Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Ağustos 2012, 04:02
#9921
anildurmaz adlı üyeden alıntı
abi cok gecmis olsun cok uzuldum, sormak istedigin sey; hararet cizgilerinde herhangi bir degisme oldumu? cunku mantik olarak yag yoksa surtunme articak dolayisiyla sicaklik articak..? bu sebeple devamli gozum hararette psikolojim bozuldu
Bu yag eksilten 2. cbr oldu, ilkini hatirliyorum bu forumada yazmisti youtube sayfasinda falanda konusu konusulmustu bilen bilir, o arkadasin rodaj diye biseyden haberi olmamasina sebep ve 1000 bakimindan sonra 6700e kadar motora benzin koymaktan baska biseyi ile ilgilenmemesinden sebep ve tabiki hep full gaz hep sikistirma.. bu sebeple olmustu.
Ama simdi seni biliyoruz taniyoruz abi bu tarz bi bilgi eksikliginde yok anlayamadim insallah buyuk bir problem cikmaz..
Tekrar bilgilendirirsen seviniriz..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------
@kakare
Asagi yukari her aksam oralardayim buyuk iht. bahsettigin benim dostum ;)
aşağı yukarı bende 2 akşamda bir bazen herakşam bende geziyorum yürüyerek ve fazlasıyla cbr var ama herseferinde içeri baktığımda kasklı kimse gözüme çarpmadı ya ama sevindim bulduğuma sahibini selamlar
Reklamlar
-
23 Ağustos 2012, 04:04
#9922
kakare adlı üyeden alıntı
aşağı yukarı bende 2 akşamda bir bazen herakşam bende geziyorum yürüyerek ve fazlasıyla cbr var ama herseferinde içeri baktığımda kasklı kimse gözüme çarpmadı ya
ama sevindim bulduğuma sahibini selamlar
Topcase li siyah cbr mı sizinki?
-
23 Ağustos 2012, 05:03
#9923
Pain adlı üyeden alıntı
Topcase li siyah cbr mı sizinki?
yok bea bende adidas ayakkabı var :D tabanvay geziyorum gezerkende cbr250r lar gözümden kaçmıyo umarım bende alıcam bekliyorum hala
-
23 Ağustos 2012, 06:12
#9924
benim motoru gordunmu ugra kardesim sikinti yok belli et kendini tanisiriz, bakarsin motora vs ;)
@ruzgarSa abi kronik diyosun bizde aksam lutfiyle onu konustuk daha once 2007 oncesi karburatorlu burgman larda yasanmis sanirim boyle birsey davalik olmus millet ama sonunda catir catir duzeltmislerdiye duyduk , anlatanin yalancisiyim...
Umarim boyle seylere gerek kalmaz ama senin su servisraporu gelsinde bi valla benim icimede kurt dustu...
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:10 ----------
.
Birde kozyataginda forsa sokata siyah bir cbr250 var burdamidir acaba yanyana oturuyoruz resmen
Counter-Steering Always Works !..
-
23 Ağustos 2012, 10:50
#9925
Can Özcan adlı üyeden alıntı
Yağ problemleri çok can sıkıcı. Geçmiş olsun. Servislerden gelicek cevapları iyi değerlendirmek lazım.
2 haftadır motor yatıyordu. Dün bir çalıştırim dedim motoru ısınsın geri kapatim. Altına eğildim yerde bişey varmı diye çok az bir yağ gördüm. Geldiği yer sol tarafta alt grenajın hemen orda 3 tane kauçuk hortum var. Birinden çok az sıkıntı gibi birşey var ama belli belirsiz elimle üzerindeki yağı elime aldım sonradan tekrar aynı şekilde yağlanmadı. Anlaşılan çok küçük bir sızıntı. Ne olduğuna dair bir fikri olan var mı?
