Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8901

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Ya yazlık ceketimin cebinde her daim bir biber gazı bulunuyor zaten, bu gibiler yüzünden. Daha önce kullanmadım ama. Sabah da Şile Ağva Kandıra İzmit gideyim oraların yolları nasıl diye çıktım , sabah serin olur diye diğer ceketi giymişim. Hatta ruhsatı da unutmuşum bu yüzden. Taksicinin yanındayken elim cebime gitti, sprey yok :(, olsa yemin ederim sıkıyordum. Bir acayip ruh haline soktular beni, hele hele taksicinin suçlu olup da o şekil magandalıklar yapmasına sinir oldum, keşke plakayı alsaydım, durağını bir ziyaret ederdim bugün, yarın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8902

    Üyelik
    26 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya yazlık ceketimin cebinde her daim bir biber gazı bulunuyor zaten, bu gibiler yüzünden. Daha önce kullanmadım ama. Sabah da Şile Ağva Kandıra İzmit gideyim oraların yolları nasıl diye çıktım , sabah serin olur diye diğer ceketi giymişim. Hatta ruhsatı da unutmuşum bu yüzden. Taksicinin yanındayken elim cebime gitti, sprey yok :(, olsa yemin ederim sıkıyordum. Bir acayip ruh haline soktular beni, hele hele taksicinin suçlu olup da o şekil magandalıklar yapmasına sinir oldum, keşke plakayı alsaydım, durağını bir ziyaret ederdim bugün, yarın.
    valla dün akşam capacity'nin orda bi taksici arkamdan selektör yapıyor önümde trafik var tıkalı nereye gidecekse salak kenara geçtim elimle hadi geç anlamında işaret yaptım tabir-i caizse göt gibi kaldı önü tıkalı angutun ama işte beyin olmadığı için bize diyor çekil kenara yol benim ama babayı aldıgıyla kaldı, ben yandan bastım gittim o trafikte kaldı. şerefsiz bunlar araba olunca yol onların bizim şeritte gitmemiz kural ihlali sanki hep kenardan köşeden mi gidicez yani onlara göre öyle
    avcagatay bunu beğendi.

  3. #8903
    marefb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1299 Panigale
    Evet çok temiz cbr 250 arıyorum.Alınca yazacaktım ama yine bir bilgi amaçlı yazim dedim.Eğer varsa etrafınızda bunu kaçırma al dediğiniz gidip alıcam.Yarın almaya gidiyorum ancak daha temizi çıkarsa fiyatda uygun olursa irtibatlaşabiliriz.

  4. #8904
    inanck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbr 250r
    @siegen

    hocam öyle el kol hareketi yapıyosa, sıkıştırıyorsa, trafik canavarıysa yüz göz olmaya hiç gerek yok. gayet sakin (hatta mülayim) bir biçimde yolu ver geçsin gitsin hiç muhattap olma böyle tiplerle trafikte.
    avcagatay ve wolrath bunu beğendiler.

  5. #8905
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Çağdaş geçmiş olsun. Tam magandalarına denk gelmişsin gerçekten. Bu tiplerle pek muhatap olmayacaksın. Aksi halde Allah korusun, sonuçları kötü olabiliyor. İt herif, bir de silah çekiyor demek. Bir yerlerine monte ederler o silahı.

    Neyse, canımızı sıkmayalım. Foruma renk katmak açısından bir foto paylaşayım.

    seigen, wolrath ve inanck bunu beğendiler.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  6. #8906
    avcagatay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 250 siyah
    Alıntı spawn1984 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla dün akşam capacity'nin orda bi taksici arkamdan selektör yapıyor önümde trafik var tıkalı nereye gidecekse salak kenara geçtim elimle hadi geç anlamında işaret yaptım tabir-i caizse göt gibi kaldı önü tıkalı angutun ama işte beyin olmadığı için bize diyor çekil kenara yol benim ama babayı aldıgıyla kaldı, ben yandan bastım gittim o trafikte kaldı. şerefsiz bunlar araba olunca yol onların bizim şeritte gitmemiz kural ihlali sanki hep kenardan köşeden mi gidicez yani onlara göre öyle
    motoru aldığımdan beri peder silah alalım sana taşımalı diyor, daha düşünüyorum bakalım, gerçi bu şerefsizlere görüntüsü yeter, sohbeti başlamadan bitirir.

    burada herkese sözüm şu, mümkün olduğunca kimseyle dalaşmayın trafikte, biz iki teker üstündeyiz onlar 4, bizim her an dikkatli olmamız lazım,
    bu öküzlere el kol bacak hareketi yaparken kaza yapsak, kazada ölmesek sinirimizden ölürüz, ayrıca şerefsizin sayısı o kadar çok ki , günde 1-2 tanenin ağzının payını vermekle bitiremeyiz.
    durum aynen şu , ortam nüfus cüzdanı taşıyan böceklerle dolu ama birini ezmeye kalksan insan ezmişsin gibi cezası var ve hiçbirimiz bir böcek için geri kalan hayatımızı yakmamalıyız.
    Bol sabır, bol şükür, bol dua diyorum...

    @Seigen ,,, vedalaşma maksadıyla çektiğin son el hareketi bütün şerefsizlere gelsin kardeş ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

    Okur.tr geçmiş olsun
    ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL

  7. #8907
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    geçmiş olsun Çağdaş, bizim amacımız belli motorla hoş vakit geçirip yol gitmek. Olay sonrası böyle konuşmak kolay oluyor ama asıl amacı her daim unutmamak gerek, bu itlerle dalaşmak durmak laf hareket yetiştirmek inan enerji ve zaman kaybı deymez tadımızı bozar. Geçmiş olsun k.i.b

  8. #8908

    Üyelik
    29 Haziran 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Arkadaşlar merhaba geçmiş sayfalarda bir arkadaş yokuş aşağı giderken yaşadığı problemden bahsetmişti .Bu sitede Alpaslan Kuzucan'ın bir yazısını buldum umarım faydası dokunur.

    "Belki de en çok yanlış anlaşılan ve kullanılan konulardan biri arka frendir. Arka fren birçok fonksiyon için kullanılabilen bir mekanizmadır. Bazıları arka freni hiç kullanmazken bazıları da fazla kullanırlar. İdeal olan bu iki aşırı tutumun ortalarında bir yerde olmalıdır. Durmak açısından az bir kontrolü olan arka fren hassas bir tarzda size birçok avantajlar sağlar.

    Bu hassas kullanım avantajlarını edinmek için önce arka freninizin tutuş şeklini, sertliğini veya yumuşaklığını iyi tanımış olmalısınız. Yine ağırlık transferinden ne kadar etkilendiğini de bilmek durumundasınız. Önce freninizin çalıştığından ve doğru ayarlanmış olduğundan emin olunuz. Fren pedalı ile ayağınızın altında rahat bir sürüş pozisyonunda oturtuyorken birkaç milimetre, açıklık olmalıdır. Bu ayağınızın farkında olmadan frene basar durumda kalmasını engelleyeceği gibi diğer taraftan kolay erişimini sağlar. Boş bir park yerinde sadece arka freni kullanmayı talim ediniz. Şayet teker kilitlenirse motosiklet durana kadar bırakmayınız(kilitli kalsın). Freni kayarken bırakırsanız - genellikle ön ve arka teker bir hat üzerinde değildir - motor sizi hızla yere vurabilir. Bu sadece arka fren talimi hem debriyaj çekiliyken ve hem de bırakılı iken yapınız. Debriyaj bırakılıyken ve motor tekeri iterken kontrol daha fazla olur ve kilitlenme-kayma riski daha azdır. Arkanın nasıl çöktüğüne dikkat edin. Frenler sıkılıyken swingarmın geometrisi motoru aşağı çeker.

    Şimdi eşitliğe birde ön freni ekleyelim, burada göreceksiniz ki ne kadar fazla ön fren uygularsanız o kadar arka frenin kontrolü zorlaşmaktadır. Arkanın kilitlenmesi bu durumda daha kolay olacaktır çünkü öne doğru olan ağırlık transferi arka teker üzerindeki yükü azaltacaktır. Bazı yarışçılar arkayı hiç kullanmaz öyle ki arka havadadır çoğu zaman ve tabi arka fren etkisizidir bu durumda. Caddelerdeki temel duruşlarda ise ön fren ağırlıklı olarak arka frende birlikte kullanılır. Arka freni hafifçe kullanmak çekim merkezini aşağı indirir, duruma bir denge getirir ve sizin panik duruşlarınızda frenlemenizi daha sert yapabilmenizi sağlar. Durum uygunsa arka frene ön oturmadan önce yarım saniye kadar dokunmak işlemi daha düzgün yapacaktır.

    Kendinizi geniş bir dönüş yaparken süratiniz biraz fazla ya da kapanan bir dönüşte buldunuz diyelim. Gazı kapamak ve ön freni uygulamak önü çok kolay yükleyecektir, muhtemelen yüklenme lastiğin yeri tutma gücünü aşacak ve kaza olacaktır. Hâlbuki aynı durumda gazı bir kararda tutup küçük bir miktar arka frene basmak yeterli sürati kesecek ve hattınızı kapatmanıza yardım edecektir. Arka fren hızınızı ayarlamakta gazdan ve/veya ön frenden daha iyidir. Debriyaj bırakılmış ve gaz sabit tutulu sadece pedalla çok fazla kontrolünüz olduğu göreceksiniz. Bu durum bilhassa yokuş aşağı dönüşlerde etkindir. Yokuş aşağı dönüşlerde gazın hafifçe muhafaza edilmesi bile motorun hızlanmasına sebep olacaktır. Arka fren kolayca bu durumu kontrol altına alır ve sizin önün aşırı yüklenmesini önlemede gazı rahat kullanmanızı sağlar.

    Alpaslan Kuzucan "

  9. #8909
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    merabalar kardeslerım..

    oncelıkle cagdasım sana da gecmıs olsun.aman kardesım.uyma sen bu tıp ınsanlara.bızım gıbı helal sut emmıs,yarını olan gencler bu tıp yarını olmayan ınsanlarla dalasmayın.1dk bıle dusunmez,gelecegınızı karartırlar.

    bugun sagolsun sonerım yollamıs aynaları.teslım aldım.gercekten hosuma gıttı.ıscılık guzel.tam ıstedıgım tarz-renge sahıp.
    puıg on camım da geldı.o da sıyah ıstedıgım sekılde.

    lakın

    1 saat ugrastık ama nafıle.on cam takmak ıcın tum grenajlar sokulmesı lazım yani on taraf komple out olması lazımmıs baktım ustalar ık mık dıyor bana bakıyor vs.ızmır'e kadaar (eylul) bekletecegım parcaları (on cam*sınyallı ayna-gomme sınyaller) ve orada taktıracagım duzgun bır sekılde.jhem de elektrık tesısatı bır kere acılıp duzgun bır sekılde yapılıp kapatılır.

    hazır on tarafı acmısken vıdaları takayım dedım.abıcım onlar senın motüre uygun degıl dedıler. kafam cok attı :D harbıden bızım cam vıdası yokmus r1 vs dekı gıbı neyse takılır dedım ıkna edemedım. hırs yaptım gemıye gıdınce. bızım kadran etrafındakı 4 vıda tam keıtı nın vıdalarıyla denk geldı. hemen taktım cok hos oldu goruntu dıger vıdalara baktım grenaj vs dekıler daha kalınlar.belkı olurlar ama rısk etmedım sahsen.sınyallerı hallederken onları da taktırırım olursa

    ozet : ön cam cok zor cıkıyor.bılgınız olsun


    bu arada bıkac gundur etut ettıgım sey su. arka fren kıtlemekten korkmuyorum artık.gercekten bıldıgım yolda bazen kasıtlı bı sekılde bıle arkayı kıtlıyorum baslarda yazılan kıtleme-mıtleme olayı neden bu kadar buyutulmus anlamıs degılım.

  10. #8910
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Barışım hayırlı olsun. Sağ, sağlim almışsın aynaları. Dediğin gibi ustalar işten çakmıyorsa, hiç bulaşmaman daha hayırlısı. Yanlış bir şey yaparlar, canın sıkılır her sürüşünde. Sen İzmir'e geldiğinde benim bayiye doğru gaz açarız Kuşadasına. Hem gezmiş oluruz, hem de sana xenon taktırırız eğer istersen tabiki .

    Ön cam olayı şaşırttı beni. O da halledilir elbet. Orjinal lastikler de arka daha çabuk kitliyordu. Fakat kitlediğin de tehlike yaratacak bir durum söz konusu olmuyor. Levrek gibi dolanıyor sadece arka . Ben lastiklerimi değiştirdiğim de dikkatimi çeken en çok fren mesafesinin azaldığı. Onun yanında viraja girerken duyduğum güven. Orjinal lastikler sıcak ve kuru havalarda bence yeterli bir performansa sahip. Fakat kışın özellikle yağmurlu havalarda iyi bir performans sergileyeceğini hiç ama hiç sanmıyorum. Bu sebeple senin lastiklerini değiştiririz istersen.

    Kısacası, bak iş çok. Sen bir an önce İzmir'e gelmeye bak .

    Herkese sevgiler, saygılar. Kazasız, belasız kullanın arkadaşlar. Başına güneş geçenlerin sayısı az değil. Siz ne demek istediğimi anlamışsınızdır...
    Önce emniyet, sonra hareket...

  11. #8911

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Yorumlar için sağolun. O ruh halini attım üzerimden , neyse tecrübe oldu, dert değil, öldürmeyen şey güçlendirir.

    Ön camı değiştirme işini acaba ben de mi yapsam diyorum. Uzun yolda stock ön cam sanki gürültüyü arttırmaktan başka bir işe yaramıyor. 140 üzeri hızlarda bütün rüzgar göğsüme vuruyor, oradan da kaskın altından geçiyor, kaskın altında tünel etkisi yaratıp, gürültü 2-3 kat fazla çıkıyor. Hatta test etmek için elimle kapatıyorum o boşlukları ses kayboluyor, kendi sesimi çok net duyar hale geliyorum. Galiba chopper'lardaki mantık da bu , eller yukarıda olunca kask ve mont arası boşluk kayboluyor, böylece ses az. Birkaç forumda okudum, stock cam kullanmak yerine camı çıkarın daha iyi falan diyenler olmuş .

    Sizdeki ön cam hangisi ve nereden aldığınızı öğrenebilir miyim?

  12. #8912
    uthec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700 Youtube: /yolavcisi
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merabalar kardeslerım..

    oncelıkle cagdasım sana da gecmıs olsun.aman kardesım.uyma sen bu tıp ınsanlara.bızım gıbı helal sut emmıs,yarını olan gencler bu tıp yarını olmayan ınsanlarla dalasmayın.1dk bıle dusunmez,gelecegınızı karartırlar.

    bugun sagolsun sonerım yollamıs aynaları.teslım aldım.gercekten hosuma gıttı.ıscılık guzel.tam ıstedıgım tarz-renge sahıp.
    puıg on camım da geldı.o da sıyah ıstedıgım sekılde.

    lakın

    1 saat ugrastık ama nafıle.on cam takmak ıcın tum grenajlar sokulmesı lazım yani on taraf komple out olması lazımmıs baktım ustalar ık mık dıyor bana bakıyor vs.ızmır'e kadaar (eylul) bekletecegım parcaları (on cam*sınyallı ayna-gomme sınyaller) ve orada taktıracagım duzgun bır sekılde.jhem de elektrık tesısatı bır kere acılıp duzgun bır sekılde yapılıp kapatılır.

    hazır on tarafı acmısken vıdaları takayım dedım.abıcım onlar senın motüre uygun degıl dedıler. kafam cok attı :D harbıden bızım cam vıdası yokmus r1 vs dekı gıbı neyse takılır dedım ıkna edemedım. hırs yaptım gemıye gıdınce. bızım kadran etrafındakı 4 vıda tam keıtı nın vıdalarıyla denk geldı. hemen taktım cok hos oldu goruntu dıger vıdalara baktım grenaj vs dekıler daha kalınlar.belkı olurlar ama rısk etmedım sahsen.sınyallerı hallederken onları da taktırırım olursa

    ozet : ön cam cok zor cıkıyor.bılgınız olsun


    bu arada bıkac gundur etut ettıgım sey su. arka fren kıtlemekten korkmuyorum artık.gercekten bıldıgım yolda bazen kasıtlı bı sekılde bıle arkayı kıtlıyorum baslarda yazılan kıtleme-mıtleme olayı neden bu kadar buyutulmus anlamıs degılım.
    ben söktüm camı falan ama cama ulaşana kadar sağ sol grenajları söktüm ve farı da elime aldım
    Youtube: YOL AVCISI

  13. #8913
    inanck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbr 250r
    @SonpoL

    renk bakımından motosiklet ve kıyafet uyumu diye buna denir. mavi-beyaz kask sanki tricolor için tasarlanmış.
    SonpoL bunu beğendi.

  14. #8914

    Üyelik
    26 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    haftasonu yazlıkta yıkadım motoru biraz foto çektim







    Yuce123, wolrath, SonpoL ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #8915
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı uthec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben söktüm camı falan ama cama ulaşana kadar sağ sol grenajları söktüm ve farı da elime aldım
    dogrudur.bız de gırecektık ama hem zaman hem de ıscılık eksıklıgınden yemedı
    adamlar once camı takıp sonra on tarafı kapatmıslar.dıger motorlardakı gıbı sonradan takılma cam degıl bızımkısı.oldukca gereksız bır hareket olmus bence.bır cam degıstırmek ıcın grenajlar far vs cıkarmak da neyın nesı

    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumlar için sağolun. O ruh halini attım üzerimden , neyse tecrübe oldu, dert değil, öldürmeyen şey güçlendirir.

    Ön camı değiştirme işini acaba ben de mi yapsam diyorum. Uzun yolda stock ön cam sanki gürültüyü arttırmaktan başka bir işe yaramıyor. 140 üzeri hızlarda bütün rüzgar göğsüme vuruyor, oradan da kaskın altından geçiyor, kaskın altında tünel etkisi yaratıp, gürültü 2-3 kat fazla çıkıyor. Hatta test etmek için elimle kapatıyorum o boşlukları ses kayboluyor, kendi sesimi çok net duyar hale geliyorum. Galiba chopper'lardaki mantık da bu , eller yukarıda olunca kask ve mont arası boşluk kayboluyor, böylece ses az. Birkaç forumda okudum, stock cam kullanmak yerine camı çıkarın daha iyi falan diyenler olmuş .

    Sizdeki ön cam hangisi ve nereden aldığınızı öğrenebilir miyim?
    on camıma kıl oıluyorum.cok cabuk cızılıyor,kır bellı edıyor,dırt ses cıkarıyor,seklı semalı kotu vs vs.

    ben puıg aldım. 225tl cıvarına. mra felan da var. 150 cıvarı. hatta o da gelınce haber verecekler ama oldukca gec kaldı yurtdısı sıparısı.

    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barışım hayırlı olsun. Sağ, sağlim almışsın aynaları. Dediğin gibi ustalar işten çakmıyorsa, hiç bulaşmaman daha hayırlısı. Yanlış bir şey yaparlar, canın sıkılır her sürüşünde. Sen İzmir'e geldiğinde benim bayiye doğru gaz açarız Kuşadasına. Hem gezmiş oluruz, hem de sana xenon taktırırız eğer istersen tabiki .

    Ön cam olayı şaşırttı beni. O da halledilir elbet. Orjinal lastikler de arka daha çabuk kitliyordu. Fakat kitlediğin de tehlike yaratacak bir durum söz konusu olmuyor. Levrek gibi dolanıyor sadece arka . Ben lastiklerimi değiştirdiğim de dikkatimi çeken en çok fren mesafesinin azaldığı. Onun yanında viraja girerken duyduğum güven. Orjinal lastikler sıcak ve kuru havalarda bence yeterli bir performansa sahip. Fakat kışın özellikle yağmurlu havalarda iyi bir performans sergileyeceğini hiç ama hiç sanmıyorum. Bu sebeple senin lastiklerini değiştiririz istersen.

    Kısacası, bak iş çok. Sen bir an önce İzmir'e gelmeye bak .

    Herkese sevgiler, saygılar. Kazasız, belasız kullanın arkadaşlar. Başına güneş geçenlerin sayısı az değil. Siz ne demek istediğimi anlamışsınızdır...
    teskur kanks
    aynen.sahın'e yaptırmayı dusunuyorum gene.ıscılıgı en temız onda gordum bı de motoru bırakmam gerekebılır.oldukca ıscılık lazım gelıyor.ama xenon ıcın ayrıca gıdebılırz tabı kı

    lastık ısıne performans odaklı yuklerken ıllakı gırecegız.onla beraber buyuk dıskler-celık fren hortumları vs ler de gelcek tabı
    SonpoL bunu beğendi.

  16. #8916
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Arkadaşlar merhaba,

    Biraz önce turlayım dedim. Aslında bunu 2 saat önce söyledim . 2 saattir geziyorum . En son sahil yolundan İnciraltı yapıp döneyim derken, o da ne? Bir motosiklet kazası. Hayabusa hasarlı bir şekilde yolun kenarın da duruyordu. Ekip araçları filan da gelmişti. Hemen ileriden u dönüşü yaparak, kaza yapan abimizin yanına gittim. Geçmiş olsun, bir şeyin var mı filan derken? Korumalarını tam giy, bak ne olacağı belli olmuyor dedi . Kask, eldiven fix olsa da, gündüz çıktığım da montumu nadiren giyiyorum. Haklısın dedim. Normal de giyiyorum fakat hava çok sıcak olunca nadiren es geçiyorum o işi dediğim de, nasihat verip durdu. Haklı da. Dilersen seni bir hastaneye götüreyim dedim. Fakat gerek yok iyiyim dedi. Kotu filan yırtılmıştı fakat Allah'tan ufak bir kanaması bile yoktu.

    Olayın oluş şekli ise şöyle; İnciraltı sahil yolunda, engelliler piknik alanları vardır. Otomobil sürücüsü yola atlıyor. Motosikleti kullanan abimiz çıkış yapana kadar geçeceğini düşünüyor. Fakat olanlar oluyor ve renault 19 europa marka araca yandan çarpıyor. Neyse ki kendisin de hiç bir hasar oluşmamış. Hayabusanın ise sağ tarafı pert olmuş. En son motoru çekiciye yükledik beraber ve ben oradan ayrıldım.

    Kaza resimlerini çekmedim. Denk gelir okursa, kendisine tekrar geçmiş olsun diliyorum.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  17. #8917
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    bir iki foto da biz atalım bari...



    SonpoL, teocan94 ve seigen bunu beğendiler.

  18. #8918
    marefb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1299 Panigale
    Evet cbr 250ciler bende bugünden itibaren cbr 250 sahibiyim.Yarın kapsamlı konu açıp resimlerini yüklicem.Allah kaza bela vermeden hepimiz güzel mutlu sürüşler gerçekleştiririz inş.
    Zippo's, SonpoL ve avcagatay bunu beğendiler.

  19. #8919
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Hayırlı olsun,tekerin düz bassın.

  20. #8920
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı marefb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet cbr 250ciler bende bugünden itibaren cbr 250 sahibiyim.Yarın kapsamlı konu açıp resimlerini yüklicem.Allah kaza bela vermeden hepimiz güzel mutlu sürüşler gerçekleştiririz inş.
    Hayırlı uğurlu olsun güzel seçim.Kazasız belasız iyi günlerde bin inşallah.Bide tri color ise tadından yenmez


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler