Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Ocak 2013, 16:05
#11761
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
Reklamlar
-
14 Ocak 2013, 16:17
#11762
Kaza kısmına konu açayım bari, video bir işe yarasın .
-
14 Ocak 2013, 16:29
#11763
Hocam çek geçmiş olsun , düşeceğinizin farkındaymışssınız gibi bir şey olmuş
Yalnız grenajlarda bir alamet var , ilginç derecede dayanıklılar .
Benim sol grenaj da mesela , inatla dayanıyor . Kendisini buradan tebrik ediyorum
"Sağlığında nice ehli hünerin,bir tutam tuz bile katmaz iken aşına,öldürüp evvel onu açlıktan, sonra bir türbe dikerler başına."
-
14 Ocak 2013, 16:42
#11764
Geçmiş olsun ya içim bi kötü oldu izlerken.
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
-
14 Ocak 2013, 18:20
#11765
0 derecede arabayla dışarı cıkmaya korkuyorum siz nasıl motorla cıkıyorsunuz anlamadım
Bunla geçmiş olsun neyse artık..
-
14 Ocak 2013, 21:13
#11766
-
14 Ocak 2013, 21:45
#11767
-
14 Ocak 2013, 23:11
#11768
çok geçmiş olsun her zaman sabah bende aynılarını yaşıyorum Allah'tan 9 gibi çıkıyorum yola o tam buz olduğu zamanlara denk gelmiyor.
-
15 Ocak 2013, 00:17
#11769
-
15 Ocak 2013, 22:15
#11770
arkadaşlar bugun hava izmirde güzeldi motosikleti çıkarıp turlarken şeytanın dürtmesiyle birden karşıyaka çevre yolu çıktım ilk defa cbr la hız denemesi yaptım. 145 geçemedi motor her iki yönde denedim (gidiş ve dönüş) aslında sadece bornova tarafına gelirken eğimli yol olmasından dolayı 152 gördü.merak ettimde 160-170 gören arkadaşlar özel modifikasyon mu yaptılar?
-
15 Ocak 2013, 23:56
#11771
silent_moto adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugun hava izmirde güzeldi motosikleti çıkarıp turlarken şeytanın dürtmesiyle
birden karşıyaka çevre yolu çıktım ilk defa cbr la hız denemesi yaptım. 145 geçemedi motor her iki yönde denedim (gidiş ve dönüş) aslında sadece bornova tarafına gelirken eğimli yol olmasından dolayı 152 gördü.merak ettimde 160-170 gören arkadaşlar özel modifikasyon mu yaptılar?
motorun üstüne iyice yat abi 3-4-5. viteslerde deviri sonuna getirip vites yükselt.Birde yol nasıl ben bilmiyorum benim motorum bazı yollarda 155 de kalırken otobanda 170'de sabitlediğimi biliyorum.yolun durumu rüzgarın esme yönü herşey etkiler yani bir motorun rodaj döneminde çok zorlamamış olmanda etkiler herşeyi saygılarımla
-
16 Ocak 2013, 05:31
#11772
ben daha rodajı bitirmedim ve şuana kadar max 120 gördüm, motoru zorlamıyorum daha sonra hızlanmamda bi sorun yaratıcak mı?
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
16 Ocak 2013, 10:14
#11773
Bu hız olayı galiba rodaj süresi ilede doğrudan orantılı. Eğer sizin motor 145i geçmiyorsa rodajında problem vardır. Ben 85kg olmama rağmen, Cbr250 ile 160 kadar her türlü ortamda zorlanmadan geliyordum. 180i 2 kez gördüm ama her zaman çıkmıyor. Bazı arkadaşların dediği gibi 170e de motor sabitlenebiliyor.
Motorda modifiye yoktu herşey fabrika çıktısı ancak rodajı çok çok iyi yapıldı.
silent_moto adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugun hava izmirde güzeldi motosikleti çıkarıp turlarken şeytanın dürtmesiyle
birden karşıyaka çevre yolu çıktım ilk defa cbr la hız denemesi yaptım. 145 geçemedi motor her iki yönde denedim (gidiş ve dönüş) aslında sadece bornova tarafına gelirken eğimli yol olmasından dolayı 152 gördü.merak ettimde 160-170 gören arkadaşlar özel modifikasyon mu yaptılar?
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
16 Ocak 2013, 10:20
#11774
silent_moto adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugun hava izmirde güzeldi motosikleti çıkarıp turlarken şeytanın dürtmesiyle
birden karşıyaka çevre yolu çıktım ilk defa cbr la hız denemesi yaptım. 145 geçemedi motor her iki yönde denedim (gidiş ve dönüş) aslında sadece bornova tarafına gelirken eğimli yol olmasından dolayı 152 gördü.merak ettimde 160-170 gören arkadaşlar özel modifikasyon mu yaptılar?
dostum motorun kaç kmde birde bakımları ne alemde? 145km hız bana çok az geldi..yoksa tüm cbr250 o hızlarda seyrediyoda herkes sindiremeyip abartıyormu? ben orjinal apache
ile 130 km yapabiliyorum, dişli değişimi ile 140km yapabilirim.. 250cc nin ne anlamı kaldı ozaman?? rica etsem başka bir zaman tekrar denermisin top speed..
-
16 Ocak 2013, 11:25
#11775
Hazır rodaj dan da konu açıldı sizlere sormam gereken bir sorum var. Hayırlısıyla 2013 gelsin alacağım bu cbr ı. Fakat aldığım tarih aşağı yukarı Mart ayı gibi olur ve o tarihlerde bir yolculuk yapmam gerek (ki bu motorla olacak ). Uzun yolda motorun rodajı sizce nasıl yapılmalıdır ? En fazla kaç devir / hız görülmelidir ? Anlık ataklar ne sıklıkta yapılmalıdır ? Yolculuk gidiş dönüş 1000 km yi illa geçecek çünkü. ( aklımda bulunduğum şehirdeki bir Honda servise 1000 bakımı yaptırma Plan'ım var ama net değil tabii herşey. )
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
-
16 Ocak 2013, 11:48
#11776
Mytap adlı üyeden alıntı
Hazır rodaj dan da konu açıldı sizlere sormam gereken bir sorum var. Hayırlısıyla 2013 gelsin alacağım bu cbr ı. Fakat aldığım tarih aşağı yukarı Mart ayı gibi olur ve o tarihlerde bir yolculuk yapmam gerek (ki bu motorla olacak
). Uzun yolda motorun rodajı sizce nasıl yapılmalıdır ? En fazla kaç devir / hız görülmelidir ? Anlık ataklar ne sıklıkta yapılmalıdır ? Yolculuk gidiş dönüş 1000 km yi illa geçecek çünkü. ( aklımda bulunduğum şehirdeki bir Honda servise 1000 bakımı yaptırma Plan'ım var ama net değil tabii herşey. )
500 km yol, rodajdaki bir motor için zulüm olur. daha doğrusu senin için ""bence ilk 300km 4000-5000 deviri geçme. sonra yavaş yavaş 7000 deviri göster. ama 7000 devirde sabit gitme.. sürekli viteslerle oyna..sabit hizda gitmemeye çalış..dönüşte de aynı şeyleri yap ama devir aralığın 5000-8000 olsun. 8000 deviri geçmemeye çalış"" diye tavsiyede bulunabilirim.
-
16 Ocak 2013, 11:50
#11777
sbr adlı üyeden alıntı
500 km yol, rodajdaki bir motor için zulüm olur. daha doğrusu senin için
""bence ilk 300km 4000-5000 deviri geçme. sonra yavaş yavaş 7000 deviri göster. ama 7000 devirde sabit gitme.. sürekli viteslerle oyna..sabit hizda gitmemeye çalış..dönüşte de aynı şeyleri yap ama devir aralığın 5000-8000 olsun. 8000 deviri geçmemeye çalış"" diye tavsiyede bulunabilirim.
Çok teşekkürler ilgin ve cevabın için. Belirttiğim gibi umarım gidiş yolunda 1000 olur da bari (hani birşekilde geçmiş olurum ) yağı falan değiştiririm . Tekrar sağol
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
-
16 Ocak 2013, 11:52
#11778
Mytap adlı üyeden alıntı
Çok teşekkürler ilgin ve cevabın için. Belirttiğim gibi umarım gidiş yolunda 1000 olur da bari (hani birşekilde geçmiş olurum ) yağı falan değiştiririm
. Tekrar sağol
senin için problem değilse gittiğn yerde değiştir yağını..yani 500km sonra değiştir.. yararı vardır
-
16 Ocak 2013, 12:50
#11779
ya peki şu motor açma olayı rodaj süresinde mi yapılmalı yoksa rodaj bitince hızlanmalar arttırılıp max. denemeler mi yapılmalı?
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
16 Ocak 2013, 12:53
#11780
Mytap adlı üyeden alıntı
Hazır rodaj dan da konu açıldı sizlere sormam gereken bir sorum var. Hayırlısıyla 2013 gelsin alacağım bu cbr ı. Fakat aldığım tarih aşağı yukarı Mart ayı gibi olur ve o tarihlerde bir yolculuk yapmam gerek (ki bu motorla olacak
). Uzun yolda motorun rodajı sizce nasıl yapılmalıdır ? En fazla kaç devir / hız görülmelidir ? Anlık ataklar ne sıklıkta yapılmalıdır ? Yolculuk gidiş dönüş 1000 km yi illa geçecek çünkü. ( aklımda bulunduğum şehirdeki bir Honda servise 1000 bakımı yaptırma Plan'ım var ama net değil tabii herşey. )
Bence rodajı şehir içinde yapmanda fayda var bütün devirlerde kullanman gerek sabit bi devirde gitmek rodaj için uygun değil. Hangi viteste olursan ol 6 bin deviri geçmeden rodajı tamamlamalısın. Uzun yolda bu şartları uygulayamazsın illa ki hızlı gitmen gerekecek yağ değişimin riskli olacak ilk yağ değişimleri çok önemli.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)
Bu Konudaki Etiketler