Motosiklet almam konusunda beni en çok teşvik eden ve alma zamanımı öne çeken çok yakın bir arkadaşımın motosikleti Z750r.
Tesadüfe bak ki bir önceki motosikleti de 600rr dı
O'nun söylediği,her ikisi de güzel makineler ancak 600rr'ı unutamıyorum.(bu arada 600rr ile uzun yol da yaptı,tabii ki bi touring-enduro değil ama tahmin ettiğimden daha az yordu beni demişti)
Z750r diğer markaların naked modellerine göre çok daha heybetli,orjinal lastikler çok tırt..
Mono kapak,alt sakal ve kendine özgü koruma takozları ile çok özel bana sorarsan.
Arkadaşımınki full..akrapovic exhaust var..
Yakıtı sorarsam 600rr çok daha makul
Özellikle de şehir içinde bu fark daha da açılıyor(ortalama 6.5-7.0 600rr,7.5-8.0 Z750r diyebilirim)
Z800 çıkacak,illa 750 alacaksan bile bekle fiyat düşsün derim.
Başka sorun olursa seve seve cevaplamaya çalışırım,yetersiz olduğum yerde kaynağından da sorar yazarım buraya..
Bu arada Barış'ın da dediği gibi(wolrath) 600rr 600cc racing sınıfında en asfalt tipi,en uysal ve kullanıcı dostu racing modelidir.
Cepten yazıyorum,imlada hata veya devrik cümle varsa kusura bakmayın
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------
Bir de şunu belirteyim,oturuş pozisyonunda alt taraf(belden aşağısı) z750r da da hemen hemen aynı..yani dizlerden racing gibi kırık oturuyorsun..
600rr hacminden dolayı asfaltı yırta yırta gidiyor hissi verirken z750r da bu daha kayıyorsun hissinde(gavurlar buna smooth diyor)
Dolayısıyla kawasaki hacim farkı ve motor karakteristiği itibariyle alt ve orta devirlerde daha canlı..
Barış:Z1000 kullanmadım,kullananın söylediği cümleyi aynen yazıyorum:150ile gidiyorken 50ile gidiyormuşsun gibi hissettiriyor..