fıkır teyakkuzunda bulunacak olursak...
madem saseyı yamultuyor, neden daha dayanıksız alumınyum sasıye sahıp olan tum ss ler takarken, celık sasılı 250 takmasın ? (cbr 250 ın grenajı 60lıra , 600rr ın 600lıra demeyın. 600rr ın şasisi 10000 lira o halde?
)
yerınde dusmelerde zaten oldukca faydalı. oldugu yerde yatması an meselesı motorların. koruma takozu ve gıdon topuzu tum yarayı absorbe ederken bu tur durumlarda,grenajları & aynaları & camı cızmek-kırmak ıcten bıle degıl.
kı her kazada sası yamulsaydı, cbf ve dıger nakedların taktıgı kocaman koruma demırlerı, motoru bı zaman sonra s seklıne sokardı
saseye baglamamak daha sakat.bu sefer arkasında saglam guc bulamayacagı ıcın kendısıne ve etrafındakı grenaj vs ye daha fazla zarar verecektır.
ben kesınlıkle faydalı buluyorum koruma takozunu.estetık acıdan kotu dıyorsanız keıtı almayın ebaydan x-race alın,cok daha yakısıklı.burdan da bı arkadas almıstı dıye hatırlıyorum.