Bu hafta tekirdağda köfte yiyesim geldi. Bana katılmak isteyen arkadaşlar olursa daha lezzetli olur köfteler beklerim.
ben de rodaj döneminde oldu , istoç anes de yağ keçesini değiştirdiler
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
23 Ağustos 2012, 10:56
#9926
anildurmaz adlı üyeden alıntı
benim motoru gordunmu ugra kardesim sikinti yok belli et kendini tanisiriz, bakarsin motora vs ;)
@ruzgarSa abi kronik diyosun bizde aksam lutfiyle onu konustuk daha once 2007 oncesi karburatorlu burgman larda yasanmis sanirim boyle birsey davalik olmus millet ama sonunda catir catir duzeltmislerdiye duyduk , anlatanin yalancisiyim...
Umarim boyle seylere gerek kalmaz ama senin su servisraporu gelsinde bi valla benim icimede kurt dustu...
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:10 ----------
.
Birde kozyataginda forsa sokata siyah bir cbr250 var burdamidir acaba yanyana oturuyoruz resmen
Ben garanti yönünden sıkıntı olacağını sanmıyorum, dün Lütfü'yede telefonda anlatmaya çalıştım; benim başıma gelen olay ilerisi için bir tuzaktı bu motora 3.000 km de kendimizde olsa yağını değiştirmeliyiz buradan çıkan sonuç benim anladığım bu. Servis ara yağ değişimi için boşuna çağırmıyor sanırım bu şekilde bir sorun çıkabileceğini tahmin ediyorlardı. Ben motoru çok değil hiç sıkıştırmadım desem doğrudur 9.000 deviri geçmedim yani gerekli talitmalara göre kullandım ama sonuç ortada ve 1 lt yağ kaybı var ki kafam basmıyor bu motora gelene kadar 3 motor çinli kullandım 2002 model Kanuni Seyhan 125 kullandım 12.000 km sorun yoktu , 2005 Mondial Kt 125 kullandım 11.000 km yağ sorunu yaşamadım . Arada 2006 Monero Angel 150cc kullandım 2500 km ve son Çinli 2011 Model Mondial Mc-x Road Racer 8.500 km kullandım ve yağ sorunu yaşamadım. Ama tek dezevantajım bu motorların hiç birini uzun yolda test etmedim şehir içi en fazla 70 km gider kontak kapatırdım çünkü hiç biri bana güven vermiyordu. Cbr geçince rodajda dahil hep uzun yol yaptım ama sınıfta kaldık bir hatamda çok güvendim motora
-
23 Ağustos 2012, 11:10
#9927
RuzgarSA adlı üyeden alıntı
hayır asıl sorun bu motorda kronik bir sorun olabilir motor 4.000 km de 1 lt yağ eksiltmiş ki bu durumun izahı çok zor anormal bir durum.
Aslinda motor haralet yapmış ama müşüründe sorun oldugu için göstermemiş aşırı ısıdan yağ eksiltmiş olabilir. O yolda fan acması gerekirdi bence sen hic fan actıgını duydun motorunda.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
23 Ağustos 2012, 11:19
#9928
RuzgarSA adlı üyeden alıntı
Cbr geçince rodajda dahil hep uzun yol yaptım ama sınıfta kaldık bir hatamda çok güvendim motora
Hoo Hooo Hondaa hayat ondaa
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
23 Ağustos 2012, 11:39
#9929
Chronix adlı üyeden alıntı
Hoo Hooo Hondaa hayat ondaa
Geç dalganı keyif senin artçı motorcu
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
zenon adlı üyeden alıntı
Aslinda motor haralet yapmış ama müşüründe sorun oldugu için göstermemiş aşırı ısıdan yağ eksiltmiş olabilir. O yolda fan acması gerekirdi bence sen hic fan actıgını duydun motorunda.
Hatırlasana hem fana baktım hemde motor sıcaklığına bakmıştık normaldi.
-
23 Ağustos 2012, 12:00
#9930
Arkadaşlar herkese merhaba,
13 Ağustos Pazartesi gününden itibaren ben de bir cbr 250r kullanıcısıyım. Cbr'ı aldıktan sonra bayram tatilinde ben de Çanakkale gezisi yaptım. 10 gündür kullanmakta olduğum motorumla toplam 800 km yol yapmış oldum. Bu süre zarfında bazı tespitlerim oldu. Öncelikli olarak 2007-2011 yılları arasında superlight 150 kullanmamın faydasını görmekteyim. Şöyleki CBR gerçekten çok canlı bir motor (özellkle yeni başlayanlar için). Herkes tarafından başlangıç motoru olarak kabul edilse de ben bunu pek doğru bulmuyorum. SL150 yi kullandığım dönemde motorsikletin trafikteki yerini, trafikte dikkat edilmesi gereken konuları, araçlar ne gibi hatalar yapabileceklerini, motorun çalışma prensibini, ve bunlara benzer bir çok hususu bu 4 yıllık dönemde görmüş oldum. Maksimum hızı 90-100 km olan motorda bunları görmek hem kendi sağlığım hem de yeni aldığım CBR'ın sağlığı için gerçekten çok faydalı oldu. bir örnekle bu savımı kuvvetlendireyim; bir arkadaşımın aldığı ilk motor ninja 250 idi. kendisiyle konuştuğumda araba kullanmadan verdiği alışkanlık ile fren mesafesini ayarlayamadığı lastiklerin kaydığını ve bir çok kez düştüğünü söylemişti. aradan bir süre geçtikten sonra kaza yaptığı haberini aldım. Karşıdaki araç suçlu bulunmuş olsa da arkadaşımın motoru pert oldu. Şuna inanıyorum ki arkadaşımın biraz daha tecrübesi olsaydı arabadan kaynaklı hatayı öngörebilecek ve kazadan kurtulabilecekti. Çok şükür ki kendisine birşey olmadı.
Gelelim CBR hakkındaki düşüncelerime. Aklıma gelen ilk nokta uzun yolda dikiz aynalarının yetersizliğidir. biraz cüsseli olmamdan da kaynaklı olarak aynalar görmek istediğim noktalara yönlendirilememektedir. şehir içi kullanımda ise yeterli gelmektedir. bu konuyu forumda okuduğumu hatırlamıyorum. fakat estetik kaygılarla aynaları değiştirmek istemiyorum. Eğer ayarlama konusunda hata yaptığımı düşünüyorsanız lütfen yardım ediniz.
bir diğer nokta yakıt konusu. şehir içi kullanımda adeta kokladı. uzun yolda 100-115 km ile giderken de sorun olmadı. ancak ne zaman uzun süre 120-130 arasında gitmeye başladım yakıt adeta buharlaştı. Artçıyla beraber 120- 130 ile yaklaşım 70 km gittiğim yolda %30 daha fazla yakıt harcadım.
Çanakkaleye giderken trafikten dolayı yaklaşık 6 saat kullanmama rağmen gün sonunda herhangi bir sırt veya boyun ağrısıyla karşılaşmadım.
hepinizin geçmiş bayramı mübarek olsun. aslında yorumlarımı sık paylaşan biri değilimdir ama bu forumdaki düzgün ortam ve bu forumdan edindiğim bilgiler beni paylaşıma itti.
herkese kazasız, arızasız ve iki tekerli günler dilerim.
-
23 Ağustos 2012, 12:42
#9931
RuzgarSA adlı üyeden alıntı
Geç dalganı keyif senin artçı motorcu
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
Hatırlasana hem fana baktım hemde motor sıcaklığına bakmıştık normaldi.
Uzun yolda o rüzgarda sorun olmamalı zaten ama yağsız şehir içi kullanımlarda falan acıyor olması gerekirdi diye düşünüyorum sen bir kontrol ettir hic fan acmıyor bu sağlıklı claışıyor mu emin degilim falan de...
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
23 Ağustos 2012, 13:28
#9932
jakiyamayess adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese merhaba,
13 Ağustos Pazartesi gününden itibaren ben de bir cbr 250r kullanıcısıyım. Cbr'ı aldıktan sonra bayram tatilinde ben de Çanakkale gezisi yaptım. 10 gündür kullanmakta olduğum motorumla toplam 800 km yol yapmış oldum. Bu süre zarfında bazı tespitlerim oldu. Öncelikli olarak 2007-2011 yılları arasında superlight 150 kullanmamın faydasını görmekteyim. Şöyleki CBR gerçekten çok canlı bir motor (özellkle yeni başlayanlar için). Herkes tarafından başlangıç motoru olarak kabul edilse de ben bunu pek doğru bulmuyorum. SL150 yi kullandığım dönemde motorsikletin trafikteki yerini, trafikte dikkat edilmesi gereken konuları, araçlar ne gibi hatalar yapabileceklerini, motorun çalışma prensibini, ve bunlara benzer bir çok hususu bu 4 yıllık dönemde görmüş oldum. Maksimum hızı 90-100 km olan motorda bunları görmek hem kendi sağlığım hem de yeni aldığım CBR'ın sağlığı için gerçekten çok faydalı oldu. bir örnekle bu savımı kuvvetlendireyim; bir arkadaşımın aldığı ilk motor ninja 250 idi. kendisiyle konuştuğumda araba kullanmadan verdiği alışkanlık ile fren mesafesini ayarlayamadığı lastiklerin kaydığını ve bir çok kez düştüğünü söylemişti. aradan bir süre geçtikten sonra kaza yaptığı haberini aldım. Karşıdaki araç suçlu bulunmuş olsa da arkadaşımın motoru pert oldu. Şuna inanıyorum ki arkadaşımın biraz daha tecrübesi olsaydı arabadan kaynaklı hatayı öngörebilecek ve kazadan kurtulabilecekti. Çok şükür ki kendisine birşey olmadı.
Gelelim CBR hakkındaki düşüncelerime. Aklıma gelen ilk nokta uzun yolda dikiz aynalarının yetersizliğidir. biraz cüsseli olmamdan da kaynaklı olarak aynalar görmek istediğim noktalara yönlendirilememektedir. şehir içi kullanımda ise yeterli gelmektedir. bu konuyu forumda okuduğumu hatırlamıyorum. fakat estetik kaygılarla aynaları değiştirmek istemiyorum. Eğer ayarlama konusunda hata yaptığımı düşünüyorsanız lütfen yardım ediniz.
bir diğer nokta yakıt konusu. şehir içi kullanımda adeta kokladı. uzun yolda 100-115 km ile giderken de sorun olmadı. ancak ne zaman uzun süre 120-130 arasında gitmeye başladım yakıt adeta buharlaştı. Artçıyla beraber 120- 130 ile yaklaşım 70 km gittiğim yolda %30 daha fazla yakıt harcadım.
Çanakkaleye giderken trafikten dolayı yaklaşık 6 saat kullanmama rağmen gün sonunda herhangi bir sırt veya boyun ağrısıyla karşılaşmadım.
hepinizin geçmiş bayramı mübarek olsun. aslında yorumlarımı sık paylaşan biri değilimdir ama bu forumdaki düzgün ortam ve bu forumdan edindiğim bilgiler beni paylaşıma itti.
herkese kazasız, arızasız ve iki tekerli günler dilerim.
Öncelikle hoşgeldiniz.Ayna konusunda kuvvetli muhtemel sorun sizden kaynaklıdır(ukalalık olarak algılamayın).Şöyle tarif etmeye çalışayım.Aynaları öyle bir ayarlayın ki genişlik olarak;aynalara düz baktığınızda kolunuzun elle dirsek arasındaki kısmın dış kısmı azıcık görünsün;yükseklik için ise el bileklerinizin biraz yukarısı gözüksün.Ben max görüşü bu şekilde sağlıyorum,ve hiç bir motorda herşeyi aynadan göremezsiniz.Bakarken kollarınızı az da olsa aynanın önünden çekmeli ve şerit değiştirirken kafanızı çevirerek bakmalısınız(bu yöntem farkedilmeniz açısından sinyalden daha etkilidir belki.).
Bu sorunu yeni başlayan herkes yaşadı,bu topiktede var,yeterince geriye doğru okumadınız herhalde,extra tümsek ayna yapışıtran arkadaş olmuştu,daha detaylı bir yazı bu forumda rehber kısmında,aynalar nasıl kullanılır diye bir başlık altında vardı...
-
23 Ağustos 2012, 17:50
#9933
Pain adlı üyeden alıntı
Öncelikle hoşgeldiniz.Ayna konusunda kuvvetli muhtemel sorun sizden kaynaklıdır(ukalalık olarak algılamayın).Şöyle tarif etmeye çalışayım.Aynaları öyle bir ayarlayın ki genişlik olarak;aynalara düz baktığınızda kolunuzun elle dirsek arasındaki kısmın dış kısmı azıcık görünsün;yükseklik için ise el bileklerinizin biraz yukarısı gözüksün.Ben max görüşü bu şekilde sağlıyorum,ve hiç bir motorda herşeyi aynadan göremezsiniz.Bakarken kollarınızı az da olsa aynanın önünden çekmeli ve şerit değiştirirken kafanızı çevirerek bakmalısınız(bu yöntem farkedilmeniz açısından sinyalden daha etkilidir belki.).
Bu sorunu yeni başlayan herkes yaşadı,bu topiktede var,yeterince geriye doğru okumadınız herhalde,extra tümsek ayna yapışıtran arkadaş olmuştu,daha detaylı bir yazı bu forumda rehber kısmında,aynalar nasıl kullanılır diye bir başlık altında vardı...
Doğrudur konuşulmuştur, tüm sayfaları okumadım ara ara baktım. aslıda belirttiğim gibi şehir içi kullanımda aynalar yeterli geliyor. ama sıkıntı uzun yolda. hızlı gelen araçları görmek için çok gerileri görmek istiyorsunuz ama aynalar bunu sağlamıyor. benim önceki motorumda arkamda görmediğim nokta yoktu. 1 m geriden itibaren her tarafı görürdüm. belki ondan alışkanlık bendeki. yaklaşık 10 günlük süreçte buna da alıştım ama.
motordan son derece memnunum. gerek yakıt tüketimi gerek performans açısından tam bir şehir içi hatta kısa otobanları da düşünürsek tam bir istanbul motosikleti. aslında bu yıl 600lük almayı düşünüyordum ama yakıt tüketimi ve manevra kaygılarından dolayı buna kaydım. şimdiki görüşüm ise bir 600 lük sahibi olsam bile şehiriçinde kullanmak üzere bu motoru kesinlikle tutarım.
-
24 Ağustos 2012, 22:00
#9934
benim de motorum yağ eksiltiyor motorun altında sürekli bi yağ birikintisi veya yağ izi var. 1000 bakımında söyledim yağ contası gibi bi parça değiştirdiler hatırlamıyorum şimdi ama geçen yağ seviyesine baktığımda alt sınırdaydı bi kaç güne götürücem motoru servise ama servis de her şeye olur öyle yapar öyle normaldir diyor. sanki biz bilmiyoruz ne normal ne değil. heralde işten kaytarmak için diyorlar böyle şeyler? dğer honda servisleri de böyle mi? burdaki sanki büyükşehirde değilde köydeymiş gibi hissettiriyor insana.
-
24 Ağustos 2012, 22:05
#9935
TheIt adlı üyeden alıntı
benim de motorum yağ eksiltiyor motorun altında sürekli bi yağ birikintisi veya yağ izi var. 1000 bakımında söyledim yağ contası gibi bi parça değiştirdiler hatırlamıyorum şimdi ama geçen yağ seviyesine baktığımda alt sınırdaydı bi kaç güne götürücem motoru servise ama servis de her şeye olur öyle yapar öyle normaldir diyor. sanki biz bilmiyoruz ne normal ne değil. heralde işten kaytarmak için diyorlar böyle şeyler? dğer honda servisleri de böyle mi? burdaki sanki büyükşehirde değilde köydeymiş gibi hissettiriyor insana.
Valla başıma gelenleri yazdım istersen bir daha dikkatli oku !
-
24 Ağustos 2012, 22:07
#9936
TheIt adlı üyeden alıntı
benim de motorum yağ eksiltiyor motorun altında sürekli bi yağ birikintisi veya yağ izi var. 1000 bakımında söyledim yağ contası gibi bi parça değiştirdiler hatırlamıyorum şimdi ama geçen yağ seviyesine baktığımda alt sınırdaydı bi kaç güne götürücem motoru servise ama servis de her şeye olur öyle yapar öyle normaldir diyor. sanki biz bilmiyoruz ne normal ne değil. heralde işten kaytarmak için diyorlar böyle şeyler? dğer honda servisleri de böyle mi? burdaki sanki büyükşehirde değilde köydeymiş gibi hissettiriyor insana.
vaybe bu modelde tırt çıktı.....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
24 Ağustos 2012, 22:16
#9937
TheIt adlı üyeden alıntı
benim de motorum yağ eksiltiyor motorun altında sürekli bi yağ birikintisi veya yağ izi var. 1000 bakımında söyledim yağ contası gibi bi parça değiştirdiler hatırlamıyorum şimdi ama geçen yağ seviyesine baktığımda alt sınırdaydı bi kaç güne götürücem motoru servise ama servis de her şeye olur öyle yapar öyle normaldir diyor. sanki biz bilmiyoruz ne normal ne değil. heralde işten kaytarmak için diyorlar böyle şeyler? dğer honda servisleri de böyle mi? burdaki sanki büyükşehirde değilde köydeymiş gibi hissettiriyor insana.
Aman hocam, yağ azalırsa kesinlikle motorun harap olma riski var. Andaç'a oldu, bendeki sorun da muhtemelen aynısı. Pazartesiye kaldı gerçi, daha öğrenemedim ama 1 lt yağ çıkmış, eksiltmiş yani. Bu konuda yabancı forumlara da baktım, yağ azken sürdüğü için "engine totaled" yazan birçok insan buldum. Çok can sıkıcı.
Bu arada benim yağ seviyesi lower'ın az üzerindeydi o gün. 250 km kadar sürdükten sonra bu olay başıma geldi.
-
24 Ağustos 2012, 22:18
#9938
merak ettim yağ yakmayan honda varmı...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
24 Ağustos 2012, 22:55
#9939
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
merak ettim yağ yakmayan honda varmı...
cbr125 lerin motoru bu konuda sıkıntısız ve hep devirli kullanılmalarına ragmen böyle..4000 km de 100ml den az eksillti benimki 8.000 bakımında... ki son km lerde 1.5 saat boyunca 130-135-140 gibi hızlarda gitmiştim büyük cc bmw'ler suzukilerle sürdüğüm için
-
24 Ağustos 2012, 22:57
#9940
GP500-1st adlı üyeden alıntı
cbr125 lerin motoru bu konuda sıkıntısız ve hep devirli kullanılmalarına ragmen böyle..4000 km de 100ml den az eksillti benimki 8.000 bakımında... ki son km lerde 1.5 saat boyunca 130-135-140 gibi hızlarda gitmiştim büyük cc bmw'ler suzukilerle sürdüğüm için
benim kullandığım hondaların hepsinin yağ yakma sorunu vardı.. dayımda bir tane cbr 250 ve 1000rr var.. adam 3 ayda 50 km zor yaptığından motorun yağ yakıp yakmadığını bilmiyor.. sırf görüntü olsun diye motor aldı yaw...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler