Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Mart 2013, 00:12
#13101
tuc adlı üyeden alıntı
Benim motorda şehiriçinde 213 km de tek dişteyim şu anda yedek ışığı yanıp sönünceye kadar 230 görür galiba arada bende yükleniyorum tabii ki takmıyorum artık benzini şehiriçinde biraz yakıyor velet ama uzun yolda çok çok az[COLOR="Silver"]
ya bide ilk depom bu benim.1.4 litre kalınca ışığın yanıp söndüğünü söylüyor ama ben aldığımda motoru geçen cuma yanıp sönyordu zaten.yani yarım litrede olabilir içinde 1 litrede aldığımda.ki bunun üzerine 50 tl lik aldım.60-70 km kadar çift kişi kullandm( ki bugünden itibaren kullanmamaya başladım ferdinand abimizin tavsiyesiyle) ve şuan tek dişteyim 230 km de motor.250 de falan yanp sönmeye başlar diye tahmin ediyorum.18 kuruş falan çıkıyor km de.3,8 litre fln.heralde 2 kişilik yolu gitmsem bir de rodajı tam olsa kullanımıma göre yarm litreye kadar farkederdi diye düşünüyorum 100 km de
2 Teker bir başka !
Reklamlar
-
15 Mart 2013, 01:18
#13102
16 RG 710 plaka bugün uludağ üniversitesi iibf önünde gözüme takıldı dibine kadar gittim belki biri beni farkeder gelir diye ama görüşemedim
çevremede baktım o kadar ceketli korumalı biri var mı diye ama bulamadım... Burdansa tanışalım bi ara bende nisan ortası gibi bursaya getircem benim düldülü
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
15 Mart 2013, 01:33
#13103
selam arkadaşlar ben 1 yıldır mondial cup 100 kullanıyorum yaklaşık 4500 km yol yaptım şimdi hayalimdeki motosiklet olan cbr 250 almayı planlıyorum sizce yeteri kadar tecrübelimiyim kullanmakta zorluk çekermiyim yardımcı olursanız sevinirim.
-
15 Mart 2013, 01:41
#13104
Barodi motorun hayirli ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin...
Arkadaslar bugun motorumu bende aldim 2013 siyah renk 2,el olarak aldim 500 km de ve ilk uzun yolumu yaptim yorumum ise
-yeterince rahat
-cok dengeli
-ne kadar lastikler berbat olsada frenlemeler ve
virajlar guzel
-tork super
-yakitta cimri
-yakisikli bir motor
Ben gv 250 den gelmeme ragmen rahatligi gercekten guzeldi oturus pozisyonu gercekten cok guzel.
Simdi merak ettigim birsey var ben onumuzdeki hafta ilk bakima gidicem yagi motul alicam fakat 5100 10-40 uygunmudur yaz kis bu yagimi kullaniyoru yani 10-40 i
-
15 Mart 2013, 01:46
#13105
arkadaslar bu fazla yakma sorunu galıba bendede var daha cozemedım ama ben hep trafıkte kullanıorm 30 lıralık benzın yanı 6 bucuk lıtre flan yapıyor bununla benım 200 cıvarı yol gıtmem lazm degılmı 2 cızgı var ve suana kada 79 km gıtmısım bana bıraz fazla gıbı geldı benı aydınlatıcak bırı umarım cıkar servis normal dıo ama nette gordugum deger 3.bucuk lıtre falan 100 kmde cok enteresan
-
15 Mart 2013, 01:51
#13106
2013 cbr cıktı mı satısa acaba ??? ben aldım ama hıc kımsede 2013 yoktu 2012 olarak beklemedım konu hakkında bılgısı olan beyaz rengını aldım bu arada
-
15 Mart 2013, 02:39
#13107
beyler kaskı yarı fıyatına verecegım.
pazar gunu aksamı ıstanbulda olacagım ınsallah.
ıstanbulda elden teslım ederım.
280tl pazarlıksız.ls2 bıle vermezler bu fıyata
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6053083/detay/
-
15 Mart 2013, 03:27
#13108
dream_rider adlı üyeden alıntı
2013 cbr cıktı mı satısa acaba ??? ben aldım ama hıc kımsede 2013 yoktu 2012 olarak beklemedım konu hakkında bılgısı olan beyaz rengını aldım bu arada
yok kardeş 2013 ler 2014 yılında satışa çıkacakmış...honda bunu da yaptı sonunda...
-
15 Mart 2013, 10:58
#13109
arkadaşlar şimdi sonuçta ben ilk vitesli deneyimim bir kaç sorum olcak naçizane yardım ederseniz mutlu olucam.
cbr 250 r ler rodaj döneminde kaç devirde vites değiştirilir. birinci sorum bu
ikinci sorum:1.vitesten 2.vitese geçerken kaç devir 2.den 3e kaç devir 3ten 4e kaç devir olucak
3.sorum:1nci vitesten 2.ci vitese geçtim mesela ben 1nci viteste giderken 16 17 km hız ile 2. vitese geçiyorum aksi halde makina sanki bağırıyor zorlanıyor gibime geldi,.
birde mesela ben 2nci viteste iken 30 km hızla gidiyorken 3. cü vitestede 30km hızla gidebiliyorum bunun bir zararı varmı.yoksa 30km ye gelince hemen vitesmi küçültücez.alışmak biraz zaman alıcak. bu arada göstergeye alışana kadar arada bakıyorum. normalde ufuk çizgisine nereye gitceksek o yöne bakılır.bunun bilincindeyim sadece vites geçişleri öğrenene kadar bu şekilde vites geçişleri makinanın sesinden anlamaya çalışıyorum.
arada patapatapata diye ses çıkıveriyor makinadan sanırım vites devirlerine uymuyorum. yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim...sormamak ayıp değil öğrenmemek ayıp:DD
-
15 Mart 2013, 11:47
#13110
barodi adlı üyeden alıntı
arkadaşlar şimdi sonuçta ben ilk vitesli deneyimim bir kaç sorum olcak naçizane yardım ederseniz mutlu olucam.
cbr 250 r ler rodaj döneminde kaç devirde vites değiştirilir. birinci sorum bu
ikinci sorum:1.vitesten 2.vitese geçerken kaç devir 2.den 3e kaç devir 3ten 4e kaç devir olucak
3.sorum:1nci vitesten 2.ci vitese geçtim mesela ben 1nci viteste giderken 16 17 km hız ile 2. vitese geçiyorum aksi halde makina sanki bağırıyor zorlanıyor gibime geldi,.
birde mesela ben 2nci viteste iken 30 km hızla gidiyorken 3. cü vitestede 30km hızla gidebiliyorum bunun bir zararı varmı.yoksa 30km ye gelince hemen vitesmi küçültücez.alışmak biraz zaman alıcak. bu arada göstergeye alışana kadar arada bakıyorum. normalde ufuk çizgisine nereye gitceksek o yöne bakılır.bunun bilincindeyim sadece vites geçişleri öğrenene kadar bu şekilde vites geçişleri makinanın sesinden anlamaya çalışıyorum.
arada patapatapata diye ses çıkıveriyor makinadan sanırım vites devirlerine uymuyorum. yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim...sormamak ayıp değil öğrenmemek ayıp:DD
Abi seve seve yardımcı olayım hemen
Motorun deviri 2-3 k dayken öyle patapata diye ses getirir devir çok düşük geldiğinden dolayı.Rodajda motorun alışma döneminin iyi geçmesi için ben 6000 deviri geçirmeden vites atıyordum yeri geliyor 3-4 bin de de atmışlığım var ama 6bin de vites atmaya gayret ediyordum.Her vites için 6-7 bin deviri pek geçirmemeye dikkat etmelisin bence.Son süratini denemeyi düşünme bile bence abi ben birkaç kere uzun yolda 140'a kadar çıktım 140'ı da geçmedim ama keşke hep 100 le gitseydim dedim çok zarar vermişim gibime geldi motora ama öyle ufak tefek bir anlık 140 felan normal bizim motora göre.Diğer bir cevaplama ise abi 2. viteste 30 la giderken 3'e atıyorsan bir daha hızlanmamayı düşünüyor olman gerekiyor bence ki bende bu aralar 30 dayken 3. vitese atıyorum ama sağ sola bakıyorum ondan öyle hızlanma yapmıyorum.Hızlanma yapıyorsan 1. viteste 25-30, 2. viteste 45, 3. viteste 60, 4. viteste 75, 5. viteste 85-90 hızları gayet normaldir dikkat ediyorsan hepsi 6000 devire tekabül ediyor.Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana dahada detaylı bilgi istersen facebook adresimi biliyorsun abi ordanda sorabilirsin burdanda
Saygılarımla
-
15 Mart 2013, 11:47
#13111
barodi adlı üyeden alıntı
arkadaşlar şimdi sonuçta ben ilk vitesli deneyimim bir kaç sorum olcak naçizane yardım ederseniz mutlu olucam.
cbr 250 r ler rodaj döneminde kaç devirde vites değiştirilir. birinci sorum bu
ikinci sorum:1.vitesten 2.vitese geçerken kaç devir 2.den 3e kaç devir 3ten 4e kaç devir olucak
3.sorum:1nci vitesten 2.ci vitese geçtim mesela ben 1nci viteste giderken 16 17 km hız ile 2. vitese geçiyorum aksi halde makina sanki bağırıyor zorlanıyor gibime geldi,.
birde mesela ben 2nci viteste iken 30 km hızla gidiyorken 3. cü vitestede 30km hızla gidebiliyorum bunun bir zararı varmı.yoksa 30km ye gelince hemen vitesmi küçültücez.alışmak biraz zaman alıcak. bu arada göstergeye alışana kadar arada bakıyorum. normalde ufuk çizgisine nereye gitceksek o yöne bakılır.bunun bilincindeyim sadece vites geçişleri öğrenene kadar bu şekilde vites geçişleri makinanın sesinden anlamaya çalışıyorum.
arada patapatapata diye ses çıkıveriyor makinadan sanırım vites devirlerine uymuyorum. yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim...sormamak ayıp değil öğrenmemek ayıp:DD
bildiğim kadarıyla söylemeye çalışayım;
rodaj süresince 5000-5500 deviri geçmemeye ve uzun süre aynı devirde kullanmamaya çalış...
16-17 1 den 2 ye geçmek için erken gibi..biraz daha yükseklerde vites yükseltebilirsin...
patapata sesi bulunduğun devirin olması gereken vitesinden yüksek bir vitesteysen olur...bunlar normal...iki günde alışırsın...dikkat etmek gereken devirin yüksek olman gereken vitesten aşağı inme...özellikle 2 deyken devirliysen 1 e atma...arka teker kolayce kilitler...bu işlem dönüşlerden ve virajlardan önce sık yapıldığı için böyle bir kitleme durumuda çok kolay yatırabilirsin motoru...bunlar 2 günde alışılacak şeyler...motorun en rahat olduğu, seyrettiği devir 4500-6000 arası
hayırlı sürüşler
-
15 Mart 2013, 11:49
#13112
slymn93 adlı üyeden alıntı
ya bide ilk depom bu benim.1.4 litre kalınca ışığın yanıp söndüğünü söylüyor ama ben aldığımda motoru geçen cuma yanıp sönyordu zaten.yani yarım litrede olabilir içinde 1 litrede aldığımda.ki bunun üzerine 50 tl lik aldım.60-70 km kadar çift kişi kullandm( ki bugünden itibaren kullanmamaya başladım ferdinand abimizin tavsiyesiyle) ve şuan tek dişteyim 230 km de motor.250 de falan yanp sönmeye başlar diye tahmin ediyorum.18 kuruş falan çıkıyor km de.3,8 litre fln.heralde 2 kişilik yolu gitmsem bir de rodajı tam olsa kullanımıma göre yarm litreye kadar farkederdi diye düşünüyorum 100 km de
Kardeşim merak etme yakıtlar normal bende ilk aldığımda şehiriçinde 18 kuruş civarlarında yakmıştım.Asıl işin garip tarafı benim rodaj bittikten sonra yakıtım arttı takma bence yakıtı yoksa 2000-3000 km'ye kadar sürekli kafanı kurcalıyor bu yakıt meselesi bkz. ben
-
15 Mart 2013, 11:55
#13113
barodi adlı üyeden alıntı
arkadaşlar şimdi sonuçta ben ilk vitesli deneyimim bir kaç sorum olcak naçizane yardım ederseniz mutlu olucam.
cbr 250 r ler rodaj döneminde kaç devirde vites değiştirilir. birinci sorum bu
ikinci sorum:1.vitesten 2.vitese geçerken kaç devir 2.den 3e kaç devir 3ten 4e kaç devir olucak
3.sorum:1nci vitesten 2.ci vitese geçtim mesela ben 1nci viteste giderken 16 17 km hız ile 2. vitese geçiyorum aksi halde makina sanki bağırıyor zorlanıyor gibime geldi,.
birde mesela ben 2nci viteste iken 30 km hızla gidiyorken 3. cü vitestede 30km hızla gidebiliyorum bunun bir zararı varmı.yoksa 30km ye gelince hemen vitesmi küçültücez.alışmak biraz zaman alıcak. bu arada göstergeye alışana kadar arada bakıyorum. normalde ufuk çizgisine nereye gitceksek o yöne bakılır.bunun bilincindeyim sadece vites geçişleri öğrenene kadar bu şekilde vites geçişleri makinanın sesinden anlamaya çalışıyorum.
arada patapatapata diye ses çıkıveriyor makinadan sanırım vites devirlerine uymuyorum. yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim...sormamak ayıp değil öğrenmemek ayıp:DD
Ben 5000 devir civarı vites değiştiriyorum. Hızımı da 4000-4500 civarına sabitliyorum genelde. Yıllardır otomobil kullanmanın verdiği alışkanlıklar motosiklet üzerinde ters tepiyor tabii. Düşük devirleri pek sevmiyor makine. 2500'ün altına düşünce tekleme yapıyor. Acilen bir alt vitese geçiyorum. Bir kere kurtarır dedim, istop etti. Riske girmemekte fayda var. Yeni diye ani gaz açmıyorum, 5000 devirin üzerine çıkmamaya çalışıyorum. Trafikte iken rodaj kurallarına uymak zor oluyor tabii...
Ben de lastikleri sormak istiyorum. Lastikleri değiştirdin mi? Eleştiriler çok ağır fabrika çıkış lastikleri için... O kadar ki ben bugün yola çıkmaya cesaret edemedim. Şimdilik yağmurlu havaları pas geçeceğim. Eğer çıktıysan fren, viraj ve genel yol tutuş performansı hakkındaki düşüncelerini paylaşabilir misin?
-
15 Mart 2013, 12:10
#13114
tuc adlı üyeden alıntı
Abi seve seve yardımcı olayım hemen
Motorun deviri 2-3 k dayken öyle patapata diye ses getirir devir çok düşük geldiğinden dolayı.Rodajda motorun alışma döneminin iyi geçmesi için ben 6000 deviri geçirmeden vites atıyordum yeri geliyor 3-4 bin de de atmışlığım var ama 6bin de vites atmaya gayret ediyordum.Her vites için 6-7 bin deviri pek geçirmemeye dikkat etmelisin bence.Son süratini denemeyi düşünme bile bence abi ben birkaç kere uzun yolda 140'a kadar çıktım 140'ı da geçmedim ama keşke hep 100 le gitseydim dedim çok zarar vermişim gibime geldi motora ama öyle ufak tefek bir anlık 140 felan normal bizim motora göre.Diğer bir cevaplama ise abi 2. viteste 30 la giderken 3'e atıyorsan bir daha hızlanmamayı düşünüyor olman gerekiyor bence ki bende bu aralar 30 dayken 3. vitese atıyorum ama sağ sola bakıyorum ondan öyle hızlanma yapmıyorum.Hızlanma yapıyorsan 1. viteste 25-30, 2. viteste 45, 3. viteste 60, 4. viteste 75, 5. viteste 85-90 hızları gayet normaldir dikkat ediyorsan hepsi 6000 devire tekabül ediyor.Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana dahada detaylı bilgi istersen facebook adresimi biliyorsun abi ordanda sorabilirsin burdanda
Saygılarımla
çok teşekkür ederim taha çok önemli bilgiler verdin bana hemen not alıyorum bi sıkıntı olursa sana ulaşırım kardeşim sevgiler benden
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
ormankebabi adlı üyeden alıntı
Ben 5000 devir civarı vites değiştiriyorum. Hızımı da 4000-4500 civarına sabitliyorum genelde. Yıllardır otomobil kullanmanın verdiği alışkanlıklar motosiklet üzerinde ters tepiyor tabii. Düşük devirleri pek sevmiyor makine. 2500'ün altına düşünce tekleme yapıyor. Acilen bir alt vitese geçiyorum. Bir kere kurtarır dedim, istop etti. Riske girmemekte fayda var. Yeni diye ani gaz açmıyorum, 5000 devirin üzerine çıkmamaya çalışıyorum. Trafikte iken rodaj kurallarına uymak zor oluyor tabii...
Ben de lastikleri sormak istiyorum. Lastikleri değiştirdin mi? Eleştiriler çok ağır fabrika çıkış lastikleri için... O kadar ki ben bugün yola çıkmaya cesaret edemedim. Şimdilik yağmurlu havaları pas geçeceğim. Eğer çıktıysan fren, viraj ve genel yol tutuş performansı hakkındaki düşüncelerini paylaşabilir misin?
anes motordaki yetkili satıcıya ilk gittiğimde abi ben 0 cbr alıcam ama yanında bana michelin pilot lastikleri varmış cbr için 600 tl ye ondan almak istiyorum dedim.yetkili satıcı ise gerçekten helal olsun adam bana şöyle dedi:abi yazık günahtır boşuna para verme bu lastikler gayet iyi seni götürür.boşuna para verme dedi.o yüzden şimdilik orjinal lastiklerle devam edicem.kuru yolda viraja girerken baya yatırıyorum motosikleti honda g 1de nasıl yatırcağımızı hoca öğretti ancakk pratik yapmak kesinlikle şart....biraz hızlı gittiğimde ani fren nokta fren yaptım kesinlikle kuru yolda hiç kaymadı.ama frenleme tekniğide çok önemli.frenlemeden frenlemeye fark var çünkü.ön arka eşit aynı anda dengeli bir şekilde nokta ya geldiğimizde debriyaja basıp vites düşürerek nokta freni bu şekilde rahat yapabiliyorum.tekniğini göstermişti hoca.ve orjinal lastik kesinlikle kayma yapmadı. ancak bu sabah yagmurlu bir hava vardı sanki biraz kaydı arka lastik bana öyle geldi.DD hemde 1. viteste iken
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
erro adlı üyeden alıntı
bildiğim kadarıyla söylemeye çalışayım;
rodaj süresince 5000-5500 deviri geçmemeye ve uzun süre aynı devirde kullanmamaya çalış...
16-17 1 den 2 ye geçmek için erken gibi..biraz daha yükseklerde vites yükseltebilirsin...
patapata sesi bulunduğun devirin olması gereken vitesinden yüksek bir vitesteysen olur...bunlar normal...iki günde alışırsın...dikkat etmek gereken devirin yüksek olman gereken vitesten aşağı inme...özellikle 2 deyken devirliysen 1 e atma...arka teker kolayce kilitler...bu işlem dönüşlerden ve virajlardan önce sık yapıldığı için böyle bir kitleme durumuda çok kolay yatırabilirsin motoru...bunlar 2 günde alışılacak şeyler...motorun en rahat olduğu, seyrettiği devir 4500-6000 arası
hayırlı sürüşler
çok teşekkür ederim erro kardeş
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------
erro adlı üyeden alıntı
bildiğim kadarıyla söylemeye çalışayım;
rodaj süresince 5000-5500 deviri geçmemeye ve uzun süre aynı devirde kullanmamaya çalış...
16-17 1 den 2 ye geçmek için erken gibi..biraz daha yükseklerde vites yükseltebilirsin...
patapata sesi bulunduğun devirin olması gereken vitesinden yüksek bir vitesteysen olur...bunlar normal...iki günde alışırsın...dikkat etmek gereken devirin yüksek olman gereken vitesten aşağı inme...özellikle 2 deyken devirliysen 1 e atma...arka teker kolayce kilitler...bu işlem dönüşlerden ve virajlardan önce sık yapıldığı için böyle bir kitleme durumuda çok kolay yatırabilirsin motoru...bunlar 2 günde alışılacak şeyler...motorun en rahat olduğu, seyrettiği devir 4500-6000 arası
hayırlı sürüşler
ğeki 2. viteste iken deviri düşürüp 1 .vitese geçiş yaptığımız zaman arka teker kilitlenirmi gene?
-
15 Mart 2013, 12:11
#13115
barodi adlı üyeden alıntı
çok teşekkür ederim taha çok önemli bilgiler verdin bana hemen not alıyorum bi sıkıntı olursa sana ulaşırım kardeşim sevgiler benden
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
anes motordaki yetkili satıcıya ilk gittiğimde abi ben 0 cbr alıcam ama yanında bana michelin pilot lastikleri varmış cbr için 600 tl ye ondan almak istiyorum dedim.yetkili satıcı ise gerçekten helal olsun adam bana şöyle dedi:abi yazık günahtır boşuna para verme bu lastikler gayet iyi seni götürür.boşuna para verme dedi.o yüzden şimdilik orjinal lastiklerle devam edicem.kuru yolda viraja girerken baya yatırıyorum motosikleti honda g 1de nasıl yatırcağımızı hoca öğretti ancakk pratik yapmak kesinlikle şart....biraz hızlı gittiğimde ani fren nokta fren yaptım kesinlikle kuru yolda hiç kaymadı.ama frenleme tekniğide çok önemli.frenlemeden frenlemeye fark var çünkü.ön arka eşit aynı anda dengeli bir şekilde nokta ya geldiğimizde debriyaja basıp vites düşürerek nokta freni bu şekilde rahat yapabiliyorum.tekniğini göstermişti hoca.ve orjinal lastik kesinlikle kayma yapmadı. ancak bu sabah yagmurlu bir hava vardı sanki biraz kaydı arka lastik bana öyle geldi.DD hemde 1. viteste iken
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
çok teşekkür ederim erro kardeş
Abi rodaj döneminde motoru pek zorlamayacağımız için lastikler idare eder gerçekten ama ilerde çılgın bir sürücüyseniz değiştirin çünkü lastik çılgınlık kaldırmaz
1. vitesi gerçekten çok iyi motorun abi o yüzden dikkat et en çok kaymayı 1. ve 2. viteste yapar çünkü torku yüksek makinanın.ben bazı asfaltlarda gaza asıldıktan sonra 2 ye çekip geri asılıyorum motor 1 metre kadar patiye düşüyor hatta arka tekeride sağa doğru çekiyor patisi çok olduğundan biraz dikkatle sorun çıkarmaz ama
-
15 Mart 2013, 12:17
#13116
evet 1 ve 2nci viteste baya bi kayıp stop etti.çılgın biri deyilim çok sakin bilinçli bilgiye öğrenime açığım öğrenmenin yaşı yok çünkü hiç bir şey insan hayatından önemli değil oyüzden çılgınlık akıl kar işi deyil bence.
-
15 Mart 2013, 12:38
#13117
erro adlı üyeden alıntı
yok kardeş 2013 ler 2014 yılında satışa çıkacakmış...honda bunu da yaptı sonunda...
içimi rahatlattın bende bana kakaladılar dıye dusundum benım bıldıgım mayıs basında 2013 gelıcekmıs yasa degıstıgı ıcın 2013 uretım olmadan cıkamıyorlar neyse yenı renk alınca sıkıntı yok
-
15 Mart 2013, 13:22
#13118
Honda türkiyenin resmi cevabı.
2013 model cbr 250 r model motosikletler
iyimser tahminle nisanın ilk haftası
kötümser tahminle mayısın ilk haftası gelecekmiş.
türkiyeye gönderilecek motorlar gemideymiş ancak direkt türkiyeye gelmiyormuş. uğradığı limanlardaki gecikmelere göre süreler böyle imiş.
2013 model makine bekleyenlere duyurulur...
-
15 Mart 2013, 13:34
#13119
barodi adlı üyeden alıntı
evet 1 ve 2nci viteste baya bi kayıp stop etti.çılgın biri deyilim çok sakin bilinçli bilgiye öğrenime açığım öğrenmenin yaşı yok çünkü hiç bir şey insan hayatından önemli değil oyüzden çılgınlık akıl kar işi deyil bence.
Kesinlikle katılıyorum. Motorlu bir taşıt kullanmaya başlamadan önce ve kullanırken eğitim almak çok önemli. Trafikte kendi hayatımızın yanında çevredeki insanların ve tüm canlıların hayatlarının sorumluluğunu da alıyoruz. Honda Güvenli Sürüşten Aydın Hoca'ya da buradan selam olsun. Orada devirdiğimiz her kukanın trafikte bir insan, hayvan, ağaç, direk vs. olduğunu hatırlattığı için kendisine teşekkür etmiş olayım. Trafikte başımıza geleceğine; kapalı alanda kukanın başına gelsin. Herkesi iyi sürüşler dilerim.
-
15 Mart 2013, 14:43
#13120
barodi adlı üyeden alıntı
evet 1 ve 2nci viteste baya bi kayıp stop etti.çılgın biri deyilim çok sakin bilinçli bilgiye öğrenime açığım öğrenmenin yaşı yok çünkü hiç bir şey insan hayatından önemli değil oyüzden çılgınlık akıl kar işi deyil bence.
Abi 2. viteste 35-40 la giderken 1. vitese düşersen arka tekeri kitler.Yoksa 15-20 km hızlarda kitlemez.zaten 20+ hızlarda 2. vites uygun olduğu için problem yok
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler