DİL BİR MİLLETİN SES BAYRAĞIDIR .LÜTFEN YAZIŞMALARIMIZDA ALFABEMİZDE OLMAYAN HARFLERİ,NOKSAN HARFLERLE YAZILMIŞ KELİMELERİ KULLANMAYALIM. Benim ayağımın altı da müsait ,başımın üstü de. Nerede duracağını sen belirle.
Senin hiçbir yazını okumak istemiyorum ama her baktığım honda sayfasında malesef boş yazılarını sürdürüyorsun. cbf150 yi 20 bin km de motor rektefesi yaptırmazsam 20 binden sonraki rektefede ücreti karşılaman için iddiaya girmek istiyorum seninle. Hani her ne kadar sana bunu ispat etseler de kabullenemediğin için teklif ediyorum. Eğer dediğin olursa ben bi rektefe parasını sana vericem ama girmezse bu parayı senden alıcam ne dersin sayın cbf150 ustası
Kakalama lafına hiç girmek bile istemiyorum zaten senin nasıl bir insan olduğunu tek kelimenden bile anlamışlardır.
Yok malesef kaza yapmayacağımın kimse garantisini veremez değil mi En kötü senaryoyu düşünerek hareket etmem gerekli ki sıkıntıya düşmeyeyim yoksa ben de isterdim cbr250r almayı ya da transalp ve ayarında makine almayı teşekkürler desteğin için
Çok sağol abi amin herkes hayalindeki motoruna kavuşur inşallah evet öğrencilik devam ediyor malesef biraz rötarlı oldu eğitime devam edişim ama güç olmadı önemli olan buydu
DİL BİR MİLLETİN SES BAYRAĞIDIR .LÜTFEN YAZIŞMALARIMIZDA ALFABEMİZDE OLMAYAN HARFLERİ,NOKSAN HARFLERLE YAZILMIŞ KELİMELERİ KULLANMAYALIM. Benim ayağımın altı da müsait ,başımın üstü de. Nerede duracağını sen belirle.
abi yanlış anlam amcım kötülemk değil asla ki biliyorsun bende çok hastayım hatta yeğenim senin motorun fotolarını çekti yükselişte festen bana gönderdi.ben bunu çok sağlam bir yerden duydum sende motorunu almaya gittiğinde yükseliş e sor bakalım fuar a gelen cbr250r yi siz alıp fuar sonunda sattınızmı diye veya başka bir bayi i mi alıp sattı de,çünki benim tahminimcede o motor geri gitmemiştir ve doğru olduğuna inanıyorumda açıkcası am arıza ve yakıt olayına lafım yok bu işler şans haa sizler kullandıktan sonra gerçekler ortaya çıkcak tır zaten.
bende gerçekten cbr250r ye çok aşık oldum ama günlük kullanmada bana fazla gelicek fakat önümüzdeki sezon a eğer motorlar tutarsa kesin alacağım.
tekrar hayırlı olsun
Allah kazasız cezasız sürüşler nasip etsin.
Çanakkale tarafına yolunuz düşerse beklerim.
[QUOTE=kizilkurt;2326389]Senin hiçbir yazını okumak istemiyorum ama her baktığım honda sayfasında malesef boş yazılarını sürdürüyorsun. cbf150 yi 20 bin km de motor rektefesi yaptırmazsam 20 binden sonraki rektefede ücreti karşılaman için iddiaya girmek istiyorum seninle. Hani her ne kadar sana bunu ispat etseler de kabullenemediğin için teklif ediyorum. Eğer dediğin olursa ben bi rektefe parasını sana vericem ama girmezse bu parayı senden alıcam ne dersin sayın cbf150 ustası
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:35 ----------
kabul ediyorum.
nasıl iddaya gireceksek girelim ben hazırım.
sıfır honda alalım ikimiz 10 bin sen kullan 10 binde ben eğer 20 bini geçerse motor 3000 bin ben veririm. geçmezse sen veririsin
noterdende imzalı sözleşme yaparız.
özelden ulaş konuşalım
acun bu cbf 1000 de 20.000 de rektefiye istiyomuş doğrumu?, sen bilirsin....
hiç cbf 1000 ile gerçeğe dayalı yağ yakma yada sorunu ile bir tek isbat getir motor bu gün 5 milyar zararına vereceğim.
ama cbf 150 nin dayanıksız motor olduğunu forumlar yaza yaza kitap oluştu. hala savunuyorsunuz. bana inanmayın gerçekleri yazan metehanın yazılarını okuyun.
cbf 250 ile ilğili zaten konu açmıyorum ki bir amartüsör ayar yeri bile yok bisiklete binsem daha konforludur.
acun: ben sıfır aldım. bu yaz yağ yaksada eksiltsede biner işimi görür.15 bine gelmeden tam masraf yapacağı zaman satarım satarken de HONDA bu diyerek hurra diyen bir müşteri bulma oranım çok olduğu için honda aldım.
.......sende alırken hurraaaa diyemi aldın...bu ne yaman çelişki...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:37 ----------
acun: cbf 250 ile ilğili zaten konu açmıyorum ki bir amartüsör ayar yeri bile yok bisiklete binsem daha konforludur.
....20 yıllık motorcuyum diyon, 2006 yılında bu motora 8 milyar verirken, havaya mı bakıyodun...
cbf 1000 ile arattığın tek yazı yine benimki oldu sanırım. yağ yaksa zaten almazdım.
cbf 250 yi alırken burda forumlarda takip ettim honda diye öyle övgüyle bahsetmişlerki şimdi bile bu yazıları bulmak mümkün cbf bilgi paylaşım sitesinin ilk sayfalarında okursanız anlarsınız. sırf üstünde honda amblemi var diye ne kadar övüldü. bende bunları okudum. itibar ettim. ve ozamanlarda hiç cbf 250 ye binmemiştim. yaygında degildi. yakıtı azdır motor güzel 2 kişi rahat uzun yolda iyi olur. birde 150 yapıyorsa oh daha ne isterim diye sıfır aldım ki
yazılanların hiç aslı yok muş ama biz motoru aldık . g.. te giren şemsiye açılmazmış dedik bindik ki düz yolda 117 km hız iniş buldumu arkadan esen bir rüzgarla 150 ye çıkıyor. düz yolda 21 hp lik sym gts 250 bile 170 kg agırlığında olmasına rağmen hondayı geçiyordu. rahatlık desen süspansiyon ayarı bile olmadığından kazık gibi motor. hadi honda dır dedik binerken motor eksantirik zinciri uzamış şakırtılı sesler garanti var dedik honda servisine gittik motor açtılar bu olanlar 16 binde oluyor yanlış olmasın.ve sadece ben değil cbf 250 bilgi paylaşım sayfa 42 ye bakınız
CBF serilerinde zincir sesi vardır. Bu ses biraz fazla olabilir.
Yaklaşık 3000 km sonra zincir/dişli alışmasından sonra normal sesine dönüyor...
Sol tarafta, marş motorunun ön tarafındaki vidadan yağ sızdırdığı doğrudur. Yetkili servise gittiğin zaman bunu hemen çözeceklerdir. Bende de aynı sorun vardı ama servise götürdüm, oraya conta veya benzeri bir sızdırmaz malzeme takviyesi yaptılar. Hiçbir sorun kalmadı!
Tek kronik problemi "Egzantrik zinciri". Gergi ve dişlilerden birşekilde bağımsız kalıyor. Onu da yine 26-28.000 km'den aşağı değiştirmezsiniz.
Motorun kendine has bir piston sesi var. Bu ses bazı insanlara tuhaf gelebiliyor. İzmir ve Eskişehirde birkaç ayrı ustaya danıştım. Kontrol edildi. Hiçbir sorunu olmadığını söylediler.
Arkada yolcu varken, tam 6.500 devirde bir rezonans sesi gelir. Bu ses sadece 6.500 devirde başlar ve 6.500 devirde kesilir. Amortisorle alakalı bir durumdur. Bu sesi kesen birçok arkadaş vardır. Boyama veya takoz takviyesi ile giderildiğini söylediler.
Her gün kaza mı yapıyorsunuz da yedek parçaların pahalı olmasından şikayet ediyosunuz. Şahsen ben her gün depo veya gösterge değiştirmediğim için bu parçaların fiyatı beni hiç alakadar etmiyor.
Ama yine de hatırlatayım. CBF 250'nin orjinal zincir-dişli seti 400 milyondur.
peki bu kadar sorunu HONDA gibi kendini ispatlamış bir firma bu eksikleri görüpde niye hala aynı sorunları olan bir motor çıkarmaya devam etti
arkadaşlar bir motor alacaksın ama motora binmekten çok ordan ses geliyor burdan yağ kaçırıyor eksantirik zinciri uzuyor diye işi kaydı bırakıp motroun sorunlarına mı vakit ayıracagız
peki sizin imkanınız var istanbulda yaşıyorsunuz da yaptırdınız fiyat bakımından uucuz parça buldunuz ya diger memlekette yaşayan bizler ne yapıcaz? yapmayın boş konuşmayın honda bile bu sorunları çözmek yerine motorun satışını durdurdu
artı sadece gezmek yani zevki kullanacagım bir motor da böyle ıvır zıvır şeylerle ugraşmak adamın zevkini kaçırıyor. ve kılasmanında 250lik dört zamanlı bir motor olarak rakiplerinin gerisinde kalıyor. hız olarak en yavaşı bu motor ybr 250 onu geçip gidiyor. gts 250 ve gt250 hepside tozunu yutturuyor. bırak mz i
aldıgım gün zaten hayal kırıklıgı yaşadıgım bir motordu bu benim
sen sorunlu cbf almışın, onu herkes anladı, rüzgarla 150 yapıyormuş, 220 mi yapacaktı? hadi bunları geçtik, cbr 250 r çıkmadan b.k atıyon... 2005 te cg 125 farına 106 lira verdim, diyon bağırıyon, 2006 cbf 250 nin farının daha mı ucuz olcağını düşünüyodun? salla salla nereye kadar, hep çelişki....
Sonuna kadar provakasyonnn..... Başka bişey yaptığın yok be abi. Kimseye bi faydan dokunmuyor bari moral bozma. Değmez.
neyse arkadaşlar CBR 250R topiğini böle zırvalıklarla kirletmeyelim, kapatın konuyu bitsin.
arkadaşım sende bilmiyosun adamın işi bu hayatını hondayı karalamaya adamış fakat hala honda kulanıyor 20bin km öle sorun yaşıyan cbf 150lere sahipleri cbf600 gibi davranmıştır görüyoruz 130-140videolarını commuter sınıfında cbften konforlu kim var biri sölesin acun0 ın işi bu zaten o yağ akıtıyor bu 150 geçmiyor ozaman üstünü sen tamamla ducati filan alalım
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Yok o sanki tövbe haşa Allah gibi sonunu bilebiliyor ya 20 bin km ye gelince motor rektefe isteyecek sanıyor. acun0 bak sana daha emin olman için Yükseliş Honda ile iletişime geçmeni istiycem. Motorun şase numarasını da yazarım tüm honda bayilerine soruşturursun eğer 23 bine kadar rektefe'ye girmişse forumdan bas bas bağır rezil et beni paranı vericem söz. Ama 23 bini geçer bi on bin km de ben üzerine koyarım hala rektefeye sokmamışsam sen rezil olursun rektefe parasını da bi güzel alırım senden. Noterlik bir durum yok bizde söz bir kez ağızdan çıkar buradaki motorcular da şahittir. İsteyen istediği gibi bilirkişilik yapıp olayları takip edebilir
cbr 250 alan arkadaşlar motorlarınız hayırlı olsun ama bizide bilgilendirin burdan nedir ne değildir bizde öğrenelim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------
20 bin km'de motor yaptırmak mı başka yerde söyleme sana ağzıyla değil başka yeriyle gülerler..
verdiğin ilanda kişinin ne kadar işinin ehli olduğu belli, çok usta ki cbf i abs li yapmış bizde yedik
22 bin km'dir cbf 150 kullanıyorum problemle karşılaşmadım bu güne kadar, konfor, yakıt ve fiyat bakımından commuter sınıfının lideridir kim ne derse desin, bugün motor almaya niyetlensem yine hç düşünmeden gidip alacağım tek motor yine cbf 150 dir.
acun sen nası bişeysin takmışsın yok yağ yakıyomuş, parçası pahalıymış milletin aklını karıştırıyorsun , bugüne kadar hiç biride dedimi ki yolda kaldım- yok orası çatladı - burası patladı ??? acun allah sana gani gani aprilia'lar ducatiler nasip etsin parça ararken kafayı ye
seni istediğin yere sorunsuz başın ağrımadan götürüyorsa insan başka ne ister.. motoru kullananların yorumlarını alın gidipte ordan burdan duyanların değil
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
Yok artık adam psikopata bağlamış tutturmuş küçük çocukların çikolata isterim demesi gibi cbf150 yağ yakıyor 20 km de motor yeniliyor zart zurt demeye. o yüzden de cbf i şuanda sipariş verenler haziranda teslim alıyor kardeşim haklısın tercih edilmeyen motor işte ne yapacaksın kalitesi artsa herhalde 1 sene sonra teslimi yapılırdı
Forumdaki arkadaşlara önerim acun0'ın özellikle cbf150 ve honda markaları hakkındaki olumlu veya olumsuz eleştirilerine kulak asmamanız. Bir motoru motor yapan kullanıcısıdır. Buzdolabı motorundan da motor yapsanız siz ona baktıkça yüzbinlerce km yol yapmak sizin için haktır
honda konşuk ta bir arkadaşım var. honda cbf 150 ile ilgili bana yağ yakma ve motor sorunları ile ilgili kaç kişi var ise bunu delil li verebilirmisin dediğimde
abi bunu sana verirsem honda nın satışları alt üst olur demesi beni hiç şaşırtmadı.
kimsenin ekmeği ile oyanamak istemem . yükseliş honda yada bakım için giderim. cbf lerin durumlarınıda bilirim. hala at gözlüğüyle bakıp yazılan binlerce yorumlarıda yalanlıyorsanız diyecek söz kalmaz. bir sürü konu var hepside yalan mı? hepsinde bir kılıf uyduracakmısınız. cbf 150 nin motor ömrü kısa bunu bilmek için üniversite okumak gerekmez.
insane Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar CBF ile yağ yakma sorunu yaayan oldu mu aranızda? Yağ değişimde motorun ne kadar yağ çıkarttığına baktınız mı?
Başka bir forumda birisi şöyle birşey demiş, o yüzden merak ettim ve benzer bir sorun karşısında hazırlı olsun diye uyarmak istedim...
"İşim gereği şirketimizde 8 adet Honda motosikletimiz var. Bunlardan 4'u yeni CBF150, 2006 model. Dördü de 4bin km.'ler civarında yol yaptılar ve dördünde de hatırı sayılır oranda yağ eksiltmesi sorunu var (1500 km'de yarım litre kadar)
Yetkili servisdeki usta cbf150'lerde böyle bir problemin olduğunu, kendisinin de bu sebeple bu modeli almaktan vaz geçtiğini söyledi."
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1KERJyrsC
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:51 ----------
cbf 150 motor aksamı kalitesi düşük bir makinadır...
bunu 4.5 yıldan sonra gayet net farkedebiliyorum...bana şu savunma yapılıyor servis tarafından...her motor yağ yakar...hadi canım ordan...
krank bilyaları dağılmaya müsait servisin de kabullendiği bir durum bu zaten...garantinin bitmesine yakın sana kulağına fısıldanıyor gel şunu değiştirelim sonra başın ağrır...
krank üst silindir kafası sübaplar her an sıkıştırılmaya gelmiyor ve dağılma ihtimali var...nası dağılıyor...zamanla sübaplar şangır şungur ses yapmaya başlıyor...piston kafası dandik olduğundan alaşımı zayıf olduğundan tırnaklardan başlıyor yağı yakmaya...silindir de bu arada aşınıyor...hopppp çekiş düşüyor servis diyor ki makina gömlek piston istiyor...çok sıkıştırmışın...ulen daha 30-40 binde bu motor nasıl olur bu...
oluyor hatalı sensin...hastir ordan...sıkıştırılmaya gelmiyormuş...nası gelmiyor...adamlar mondıali ramzeyi köklerken bizim kıçıkırık Honda hassas makina olduğundan mütevellit su koyveriyor...silindir seti işçilikle 320 lira sende patlıyor...
3-4 binde sübap ayarı olur mu yahu...bu nasıl bir düdük makinadır böyle...kahrolası sübaplar zaten canını sıkmak için yeterli bir neden...
al ybr arkadaş keyfine bak...bırak bisiklet olsun bırak cılız olsun...
ben kilo ve cüsse itibariyle cbf seçtim...başka alternatifim yoktu...ama yeni kasalarda o bisiklet görüntü sıkıntısı bir nebze aşıldı...ybrye güven cbf ye asla...
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1KEZVueVj
arkadaşım her firmanın ürününün bir bozulma oranı vardır atıyorum honda da %8 se başka bir firmada %9 başkasında %10 dur böyledir ve herşeyde aynıdır ben beyaz eşya servisiyim mesala bosch çamaşır maki.alırsın 1000 tl ye ama hiç bozulmasın dersen gider 4000 tl verip miele alırsın bozulmayacak diye bir kaide yoktur bosch oranı %12 i ise miele ninki %4 tür anlatabildim mi sende sans yok hep sana denk gelmiş ha hiç bozulmayan motosiklet istiyorsan paraya kıyacaksın ömür boyu kullanırsın.
abi bunu sana verirsem honda nın satışları alt üst olur demesi beni hiç şaşırtmadı.acun0 adlı üyeden alıntı
kimsenin ekmeği ile oyanamak istemem . yükseliş honda yada bakım için giderim. cbf lerin durumlarınıda bilirim.
demişsin millet salak tabi ya cbf sahibi adam yağ yaktığını başkasından öğrenecek. Hondanın satışları alt üst olmaz çünkü öyle bir şey yok. Bak bakalım Cbf150 nin satışları kaç adet. Asılsız yazılarla buraya meşgul etme yanlış başlıktasın. Geyik bölümüne aç derim bu konuyu.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)