Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Haziran 2012, 12:50
#8821
Reklamlar
-
28 Haziran 2012, 12:53
#8822
beyler bizim motorlarda 4lü flaşör var mı ? yani otobanda bazen kenara çekiyorum telefonla görüşmek icap ediyor, 4'lü flaşör yok diye biliyorum varsa da çok cahilim kabul ediyorum :D
-
28 Haziran 2012, 12:57
#8823
spawn1984 adlı üyeden alıntı
beyler bizim motorlarda 4lü flaşör var mı ? yani otobanda bazen kenara çekiyorum telefonla görüşmek icap ediyor, 4'lü flaşör yok diye biliyorum varsa da çok cahilim kabul ediyorum :D
yok ama elektriçiden fln yapılabilir
-
28 Haziran 2012, 13:41
#8824
d b honda 10,000 lira anahtar teslim fiyat verdi almak isteyen arkadaşlara duyurulur
İkincilik kaybedenler içindir...
-
28 Haziran 2012, 14:01
#8825
Sercan Bağdat caddesinde gördüm akrapovic liyi.
-
28 Haziran 2012, 14:07
#8826
Benim sürüş tekniği ile ilgili bir sorum olacak.
Yokuş yukarı yada düzde 90 ile viraj almakta sıkıntım yok ama yokuş aşağı olduğumu salacam diye arkayı kokuyorum bide benim kontorlüm olmadan hızlanıyor oda ayrı tırstırıyor.
Genelde vites küçültüyorum 5000- 6000 devir aralığına getiriyorum gazı kesiyorum öyle dönüyorum ama baya yavaşlıyorum trafikte sorun oluyor.
Nasıl bir teknik uygulamalayım yardımcı olursanız sevinirim.
-
28 Haziran 2012, 15:24
#8827
can musaitsen görüşelim bir ara?
-
28 Haziran 2012, 15:48
#8828
HaydarBıçak adlı üyeden alıntı
d b honda 10,000 lira anahtar teslim fiyat verdi almak isteyen arkadaşlara duyurulur
Haydar abi siyah mı ?
-
28 Haziran 2012, 15:50
#8829
-
28 Haziran 2012, 16:23
#8830
Arkadaşlar şöyle bir sorun yaşıyorum.Debriyajı sıkıp vitess attırırken tam geçmiyor biraz uğraştırıyor.Sanki kavramada sorun var gibi telimi gevşedi ya da ? Çözümünü bilenler varmı ?
-
28 Haziran 2012, 20:30
#8831
Can Özcan adlı üyeden alıntı
Benim sürüş tekniği ile ilgili bir sorum olacak.
Yokuş yukarı yada düzde 90 ile viraj almakta sıkıntım yok ama yokuş aşağı olduğumu salacam diye arkayı kokuyorum bide benim kontorlüm olmadan hızlanıyor oda ayrı tırstırıyor.
Genelde vites küçültüyorum 5000- 6000 devir aralığına getiriyorum gazı kesiyorum öyle dönüyorum ama baya yavaşlıyorum trafikte sorun oluyor.
Nasıl bir teknik uygulamalayım yardımcı olursanız sevinirim.
virajlara gazı kapatarak girme.Gazı kapattıgın zaman motor kendini dikleştirmeye çalışır ve virajın dışına atmaya başlar.Sende onu yatırmak için ayrı bir güç daha harcarsın.
Yapacağın motorun gaz tepkisinin iyi oldugu o viraja uygun vitese getirip gazı yavaş yavaş açarak ve virajın çıkışını gordugunde biraz daha açarak çıkarsın.
Bazı yerlerde virajda gazı sabit tutun derler ama virajda gazı sabit tutarsan motorun gene yavaşlar lastiğin yanakları yere basmayala başladığı zaman hızında düşmeye başlar bu yüzden gazı hafif hafif açarak atıyorum 70 ile girdiysen motorunu virajın apeksine kadar o hızdan tutup çıkışı gordun hızlanmaya başlamalısın.
Ve en önemlisi virajın içine bak dışa gözün kaymasın.
Böyle anlatmasıda anlamasında zor ama pratik ve netteki viraj ile ilgili yazıları okuyarak kendini geliştir.Benden az bilgimle bu kadar
Okur_tr adlı üyeden alıntı
Sercan Bağdat caddesinde gördüm akrapovic liyi.
Bende akşamüstü geçtim benim tiger olmasın o :D
-
28 Haziran 2012, 22:00
#8832
Viraja girerken az limon sikma kivaminda saniyelik bi on freni sıkın bakis virajin icinde bakilabilecek en uzak noktada olsun bide kontra yapin bitti gitti zamanla reflex haline geliyo zaten yada en guzeli bi egitim almak sagolsun serhat kilavuzun katkisi cok buyuk olmustu bana daha once kamikaze gibi gidiyomusum haberim yok
-
28 Haziran 2012, 22:07
#8833
sercan plakaligin küçükse sen olabilirsin. ama ben akrapovic gördüm gibi.
-
29 Haziran 2012, 10:21
#8834
aynaları nasıl ayarlarsam ayarlıyım arkamdan gelen aracı göremiyorm sağa sola çekilmem gerekiyor sorun bende mi aynalarda mı?
İkincilik kaybedenler içindir...
-
29 Haziran 2012, 10:28
#8835
HaydarBıçak adlı üyeden alıntı
aynaları nasıl ayarlarsam ayarlıyım arkamdan gelen aracı göremiyorm sağa sola çekilmem gerekiyor sorun bende mi aynalarda mı?
benim de iyi bir görüş için kolumu kendime doğru indirmem gerekiyor...ama alıştım aynaları efektif kullanabiliyorum..
-
29 Haziran 2012, 13:12
#8836
HaydarBıçak adlı üyeden alıntı
aynaları nasıl ayarlarsam ayarlıyım arkamdan gelen aracı göremiyorm sağa sola çekilmem gerekiyor sorun bende mi aynalarda mı?
Eğer aynaları saplarından itip ne kadar fazla açabilirseniz o kadar iyi oluyor. Yolu göstermesi için aynanın kafasından oynayın demir sapını kendinize doğru çekmeyin. Bana göre en iyi bu şekilde gösteriyor.
-
29 Haziran 2012, 13:41
#8837
cbr 250 nin türkiye modelleride ABS yokmuş öğrendiğim kadarıyla.
2010-2011-2012 modelleri arasında özellik farkıda yokmuş.
sadece model farkı varmış.
yanlış mı öğrendim. bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.
-
29 Haziran 2012, 13:48
#8838
lgcrn adlı üyeden alıntı
cbr 250 nin türkiye modelleride ABS yokmuş öğrendiğim kadarıyla.
2010-2011-2012 modelleri arasında özellik farkıda yokmuş.
sadece model farkı varmış.
yanlış mı öğrendim. bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.
abs li model türkiyeye gelmedi
2010 model bildiğim kadarıyla yok 2011 olarak geldi
gelen motorların hepsi aynı henüz bir değişiklik yapılmadı
İkincilik kaybedenler içindir...
-
29 Haziran 2012, 13:54
#8839
HaydarBıçak adlı üyeden alıntı
abs li model türkiyeye gelmedi
2010 model bildiğim kadarıyla yok 2011 olarak geldi
gelen motorların hepsi aynı henüz bir değişiklik yapılmadı
bayii avrupadaki modellerde var dedi.
peki sonradan yapılsa olur mu dedim.
düzen tutmaz dedi.
-
29 Haziran 2012, 13:59
#8840
beyler ara sıra ön freni kullandığımda durmaya yakın titreşim hissediyorum gidonda...bi kaç kere oldu..nedeni ne olabilir her zaman olmuyo...yoksa bana mı öyle geliyo anlamadım...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler