Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Ocak 2013, 01:43
#11861
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
Reklamlar
-
24 Ocak 2013, 01:50
#11862
Birader seviyosan motor olayını gece 1 den sonra çık yine çık:D Ben sömestrdayım iki buçuk haftada sırf keyfe keder çıkmalarım 500 km oldu İçinde gezi filan da yok.Şile yapacaktık ama iptal olsu:S
-
24 Ocak 2013, 20:21
#11863
bugün köprü girişindeki ptt'den hgs kart almak için durdum ancak kart kalmamış, hgs etiketi kullanan var mı? nereye yapıştırdınız ve okumama sorunu var mı?
hgs etikete, kgsden aktarım yapılıyor mu :D çok sorum var ancak çok muallaktayım
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
24 Ocak 2013, 20:32
#11864
Herkese Merhabalar,
Askerden nihayet geçtiğimiz cuma döndüm millet, artık özgürüm geldiğim günden beri hergün motoru çıkartıyorum. Nazar değmesin havalar süper gidiyor. Neyse uzun zaman aradan sonra buralardayım. )
-
25 Ocak 2013, 01:24
#11865
erreeen adlı üyeden alıntı
Herkese Merhabalar,
Askerden nihayet geçtiğimiz cuma döndüm millet, artık özgürüm
geldiğim günden beri hergün motoru çıkartıyorum. Nazar değmesin havalar süper gidiyor. Neyse uzun zaman aradan sonra buralardayım.
)
Tekrar Hoşgeldin sende yedin askerliği. Nisana biyere söz verme 19 Nisan http://www.facebook.com/events/219126954890934/?ref=2
-
25 Ocak 2013, 02:37
#11866
RuzgarSA adlı üyeden alıntı
Tekrar Hoşgeldin
sende yedin askerliği. Nisana biyere söz verme 19 Nisan http://www.facebook.com/events/219126954890934/?ref=2
Tamam ama ne tarafa kadar geleceksiniz nerde dahil olabilirim güzelce planlayalım aksi bir durum olmazsa katılırım muhakkak
-
25 Ocak 2013, 05:30
#11867
OGS aldım. Deri ceketimin yan cebine koydum. Sorunsuz okuyor. HGS çok uğraştırmıştı nihayet kurtuldum. OGS sorunsuz. Tavsiye ederim.
-
25 Ocak 2013, 18:47
#11868
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
25 Ocak 2013, 20:09
#11869
Hgs etiket ve kart olarak iki cesit olacak deniyordu.
Aramizda kart versiyonunu kullanan var mi? (seffaf kilif cama yapistiriliyor,hgs karti motosikletten ayrilirken kiliftan cikarilip yanimiza alinabiliyor diye okumustum.Bu sebeple kart daha mantikli geliyor)
Ya da ogs alacagim.Bilemedim,pazartesi cozecegim bu isi..
Tavsiyesi olan var mi?
Bu arada erreeen hosgeldin,darisi gideceklerin basina.
kakare artci demissin,tabii ki bu dedigime katilan olur katilmayan olur ama guvenli surus egitimlerinde 'artcili surus' diye bir siniflandirma olduguna gore ciddi bir is.
Hele bir de Allah korusun bi ufak kazada bile vicdan azabi duyarsin.Cunku riski baskasina da yasatiyorsun.Ve o kisi bi noktada canini sana teslim ediyor.
Son olarak nacizane gorusum 500km cok az..
-
26 Ocak 2013, 03:30
#11870
kakare adlı üyeden alıntı
gerçekten faydalı olacaktır teşekkür ettim
Rica ederim
2 Teker bir başka !
-
26 Ocak 2013, 17:51
#11871
Merhaba arkadaşlar bende 2011 cbf150 var 4500km de bir takas teklifi aldım cbr250 ile oda 4500km de sizce üstüne nekadar vermeliyim. Ne satan arkadaş nede ben mağdur olayım orta fiyat nedir yani şu rakamın üstünde zarar edersin şu rakamın altı ucuz olur gibi. Arkadaş fiyatı sen belirle dedi size danışayım dedim anlaşırsak cbr250yi alıcam. Teşekkür ederim.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
26 Ocak 2013, 18:14
#11872
Monster tankped'den sonra monster jant şeritlerinide yaptık sıra grenajlara bişeyler düşünmede
-
26 Ocak 2013, 20:11
#11873
Selam arkadaşlar
foruma son yazdığımda kullanışlı bilgiler edindiğimi ve yakında bunu paylaşacağımı yazmıştım.
önce kaynaktan bahsedeyim. Abimiz 3bg lik patpat motordan 2 katlı bina yüksekliğindeki motorlarla çalışan, motorların, turbolarının bakımlarını yapan bir şirket sahibi şahıstır. Bu işe alaylı olarak başlamış ama uluslar arası çalışabilmek için 2 farklı üniversitenin motor ile ilgili bölümünden mezun olmuş biridir. Şahsi fikrim bu abimiz sadece bir çatalın arka ucunu kullanarak cbr250r yi kompe söküp takabilir. )) (iki teker binicisidir doğal olarak)
Bilgi olarak paylaşacağım konulardan sadece bir tanesi hakkında kişisel görüşlerimi ve deneyimlerimi paylaşacağım. Diğer herşey yukarıda bahsettiğim abinin kendi tavsiye ve görüşleridir. (bu arada o anlatırken birsürü teknik tabir kullandığından ve telafuz etmeye çalışırken kendimi rezil etmemek adına çok sade bir dil kullanmaya çalışacağım. Sürç-i lisan affola)
1-rodaj.
rodajı 3 parçaya bölmek gerekir
ilk 350 km 5bin 6bin devir arası kullanım
ikinci 350 km 6bin 7bin devir arası kullanım
üçüncü 350 km lik kısım 7bin 8bin devir arası kullanım
bu plana göre rodaj motoru en nefesli ömrüne getirip ömrünü kısmayan uygulama olur(muş)
bu arada 2nci 350 km lik kısımda mutlaka arka süspansiyon ayarını yapıp 100 200 km artçılı kullanmaya gayret etmeliyiz. Çünkü rodaj dönemi ayrıca motosikleti test edebileceğimiz en iyi dönemdir. (bunu açıklarken uyum sağlaması gereken parçaların sadece hareketli parçalar olmadığıydı.)
2-bakım
Kilometre hesabı sıkıntılıdır. Motosiklet 1 yada 100.00km yol gitmiş bir önemi yok. Kilometre hesabından kurtulun. Motosikletinizi yılda bir kez Kasım ayı sonu aralık ayı başı ( kış mevsiminin başlangıcı gibi) kilometresi ne olursa olsun bakıma sokun.
Temizlenip takılan yerine yenilenen filtreler kullanın. Her motosiklet yağ (yakar demedi) yakmalıdır. 4 pistonlu bir motosiklet iki yağ değişimi arasında yaklaşık 100gr yağ yakmıyor ise o motosikletin motorunda problem var demektir.
-Bu konu hakkında kendi fikir ve tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. ben 9 yıldır otomobil sahibi ve kullanıcısıyım. ilk otomobilimin 3. yılında bu abiden bu tavsiyeyi almıştım. O otomobil benzinli bir modeldi ve bakımları 15bin kilometrede bir yapılıyordu. Üçüncü yıldan sonra o otoyu 30bin 20bin ve 25bin km sonra (yılda 1 kez bakıma soktum) sonraki ve halen kullandığım otom dizel ve bakımları 20bin km de bir. İlk bakımını 14binde ikincisini 37binde bu aralık ayında da 48binde yaptım. iki otomobilimde bi kere tık demedi. ( motosiklet için referans değil ama paylaşmak istedim)
3-garanti
motosikletinizde yaptığınız nerdeyse hiçbir modifikayson başka bişeyi garanti kapsamına atmaz. Bu söylem tamamen şehir efsanesidir ve ne yazıkki gerçek sanılmaktadır. Bilmedikleri için zorluk çıkartacakları garanti ama hakkınızı ararsanız alırsınız. örnek olarak servisinize sanayide alarm taktırısam ne olur diye sorun. size ilk söyleyecekleri şey elektrik sisteminizin garanti kapsamında kalacağıdır. işte tam o an aç göster bu dediğin nerde yazıyo diye sorun. bulamaz çünki yok.
Benden şimdilik bu kadar. Bu arada anadolu yakasından bir arkadaşla bi buluşalım. Azcık seveyim cbr250 yi. (söz veriyorum bi tur atayım demiyecem. zaten daha ehliyeti almadım.) kazasız belasız keyifli sürüşler. iyi akşamlar
-
26 Ocak 2013, 20:51
#11874
kakare adlı üyeden alıntı
ogs 40tl ya
ben gittim iş bankasından hgs etiket aldım ücretsiz
şimdi şeffaf plastik bir karta yapıştırıcam geçerken ya ön camın arasına sıkıştırırım yada boynuma asarım
değişik serüvenler denicem artık
Çıkar çıkmaz HGS aldım. Camın altına yapıştırdım. Okumadı, okumadı bir daha okumadı... Baktım birsürü ceza gözüküyor. Mail attım. 2hafta sonra cevap geldi. Cezalarımı düzelttirmek için PTT'ye gidip form doldurmam gerekiyormuş. Pes dedim şaka gibi. İlk çıktığında almıştım belki düzeltmişlerdir sistemi ama bana inanılmaz ilkel geldi pişman oldum.
Gittim ogs aldım. Cebimden okuyor. Okumasa bile hesabımdan düşüyor. 10kerede bir kere okusun yeter.
-
26 Ocak 2013, 21:16
#11875
tugfox adlı üyeden alıntı
Çıkar çıkmaz HGS aldım. Camın altına yapıştırdım. Okumadı, okumadı bir daha okumadı... Baktım birsürü ceza gözüküyor. Mail attım. 2hafta sonra cevap geldi. Cezalarımı düzelttirmek için PTT'ye gidip form doldurmam gerekiyormuş. Pes dedim şaka gibi. İlk çıktığında almıştım belki düzeltmişlerdir sistemi ama bana inanılmaz ilkel geldi pişman oldum.
Gittim ogs aldım. Cebimden okuyor. Okumasa bile hesabımdan düşüyor. 10kerede bir kere okusun yeter.
ogs bnm aklımda da var ancak dediğim gibi biraz uçuk bi fiyatı var
şimdi şu beleş etiket sıkıntı çıkarırsa belki onuda denerim ki zaten ben avrupa yakasına 40 yılda bir geçiyorum
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
26 Ocak 2013, 23:34
#11876
-
27 Ocak 2013, 01:04
#11877
pain.
motosikletle ilgili senin kadar bilgim yoktur. deneyim desen sen kralsın ben soytarı. hepi topu 300 500 km motor kullanmışlığım var.
yukarıda yazdıklarımın arkasında durmama imkan yok çünki ben sadece elçiyim. anlattı yazdım.
balatalarla ilgili yazdığın durumu tam kavrayamadım ama sanırım periyodik bakımda balata olmadığı için atlamış olmalıyız. sen kadar bileydim sorardım aslında.
arbada 20 25binde balata biter ama ben 40binde bir dizel filtresiyle birlikte değiştiriyorum. yukarıda da söylemiştim oto moto ya referans değil işte!!
derslerinde başarılar dilerim. genede motorunla kaçamak yapacak olursan aramaktan çekinme. tanışmış oluruz.
herkese iyi geceler
-
27 Ocak 2013, 02:42
#11878
@b.dog Yahu neden hemen kızdın düzenli bakıma gidince herşeyi onlar yapıyor o yüzden kimse balatayı filan takip etmiyor adamlar serviste değiştiriyor aslında dediğin gibi bakım unsuru değil.Garantiden çıkmaması için tek yapılması gereken yağı onların koyması istersen kafana göre balata, zincir ,hava filtresi, buji değiştir.Bunları gözlemleyip tamam diyebilioyorlar, kendimiz değiştirsek daha iyi aslında neyin ne olduğunu biliriz. Erenköye filan yakınsan çıktığımız zamanlarda haber veririm.Cbr 250 de var 125 te çeşit çeşit bir sürü motor var, gelirsin muhabbet ederiz.
-
27 Ocak 2013, 18:31
#11879
pain
dostum kızmadım. yanlış anlamış olmalısın. yada yanlış anlatmış olmalıyım. kusuruma bakma.
tanışmayı çok isterim. bide cbr leri sevdimmi kaymaklı ekmek kadayıfı )))
maltepe sahilde oturuyorum, bostancı sahilde çalışıyorum. numaram 05327361763. msj at, çağrı bırak, bi ses ver gelirim.
kendinize iyi bakın millet. Valla alamadım motoru bi türlü çok kıskanıyorum sizi. nazarım deyecek diye korkuyorum )))))
-
27 Ocak 2013, 21:01
#11880
Cümleten Selamın Aleyküm.
Abilerim, arkadaşlarım
Sizlere 1-2 sorum olucak. CBR250R'lar daha 1.000-2.000 km'de neden hemen 2.ele düşüyorlar? Yani uzun km yapmış olan kimseler yok. Motosiklette bir problem felan mı var acaba? Yada kronik bir sorun?
Bir bu motosikletin en çok tutulan rengi hangisidir acaba? Çift renk diye geçen mavi, beyaz, kırmızı cbr250r 2012 model 1.000-5000 km aralığında olan motosikletlerin fiyat aralığı nedir? Mesela 2012 model 2.000 km'de bir cbr250r'ın fiyatı ne olmalıdır? Motosikleti orjinal, kazasız, yatmasız, servis bakımlı olarak kabul edelim.
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle... Tekeriniz düz bassın.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)
Bu Konudaki Etiketler