Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Ocak 2013, 00:38
#11841
ABS'li 2013u 10.400e satarlarsa, ABS'siz 2012leri zor elden cikartiriz biz :D
Reklamlar
-
22 Ocak 2013, 00:42
#11842
tugfox adlı üyeden alıntı
ABS'li 2013u 10.400e satarlarsa, ABS'siz 2012leri zor elden cikartiriz biz :D
ehehehhe aynen bedava satarız artık yada ben 500 daha veriyim abs taksınlar benim motora
-
22 Ocak 2013, 00:49
#11843
casillas00 adlı üyeden alıntı
Test etmeden motosiklet alınan bi ülke bizizdir sanırım adam tomarla para sayıyor test aracı yok bi kıçımızı üstüne koyalım belki bize uygun değildir yooook olmaz önce alıcan sana uygun degılse 3-5bin zararına satarsın geri bize modundalar.
bana kanunıde boyle demıslerdı. pahalı oldugu ıcın gt250r yok elımızde.buna benzıo tarzında(oradan gecen baska bı motor :D) bısey demıslerdı zıhnı sınırler
-
22 Ocak 2013, 02:23
#11844
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-memurdan-temiz-seyhan-112260650/detay
Motoru satışa çıkardım arkadaşlar yavaştan yavaştan cbr a yelken açtım
2 Teker bir başka !
-
22 Ocak 2013, 03:56
#11845
hayırlı olsun
-
22 Ocak 2013, 09:38
#11846
wolrath adlı üyeden alıntı
1."gt 250 r calısmaz" mı dedım?
2.yani? honda ıle hyosung u karsılastırmayalım bence
marka kotulemeyı sevmem ama sımdı krank kırmaktan,gosterge bozmaktan vs den bı gırerım, bı daha da konu dısına cıkamayız
eheh
bende sana "gt250 r çalışmaz dedin" demedim zaten.. benim demek istediğim hyosung 5.5 ay yattıktan sonra tek marşta çalışıyorsa hondanında çalışması gerekir. 1 ay yattı sonrada hemen çalıştı diye heyecan yapmaya gerek yok.
-
22 Ocak 2013, 11:10
#11847
sbr adlı üyeden alıntı
bende sana "gt250 r çalışmaz dedin" demedim zaten.. benim demek istediğim hyosung 5.5 ay yattıktan sonra tek marşta çalışıyorsa hondanında çalışması gerekir. 1 ay yattı sonrada hemen çalıştı diye heyecan yapmaya gerek yok.
çok anlamam ama bu dediğini akülük bi olay değil mi...öyleyse hyo honda ne farkeder?
-
22 Ocak 2013, 12:51
#11848
sbr adlı üyeden alıntı
bende sana "gt250 r çalışmaz dedin" demedim zaten.. benim demek istediğim hyosung 5.5 ay yattıktan sonra tek marşta çalışıyorsa hondanında çalışması gerekir. 1 ay yattı sonrada hemen çalıştı diye heyecan yapmaya gerek yok.
arkadasım ben farlarımı acık bıraktıgım ıcın akume tecavuz ettım 1 kere.buna ragmen 1 ayda tık demedı aldı. bunu yazdım.
+benım gordugum motorlar leşmiş demek ki.cunku cogu gunluk marslarda bıle bır defa da almıyor...
-
22 Ocak 2013, 12:58
#11849
erro adlı üyeden alıntı
çok anlamam ama bu dediğini akülük bi olay değil mi...öyleyse hyo honda ne farkeder?
sadece akü ile alakalı bir olay değildir. çin malı scooterları bellirli zaman bekletin daha sonra sıfır akü takın yine çalışmaz. marşın dönmesi motorun çalışacağı anlamına gelmez yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
wolrath adlı üyeden alıntı
arkadasım ben farlarımı acık bıraktıgım ıcın akume tecavuz ettım 1 kere.buna ragmen 1 ayda tık demedı aldı. bunu yazdım.
+benım gordugum motorlar leşmiş demek ki.cunku cogu gunluk marslarda bıle bır defa da almıyor...
ben yanlış anlamışım demekki..senin gördüğün günlük marşlarda bile bir defada almayan motorlar hangi motorlar peki
-
22 Ocak 2013, 13:05
#11850
2001 600f 2008 rr 2006 gs 2006 r6 2010 mondıal commuter modelını hatırlamıyorum vs vs vs oyle tık dıye hemen calısan motor pek gormedım sahsen.he dedıgım gıbı normalı buysa bılemem.sen de haklı olabılırsın.
-
22 Ocak 2013, 13:24
#11851
wolrath adlı üyeden alıntı
2001 600f 2008 rr 2006 gs 2006 r6 2010 mondıal commuter modelını hatırlamıyorum vs vs vs oyle tık dıye hemen calısan motor pek gormedım sahsen.he dedıgım gıbı normalı buysa bılemem.sen de haklı olabılırsın.
sağlıklı bir motorun tek marşta çalışması gerektiğine inanıyorum.en fazla marşa biraz uzun basarsın çalışır. ben motoru alalı 7 ay oldu, 7500 km yol yaptım. her defasında tek marşta çalıştı. tek marşta çalışmasın yakarım valla
-
22 Ocak 2013, 14:12
#11852
-
22 Ocak 2013, 14:55
#11853
sbr adlı üyeden alıntı
sağlıklı bir motorun tek marşta çalışması gerektiğine inanıyorum.en fazla marşa biraz uzun basarsın çalışır. ben motoru alalı 7 ay oldu, 7500 km yol yaptım. her defasında tek marşta çalıştı. tek marşta çalışmasın yakarım valla
valla herseyı gectım de 5.5 ay bıraz uzun geldı bana.zira mıllet keko mu 2-3 ay bınemeyecekse akuyu felan cıkartıyor
-
22 Ocak 2013, 15:22
#11854
wolrath adlı üyeden alıntı
valla herseyı gectım de 5.5 ay bıraz uzun geldı bana.zira mıllet keko mu 2-3 ay bınemeyecekse akuyu felan cıkartıyor
Valla benim arkadaş biraz keko..her tarafına wd 40 sıktım brandayla kapatıp çıktım gittim dedi
-
22 Ocak 2013, 21:22
#11855
Şu abs li model gelirse çok güzel olur. Fiyatı da 10400 biraz az gibi ama bellide olmaz tahminen 11-11.5 gibi geliyor bana. Birde şu 500cc çift silindir olan modeller gelirse ortalık baya haraketlenir. ozaman 250cc için 10400 olabilir güzelde olur
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
22 Ocak 2013, 21:36
#11856
chemical adlı üyeden alıntı
Şu abs li model gelirse çok güzel olur. Fiyatı da 10400 biraz az gibi ama bellide olmaz tahminen 11-11.5 gibi geliyor bana. Birde şu 500cc çift silindir olan modeller gelirse ortalık baya haraketlenir. ozaman 250cc için 10400 olabilir güzelde olur
Ah o 500 ler gelse zaten of
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
-
23 Ocak 2013, 22:16
#11857
zamanında pain'le konuşmuştum motoru aldıktan sonra kendine limitler belirle demişti hala uygularım
şuan da motorum 500km'de full şehiriçi kullanıyorum ve artık arkama artçı almak istiyorum, artçının getirdiği sorun var mıdır? yani zorlanabilirim tabiki onunda yükünü dengede tutmak için ama motora alıştığıma inanıyorum sizce nasıl bi yol izlemeliyim ?
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
23 Ocak 2013, 22:31
#11858
öncelikle geniş bi alanda denemelisin bence eğer arkandaki insan senden belirgin ölçüde ağır değilse 1-2 kullanımda çabucak alışırsın eğer ağırsa bu biraz daha uzun sürebilir.birde arkadaki insanın sakin durup senin dengeni bozmaması lazım yoksa hareketli birisi kaza yapmana neden olabilir.En basit olarak motorun bi parçası gibi düşünüp dengeni ona göre ayarlamak.Onun dışındaki tek fark kalkışlarda falan ağırlıktan dolayı oluşan farklılık.birde 2 kişi normaldeki kadar hızlı sürmeni önermem sonuçta motorun ağırlık merkezi arkaya kayıyor ve aerodinamik yapısı değişiyor yani hem tek kişi biraz yatarak girdiğin viraja iki kişi biraz daha yavaş ama mümkün mertebe en az yatma açısı ile dönmeni öneririm hem de frenleme mesafen ağırlık farkından dolayı artabilceğinden brz daha yavaş gitmeni öneririm.umarım faydalı olmuştur bilgim düzeyince anlatmaya çalıştım kazasız belasız sürüşler dilerim...
2 Teker bir başka !
-
23 Ocak 2013, 23:10
#11859
slymn93 adlı üyeden alıntı
öncelikle geniş bi alanda denemelisin bence eğer arkandaki insan senden belirgin ölçüde ağır değilse 1-2 kullanımda çabucak alışırsın eğer ağırsa bu biraz daha uzun sürebilir.birde arkadaki insanın sakin durup senin dengeni bozmaması lazım yoksa hareketli birisi kaza yapmana neden olabilir.En basit olarak motorun bi parçası gibi düşünüp dengeni ona göre ayarlamak.Onun dışındaki tek fark kalkışlarda falan ağırlıktan dolayı oluşan farklılık.birde 2 kişi normaldeki kadar hızlı sürmeni önermem sonuçta motorun ağırlık merkezi arkaya kayıyor ve aerodinamik yapısı değişiyor yani hem tek kişi biraz yatarak girdiğin viraja iki kişi biraz daha yavaş ama mümkün mertebe en az yatma açısı ile dönmeni öneririm hem de frenleme mesafen ağırlık farkından dolayı artabilceğinden brz daha yavaş gitmeni öneririm.umarım faydalı olmuştur bilgim düzeyince anlatmaya çalıştım kazasız belasız sürüşler dilerim...
gerçekten faydalı olacaktır teşekkür ettim
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
24 Ocak 2013, 01:06
#11860
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler