Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Eylül 2012, 20:51
#10201
viper17 adlı üyeden alıntı
Şansına bağlı. Çevirmeye girersen büyük ihtimal bağlarlar. Tavsiyem gece git
Oda çok geç olur ya Aydın'a otobüs sabah varıyor aldım bileti. Artık dua ede ede geleceğim
Reklamlar
-
07 Eylül 2012, 21:06
#10202
Ben izmirde yükselişteki satıcı arkadaşa sordum 2013 modelleri ne zaman raflardaki yerini alır diye ? Bana Mart'ta dedi
-
07 Eylül 2012, 21:50
#10203
[QUOTE=blow07;2799533]Arkadaşlar yarın öğlen Kuşadasından sıfır CBR250R ımı alıyorum. Sürerek Antalya'ya geleceğim. Ama plakam yok sıfır olduğu için. Ne gibi sorunlar gelir başıma. Plakasızlıktan bağlarlar mı ? Faturamı göstersem anlayış gösterirler mi ? Hiç bir şekilde otobüse vermeyi düşünmüyorum. Umarım yardımcı olursunuz.[COLOR="Silver"]
slm, hemşerim bence en doğrusu tam ekipmanla yola çıkman ki plaka hiç önemli değil evrakların yanında olsun bi çevirmede gösterirsin. Asıl önemlisi sırt çantana 10/40 yağ koy her an eksilte bilir molalarda yağını kontrol et. 6.000 deviri geçmezsen yağ yakmaz sanırım bu da en fazla 100 km hız demek oluyor ve devamlıda sabit devir ve hızda gitme. Antalya'ya varınca Elmalı'ya selam söyle sanırım bir ay sonra bende motorumla İstanbul'dan geleceğim.
-
07 Eylül 2012, 21:57
#10204
[QUOTE=RuzgarSA;2799599]
blow07 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yarın öğlen Kuşadasından sıfır CBR250R ımı alıyorum. Sürerek Antalya'ya geleceğim. Ama plakam yok sıfır olduğu için. Ne gibi sorunlar gelir başıma. Plakasızlıktan bağlarlar mı ? Faturamı göstersem anlayış gösterirler mi ? Hiç bir şekilde otobüse vermeyi düşünmüyorum. Umarım yardımcı olursunuz.[COLOR="Silver"]
slm, hemşerim bence en doğrusu tam ekipmanla yola çıkman ki plaka hiç önemli değil evrakların yanında olsun bi çevirmede gösterirsin. Asıl önemlisi sırt çantana 10/40 yağ koy
her an eksilte bilir molalarda yağını kontrol et. 6.000 deviri geçmezsen yağ yakmaz sanırım bu da en fazla 100 km hız demek oluyor ve devamlıda sabit devir ve hızda gitme. Antalya'ya varınca Elmalı'ya selam söyle sanırım bir ay sonra bende motorumla İstanbul'dan geleceğim.
Aleykumselam Elmalı'dan Zaten ekipmanlarımı şuan hazırladım ceketim dizliğim kaskım vs. 10/40 yağ kafamı kurcaladı açıkçası biraz. 450-500 km için sıkıntı yaratır mı bu motor ?
-
07 Eylül 2012, 22:03
#10205
[QUOTE=blow07;2799609]
RuzgarSA adlı üyeden alıntı
Aleykumselam Elmalı'dan
Zaten ekipmanlarımı şuan hazırladım ceketim dizliğim kaskım vs. 10/40 yağ kafamı kurcaladı açıkçası biraz. 450-500 km için sıkıntı yaratır mı bu motor ?
benim ki biraz espri ama burada yazdım yani gercekte benim ve Seigen'nin başına geldi. Eski sayfalara yada benim ve Seigen'nin eski mesajlarına bakarsan olayı öğrenmiş olursun.
-
07 Eylül 2012, 22:36
#10206
-
08 Eylül 2012, 01:29
#10207
RuzgarSA ve Seigen'i okuduktan sonra motosikletin yağını daha sık kontrol etmeye başladım.
Motosikleti dik konuma getirip penceresinden bakıyorum pencerenin yarısı belki biraz daha fazlası dolu görünüyor.
Doğru olanı pencerenin tamamen yağ kaplı olması mı yoksa yarısı mı? Sanırım yarısı ama bakalım sizler ne diyeceksiniz?
-
08 Eylül 2012, 01:39
#10208
tugfox adlı üyeden alıntı
RuzgarSA ve Seigen'i okuduktan sonra motosikletin yağını daha sık kontrol etmeye başladım.
Motosikleti dik konuma getirip penceresinden bakıyorum pencerenin yarısı belki biraz daha fazlası dolu görünüyor.
Doğru olanı pencerenin tamamen yağ kaplı olması mı yoksa yarısı mı? Sanırım yarısı ama bakalım sizler ne diyeceksiniz?
iki cizgi var altta ki minimum seviye üstteki de maxsimum arada veya üst cizgiye yakın normaldir sanırım.
-
08 Eylül 2012, 02:05
#10209
hafta ıcı yagmur olur mu ıstanbul'da ?
ona gore yarın sabah gemıye yukleyecegım bulusma ıcın yoksa tabanway gelırım
-
08 Eylül 2012, 02:17
#10210
RuzgarSA adlı üyeden alıntı
iki cizgi var altta ki minimum seviye üstteki de maxsimum arada veya üst cizgiye yakın normaldir sanırım.
biraz salakça gelebilir ama ben camdan bakınca bi seviye göremiyorum? acaba çubuk kontrolü yapılabiliyo mu daha çok yeniyimde yardımcı olursanız süper olur
yoksa çok fazla mı koydular yağı ? biraz salakça bi soru ama içim rahat değil açıkçası
-
08 Eylül 2012, 02:22
#10211
wolrath adlı üyeden alıntı
hafta ıcı yagmur olur mu ıstanbul'da ?
ona gore yarın sabah gemıye yukleyecegım bulusma ıcın
yoksa tabanway gelırım
http://www.accuweather.com/en/tr/ist...orecast/318251
Yağmur gözükmüyor bekleriz
-
08 Eylül 2012, 02:28
#10212
wolrath adlı üyeden alıntı
hafta ıcı yagmur olur mu ıstanbul'da ?
ona gore yarın sabah gemıye yukleyecegım bulusma ıcın
yoksa tabanway gelırım
sen motorunu yanından ayırma yağmur neymiş CBR 250R için. Pistonun silindirin içindeki çalışma sesini duyupta bu motor 342 km aynı şekilde nasıl geri geldi derdin ve sağlıklı çalışan bir CBR yanından ayırmazdın haftaya gece vardiyasıyım ama buluşma 23 geçmezse bende katılmaya çalışırım sen motorunla gel yağmur hikaye
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------
kakare adlı üyeden alıntı
biraz salakça gelebilir ama ben camdan bakınca bi seviye göremiyorum? acaba çubuk kontrolü yapılabiliyo mu daha çok yeniyimde yardımcı olursanız süper olur
yoksa çok fazla mı koydular yağı ? biraz salakça bi soru ama içim rahat değil açıkçası
bende senin gibi ilk zamanlar çubuk aradım ama az daha motorum elden gidiyordu garantiden yaptılar ama motor açıldı. sen dikkatli bak görürsün gündüz güneş arkanda olsun sen ışığı kapatma yağ camı motorun sağında arka kolcaktan ve sağ elcikten motoru hafifce düz pozisyona getir ve yağın cama aktığını göreceksin camda iki tane yatay cizgi var biri altta biri üstte aralık mesafesi sanırım 1 cm bile yok ve yağ bu iki cizgi arasında duruyorsa sürmeye devam yok ben yag göremedim altta kalmış diyorsan bide sen altta kalma ben bunca tecrübeye rağmen iyi yırttım az daha motordan önce ben gidiyordum sanırım simdi anladın.
-
08 Eylül 2012, 02:32
#10213
tamamdır abi çok sağol valla yarın ilk iş buna bakıcam, gerçekten çok teşekkür ederim
-
08 Eylül 2012, 02:49
#10214
Arkadaşlar bir kaç sorum daha olacak ani firenlerde motor kayıyor. Lastikten mi acaba bu? Üstünde orjinal lastikleri var.
-
08 Eylül 2012, 02:50
#10215
RuzgarSA adlı üyeden alıntı
sen motorunu yanından ayırma yağmur neymiş CBR 250R için. Pistonun silindirin içindeki çalışma sesini duyupta bu motor 342 km aynı şekilde nasıl geri geldi derdin ve sağlıklı çalışan bir CBR yanından ayırmazdın
haftaya gece vardiyasıyım ama buluşma 23 geçmezse bende katılmaya çalışırım sen motorunla gel yağmur hikaye
[COLOR="Silver"]
.
tugfox adlı üyeden alıntı
seyır planı degısmesse getıreyım o halde
-
08 Eylül 2012, 04:35
#10216
QdR adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir kaç sorum daha olacak ani firenlerde motor kayıyor. Lastikten mi acaba bu? Üstünde orjinal lastikleri var.
Lastik tartışmasını hiç açmayalım:D biraz geriye doğru ilerle sayfalarda baya bir açıklama var.Şunu söyleyeyim;motorun yeniyse 500 km kadar lastik rodajı var ve bu süreçte ani hızlanma ve frenden,sert kontralardan kaçınman gerekir.Lastiğin üzerinde koruyucu bir madde var,onun erimesi lazım.
-
08 Eylül 2012, 08:22
#10217
ani frenlerde zigzag çiziyorum. teşekkür ederim açıklama için.
-
08 Eylül 2012, 12:36
#10218
QdR adlı üyeden alıntı
ani frenlerde zigzag çiziyorum. teşekkür ederim açıklama için.
Ben de bir özet geçeyim. Ani frende kaymanın çoğu yanlış frenlemeden kaynaklanıyor. Zamanla alışıyorsun kaydırmamaya başlıyorsun ama bu lastiklerin iyi olduğu anlamına gelmiyor tabi.
-
08 Eylül 2012, 12:43
#10219
Motoru dik konuma getir 10dk falan bekle oyle bak kardes
-
08 Eylül 2012, 12:47
#10220
QdR adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir kaç sorum daha olacak ani firenlerde motor kayıyor. Lastikten mi acaba bu? Üstünde orjinal lastikleri var.
Motoru aldigin yere gotur, oradaki satiscina lastik uzerindeki mumun alinmasi icin su zimparasi yaptirabilir misin diye sorarsan, lastik uzerindeki o dokuyu 5 dk de aliyorlar. Ben oyle yaptirdim hic bir sorun yasamadim, orjinal lastiklerle devam ediyorum, hic bir sikinti yaratmadi bana..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler