Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Ocak 2013, 13:06
#11781
kakare adlı üyeden alıntı
ya peki şu motor açma olayı rodaj süresinde mi yapılmalı yoksa rodaj bitince hızlanmalar arttırılıp max. denemeler mi yapılmalı?
bence 1500 km den sonra rodaja dikkat etmeden normal kullanım yapılmalı.. 2000-2500 den sonra istediğin gibi yardır
Reklamlar
-
16 Ocak 2013, 13:36
#11782
RuzgarSA adlı üyeden alıntı
Bence rodajı şehir içinde yapmanda fayda var bütün devirlerde kullanman gerek sabit bi devirde gitmek rodaj için uygun değil. Hangi viteste olursan ol 6 bin deviri geçmeden rodajı tamamlamalısın. Uzun yolda bu şartları uygulayamazsın illa ki hızlı gitmen gerekecek yağ değişimin riskli olacak ilk yağ değişimleri çok önemli.
Tamamdır. O gün gelene kadar şehir içi inmem artık 1000 e yaklaştırırım hiç değilse cevaplarınız için teşekkürler
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
-
16 Ocak 2013, 14:09
#11783
Deryali adlı üyeden alıntı
Bu hız olayı galiba rodaj süresi ilede doğrudan orantılı. Eğer sizin motor 145i geçmiyorsa rodajında problem vardır. Ben 85kg olmama rağmen, Cbr250 ile 160 kadar her türlü ortamda zorlanmadan geliyordum. 180i 2 kez gördüm ama her zaman çıkmıyor. Bazı arkadaşların dediği gibi 170e de motor sabitlenebiliyor.
Motorda modifiye yoktu herşey fabrika çıktısı ancak rodajı çok çok iyi yapıldı.
Valla kendim denizciyim gemi makineleri bitirdim motorlarla aram fazlasıyla iyi oldugundan rodaj döneminde aykırı kullanım yapmadım.normalde bile 6 bin deviri geçirmem pek normalde vites değişimlerimde düzlüklerde açıkçası bu makinedende öyle hız beklentim yoktu ilk defa dedimki limitlerini deneyeyim. 120 den sonrada 6 vitesin verdiği miskinliğiyle tatlı sürüşü gidip insanı yoruyorda
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------
sbr adlı üyeden alıntı
dostum motorun kaç kmde birde bakımları ne alemde? 145km hız bana çok az geldi..yoksa tüm cbr250 o hızlarda seyrediyoda herkes sindiremeyip abartıyormu? ben orjinal apache
ile 130 km yapabiliyorum, dişli değişimi ile 140km yapabilirim.. 250cc nin ne anlamı kaldı ozaman?? rica etsem başka bir zaman tekrar denermisin top speed..
motosikletimde 2011 model 4100 kmde ve 1000 km bakımıdan sonra 3800 km gibi yağını değiştirmeye tekrar gittim baya iyiydi yağın durumu zaten işim dolasıyla pek kullanmayıyorum ama cbr 250r çok beklenti olmaması gerekir.videolarda görürsünüz kullandıysanızda bilirsiniz 1000 cc gibi ivmelenme yok.ama pek ala ş.içi ve dışı işini görüyor. 250 cc alan birisi 135 km ile 150 km arasının pek ifade etmemesi lazım sonuçta 250 cc kullanıyosun.en azından benim için öyle yani apacheyle 130 yapıp dişli değişimiyle 140 yapıyosan tek silindirli 150 cc makinede o devirde kullanırsan üstündeki sürücüde 20 km sonra ya beyin sarsıntısı geçirtir yada böbrek taşını düşürür.
-
16 Ocak 2013, 16:46
#11784
silent_moto adlı üyeden alıntı
Valla kendim denizciyim gemi makineleri bitirdim motorlarla aram fazlasıyla iyi oldugundan rodaj döneminde aykırı kullanım yapmadım.normalde bile 6 bin deviri geçirmem pek normalde vites değişimlerimde düzlüklerde açıkçası bu makinedende öyle hız beklentim yoktu ilk defa dedimki limitlerini deneyeyim. 120 den sonrada 6 vitesin verdiği miskinliğiyle tatlı sürüşü gidip insanı yoruyorda
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------
motosikletimde 2011 model 4100 kmde ve 1000 km bakımıdan sonra 3800 km gibi yağını değiştirmeye tekrar gittim baya iyiydi yağın durumu zaten işim dolasıyla pek kullanmayıyorum ama cbr 250r çok beklenti olmaması gerekir.videolarda görürsünüz kullandıysanızda bilirsiniz 1000 cc gibi ivmelenme yok.ama pek ala ş.içi ve dışı işini görüyor. 250 cc alan birisi 135 km ile 150 km arasının pek ifade etmemesi lazım sonuçta 250 cc kullanıyosun.en azından benim için öyle
yani apacheyle 130 yapıp dişli değişimiyle 140 yapıyosan tek silindirli 150 cc makinede o devirde kullanırsan üstündeki sürücüde 20 km sonra ya beyin sarsıntısı geçirtir yada böbrek taşını düşürür.
dostum benim anlatmak istediğim olay şu. arkadaşımız motorunun 145 km hızı geçmediğini söylemiş. yani ben burdan bu motorun top speedinin 145 olduğunu varsayarım..benim motorum 14 dişli ile 9000 devirde 130 yapıyor..benim motorun top speedi de 130 olsun ozaman.. ben 130 ile giderken beyin sarsıntısı geçirirsem o arkadaşta 145 ile giderken beyin sarsıntısı geçirir.. ayrıca şu böbrek taşı muhabbeti de sıktı artık..eminimki apache kullanmadan bu yorumu yapıyorsun..
-
16 Ocak 2013, 20:38
#11785
Otoyolda düzlükte her zaman 160+ hızları görürsün. Daha üstüne rüzgar ve yoldaki eğimin yardımıyla çıkmak mümkün. Üst hızım da bu ikisinin yardımıyla 176'ydı, geliştirmeye uğraşmıyorum daha . Yalnız gaz açtığın gibi bu hızlara çıkmıyor, zaman alıyor.
250 cc vs 150 cc asıl farkı da otoyol hızlarında araç sollaman gerektiğinde anlarsın.
-
16 Ocak 2013, 22:08
#11786
sbr adlı üyeden alıntı
dostum benim anlatmak istediğim olay şu. arkadaşımız motorunun 145 km hızı geçmediğini söylemiş. yani ben burdan bu motorun top speedinin 145 olduğunu varsayarım..benim motorum 14 dişli ile 9000 devirde 130 yapıyor..benim motorun top speedi de 130 olsun ozaman.. ben 130 ile giderken beyin sarsıntısı geçirirsem o arkadaşta 145 ile giderken beyin sarsıntısı geçirir.. ayrıca şu böbrek taşı muhabbeti de sıktı artık..eminimki apache kullanmadan bu yorumu yapıyorsun..
145 geçemeyende benim zaten alıntı yaptığın mesajda da yazmıştım 120 den sonra sürüş zevki azalıyorr diye bahsetmiştim. 4000 km yaptığım motorda sadece bi kere denedim top speedi bu 250 cc motosikletten beklentim ufak hız hesapları değilde yakıt tasaruffu, dik oturupta grenajın ruzgar kesmesiydi artçılı yokuşlarda zorlanmasın karşıladı hepsini.apache kullanmadığım doğrudur daha önce 4 silindirli bi makina kullanan birisi olarak yazdım o devirlerdeki vibrasyonu.sonuç itibariyle altımızdaki eşeği puma görmek anlamsız bence
-
16 Ocak 2013, 22:19
#11787
Eski motorum olan cbr 250yle arkadaşım 180i gördüğünü söyledi bende kadıköy istikameti uzunçayır yolunda 174 gördüm ve dahada gidiyordu motor önüme araç çıktı yavaşlamak zorunda kaldım.Özledim desem yeridir cıbırı
-
17 Ocak 2013, 10:08
#11788
-
17 Ocak 2013, 16:26
#11789
sbr adlı üyeden alıntı
yok dostum kimsenin motoruna esek demek benim ne haddime sadece mecazen elimizdeki motorlar O hizlarda konforsuz oldugunu 4 silindirlilere gore anlatmak istemistim ).yakit sarfiyatina gelince sakin kullanina sahibim ama yokuslar gibi zorlamalarda max 3.5- 4 lt gordum. Cbr 250r da 6.vites 90-110 km arasi altinizda calisan motoru hissettirmiyor pek. 120 den sonra
da zorlanmadi tork vardi uzerinde ama ruzgar rahatsiz etme basliyor devir yuksek oldugundan azda olsa vibrasyon vs.keyif alamadim. 6.vites 90. Km sessiz bi yoldan geciyosaniz ruzgar sessiyle bas basa kaliyonuz.
-
17 Ocak 2013, 21:56
#11790
Ben de kısa zaman önce cbr 250r sahibi oldum.Oturuş pozisyonuna bir türlü alışamadım.Aldığım arkadaş bu motorla bir de uzun yol yapmış,nasıl yapmış hayret ettim.Günlük yaptığım km en fazla 10 km ama omuzlarım ve boynumda ağrı oluyor.Siz de de aynı durum oluyor mu?Yoksa bende mi bir sorun var?
-
17 Ocak 2013, 22:14
#11791
nayken81 adlı üyeden alıntı
Ben de kısa zaman önce cbr 250r sahibi oldum.Oturuş pozisyonuna bir türlü alışamadım.Aldığım arkadaş bu motorla bir de uzun yol yapmış,nasıl yapmış hayret ettim.Günlük yaptığım km en fazla 10 km ama omuzlarım ve boynumda ağrı oluyor.Siz de de aynı durum oluyor mu?Yoksa bende mi bir sorun var?
sorun senin motora alışamamanda 850 km yolu 3 molayla yağmurda Antalyadan İstanbula gelirken yaptım çok keyifliydi daha önce bu tür motor kullanmadıysan alışana kadar biraz zorluk çekiyorsun. Motorunu güle güle kullan.
-
17 Ocak 2013, 22:26
#11792
Honda eğitimlerde şunu söylüyorlar, belin üstündeki bir bölgede ağrı varsa yanlış kullanımdandır, sadece bel ve bacak ağrısı normal yani . Uzun uzun şöyle şöyle yap yazmak yerine forumdaki doğru oturuş pozisyonu konularına bakmanı tavsiye ederim.
-
17 Ocak 2013, 22:31
#11793
Teşekkür ederim. doğrusu pek alışabileceğimi sanmıyorum.hele öyle 850 km lik yolları bu motorla düşünmek bile beni yoruyor
---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:28 ----------
seigen adlı üyeden alıntı
Honda eğitimlerde şunu söylüyorlar, belin üstündeki bir bölgede ağrı varsa yanlış kullanımdandır, sadece bel ve bacak ağrısı normal yani
. Uzun uzun şöyle şöyle yap yazmak yerine forumdaki doğru oturuş pozisyonu konularına bakmanı tavsiye ederim.
Motokurt nickli abimize de özel mesaj attım.Çünkü o yaşta bu motorla nasıl bu kadar uzun yol yapabildiğini merak ettim.Bakalım o ne diyecek?
-
18 Ocak 2013, 01:49
#11794
Bugun CBR 250 motorumu aldım arkadaşlar 3400 km de bilgilerinizden tiyolarınızdan yararlanmak isterim neler örenirsiniz
-
18 Ocak 2013, 02:06
#11795
omerta adlı üyeden alıntı
Bugun CBR 250 motorumu aldım arkadaşlar 3400 km de bilgilerinizden tiyolarınızdan yararlanmak isterim neler örenirsiniz
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
18 Ocak 2013, 02:09
#11796
kakare adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
Eyw saolasın kardeş ALLAH hepimize kaza bela vermesin
-
18 Ocak 2013, 17:40
#11797
hayırlı olsun
bugün vuslat günü 3 haftadır ayrıydık
-
18 Ocak 2013, 22:48
#11798
forza46 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun
bugün vuslat günü 3 haftadır ayrıydık
Ayrılık uzun sürmüş
-
18 Ocak 2013, 23:43
#11799
omerta adlı üyeden alıntı
Bugun CBR 250 motorumu aldım arkadaşlar 3400 km de bilgilerinizden tiyolarınızdan yararlanmak isterim neler örenirsiniz
kardeşim hayırlı uğurlu olsun sonunda adanadan bir cbr'ci forumda çok sevindim :D
-
19 Ocak 2013, 01:41
#11800
yıne ındırıme gıttım
4sılındır600cc sevdası fena ya :(
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-firsat...2000tl-artisiyla-ciziksiz-ve-sadece-8500-103681861/detay/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 28 kullanıcı var. (0 üye ve 28 misafir)
Bu Konudaki Etiketler