13.30 da foca'da bulusmamız var.tum ızmır'lılerı beklerız
Motorun yanında verilen kullanıcı kılavuzuydu. Linkteki ise 499 sayfa servis kılavuzu. CBR250R'la ilgili bütün detaylar içinde var ama ingilizce elbette ki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
Türkçe kılavuz için Honda Türkiye'ye telefon açıp sormak lazım, illa ki yardımcı olurlar bence .
virajlara giriyorum da mesela 4desiniz viraja girdiniz devir düştü ve 3 e almak istiyorsunuz diyelim eğer debriyajı çok yumuşak kullanmazsanız motor bir miktar yığılmadan dolayı k.çını atabiliyor onu kastettim yoksa orjinal lastiklede ısındıktan yeterince iyi viraj alınabiliyor şansını çok zorlamadıkça
2 Teker bir başka !
motorumda tek begenmedıgm yer egsozu daha kucuk rengıne uygun bır egsoz ıstıyorum ama cok bagırmasın orj sesı bence gayet hos ne tavsıye edersınız
cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )
artık onada motoru kullandıkça kullandıkça alışırsınız.Benim ilk motorum o kadar çekingendim ki rampa yolda dursam kaldıramam diye düşünürdüm yani aldığım ikinci günü arka frene fazla basmamdan dolayı kaydı bayağı bir hemde sağa doğru dönecektim gidonuda çevirmiştim o arada kaydı biraz kaydı sonra toparladık yüreğim ağzıma gelmişti
evet ilk başlarda bana da öyle gelmişti önceki motoruma göre 40 kg kadar ağır olduğu için ama debriyaja alıştıkça yavaş yavaş sıkıntı kalkıyor motorla bi bütün gibi hareket etmeye başlıyosun falan çok zevk verici en sevdiğim özelliği ise eski motorumdan daha ince olduğu için heryerden çok kolaylıkla geçebiliyor olmam aynalar biraz daha kısa olsa daha da incelicek fakat bu seferde görüş kalitesi düşebilir o yüzden sorun etmiyorum bide eski motoruma göre durma yol tutuşu falan güven veriyor kışkırtıyor insanı bazen kendimi tutamıyorum bi vites küçültüp biraz gaz açıp gücü hissetmek istiyorum falan süper bi duygu rodaj bi bitsin ondan sonra yüksek devirlerde de ara ara yaşıcam inşallah bu duyguyu
2 Teker bir başka !
anladım hocam da benim ırcler bitik diye değiştiriyorum zaten o kadar para da veremiyorum mecbur ya duro alcam ya da michelin takan birinin ırclerini alcam bakalım artık
yan çanta demiriyle ilgili bilgisi olan yok mu peki?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
anladım hocam da benim ırcler bitik diye değiştiriyorum zaten o kadar para da veremiyorum mecbur ya duro alcam ya da michelin takan birinin ırclerini alcam bakalım artık
yan çanta demiriyle ilgili bilgisi olan yok mu peki?
bende beklemedım aldım model yılı 2012 tescıl 2013 yapcak bsy yok honda ıste yıne her marka 2013 getırdı hala bıze eskı mal kakalıyorlar ama zam gelıcek dıye bır beklentım vardı ve aldım ayrıca 2013 rengıde aldıgım ıcın yenı gozuyle bakıyorum aslında eskıden de boyleydı ama yasa degıstıgı ıcın bız yenı farkettık.
cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )
bende türkçesi var vermişlerdi ayrıca yanında bir tane türkçe kitap. merak ettiğiniz birşey varsa bana sorabilirsiniz.yalnız bazı şeylerde çeviriyi yetersiz buldum bu göstergelerin benzinde yedeğe düştüğünde yanıp sönme anlatımında ingilizcem olduğu için ingilizcesinde 1.4 litre kaldığında yanıp sönceğini söylüyordu ama türkçe kitapçığında her dişin 1.4 ltreye tekabul ettiğini mi ne yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam eğer.yine bakarım eğer merak ettiğiniz birşey varsa.motorun koltuk altı bagajına koydum herhangi bir durumda birşey olursa bakarım diye
2 Teker bir başka !
Bende koltuk altı bagajına koydum türkçe vardı herhalde her tanıtımını okumuştum çünkü.grenaj sökünleri ön koltuk sökümü felanda orda anlatıldığı için içine bir tanede küçük fener kattım sigorta felan yanar bişe olur hemen değiştirebilelim diye
alla alla bana nıye vermedıler ki turkce dılı cok enteresan benzın gostergesı yanıp sonmeden sonra baska kademesı var mı yoksa o son uyarı mı ? sız yanıp sonmeye basladıktan sonra kac km kullanıyorsunuz ? yedek gecmek ıcın ayrıca bır muslk vana varmı cb motorumda vardıda ?? saatı ayarlayamadım onun hakkında yardım ıstıyorum cok mu soru sordum :S
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
bir sorum daha var daha oncekı motorum zıncır normaldı balata spreyı kullanıyordum temızlemek ıcın bu zıncır orınglı zarar verır mı kullansam ???
cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )
1. Yanıp sönmeye başlaması son uyarı. İçinde 2.5 lt kalıyor, internette bulunan kitapçıkta öyle yazılmış ve doğrusu o. 1.4 lt değil. Bu sebeple 60-70 km daha gider, sonra benzin bitiyor. Bu da yolda kalınarak test edilmiştir. Ayrıca bir vana/musluk yok, içinde kalan benzini ölçüp ona göre gösteriyor işte.
2. Saati ayarlamak için mode ve reset tuşlarına aynı anda basılı tutuyorsun. Yanıp sönmeye başladığında reset tuşuna basılı tutarak arttırıyorsun, mode tuşuyla saatten dakikaya geçiyor, bir kez daha basınca kaydediyor.
3. Advrider'da testleri vardı, bence o-ring'lere uygun zincir temizleme spreyi kullan. Gaz yağı ve karbüratör temizleyici o-ring'leri genişlettiği için berbat onu biliyorum da balata spreyi ne yapar emin değilim.
çok tesekkur ederım bılgıler ıcın. Balata spreyını bız servıste (nıssan otomobıl servısı ) herturlu yagı balata tozunu temızlemek ıcın kullanıyoruz plastık celık vs malzemelere deyıyor sıkıntı olmuyor hatta elımdekı yagı bıle onla cıkartıyorum sentetık tıner bıle derımı kuruturken balata spreyı bırsey yapmıyor ama bu mantıkla kullanmadan once sızlere sormak ıstedım.
cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )
arkadaşlar hafta arası cbr 250 almayı düşünüyorum 2012 model makyajlı kasa için plaka ruhsat dahil anahtar teslim 9750 fiyat aldım sizce nasıl fiyat ?
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)