Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #13161
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    eskı motorumda orta sepha vardı sorunsuz zıncır temızleme yaglama yapıyordum bunda ne yazıkkı yok extra sephada almadım sızce en kolay nasıl temızler yaglarım...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13162
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı dream_rider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eskı motorumda orta sepha vardı sorunsuz zıncır temızleme yaglama yapıyordum bunda ne yazıkkı yok extra sephada almadım sızce en kolay nasıl temızler yaglarım...
    3400 km deyim bende o dertten muzdaribim.Yanıma birini alıyorum zinciri yağlarken zincirin bir tarafını yağlıyorum sonra biraz ileri gidiyoruz gene yağla biraz daha git gene yağla felan.temizleme işi çok zor oluyor inanın onda da aynı taktiği yapıyoruz ama tam olarak temizleme elde edemiyorum açıkçası.Bir süreden sonra öyle kaba pisliğini alıyorum zincirin sonra yağlama işine devam serviste detaylıca temizliyorlar bakımlarda.Yağını ihmal etmiyorum ama zinciri 0 zincir gibi temizleme şansı olmuyor

  3. #13163
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F

    Buda benden gelsin hava bugun 3 derece ve kar yagıyordu canım sıfır motoru yagmura camura surdum bana kızdımı bılmem ama ben cok zevk aldım
    CB125 sonra buyuk cag atladım hem arabalardan hızlı gıdıyorum hemde az yakıyor sıfır aldıgımda 20 tl yakıt almıstım ve 50 km kadar yol yaptım bugun tek cızgı tekrar yanıp sonmeye basladı bende 50tl yakıt aldım gırtlagına kadar doldu km sıfırladım bakalım ne kadar gıdıcek ayrıca bır sorum var benzın gosterge ısıgı yanıp sonmeden sonra tamamen bos konumu var mı yoksa o son uyarımı ??? turkce kullanım kılavuzu yokta :S 6farklı dıl koymuslar ama turkce yok
    barodi ve wolrath bunu beğendiler.

  4. #13164
    kakare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Muğla-İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR650FA
    dün İstanbul'a geldiğim gibi motoru çıkardım ama çok yorgundum küçük bi sahil turu yapıp geri geldim... bugünde dayanamadım ilk defa yağmur yağarken çıktım sürdüm yağmurda da ayrı bi keyfi var veledin
    Kerata kirlendi pislendi tabi çamur oldu azıcık, aldım elime kovayı, bezi temizledim fotolar pazar gecesi
    barodi bunu beğendi.
    '' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''

  5. #13165
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Alıntı tuc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim merak etme yakıtlar normal bende ilk aldığımda şehiriçinde 18 kuruş civarlarında yakmıştım.Asıl işin garip tarafı benim rodaj bittikten sonra yakıtım arttı takma bence yakıtı yoksa 2000-3000 km'ye kadar sürekli kafanı kurcalıyor bu yakıt meselesi bkz. ben
    izmirian da aynı seyi soyluyor her depoda yakıt düşmüş birazda rodajla alakalı anladığım kadarıyla.Mecburen izlicez gorcez bakalım.saolasın bu arada yardımcı olduğun için

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

    Alıntı deep_far adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkdaslar herkese merhaba oncelikle

    Motorumuzu aldik brandamizida

    Simdi bi tank pad almayi dusunuyorum

    Motorum 2012 full siyah cbr 250 r

    Pad olarak ne alabilirim sahibinden.com da baktim ama guze
    Bisey bulamadim

    Onerisi olan var mi aceba
    Ben bucada bi yerden aldım tank padi max 15 tl ye kadar birsuru cesit var istersen yerini tarif edebilirim.hayirli olsun bu arada

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

    Alıntı izmirian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukselis 60-80 lira tutar max dedi. Pazartesi gidecegim 1000 bakimina ya da yarin. Daha saglikli bilgiyi veririm.

    Yakit mevzusu 3 kez fulledim her depoda bir oncekinden daha az yakti.

    Kasko mevzusu : 3 sigortadan fiyat aldim en ucuz 1700 tl verebildiler o kisim biraz fena

    Lastik mevzusu: rodajda oldugumdan fazla zorlamadim ama yagmur da da kullandim islak zemin irc lastik birbirini hic sevmiyor . Deniz kenarindan yogun su birikintilerinden aman temkinli gecelim.

    Vitesin bostan 1 e gecis mevzusu: baslarda biraz takiliyor ya hafir ileri geri yapin ya da debriyaji tamamen sıkıp biraz bırakin geciyor

    Gidis: 110 kiloyum kiyafetlerle 7000 devirde 117-120 yapiyor ki kesinlikle yeterli ama hadi desen 150 yapar ben demedim henuz

    Durus: on fren biraz sert geldi bana zamanla yumusatacaktir. Arkalar cok tatli virajda insani strese sokmayacak kadar munis.

    900 km geride kaldi urla seferihisara gidilip gelindi otoban , sehir ici , sehirler arasi turlu yollar da denedim cok memnunum suspansiyon sert sizi hoplatiyor ama lastikler yerde.
    Sesini boyle seviyorum hic egzost taktirmaya gerek yok.
    Yakit konusunda daha tek depodayim senin ne olculerde dusus oldu?
    Fren konusunda da ayar yaptilar bana teslim etmeden once benimde arka fren sert biraz 1000 bakiminda soylersen yardimci olurlar kesin.selcuk bey var orda ona soyle yardimci oluyor sagolsun.
    Lastikler cok yatmaya gelmiyor ama hizini bildikten sonra sinirini zorlamadiktan sonra sıkınti olmuyor sert kullanima gelmez ama.bide virajlarda vites buyuturken dahi bir miktar kıcini atabiliyor motor o yuzden viraj alirken orjinal lastikteyken motoru tam diklestirmeden viraji tam bitirmeden vites degistirmemekte fayda var diye dusunuyorum.onun disinda dedigin gibi 6 vites 7000 devir 117 ypiyor ve tam akiskan gidiyor bence cok iyi
    2 Teker bir başka !

  6. #13166
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    Alıntı tavares adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    niye anlaşamadınız ?
    8500 olunca 2. el almanın bi avantajı kalmadı.plaka değişcek 35 den 07 olcak alış işlermleri falan 9000 olcak
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  7. #13167
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı ermanay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar zincir yağı/temizleyici sprey ararken nette bir ürüne denk geldim fiyatı uygun geldi ikili set için.Gözümden kaçırdığım bişey mi var acaba
    WURTH HHS DRY LUBE motosiklet zinciri için üretilmiş olan, yani şu linkteki http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...14960190/detay

    Diğeri standart zincir yağı olabilir fabrikada bant yürüten falan, yada forklift gibi bişeyler için... yani motosiklet devirlerinde bi işe yararmı bilemiyorum ama HHS DRY LUBE enfes

    Aşınmasını geçtim, bu yağ ile zincir dişli ısınmıyor bile Akşam sık sabahı bekle falan da yok, bikaç dk da kuruyor tamamen ve sıfır sıçrama...

    Üstelik zinciri pis sakızımsı veya beyaz mavi gibi renkler sarmıyor, bu yüzden toz kir de yapışamıyor kolay kolay. Bildiğin zincirin tertemiz metali görünüyor, güzelde temizlemişsen ilk günki halini alıyor

    Motosiklet ile ilgili sınıf gözetmeksizin kullandığım tüm ürünlerin içinde en iyi ürün diyebilirim şiddetle tavsiye

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2742699



    Alıntı tuc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanıma birini alıyorum zinciri yağlarken zincirin bir tarafını yağlıyorum, sonra biraz ileri gidiyoruz gene yağla, biraz daha git gene yağla felan.temizleme işi çok zor oluyor inanın onda da aynı taktiği yapıyoruz ama tam olarak temizleme elde edemiyorum açıkçası.Bir süreden sonra öyle kaba pisliğini alıyorum zincirin sonra yağlama işine devam serviste detaylıca temizliyorlar bakımlarda.Yağını ihmal etmiyorum ama zinciri 0 zincir gibi temizleme şansı olmuyor
    Bence orta sehpa yoksa modumuz Olcay Avsarın yöntemi sağlıklı sonuç verir, çok rahat temizlersin Klipsliyse sökedebilirsin tık diye çıkıyor zaten ama takarken ön dişliye kolay ulaşılıyormu ona bi bak kılavuzdan

    ermanay bunu beğendi.
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  8. #13168
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    WURTH HHS DRY LUBE motosiklet zinciri için üretilmiş olan, yani şu linkteki http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...14960190/detay

    Diğeri standart zincir yağı olabilir fabrikada bant yürüten falan, yada forklift gibi bişeyler için... yani motosiklet devirlerinde bi işe yararmı bilemiyorum ama HHS DRY LUBE enfes

    Aşınmasını geçtim, bu yağ ile zincir dişli ısınmıyor bile Akşam sık sabahı bekle falan da yok, bikaç dk da kuruyor tamamen ve sıfır sıçrama...

    Üstelik zinciri pis sakızımsı veya beyaz mavi gibi renkler sarmıyor, bu yüzden toz kir de yapışamıyor kolay kolay. Bildiğin zincirin tertemiz metali görünüyor, güzelde temizlemişsen ilk günki halini alıyor

    Motosiklet ile ilgili sınıf gözetmeksizin kullandığım tüm ürünlerin içinde en iyi ürün diyebilirim şiddetle tavsiye

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2742699

    http://a1303.hizliresim.com/17/j/l47np.jpg



    Bence orta sehpa yoksa modumuz Olcay Avsarın yöntemi sağlıklı sonuç verir, çok rahat temizlersin Klipsliyse sökedebilirsin tık diye çıkıyor zaten ama takarken ön dişliye kolay ulaşılıyormu ona bi bak kılavuzdan

    http://a1303.hizliresim.com/17/j/l47b0.jpg
    Zaten aklımda öyle bir plan var.Demirden büküp kaynatıp kasa yerine demir olacak şekilde birşey düşünmüyor değilim pratik yok iyi yol :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

    Alıntı slymn93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    izmirian da aynı seyi soyluyor her depoda yakıt düşmüş birazda rodajla alakalı anladığım kadarıyla.Mecburen izlicez gorcez bakalım.saolasın bu arada yardımcı olduğun için

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------


    Ben bucada bi yerden aldım tank padi max 15 tl ye kadar birsuru cesit var istersen yerini tarif edebilirim.hayirli olsun bu arada

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------



    Yakit konusunda daha tek depodayim senin ne olculerde dusus oldu?
    Fren konusunda da ayar yaptilar bana teslim etmeden once benimde arka fren sert biraz 1000 bakiminda soylersen yardimci olurlar kesin.selcuk bey var orda ona soyle yardimci oluyor sagolsun.
    Lastikler cok yatmaya gelmiyor ama hizini bildikten sonra sinirini zorlamadiktan sonra sıkınti olmuyor sert kullanima gelmez ama.bide virajlarda vites buyuturken dahi bir miktar kıcini atabiliyor motor o yuzden viraj alirken orjinal lastikteyken motoru tam diklestirmeden viraji tam bitirmeden vites degistirmemekte fayda var diye dusunuyorum.onun disinda dedigin gibi 6 vites 7000 devir 117 ypiyor ve tam akiskan gidiyor bence cok iyi
    Motora alıştıkça virajda vites düşüp vites yükseltirsiniz.Geçen virajlı yollara geziye gittik vfr 800 ler , cbf 1000 ler bayağı kalabalıktık.Virajlara makineler çok iyi giriyor benimde lastik ısınmıştı bende arkalarında girdim sürekli onlar nasıl giriyorsa o şekil o hızda motor gitti ama 90 la gidiyorsanız 3. viteste olacaksınız virajda yüksek vitesi hiç sevmiyor virajda motor ne kadar vites düşük o kadar seviyor virajı bir yerden sonra korkma felanda olmuyor benim lastiğin dibine inmesine 1 cm felan kalmıştı sanırım o kadarda kalsın zaten
    Diğer cbr 250'de arkamdan geldi onlar 2 kişi yetiştiler hemde sadece çok hızlı girdiğimiz bir virajda arkaları kaymış başka birşey olmamış yani motora alışın lastik o kadarda etkilemiyor insan psikolojik olarak kendini o lastiğe göre sınırlandırıyor ona göre davranıyor

  9. #13169

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    bir kaç aklıma takılan soru var. benim için önemli.ben hondanın g1e katıldım hoca dediki sadece arka fren sıkmayın
    sadece ön fren de sıkmayın (teker kayar)durma mesafesi uzar
    ön fren arka fren debriyaj aynı anda sıkmayın (teker kayar)durma mesafesi uzar
    ön fren arka fren eşit olarak sıkılmalı durmaya yakın debriyaj kullanılmalı durma mesafesi kısalır dedi...
    siz yüksek hızlarda giderken frenlemeyi düz yolda iken nasıl yapıyorsunuz?
    aklıma takılan şu var :yüksek hızda örneğin; düz yolda 90 100 110 km hızla ilerlerken ileride ışıklarda durmamız gerekecek doğru frenlemeyi ve debriyaj ile vites düşürmeyi şu şekildemi yapmalıyım:ön fren arka fren sıkılır durmaya yakın debriyaj sıkılır vites düşürülür. peki bu noktada vitesi frenleme bitimine az bir zaman kala düşürerekmi vites düşürme işlemi gerçekleştirilecek yani 5. viteste 100 120 ile gidiyoruz ön arka fren eşit sıkılıp hızımız 20 km ye kadar düştü diyelim. o sırada debriyajı sıkıp vites 1e bu şekildemi alınmalı?yani hızımız iyice düştükten sonramı vites 5 ten 1e alınmalı.?vites 5te iken ön arka fren sıkılır hızımız 120den 60a 70e düştü diyelim vites düşüşlerini hızımızla doğru orantıdamı yapmalıyız?
    5. viteste 120 ile gidiyorken hızımız 90a 80 veya 70e indiğinde yada motosikletin vites hız oranına göremi vitesi düşürmeliyiz?

  10. #13170
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    once on frenı sıkmaya basla yumusakca lımon sıkar gıbı o sırada ayagın ufak ufak dokunsun arka frene hızın 90a dustu vıtes 4 al debrıyajı bırak frene devam et hızın 60 vıtes 3 e al devrın ort 4 -5 falan motor kompresyonda yapıcak bır taraftan frenlere aynı oranda basıyorsn sonra durmaya yakın 2 dururken tam durmadan 1 al durduktan sonra almaya calısırsan gecmez ugrasırsın ama onemlı olan bence aynı seklınde basmak degıl fren gucunu %100 dusunelım dagılım on fren 60 arka fren 40 olmalı her zaman once on fren sonra arka frenle desteklemelı asla motor durmadan debrıyaja basılı tutmak yada N alma motor gucunu durdurmam dengesızlıge yol acar.. umarım faydalı olmusumdur.
    barodi bunu beğendi.
    cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )

  11. #13171

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Honda'nın gösterdiği dengeli bir frenleme, oldukça da işe yarıyor. Belirtmemişsin ama önemli bir detayı daha var. Yokuş aşağı inermiş gibi, kolları dikleştirerek (omuzlar rahat kalacak) kendini geriye çekip, ağırlık dengesini de sağlamanı istiyorlar. Sonuçta frenlemede ağırlık öne çeker, arka tekerlekteki ağırlık azalacağı için kayma meydana gelebilir. Zamanın varsa boş bir alanda frenleri test et, öğretilen tekniği tekrar edip sorunsuzlaştır.

    Yüksek hızda kırmızı ışıklara yaklaşırken motoru stop ettirmeyecek şekilde, yine sonlara doğru debriyajı çekip durabilirsin. Veya mesafe uzunsa kademeli olarak vites düşürülebilir. Dururken de vites değişiyor sonuçta, debriyajı hafif bırakıp tekrar sıkarak herhangi vitesten 1'e inmek mümkün.

  12. #13172

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    çok teşekkürler bilgiler için

  13. #13173
    cotonak28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    burgman 200
    arkadaşlar selam,
    bu gün bende ist den birkaç bayi ile görüşme yaptım önümüzdeki hafta içinde cbr 250 alacağım,ruhsatta 2013 olmasını isterdim ama 1,2 ay bekleyip ve 10000 tl vermek istemiyorum.
    sizlere sorum ruhsat işlemini yaptıran arkadaşlar,herhangi trafik şubesinden ruhsat işlemlerini yaptırabiliyormuyuz? illaki ikamet adresinizin olduğu ilçede yapma zorunluluğu varmıdır.
    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

  14. #13174

    Üyelik
    13 Şubat 2013
    branda alan arkadaslar mediummu largemi motorumuza uyuyor?
    Tesekkurler herkese cevaplari icin zamanla insallah bizde yeni arkadaslara yardimci olmaya baslicaz

  15. #13175
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Arkadaslar yagi MOTUL mu alayim yoksa İPONE mu ikisi arasinda kararsiz kaldim

  16. #13176

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    CBR250R'ın service manual'ı sonunda internete düşmüş .

    http://dl.dropbox.com/u/62673960/CBR250_New.pdf

    Garanti bitimine (30bin km) birkaç ay kaldı, sonrasında servise 12 binde bir giderim, bütün diğer bakımları kendim yapmayı planlıyordum, bunu bulmam iyi oldu. Sizin de işinize yarar.

    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar yagi MOTUL mu alayim yoksa İPONE mu ikisi arasinda kararsiz kaldim
    Motul 7100 MA2 10W-40 iyidir .

  17. #13177
    dumenist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2012
    Şehir
    İSTANBUL/ BAHÇEŞEHİR
    Motosikleti
    CBR250R
    cbr 250 kaç binde bakımları benimki 8500 de kaçta giricem bakıma bilgisi olan yardımcı olabilirmi?

  18. #13178
    tavares - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2013
    Şehir
    hissi kablel vuku
    Motosikleti
    cbr250
    Alıntı dumenist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 250 kaç binde bakımları benimki 8500 de kaçta giricem bakıma bilgisi olan yardımcı olabilirmi?
    ne zaman girdin en son ?

  19. #13179
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    herkese iyi günler, cbr 250 r a yan çanta takmak istiyorum

    kappa k40 gibi ancak yan çanta demirlerini hiçbir yerde bulamadım

    böyle bir projesi veya bilgisi olan varsa beni de bilgilendirebilir mi?

    ayrıca lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum uygun fiyata duro buldum kullanan bilen var mıdır acaba ?

    ya da sava var biraz daha pahalı?

    şimdiden teşekkürler

  20. #13180
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR250R'ın service manual'ı sonunda internete düşmüş .

    http://dl.dropbox.com/u/62673960/CBR250_New.pdf

    Garanti bitimine (30bin km) birkaç ay kaldı, sonrasında servise 12 binde bir giderim, bütün diğer bakımları kendim yapmayı planlıyordum, bunu bulmam iyi oldu. Sizin de işinize yarar.


    Motul 7100 MA2 10W-40 iyidir .
    motorun yanında bu kıtabı verdıler 6 dılde masallah ama bır turkce yok turkcesını nasıl bulabılırız
    cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)

Bu Konudaki Etiketler