettim bu işi temizliğe falan hiç girmedim:D
-
23 Mart 2013, 21:17
#13389
arkadaşlar
zincir yağı ne kullanıyosunuz?
ben motul c4 factory line kullandım bi tüp
bitti yeni alacam da bi de motul c2 road var
farklarını pek anlayamadım..
-
23 Mart 2013, 22:03
#13390
seigen adlı üyeden alıntı
İyi bir örnek değilim ki ben, yağmur kar her türlü koşulda açıkta duruyor, brandayı kullanmıyorum çoğunlukla. Yağmurda 500 km'den fazla sürmeme rağmen yağlamadan, temizlemeden sürdüğüm oldu o yüzden 24 binde değişti. Sadece zincir değişse yetiyordu ama garip bir fiyatlandırma yaptıkları için set aldım (set zincirden ucuz), dişlilerde sorun yoktu.
Haklisin ama bi çok insan senin gibi bakım yapabiliyor ve kullandığınız malzeme aynı, bense bu işi masrafsız ve daha uzun omurlu götürmeye çalışıyorum yoksa ben daha iyi muhafaza ediyorum motoru doğru. Avm de bile brandayla park ediyorum dışarda çok az kalmıştır ok ama şu bi gerçek sprey bakımla, benim bakım arasında ben bi fark göremedim o yüzdende spreye para vermem hepsi bu
-
23 Mart 2013, 22:15
#13391
tuc adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar.Yarın üniversite sınavım var (YGS) hepinizden başarılarım için dualarınızı bekliyorum.(Not:Çalışanlar için demeyin çünkü ben çalışmadımda
) Saygılarımla görüşmek üzere
bol şans inşallah kazanırsın
-
23 Mart 2013, 22:47
#13392
kadkoy yakasında boyacı tanıyan var mı?
sag grı ve sıyah grenajlar boyanacakmış.
boyamısken soldakı grıyı de sıyaha boyatacagım
3 parca grenaj ıcın bı fıyat alalım
-
23 Mart 2013, 23:51
#13393
barodi adlı üyeden alıntı
bol şans inşallah kazanırsın
teşekkürler orhan abi
-
24 Mart 2013, 00:14
#13394
-
24 Mart 2013, 00:18
#13395
Daha ne olsun abi.Bende tedirgin oluyorum arkamdan gelen arabaya ve ışıklarda yanında duran araçlardan birden sola dönmeye çalışsalar arada kalacakmışım gibime geliyor.
-
24 Mart 2013, 00:38
#13396
wolrath adlı üyeden alıntı
599km yol yaptım,
son 1km basıma gelmeyen kalmadı.
ızmır foca'dan ıstanbul'a kadar tık demeden geldım.bostancıya geldıgımde motor tekleyıp durdu.mars var motor calısmıyo.babamları cagırdım takat kablosu vs neyse 2 saat ugrastık yok olmuo.1-2ye takınca atesleme yavastan gıdıo sonra kapatıyo kendını.sagolsun r1 cı arkadasın bırı yardım ettı vs yıne olmadı.akuyu degıstıremedk adamın kı zor cıkıo dıye.2saat sonunda pes ettık.ben cekıcı cagıralım dedım.zıhnı sınır babam cekelım dedı motoru.yahu dedım dengede duramam.sonra ev surası, 500m bısey olmaz dedı.yolundan yorgunlugundan vs ben de kabul ettım mal gıbı.bı de ustune kaskı takmayı unuttum (lojmanda 50m bıle gıtsem kask takardım ama dıyorum ya ust uste geldı hersey) 475m gıttıkten sonra evın sokaga gırerken yokus asagı yıkama varmıs.araba yokus sonunda benı cektıgı an yere kapaklandım ıslaktan heral.motor suruklendı benden sonra , ben kafamı o ataletle taklalardan sonra kaldırıma carpıp yıgılıp kaldım.ısın kötüsü kor noktada kaldım yokusta.tırlar felan 1m yanımdan gecıp duruo.korkudan kalkmak ıstedım hemen ama basta kalkamadım.sonra babam geldı yavastan kaldırıma cıktım.ne mal adamım kı kendımı bıraktım hemen motoru kaldırıp ne var ne yok bakmısım , sonra yıne gozum karardı arabaya bındırdıler.motoru koyduktan sonra eve , hastanede gozumu kapattırdık,temızlettık vs.allaha sukur kusma vs yok ama 1 gun musahaede altında kalcakmısım.bugun uyku yokmus,yarın da tekrar muayene ıgneler vs.
ozet: 1.sakınan goze cop batar.
2.turk cozumlerını motorda asla kullanmayın.
3.sıcmaya bıle gıderken kask takın.
ılk kazamın boyle salakca olacagını ve bu kadar kalıcı zarar verecegını hıc dusunmezdım.bı yandan da allah sınyal mı gonderıyo demıyor degılım.10km ıle gıderken bu kadar zarar almak cıdden korkuttu beni...
geçmiş olsun barış, allah bu kazanı unutturmasın...
-
24 Mart 2013, 00:42
#13397
alısılıyor yavas yavas
ilk istanbul deneyimim artcımla trafıkteydı
cok sıkıntı cekmemıstım sukur
alısırsınız yavas yavas hayırlısıyla
-
24 Mart 2013, 01:13
#13398
barodi adlı üyeden alıntı
bu akşam işten çıktım. cbr 250 r ilk vitesli motosikletim bugün sanırım 8.ci gün dün gece zeytinburnundan sirkeci sahil yolunu test ettim. sıkıntı çıkmadı.bu akşamda iş çıkışı eve gidip yemek yedikten sonra vitesli ile ilk kez e 5 te akışkan yer yer durma noktasına gelen bir trafikte test sürüşlerime devam ettim. 70 75 km hızı geçmedim 5000 5500 devir arası yolculuk ettim. zeytinburnundan yenibosnaya eski iş arkadaşımın yanına ziyarete gittim. çok şükür kazasız belasız geldim. dönüş çok daha seriydi trafik hiç yoktu. hızlı giderken takip mesafesini viteslide ayarlamaya çalışıyorum. arkadan gelen araçlar bazen tedirgin ediyor. ona çok dikkat ediyorum. gaza gelmedim hiç çok kontrollü idim trafikte scooterden kalan trafik tecrübesi çok işe yarıyor vitesli motosiklete geçiş için bence önce scooter ile trafik yol tecrübesi edinmek şart yeni başlayanlar için...
daha 1.2.3.4.5.6. güne kadar boş yolda zorlanırken 8nci günde yani 1 hafta gibi kısa bir sürede sizce gelişme varmı? daha pratik yapmam gereken viraj yatış vs. çok şey var öğrencek. bu akşamki gezimden bir kaç foto
http://img854.imageshack.us/img854/1...0323211222.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
http://img94.imageshack.us/img94/418...0323211342.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
http://img37.imageshack.us/img37/516...0323211831.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
http://img20.imageshack.us/img20/515...0323211853.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
scooterden vitesliye gecmişssin trafik tecruben falan iyidir
bence çok kasma sıkma kendini rahat ol
ama rahatlık dediysemde çok azma emliyetli bi şekilde akışına bırak
takıntı yaparsan zorlanırsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
plakalık olan yerdeki scooter benzeri kuyruğu iptal etmek istiyorum
oraya takılan ufak bi aparat vardı plaka takmak için bunu satan bi site bulamadım
erişebilceğim bi yer varsa link atarmısınız
Antalya civarı olursa 10 numara olur
yada bilindik güvenilir sitede olur
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
24 Mart 2013, 01:31
#13399
barodi adlı üyeden alıntı
bu akşam işten çıktım. cbr 250 r ilk vitesli motosikletim bugün sanırım 8.ci gün dün gece zeytinburnundan sirkeci sahil yolunu test ettim. sıkıntı çıkmadı.bu akşamda iş çıkışı eve gidip yemek yedikten sonra vitesli ile ilk kez e 5 te akışkan yer yer durma noktasına gelen bir trafikte test sürüşlerime devam ettim. 70 75 km hızı geçmedim 5000 5500 devir arası yolculuk ettim. zeytinburnundan yenibosnaya eski iş arkadaşımın yanına ziyarete gittim. çok şükür kazasız belasız geldim. dönüş çok daha seriydi trafik hiç yoktu. hızlı giderken takip mesafesini viteslide ayarlamaya çalışıyorum. arkadan gelen araçlar bazen tedirgin ediyor. ona çok dikkat ediyorum. gaza gelmedim hiç çok kontrollü idim trafikte scooterden kalan trafik tecrübesi çok işe yarıyor vitesli motosiklete geçiş için bence önce scooter ile trafik yol tecrübesi edinmek şart yeni başlayanlar için...
daha 1.2.3.4.5.6. güne kadar boş yolda zorlanırken 8nci günde yani 1 hafta gibi kısa bir sürede sizce gelişme varmı? daha pratik yapmam gereken viraj yatış vs. çok şey var öğrencek. bu akşamki gezimden bir kaç foto
http://img854.imageshack.us/img854/1...0323211222.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
http://img94.imageshack.us/img94/418...0323211342.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
http://img37.imageshack.us/img37/516...0323211831.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
http://img20.imageshack.us/img20/515...0323211853.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
scooterdan vitesli motora direk geçmek oldukça sıkıntılı..bence bir süre trafiğin olmadığı boş bir alanda denemeler yaparak motora iyice alışın..özellikle rampa yollara çalışın
-
24 Mart 2013, 01:33
#13400
bu yeni tri color cok yakışıyor cbr ye.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler