Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Eylül 2012, 02:12
#10241
tugfox adlı üyeden alıntı
Michelin taktınız da ne oldu diyorsun dimi :D
Ben de öğle dolaylarında Kurtköy'den Kadıköy'e gelirken otobanda Ankara yönünde bir sürü motosiklet vardı. Gezi mi var acaba dedim demek ki yarışlar varmış. Hatta artçılı bir Tri-Colour'la bakıştık da tanımıyorum tabi kimseyi
Okulum oralarda olduğu için o yolların güzelliğini iyi biliyorum değerlendirdiğiniz iyi olmuş fotoğrafları bekliyoruz
Okan'da okuyorum deme şimdi ???
Öyle demiyorum ama üzerindeki lastikler yerdikleri kadar kötü değil.
Reklamlar
-
10 Eylül 2012, 02:20
#10242
Pain adlı üyeden alıntı
Okan'da okuyorum deme şimdi ???
Öyle demiyorum ama üzerindeki lastikler yerdikleri kadar kötü değil.
Okan'dayım tabi Sen de mi yoksa
-
10 Eylül 2012, 02:22
#10243
tugfox adlı üyeden alıntı
Okan'dayım tabi
Sen de mi yoksa
1 senedir otoparkta görmedin mi hiç turuncu cıbırı:D
-
10 Eylül 2012, 02:30
#10244
-
10 Eylül 2012, 02:35
#10245
tugfox adlı üyeden alıntı
Haadi ya
Bu sene arabayı dışarı parkettiğim için farketmemişimdir motosiklet de Hazirandan beri var zaten
Dış turnikelerin orda ninja250 ile bi chopper dururdu bi de arasıra bir nx4 falcon görüyordum onlar kalmış aklımda
Artık farkederim ben de cıbırla gelip gidicem sonuçta
Güvenliğe soruyim diyodum iyi yakaladım seni motosikletlere otopark stickerı istiyorlar mı?
Özelden devam ediyorum,burayı kişiselleştirmeyelim:D
-
10 Eylül 2012, 02:48
#10246
Vallahi resimleri bende merak ettim :D :D :D
-
10 Eylül 2012, 02:57
#10247
en geç 2 güne upload edeeriz herhalde
-
10 Eylül 2012, 14:43
#10248
2011 cbr 250 r
5000 km
8700 TL
kazasız, rodajı özenle yapılmıştır...
-
10 Eylül 2012, 14:55
#10249
Pain adlı üyeden alıntı
Bugün Anıl la İstanbul Park taydık,yarışı izlemektense boş alanı değerlendirmeye karar verdik.Motorla yapabileceğimiz çoğu şeyi yaptık.Yine dayanamadım,lastiklere taş atanlara sataşacağım:D.Önce kontra yaptık,uğraşa uğraşa chicken stripes denilen,lastiklerin yerle temas etmeyen kısmını belli eden çizgileri sonuna kadar sildik:D.Dizlik olsa dizlerimizi yere sürterdik,Anıl gelince fotoğrafları koyar:IRC lastiklerimizle(anılda cbr 250 bende 125) chicken stripes tan eser kalmadı:D sadece 1 cm ye yakın temiz kısım var,o da dizlik isterdi:D. Bu da yetmedi tekere kastık,anıl cbr 250 ile çok rahat tekere gelirken ben uzun bir çalışmanın ardından defalarca kez tekere geldim(bunlarında fotoğrafları gelecek:D). No problem,IRC forever:D:D
Islakta kullanmakta kararlıyım diyorsun yani Fotoları bekliyoruz, telden hd çekim falan alydınız
-
10 Eylül 2012, 15:50
#10250
Pain adlı üyeden alıntı
Özelden devam ediyorum,burayı kişiselleştirmeyelim:D
Bende okan dayım.Konuyu karıştırmiyim ama,araca sticker yapmak zorunda mıyım otoparka koymak için.
-
10 Eylül 2012, 15:55
#10251
arkadaşlar 10.000 bakımım geldi hatta geçiyor. 10.300e yaklaştım. istinye maslak levent beşiktaş aksında tavsiye edeceğiniz servisler var mıdır? Ümraniye doğu&batı'ıdan bayağı bir övgüyle bahsedildi ama konum olarak uzak olduğu için oraya gidemiyorum.
bir de bu 10 bin bakımı ne kadar zaman alıyor, motoru servise bırakmam gerekiyor mu? hangi bakımlar yapılıyor?
-
10 Eylül 2012, 16:05
#10252
Arkadaşlar. Sorunumla ilgili bu başlıktan daha iyi cevap alabileceğim bir yer oılmadığını düşünüyorum. Lütfen yardım edin.
Ben işe gidip gelmek için bir motor almak istiyorum. Köprü geçiş-e5 ve TEM kullanıyorum ve günlük 30-150km arası yolum olacak. Gerek sıkışık trafikte gerekse E5-TEM ayağında beni taşıyacak bir motor arıyordum. Aslında favorim 125cc HONDA PCX idi. Ama TEM ayağında taşımayacağı sonucuna vardım. CBR 250 aslında istediğim tüm şeyleri teknik olarak karşılıyor. Sadece bagaj konusunda tereddüt ediyorum.
Çünkü her gün mutlaka Laptop ve kask taşımam gerekecek. Yazın mont koruma ekipmanları vs. Cabası. Maxi scooter almak istemiyorum çünkü çok büyük ve geniş. Sıkışık trafikte araba gibi bekliyor çoğu.
Yaptığım araştırmalar sonucunde CBR-250'ye uygun Top ve Side CASE takabilirim diye düşündüm. Görünüm yada hava hiç umurumda değil. Ben eğer bagaj sorunumu çözersem CBR benim tüm ihtiyacımı karşılayacak gibi görünüyor. Bende önce 47LT bir top case eğer yetmez ise Givi V35 Side-Case taktırmayı düşünüyorum.
Sorum şu:
1- Bu çantalar motorun aerodinamiğini bozarmı. Yani otobande 120-130 yaparken güvensiz bir durum oluştururmu. Yol tutuşu olumsuz etkilermi?
2- V35 çantalar sıkışık trafikte hareket kaabiliyetimi sınırlarmı. Bir miktar sınırlaması önemli değil ama Bazı maxi scooterlarda olduğu gibi araba gibi sıraya girmek istemiyorum)
3-Virajlarda motor yattığında bu çantaların olumsuz bir etkisi olurmu.
Lütfen deneyimi yada bu konuda bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatsınlar.
Herkese şimdiden teşekkürler.
-
10 Eylül 2012, 16:12
#10253
greekurt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar. Sorunumla ilgili bu başlıktan daha iyi cevap alabileceğim bir yer oılmadığını düşünüyorum. Lütfen yardım edin.
Ben işe gidip gelmek için bir motor almak istiyorum. Köprü geçiş-e5 ve TEM kullanıyorum ve günlük 30-150km arası yolum olacak. Gerek sıkışık trafikte gerekse E5-TEM ayağında beni taşıyacak bir motor arıyordum. Aslında favorim 125cc HONDA PCX idi. Ama TEM ayağında taşımayacağı sonucuna vardım. CBR 250 aslında istediğim tüm şeyleri teknik olarak karşılıyor. Sadece bagaj konusunda tereddüt ediyorum.
Çünkü her gün mutlaka Laptop ve kask taşımam gerekecek. Yazın mont koruma ekipmanları vs. Cabası. Maxi scooter almak istemiyorum çünkü çok büyük ve geniş. Sıkışık trafikte araba gibi bekliyor çoğu.
Yaptığım araştırmalar sonucunde CBR-250'ye uygun Top ve Side CASE takabilirim diye düşündüm. Görünüm yada hava hiç umurumda değil. Ben eğer bagaj sorunumu çözersem CBR benim tüm ihtiyacımı karşılayacak gibi görünüyor. Bende önce 47LT bir top case eğer yetmez ise Givi V35 Side-Case taktırmayı düşünüyorum.
Sorum şu:
1- Bu çantalar motorun aerodinamiğini bozarmı. Yani otobande 120-130 yaparken güvensiz bir durum oluştururmu. Yol tutuşu olumsuz etkilermi?
2- V35 çantalar sıkışık trafikte hareket kaabiliyetimi sınırlarmı. Bir miktar sınırlaması önemli değil ama Bazı maxi scooterlarda olduğu gibi araba gibi sıraya girmek istemiyorum)
3-Virajlarda motor yattığında bu çantaların olumsuz bir etkisi olurmu.
Lütfen deneyimi yada bu konuda bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatsınlar.
Herkese şimdiden teşekkürler.
Topcase takmak yerine, sırt çantası almayı neden düşünmüyorsunuz.
Örnek olarak; http://www.feyizoglu.com/Held-4042-S...i_44408.html#0
Önce emniyet, sonra hareket...
-
10 Eylül 2012, 16:30
#10254
jakiyamayess adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 10.000 bakımım geldi hatta geçiyor. 10.300e yaklaştım. istinye maslak levent beşiktaş aksında tavsiye edeceğiniz servisler var mıdır? Ümraniye doğu&batı'ıdan bayağı bir övgüyle bahsedildi ama konum olarak uzak olduğu için oraya gidemiyorum.
bir de bu 10 bin bakımı ne kadar zaman alıyor, motoru servise bırakmam gerekiyor mu? hangi bakımlar yapılıyor?
madem öyle kendi kendime vevap veriyim o zaman
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...i-hangisi.html
-
10 Eylül 2012, 16:50
#10255
SonpoL adlı üyeden alıntı
Sırt çantası benim için bir seçenek değil. Çünkü yerine göre gittiğim yerde kask,mont, dizlik vs yanımda taşımak istemiyorum.
Daha öncede dediğim gibi eğer motorun yol tutuşunu etkilemiyorsa, trafikte hareket kabiliyetini sınırlamıyorsa daha doğrusu yok etmiyorsa side-case yada top-case yada ikisini birlikte kullanmak istiyorum.
-
10 Eylül 2012, 16:54
#10256
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Islakta kullanmakta kararlıyım diyorsun yani
Fotoları bekliyoruz, telden hd çekim falan alydınız
Şubattan beri kullanıyorum zaten:D Islak farketmez:D Fotolar yakında gelir,arakdaşın prof makineyi alacaktım,geç haber verdim işi varmış alamadım:D Ama galaxy s3 ile çekitik fotoğraları,8mp yeterli olur herhalde:D
-
10 Eylül 2012, 17:59
#10257
greekurt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar. Sorunumla ilgili bu başlıktan daha iyi cevap alabileceğim bir yer oılmadığını düşünüyorum. Lütfen yardım edin.
Ben işe gidip gelmek için bir motor almak istiyorum. Köprü geçiş-e5 ve TEM kullanıyorum ve günlük 30-150km arası yolum olacak. Gerek sıkışık trafikte gerekse E5-TEM ayağında beni taşıyacak bir motor arıyordum. Aslında favorim 125cc HONDA PCX idi. Ama TEM ayağında taşımayacağı sonucuna vardım. CBR 250 aslında istediğim tüm şeyleri teknik olarak karşılıyor. Sadece bagaj konusunda tereddüt ediyorum.
Çünkü her gün mutlaka Laptop ve kask taşımam gerekecek. Yazın mont koruma ekipmanları vs. Cabası. Maxi scooter almak istemiyorum çünkü çok büyük ve geniş. Sıkışık trafikte araba gibi bekliyor çoğu.
Yaptığım araştırmalar sonucunde CBR-250'ye uygun Top ve Side CASE takabilirim diye düşündüm. Görünüm yada hava hiç umurumda değil. Ben eğer bagaj sorunumu çözersem CBR benim tüm ihtiyacımı karşılayacak gibi görünüyor. Bende önce 47LT bir top case eğer yetmez ise Givi V35 Side-Case taktırmayı düşünüyorum.
Sorum şu:
1- Bu çantalar motorun aerodinamiğini bozarmı. Yani otobande 120-130 yaparken güvensiz bir durum oluştururmu. Yol tutuşu olumsuz etkilermi?
2- V35 çantalar sıkışık trafikte hareket kaabiliyetimi sınırlarmı. Bir miktar sınırlaması önemli değil ama Bazı maxi scooterlarda olduğu gibi araba gibi sıraya girmek istemiyorum)
3-Virajlarda motor yattığında bu çantaların olumsuz bir etkisi olurmu.
Lütfen deneyimi yada bu konuda bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatsınlar.
Herkese şimdiden teşekkürler.
Topcase ya da Sidecase tecrübem yok ama sıkışık trafikte bolbol tecrübem var. CBR250r dar yerlerden kolayca geçebiliyor bu anlamda doğru tercih.
Topcase'in aerodinamiği bozacağını düşünmüyorum. Bizim cbr250'ler öyle çok yatarak kullanılan bir motosiklet olmadığı için topcase'e gelene kadar zaten rüzgarın çoğuna motosikletin üzerinde biz maruz kalıyoruz. Problem yaşanmaz.
Ama Sidecase'ler aralardan geçerken problem yaratabilir. Bazen silme geçtiğimiz aralar oluyor. Sidecase bu anlamda az da olsa problem yaratabilir.
-
10 Eylül 2012, 18:01
#10258
-
10 Eylül 2012, 22:10
#10259
Pain adlı üyeden alıntı
Şubattan beri kullanıyorum zaten:D Islak farketmez:D Fotolar yakında gelir,arakdaşın prof makineyi alacaktım,geç haber verdim işi varmış alamadım:D Ama galaxy s3 ile çekitik fotoğraları,8mp yeterli olur herhalde:D
Tekerin fotosu tamam şık olurda videosunu alsaynızı giriş-gelişme-sonuç olarak daha aydınlatıcı olurdu
-
10 Eylül 2012, 22:53
#10260
Abilerim arkadaşlarım aramızda eksoz takanlar var .Bende AKRAPOVİC eksoz taktırdım az önce fakat susturucum takılı olduğu halde biraz fazla bir ses aldım sanki. Aranızda bu sese karşı polisle karşılaşan oldu mu ? Aldığı tepki yada savunmanız ne şekilde ? Yardımcı olur musunuz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler