Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #11261
    Mytap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F800R
    Aynen. Herşeyin özeti olarak ; ara sıra gidin ,motoru hararet seviyesi bir dilim çıkana kadar çalıştırın bu bile yeter. Sıkıntıya gerek yok.
    Yola çıktığında değil vardığında övün ....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11262
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Yahu bu arada motor artık ısınmak bilmiyor:D Önceden 1 değil 5 dk çalıştırsan bir diş bile dolmuyor.30 km lik yolumun ancak 5. km sine doğru 1. diş geliyor kısa bir süre sonra 2. diş ama 3 yok.15. km den sonra artık iyice sıkmaya, agresif sürmeye başladım ancak 5-10 km kala 3. dişi gördüm:D

  3. #11263
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu bu arada motor artık ısınmak bilmiyor:D Önceden 1 değil 5 dk çalıştırsan bir diş bile dolmuyor.30 km lik yolumun ancak 5. km sine doğru 1. diş geliyor kısa bir süre sonra 2. diş ama 3 yok.15. km den sonra artık iyice sıkmaya, agresif sürmeye başladım ancak 5-10 km kala 3. dişi gördüm:D
    soralım o vakit. Hangi pantolonu kullanıyosun? performansı nasıl...

  4. #11264
    petra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2012
    Şehir
    Sakarya-Adapazarı
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    Pantolon sart abi . Ben iclikleri cikartayim da hic olmadi onlarla idare edicez. Neopren dizlikler var onlarin olayi nasildir acaba performans olarak?

  5. #11265
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun zamandır çok yoğunum ve hala da öyle.Bir göz atayım dedim; bu ne arkadaş! Kışlık eldivenler pantolonlar tartışılacağına motoru nereye bağlasam, ayaklarından tavana mı assam:D Ayıp oluyor yahu.Hergün kurtköye gidiyorum, hafta sonu yataktan çıkamadım ama 2 gündür grip halime full ekipman araba da gibi 60 km yapıyorum:D Ayrı bir zevk, tatlısuculara eziyet tabi:D:D

    @Wolrath Abi motorda japon bence(tabi renkler zevkler meselesi var ama mantık ta var:D).Biraz önceki sayfaları okudum motoru satman hakkındaki; bence doğrusunu şimdi yapıyorsun parça parça sat,hem senin için karlı hem de full alacak o parayı verecek müşteri zor çıkar.Yanlış anlama şahsen bnde istediği kadar dolu olsun, sök öyle ver diyorum:D Hayırlı satışlar sana, inş gönlündeki motoru alırsın...
    iyi gene buralardasın
    Pain bunu beğendi.

  6. #11266
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    soralım o vakit. Hangi pantolonu kullanıyosun? performansı nasıl...
    Burada linkleride verdim,görüşlerimi de yazdım.Bir bak fikir olur... http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2859191

    @petra neopren dizlik kemiğin kırılacak bir darbe alırsa korumaz fakat sürtünmeye filan dayanacaktır.Tahminim sadece hiç yoktan iyidir.İçlik için de en kötü termal içlik olmalı,normal pantolon içlik istediği kadar kalın olsun,gözenekleri olduktan sonra hiç bir faydası yok.Termal içlikler 15 tl gibi fiyatlara bulunabiliyor ama o da tam çözüm değil:D

  7. #11267
    petra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2012
    Şehir
    Sakarya-Adapazarı
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    @pain kotla binmekten iyidir yahu yine de :D
    Pain bunu beğendi.

  8. #11268
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada linkleride verdim,görüşlerimi de yazdım.Bir bak fikir olur... http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2859191

    @petra neopren dizlik kemiğin kırılacak bir darbe alırsa korumaz fakat sürtünmeye filan dayanacaktır.Tahminim sadece hiç yoktan iyidir.İçlik için de en kötü termal içlik olmalı,normal pantolon içlik istediği kadar kalın olsun,gözenekleri olduktan sonra hiç bir faydası yok.Termal içlikler 15 tl gibi fiyatlara bulunabiliyor ama o da tam çözüm değil:D
    Sen bu pontolomla okulda takılıyorsun anladığım kadarıyla ve kötü görünme ve ter basma gibi şikayetin yok galiba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

    Şu uzaktan geçen balıkçı teknesinin sesini duyuyomusunuz? http://www.youtube.com/watch?v=mas19...eature=related

  9. #11269
    petra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2012
    Şehir
    Sakarya-Adapazarı
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    Videoya alininca cok farkli oluyor ses. Benim egzozu soktugumuzde bu sesle alakasi yoktu. O sinyaller nasil yaniyor acaba oyle ?

  10. #11270
    cesur509 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çok yakında...
    Alıntı avcagatay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakırköy de 48 sk... plakalı siyah cbr 250 gördüm bugün...
    Neyse , konuya geleyim,
    Arkadaşlar motoru kış uykusuna yatırmak için neler yapmak gerekiyor,motor brandayla bi balkon çıkmasının altında bağlı duruyor, (güvenlik kamerası mevcut)
    Kanada da yaşayan motorcu bi arkadaşıma sordum bunları yazdı:

    Ustu kapaliysa birsey olmaz ancak benzin deposunu agzina kadar doldurup fuel stabilizer ekle ki benzin hava alip bozulmasin. Aku yu de cikarip eve koy yoksa bosalir ayrica battery charger alip akuyu sarjda tutsan daha da iyi olur. (Honda otomatik sarj satiyor surekli olarak sarj ediyor)
    Motoru durdugu yerde sogukken calistirmak motorun omrunu kisaltiyor. Ayrica tekerleklerin havasini 50 psi a cikarki tekerler ucgen olmasin agirliktan yada lifte kaldir. Ben jack aldim motoru askiya aliyorum ki yuk teker ve amortisorden kalksin

    Bu arada motoru iyice temizle ve cila at . Birde tum vida ve ek yerlerine wd-40(ince yag) spray le


    fuel stabilizer i (su giderici) 2-3 benzinciye sordum, bulamadım, o bi şekilde bulunur da , hangi oranda karıştırmalıyız, bilen kullanan var mı?
    ayrıca, aküyü çıkarmak zor mu, grenaj sökmemiz gerekir mi? , bahsi geçen şarj aletinden veya benzerinden kullanan var mı?

    Merhaba Arkadaşım.

    1- İlk önce motorumuzun deposunu fulleriz (İçi paslanmasın diye , bu çok önemli!...).

    2- Zincirimizi , kontağımızı (wd 40 vs. ) ve yağlanması gereken yerleri yağlar ,boyalı bölgelere koruyucu madde süreriz.

    3- Motorun yağını ucuz bir yağla değiştirip bi 10-15 dk çalıştırırız(yeni yağın motorun diğer tüm parçalarına ulaşması için).

    4- Daha sonra yakıt musluğunu kapatıp motoru çalıştırarak karbüratördeki benzinin bitmesini bekleriz(karbüratörde kalan benzin zamanla özelliklerini kaybedip buraya zarar vermesin diye).

    5- Bujiyi çıkarıp silindirlerin içine wd 40 veya 1 çay kaşığı fazla değil motor yağı ilave ederiz ve daha sonra bujiyi yerine takmadan 2-3 defa marş basarız(silindirin üst bölgesini korumak için).

    6- Aküyü sökeriz (Önce eksi sonrada artı kutup başını çıkarırız. Takarkende tam tersi).

    7- Egzos soğuduktan sonra; motorun içinin hava alıp korozyona uğramaması için ,egzos çıkışına plastik bir balon takarız.

    8- Motoru orta sehpaya alıp tekerin yere gelen kısmına tahta koyarız ve ayda bir tekerin tahtaya temas eden yerini değiştiririz ki düzleşme olmasın (tekerler şişik olsun).

    9- Motorun üstünü hava alabilen bir örtüyle örteriz .

    *** Motoru kesinlikle haftada bir veya daha uzun bir süre sonra 10-15 dk'lığına çalıştırmayın. Bu motorunuza ve akünüze zarar verecektir. Nedeni ; bu tarz kısa çalıştırmalar motorun içinde nem oluşmasına neden olur ve kaş yapayım derken göz çıkarmış olursunuz. Aküye gelince ; çalıştırma kısa olduğu için aküye bir faydası olmaz aksine çalıştırmak için enerji harcadığı için daha güçsüz düşürür .Akünün şarj olması için 3000 devir üstüne çıkmamız ve bunu uzun süre devam ettirmemiz gerekir.

    Bende kışın motor kullanmadığım için depoya kaldırırken bunları yapıyorum.Aklıma gelenler bunlar . Tekerin düz bassın
    avcagatay, Sheablo ve Pasali1921 bunu beğendiler.
    Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .

  11. #11271

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Her gün binip tur atmak daha az zahmetliymiş .
    Pain bunu beğendi.

  12. #11272
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    ızmır'ın gozunu sevıym
    viper17 ve gogucu bunu beğendiler.

  13. #11273
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    ıstanbulun neyi var geçen kış iki hafta kar yağdı istte olanlar hatırlar bu o zaman motor kullanmadım ben her gün motor kullanmam bazen bi hafta on gün kontak açmam ama binince devam en az 50 km ist içi bu da bana ve motora soğuk havalarda iyi geliyor motor saklama koşullarında en iyisi bence derin dondurucu gerisi yalan :D
    Pain bunu beğendi.

  14. #11274
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    adanaya gurban olim 4 mevsim bin.

  15. #11275
    Lütfücüğüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Depoyu fullemek doğru değil, daha önce çok yazıldı çizildi ama tekrar;

    Depolar, hele ki honda vb. markaların depoları alaşımsız, kaplamasız veya en azından antipas içermeyen Demirden yapılmıyor merak etmeyin paslanmaz. Mümkün mertebe az benzin bırakın ki bir kaç ay sonra taze benzinle yürütebilesiniz motoru. Bilindiği gibi benzin uçucu bir maddedir ve zamanla içindeki maddeler buharlaşıp atmosfere karışacak, depoda kalan benzin de özelliğini kısmen yitirmiş olacak.

  16. #11276
    jakiyamayess - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Motosikleti
    CBR 250r
    benim superlight 150 yi askere giderken bir arkadasın otoparkına kilitlemiştim. ama hiç bir hazırlık yapmadan. 6 ay o otoparkta kaldı. döndüğüm de tabiki aküsü bitmişti. kickstartladım. 15- 20 dk denemeden sonra çalıştı. sonra yaklaşık 1 yıl daha kullandım. herhangi bir sorun çıkarmadı. (keeway bu kadar dayandıysa honda 2 ay rahat dayanır diye tahmin ediyorum.)

    yani istanbulda kapalı otoparkta bırakacaksanız çok fazla önleme gerek yok bence. arada bir çalıştırırız, hava güzelken ayda bir turlarız en fazla, sorun olmaz diye tahmin ediyorum. ayrıca motoru çalıştırırsak nem yapar olayını da anlamadım

    benim tercihim sogukdu yağurdu demeden @pain gibi axis alıp yola devam etmek..

  17. #11277
    kakare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Muğla-İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR650FA
    Alıntı jakiyamayess adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim superlight 150 yi askere giderken bir arkadasın otoparkına kilitlemiştim. ama hiç bir hazırlık yapmadan. 6 ay o otoparkta kaldı. döndüğüm de tabiki aküsü bitmişti. kickstartladım. 15- 20 dk denemeden sonra çalıştı. sonra yaklaşık 1 yıl daha kullandım. herhangi bir sorun çıkarmadı. (keeway bu kadar dayandıysa honda 2 ay rahat dayanır diye tahmin ediyorum.)

    yani istanbulda kapalı otoparkta bırakacaksanız çok fazla önleme gerek yok bence. arada bir çalıştırırız, hava güzelken ayda bir turlarız en fazla, sorun olmaz diye tahmin ediyorum. ayrıca motoru çalıştırırsak nem yapar olayını da anlamadım

    benim tercihim sogukdu yağurdu demeden @pain gibi axis alıp yola devam etmek..
    ya bnm aklımda şuan sorum oluştu... ben bursada okuyorum motorumu 2-3 haftada bi kullanabiliyorum artık o da eve geldiğimde...
    bende de akü bitme gibi bi durum olur mu ki?
    '' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''

  18. #11278
    hakanerdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2012
    Motosikleti
    DL1000A
    Bugün fakülteye motorumla gitmeyi planlıyorum, 60-65 km yapar bugünlük, fermuarlı, giyilip-çıkarılabilir kıyafetleri 37 litrelik dağcı çantama yükleyeceğim, termal içlik, çift çorap

  19. #11279
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    soralım o vakit. Hangi pantolonu kullanıyosun? performansı nasıl...
    Yok yaa:D Öyle olsa pantolon üzerine geçirilen pantolon niye alayım:D Çıkarıyorum,katlıyorum; rahat rahat sırt çantasına sığıyor.Kaskı da torbasıyla motorun üzerine bağlıyorum...

  20. #11280
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Motosiklet pantolonu kullanmayı bıraktım decathlon'dan 170Liraya 5000mm suya dayanıklı kayak pantolonu aldım 2 gündür kullanıyorum harika birşey Şimdi eski pantolomundaki korumaları çıkarttım haftasonu kayak pantolonunun içine korumaları koymak için cep yaptırıyorum miss Hem hazır pantolonlarda korumalar aşagıda kalıyordu felan sorundu bunda kendi bacak boyuma göre ayar çekerim

    Terletirmi acaba durdugumda tedirginligi vardı.Dışarı hava atabilen bir model zaten altına bilerek kot pantolon üstüne bu pantolonu gitdim evde oturdum gezdim hiç bir sıkıntı olmadı içerinin sıcak oldugunu hissediyorum ama terleme sıfır
    Pain bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)

Bu Konudaki Etiketler