Fanatik olmayan, kendi motoruyla ilgili görüşlerini duygusal değil de rasyonel değerlendiren bu yazınız için şahsen teşekkür ederim. Ninja ile kıyaslama yapmak isteyenler için çok güzel bir yazı olmuş.
Fanatik olmayan, kendi motoruyla ilgili görüşlerini duygusal değil de rasyonel değerlendiren bu yazınız için şahsen teşekkür ederim. Ninja ile kıyaslama yapmak isteyenler için çok güzel bir yazı olmuş.
güngör motora bir adet gelmiş. hemen satılmamasına şaşırdım acaba herkes benden önce biri alsın diye mi beklliyor?
Eksoz videolarına bakınca boğazda çalışan pancar motorlu balıkçı teknelerini hatırlatıyor
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
fuar biteli kaçgün oldu. hani mt de yada başka sitede yeni aldım diye konu açan görmedim. herkes burda konuştugu kadar motor alsa forum komple cbr 250 den geçilmezdi.
herkes korkuyo aman benden olmasın biri denesin sonra bizde ona göre bakarız diye
bu arada 8800 tl motor, vu seneki bandrol, sigorta ve ruhsat çıkarma ile 9100 civarına geliyor motor. azımsanacak bir fiyat da degil hani.
sonuçta geçiş motoru bunlar. 600 cc gibi fiyat vermek bir geçiş motoruna zor elbette
2004 yılında suzuki bandit almıştım.2 sene sonra motor dan sogudum yakıt tı şehir içi zor kullanlıyor agırdı diye. sattım ve sıfır cbf 250 aldım az yakıt ve kullanımda kolaylık falan diye kendimi kandırdım aldım
aldıgım gün eyvah türküsü çektim ama kime fayda tam gaz düz yolda 120 iniş bulunca 150 ye kadar çıkıyordu böyle sürüş tarzı ile 1 lt ile 23 km gidiyordu.
600 lük motorum ile bu sürüş tarzında kulllandıgım zaman ise 1 lt ile 18 km gidiyordu.yakıt farkı çok azdı. ama cbf de güç yoktu ve ben asıl yanlışı bu motoru almakla yaptığımı anladım. sonra satıp tekrar 600 lük motora döndüm
şimdi bunları tarih tekerrür eder gibi başkaları tekrar ediyor bende izliyorum.
arkadaşlar zaten bu racing motor değil. 250 cc'den de racing motor olmaz. direksiyon şekline bakarmısınız, insan ona bakınca soğuyor zaten. güç olarakta 40 bg sınırında olmayan motor ne kadar ivmelenme ve sürat yapabilir ki. efsane 45 beygirlik cbr 250 rr bile bana göre yarı racingti. bu motor sakin kullanım için üretilmiş bence. ha bana sorarsanız ninja şekil ve güç olarak racing tipine biraz daha yatkın. şöyle baktım da cbr 125 250'den daha şekilli olmuş. 250'nin yan grenajları şişmiş gibi duruyor ve üstten bakıldığında direksiyonun orası boş. tabi herkesin kendi seçimi.
şu indirim 650 altına olsaymış keşke..
ama bu motor sadece tr de değil tüm dünyada heyecanla bekleniyor. forumlar kurulmuş
http://www.cbr250.net/forum/
herkes bekliyor
http://www.youtube.com/watch?v=73J7ervMkhg
http://www.youtube.com/watch?v=oeMC8f_6_JU&NR=1
ninja honda cb 300 r ile kedinin yavrusuyla oynadıgı gibi oynuyor.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
ben niyetliyim, Nisan da elime geçecek paranın büyüklüğü almama sebep olabilir
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Arkadaşlar cbr250r ile ninja'nın karşılaştırmasını yapan yabancı bir site buldum.
iki motorun dyno çizelgesi de mevcut.
http://www.motorbeam.com/bikes/kawas...nda-cbr250r-2/
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
arkadaşar kawa daha kalıplı videoda açıkca belli oluyor
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
öğle tatilinde test yazısını baştan sona okudum. bu testte kullanılan ninja'nın (Amerika'da satılan modellerin) karbüratörlü olduğunu yazılmış. Z motor'da satılan model ise enjeksiyonlu ve 8 sübaplı. Test yazısında da cbr'ın enjeksiyonunu öve öve bitirememişler. Bu kıyaslamayı tam anlamıyla bizim pazarımız için baz alabilirmiyiz emin olamadım
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Tam tahmin ettiğim gibi. Alt ve orta devirlerde ivmelenmesini ve torkunu daha çabuk yansıtıyor Honda. Ninca ss makine gibi üst devirlerde gücünü gösteriyor.
Özetle şehir içinde ve yoğun virajlı yollarda Honda daha eğlenceli olur sanıyorum ama uzun ve boş yolda Ninja her şartta döver. İkisi de güzel motor. Avanataj ve dezavantajları var. Bu avantaj ve dezavantajlar ise kullanıcısa göre değişecektir. Kimi servis yaygın olsun ister, kimi kalıplı görünsün. Kimi ucuz olsun ister kimi sıktı mı uzasın.
Herkesin gönlüne göre olsun.
bir başka yazıda ki yorumlara göre cbr 250 de % 8 lik km ölçüm hatası oldugunu yapılan gps ölçümünde ortaya çıkmış.
ninja kıyaslamasında ninjanın daha pürüzsüz bir hızlamaya sahip oldugunu belirmiş
bu nedemek onu tam çözemedim.
yorumlarsak vibrasyon danmı bahsetti yoksa akseleerasyon yapısındanmı ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)