Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    quartaporte - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2007
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Motosikleti
    '04 Suzuki GSF600 Bandit S
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben inceledim ve üzerine oturdum.
    Boyutları ideal bir 250cc bence.
    Ninja 250 ile hemen hemen aynı kalıpta ama, sanki çok az daha iriymiş gibi geldi bana.
    Arka lastik de daha kalın; 140 kullanılmış.
    Malzeme kalitesi A'dan Z'ye oldukça başarılı, göstergeleri Ninja'daki gibi eski tip analog değil, dijital ve son derece modern bir tasarıma sahip.
    Genelde birçok motorda sonradan aksesuar olarak satın alınan "Hugger" da zincir korumayla bütünleşik olarak sunulmuş ve arka amortisörün kirlenmemesi açısından faydalı bir çalışma olmuş.
    Yeni far tasarımını da ben beğendim; Honda'nın yeni yüzü diyebiliriz artık buna sanırım.
    çok tesekkurler,yani banditten inip tek silindir nasıl olacak test etmeden bilemiyorum ama gerçekten cok sıkıldım benzin istasyonuna para bayılmaktan.2005-2006 ölü durumda çift silindirleri de almak istemiyorum acıkcası.O yuzden cbr in sıfırını dusundum onumuzdeki haftalarda bayide inceleyecegim mutlaka,ben de kalıbının dedigin gibi ufak tefek oldugunu dusunmuyorum ama yine tam bir inceleme gerekiyor sanırım
    evet hondanın vfr1200 den sonra cbr250 ve yeni 600f te bu farı kullanması yeni yüzünü şekillendiriyor...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    08 Mart 2009
    innovadaki 80.000 deneyiminden sora almayı düsündügüm s.t tarzına yakın bir model.dizaynı da gercekten cok güzel

  3. #63
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı quartaporte adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok tesekkurler,yani banditten inip tek silindir nasıl olacak test etmeden bilemiyorum ama gerçekten cok sıkıldım benzin istasyonuna para bayılmaktan.2005-2006 ölü durumda çift silindirleri de almak istemiyorum acıkcası.O yuzden cbr in sıfırını dusundum onumuzdeki haftalarda bayide inceleyecegim mutlaka,ben de kalıbının dedigin gibi ufak tefek oldugunu dusunmuyorum ama yine tam bir inceleme gerekiyor sanırım
    evet hondanın vfr1200 den sonra cbr250 ve yeni 600f te bu farı kullanması yeni yüzünü şekillendiriyor...
    Aynen ben de bunaldım bu benzin fiyatlarından. 600F'i sattım ve bu makina fiyatı açıklandığından beri mantıklı gelmeye başladı bana da.
    Hayırlısı olsun.

  4. #64

    Üyelik
    07 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kymco downtown300i - Honda Silverwing600 ABS
    Honda CBR standından ,bir fotoğrafta ben ekleyeyim

  5. #65

    Üyelik
    26 Nisan 2008
    bu üstteki foto cbr 125 olsa gerek

  6. #66
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    herkes 125liği 250sanıyo bu renk 125in rengi
    125 o kadar güzel olmuşki 250niyetine binilirde yani
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  7. #67

    Üyelik
    07 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kymco downtown300i - Honda Silverwing600 ABS
    Alıntı frustrated adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu üstteki foto cbr 125 olsa gerek
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkes 125liği 250sanıyo bu renk 125in rengi
    125 o kadar güzel olmuşki 250niyetine binilirde yani
    arkadaşlar başlıkta cbr250 yada 125 ibaresi kullanmadım zaten:D 125cc'dir bu güzel makine :D renk olsun diye paylaşıverdim.sevgiler

  8. #68
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen ben de bunaldım bu benzin fiyatlarından. 600F'i sattım ve bu makina fiyatı açıklandığından beri mantıklı gelmeye başladı bana da.
    Hayırlısı olsun.
    abi bence 2011 600f senin için üretilmiş bisenin kullanımını ve motorlarına yaptığın bakımı az çok öğrendim forumda 2011 600f ile 1milyon km ye kadar gidersin bence tam ömürlük makine
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  9. #69
    quartaporte - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2007
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Motosikleti
    '04 Suzuki GSF600 Bandit S
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen ben de bunaldım bu benzin fiyatlarından. 600F'i sattım ve bu makina fiyatı açıklandığından beri mantıklı gelmeye başladı bana da.
    Hayırlısı olsun.
    kardesim cbr 125 kadar kücük degil dimi 250?? Fuara gidemedigim icin kudurmanın esigindeyim

  10. #70

    Üyelik
    02 Şubat 2011
    Şehir
    iskenderun - hatay
    cbr250r tasarımı iyi guzel hos ama egsoz cok kotu duruyo + çok cılız bi gorunusu var..

    nette cbr250r ile kawa ninja250 yanyana gordugum foto da daha iyi anlasiliyor bu.. cbr125lik gibi kaliyor ninja'nın yanında..

    ins. fiyatta indirime gider de kawa alma şansım olur..





    http://www.motorcycle-usa.com/PhotoG...0Street-18.jpg

  11. #71
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi bence 2011 600f senin için üretilmiş bisenin kullanımını ve motorlarına yaptığın bakımı az çok öğrendim forumda 2011 600f ile 1milyon km ye kadar gidersin bence tam ömürlük makine
    Şimdilik gücüm yetmez 25000 TL vermeye ama ileride kısmetse onu da görürüz İnşallah.

    Alıntı quartaporte adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardesim cbr 125 kadar kücük degil dimi 250?? Fuara gidemedigim icin kudurmanın esigindeyim
    Yok CBR125'den biraz daha kalıplı.

    Alıntı nakrugu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr250r tasarımı iyi guzel hos ama egsoz cok kotu duruyo + çok cılız bi gorunusu var.. nette cbr250r ile kawa ninja250 yanyana gordugum foto da daha iyi anlasiliyor bu.. ins. fiyatta indirime gider de kawa alma şansım olur..
    http://www.cycleworld.com/var/ezflow...ge_575_346.jpg
    Aslında cılız bir makine değil, bahsettiğin fotoğraf yanıltıcı. Farkındaysan CBR arka planda kalıyor; yani perspektif faktörü var.
    Üzerine oturma şansın olursa aralarında pek fark olmadığını daha iyi anlayacaksın eminim.

    Zaten ölçülerde söylediğimi destekliyor :

    Uzunluk/Genişlik/Yükseklik

    HONDA CBR250R :
    2,030 x 709.5 x 1,127 mm

    KAWASAKİ Ninja250R :
    2,085 x 715 x 1,115 mm

    CBR, Ninja'dan 5,5 cm kısa, 5,5 cm geniş, 12 cm yüksek

  12. #72

    Üyelik
    02 Şubat 2011
    Şehir
    iskenderun - hatay
    fuara gelme şansım olmadigi icin nete kaldi arastirmalarimiz mecburen.. degerler birbirine cok yakın aslinda..
    fotoda photoshop yapilmamis birebir foto bence.. sola donus aninda cekilmis foto oldugundan cbr 1 karış arkada kalmis olabilir ama fotoya gore baya bi heybet farki var aralarinda

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:59 ----------

    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastikler sanırım irc marka. desenleri benim ninja'nın üzerindeki irc'lere çok benziyor.
    kardesim ninja kullanicisi olarak tecrubelerin neler anlatir misin özetle.. performans, yakit tuketimi, yedek parca durumu, rahatlik, saglamlik v.s.
    kafamda ninja vardi ama cbr250 gelince işler degisti.

  13. #73
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı nakrugu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fuara gelme şansım olmadigi icin nete kaldi arastirmalarimiz mecburen.. degerler birbirine cok yakın aslinda..
    fotoda photoshop yapilmamis birebir foto bence.. sola donus aninda cekilmis foto oldugundan cbr 1 karış arkada kalmis olabilir ama fotoya gore baya bi heybet farki var aralarinda.
    Photoshop var demedim zaten, fotoğrafın çekim açısına göre perspektif (Önde kalan nesnelerin daha büyük görünmesi) olarak CBR geride kalmış olduğu için küçük görünüyor ve yanıltıcı dedim.

    Ninja 250R ile ilgili olarak aşağıdaki başlığı inceleyebilirsin :

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html

  14. #74

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı nakrugu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fuara gelme şansım olmadigi icin nete kaldi arastirmalarimiz mecburen.. degerler birbirine cok yakın aslinda..
    fotoda photoshop yapilmamis birebir foto bence.. sola donus aninda cekilmis foto oldugundan cbr 1 karış arkada kalmis olabilir ama fotoya gore baya bi heybet farki var aralarinda

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:59 ----------



    kardesim ninja kullanicisi olarak tecrubelerin neler anlatir misin özetle.. performans, yakit tuketimi, yedek parca durumu, rahatlik, saglamlik v.s.
    kafamda ninja vardi ama cbr250 gelince işler degisti.
    dostum ezbere iş yapma burda her kafadan ses çıkar. cbr 125 gelmezden önce forumda millet 180 yaptırdı. fanatik çok cbf 250 yi övdüler160 çakıyor şöyle dayanıklı diye ama ben ve arkadaşım eksantirik zincirinden sert süspansiyonundan aktarım organı olan zincirin şıkırdamamsından neler çektik sıfır aldım hayat yok. kendin bizzat iki motora da bin bak incele kararını ona göre ver.

  15. #75
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Zaten ölçülerde söylediğimi destekliyor :

    Uzunluk/Genişlik/Yükseklik

    HONDA CBR250R :
    2,030 x 709.5 x 1,127 mm

    KAWASAKİ Ninja250R :
    2,085 x 715 x 1,115 mm

    CBR, Ninja'dan 5,5 cm kısa, 5,5 cm geniş, 12 cm yüksek[/QUOTE]

    slm - yanlıslık olamsın ama dıkatımı cektı
    u : 35mm = 3,5 cm
    g : 6,5 mm
    b : 12 mm = 1,2 cm olcumlerden benım anladıgım bu arasınd cokta bır fark yok

  16. #76

    Üyelik
    02 Şubat 2011
    Şehir
    iskenderun - hatay
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Photoshop var demedim zaten, fotoğrafın çekim açısına göre perspektif (Önde kalan nesnelerin daha büyük görünmesi) olarak CBR geride kalmış olduğu için küçük görünüyor ve yanıltıcı dedim.

    Ninja 250R ile ilgili olarak aşağıdaki başlığı inceleyebilirsin :

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
    ben hem foto muhabiriyim, hem de grafikerim.. fotoda, ne perspektifen bi yanılgı var, ne de photoshop uygulamasi.. daha önce de dedigim gibi foto orjinal, ikisi de sola dönüs anında yakalanmış okjektife.. bu yuzden cbr bir karış arkada.. böyle bi durumda bile kawa daha kaslı, dolgun duruyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:07 ----------

    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum ezbere iş yapma burda her kafadan ses çıkar. cbr 125 gelmezden önce forumda millet 180 yaptırdı. fanatik çok cbf 250 yi övdüler160 çakıyor şöyle dayanıklı diye ama ben ve arkadaşım eksantirik zincirinden sert süspansiyonundan aktarım organı olan zincirin şıkırdamamsından neler çektik sıfır aldım hayat yok. kendin bizzat iki motora da bin bak incele kararını ona göre ver.
    en iyisi bayiye gelişini beklemek cbr'nin

  17. #77
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı nakrugu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben hem foto muhabiriyim, hem de grafikerim.. fotoda, ne perspektifen bi yanılgı var, ne de photoshop uygulamasi.. daha önce de dedigim gibi foto orjinal, ikisi de sola dönüs anında yakalanmış okjektife.. bu yuzden cbr bir karış arkada.. böyle bi durumda bile kawa daha kaslı, dolgun duruyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:07 ----------



    en iyisi bayiye gelişini beklemek cbr'nin
    Hocam sakin olun.. Sanırım yanlış anlaşılma oldu.. İkinizin bahsettiği fotolar farklı..Sizin bahsettiğini


    Dreamdark'ın


    Saygılar..
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  18. #78
    powerm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2011
    Bilmem, bu yazıyı kaç kişi okur yada yapılabilir der.Benim hayret ettiğim şey bu kadar motorsiklet kullanıcısı ve kurye varken neden bizim bir aktif dernek yada birlik veya sendika vb.. yok.Hala ve artarak bir sürü kurye bu kötü çalışma koşullarına katlanıyoruz, bende dahil.Fakat o kadar çoğuz ki bi parti kursak barajı geçebiliriz diye düşünüyorum Şimdi soruyorum ; 600 tl ye hafta sonları dahil akşam 7'ye kadar çalışmak HAKSIZLIK değil mi? Kaza yaptığınızda sizi telefonla arayan amiriniz İLK ÖNCE ''motorda bi şey var mı?''diye sorduğunda hoşunuza gidiyo mu? En az polisler kadar riskli ve en az madenciler kadar ağır ve meslek hastalığına müsait mesleğinizin madenciler ve postacılardaki gibi ERKEN EMEKLİLİK hakkına sahip olması gerekmez mi? Amirinize kaskım eskidi, elbisem rüzgar geçiriyo dediğinizde onun size ''KALIN GİYİN Bİ ŞEY OLMAZ'' demesi sizi kızdırmıyor mu? Heeeeee bir de son model jipi ile sarhoş ve son sürat giden bir futbolcu bozuntusunun kırmızı ışıkta durmuş hiç bir şeyden habersiz ve tek amacı evine ekmek götürmek olan motorcu meslektaşınıza acımasızca ve bilerek arkadan çarpıp sonrada durma ihtiyacı bile duymadan uzaklaştığını gördüğünüzde binlerce motorcu toplanarak vatan caddesini kapatıp bunu izleyenlerin kulaklarını sağır edercesine kornanıza basmak istemez miydiniz?!!! BUNLAR HAYAL DEĞİL! Bilen biri, bir internet stesi kurarsa görüceksiniz gerisi gelecek. VE İLK ÜYESİ BEN OLUCAM. Sonrada bir dernek yada sendika TAKSİMDE BİRİNİN, KENDİSİNİ DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİ İLE YAKMASINI BEKLEMEK İSTİYORSANIZ BAŞKA..... SAYGILAR


    Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newr...#ixzz1FTKqSkVG

  19. #79
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı nakrugu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben hem foto muhabiriyim, hem de grafikerim.. fotoda, ne perspektifen bi yanılgı var, ne de photoshop uygulamasi.. daha önce de dedigim gibi foto orjinal, ikisi de sola dönüs anında yakalanmış okjektife.. bu yuzden cbr bir karış arkada.. böyle bi durumda bile kawa daha kaslı, dolgun duruyor.

    en iyisi bayiye gelişini beklemek cbr'nin
    Evet, my91'in dediği gibi ben aşağıdaki fotoğraftan bahsediyordum. Ayrıca fotoğrafın orjinal olmamasına ya da photoshop uygulaması olduğuna dair bir iddiam da olmadı zaten.

    Bu arada ben de uzun yıllar ulusal televizyon kanallarında kameramanlık yaptım, şu anda da bir TV kanalında yayın yönetmeni olarak çalışıyorum; aynı sektörde sayılırız.

    Alıntı powerm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilmem, bu yazıyı kaç kişi okur yada yapılabilir der.Benim hayret ettiğim şey bu kadar motorsiklet kullanıcısı ve kurye varken neden bizim bir aktif dernek yada birlik veya sendika vb.. yok.Hala ve artarak bir sürü kurye bu kötü çalışma koşullarına katlanıyoruz, bende dahil.Fakat o kadar çoğuz ki bi parti kursak barajı geçebiliriz diye düşünüyorum Şimdi soruyorum ; 600 tl ye hafta sonları dahil akşam 7'ye kadar çalışmak HAKSIZLIK değil mi? Kaza yaptığınızda sizi telefonla arayan amiriniz İLK ÖNCE ''motorda bi şey var mı?''diye sorduğunda hoşunuza gidiyo mu? En az polisler kadar riskli ve en az madenciler kadar ağır ve meslek hastalığına müsait mesleğinizin madenciler ve postacılardaki gibi ERKEN EMEKLİLİK hakkına sahip olması gerekmez mi? Amirinize kaskım eskidi, elbisem rüzgar geçiriyo dediğinizde onun size ''KALIN GİYİN Bİ ŞEY OLMAZ'' demesi sizi kızdırmıyor mu? Heeeeee bir de son model jipi ile sarhoş ve son sürat giden bir futbolcu bozuntusunun kırmızı ışıkta durmuş hiç bir şeyden habersiz ve tek amacı evine ekmek götürmek olan motorcu meslektaşınıza acımasızca ve bilerek arkadan çarpıp sonrada durma ihtiyacı bile duymadan uzaklaştığını gördüğünüzde binlerce motorcu toplanarak vatan caddesini kapatıp bunu izleyenlerin kulaklarını sağır edercesine kornanıza basmak istemez miydiniz?!!! BUNLAR HAYAL DEĞİL! Bilen biri, bir internet stesi kurarsa görüceksiniz gerisi gelecek. VE İLK ÜYESİ BEN OLUCAM. Sonrada bir dernek yada sendika TAKSİMDE BİRİNİN, KENDİSİNİ DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİ İLE YAKMASINI BEKLEMEK İSTİYORSANIZ BAŞKA..... SAYGILAR


    Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newr...#ixzz1FTKqSkVG
    Sonuna kadar katılıyorum, söylediğinin gerçekleşmesi kuryelik mesleğiyle uğraşanlar için büyük önem arz ediyor. Umarım gerçekleşir.

    Aynı şey bizim basın sektörü için de geçerli ancak, medya çalışanlarının böyle bir girişimde bulunmasına sektördeki medya devleri güçleriyle izin vermezler malesef..

  20. #80
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı nakrugu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardesim ninja kullanicisi olarak tecrubelerin neler anlatir misin özetle.. performans, yakit tuketimi, yedek parca durumu, rahatlik, saglamlik v.s.
    kafamda ninja vardi ama cbr250 gelince işler degisti.
    ninja hakkında bilgi edinmek istiyorsan ninja250r kullanıcıları konu başlığını okumanı tavsiye ederim 90 küsür sayfa bir şey zaten.

    konu başlığıyla alakasız olacak ama kısaca tecrübelerimi aktarayım. (halen uzun yol yapmaya fırsatım olmadı ancak 3bin km'dir ninja kullanıyorum)

    ninja250 bu sınıftaki en güçlü motor (halen). elimin altında rahat hızlanan seri bir motor olsn istiyorsan senin için uygundur ama seri kullandıkça yakıttada cömert davranır. cömert dediysemde gözün korkmasın 100km/5lt'nin üzerine çıkmaz. benim kullanım şeklimde (7 - 11bin devir arası) şehir için karışık kullanımda ortalama 4.5lt tüketim yapıyor ama sakin kullanarak bu tüketimi 4lt'nin altına düşürdüğümde oldu.

    cbr'ın ninja'dan farkı izlediğim videolarda yaptığım gözlemlere göre 130km'den sonra ortaya çıkıyor. iki motorda 100km'e kadar son derece seri bir şekilde hızlanmakta (cbr, ninja'dan 0.5 - 1sn kadar daha üstün) ancak cbr aynı seriliği 130'dan sonra gösterememekte. ninja ise 160'a nefes alır gibi rahat çıkıyor, 170'ten sonrada nefesi tükeniyor tabi bunda ikinci silindir ve %25'lik beygir farkı en büyük etken. (bknz 1. sayfadaki videolar)

    Eğer dersen ki; ben otoban ya da araç sollamaları dışında 100km'nin üzerine zaten çıkmıyorum, cbr senin için daha uygundur. aradaki fiyat farkıyla gider kaskonu yaptırırsın ya da ne bileyim gider en kalitelisinden bir kask alır veya top case taktırıp tam bir spor touring motora sahip olabilirsin. ayrıca benim artçım olacak dersen, cbr daha rahat olacaktır. ninja'da artçı ile sıkış tıkış yolculuk edersin ona göre. (bir şeyler taşımak için süreki sırt çantası ile hammallık yapmakta cabası )

    iki motor arasında parça kalitesi olarak insanların dediği gibi çok bir fark yok. otomobillerden örnek vermek gerekirse audi a3 ile bmw 116'yı kıyaslamak gibi bir şey. sadece ninja'nın göstergeleri eski tasarım ve çok basit bir yapıda, bir çok kişinin beğenmediği ninja'nın farlarını ise ben beğeniyorum.

    rahatlık konusunda bir şeyler söylemem gerekirse: ninja'nın selesi çok çok rahat, adeta bir koltuk gibi diyebilirim ama sert amortisörleri hakkında aynı şeyi söyleyemem. ayrıca motorun sağlamllığından yana endişe etmen gereken bir şey yok, yolda kalacak bir motor değil. (tabi bir şekilde sulu benzin yada kirli benzin alıp yolda kalırsan o ayrı)

    Fotoğraflarda cbr250'nin daha zayıf görünmesinin nedeni kafa grenajının ön farla uyumlu bir şekilde kıvrımlı olması, ninja'da ise daha şişkin. hani bayanlar için kullanılan kaba tabirle "balık etli" diyelim.

    servisle ilgili olarak kawasaki'nin servisini ben kullanmıyorum. tanımadığım bir z-motor servisine gitmektense tam anlamıyla güvendiğim bir ustam var ve motoru ona teslim etmeyi tercih ediyorum. yedek parçayla ilgili olarakta, z-motor'da yeni modellerde bir çok kişinin abarttığı kadar sorun yaşanacağını sanmam ama bununla ilgili bir tecrübem olmadı. ancak honda'nın yaygın ve kaliteli servis ağı olduğu tartışılmaz bir gerçek. bugün farklı bir şehire yolculuk yapsan kawasaki servisi bulamayabilirsin ama honda servisi bulma ihtimalin çok yüksek.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler