Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7881

    Üyelik
    27 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    benımkıde boyle herkezınkı boyle sanırsam
    MABİOSİ


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7882
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı erreeen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence ucuz motor alıp kullanmak kendine güvenmeyen birinin yapacağı iştir. Motordan illaki düşecem bakış açısıyla binmek bana saçma geliyor. Şimdiye kadar Allah'a şükür hiç düşmedim, ve düşmeyeceğimi de iddaa etmiyorum ancak kendime güveniyorum. Ama şunu kesinlikle öneriyorum birkaç saatlik ufak motor deneyimi tabiki de birçok şey katacaktır. Sürücü kursu veya özel ders aracılığı ile biraz eğitim al. Benim eğitim aldığım alanda 15 yaşında bir arkadaş Harley Davidson Sportster kullanıyor. Kendinize güvenin gerisini düşünmeyin. Başka motora bulaşma en ideal başlangıç motorlarından biridir CBR 250. Bana göre CBR 125 tercih edilme sebebi de sadece ve sadece fiyat. Bütçe el veriyorsa 250lik en idealidir.

    Ayrıca bunca yıllık araba deneyimi varsa hiç çekinmene gerek yok. Ben 3 sene İstanbul'da araba kullandım. Motor kullanırken önemli bir nokta trafiği tanımaktan geçer. Ben İstanbul'da otobüs minibüs ve taksiler nerelerde hangi hamleleri yapacağını çok iyi bildiğim için motorda hiç sıkıntı çekmiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------

    Bu arada aklıma gelmişken sormak istiyorum. Zinciri temizlerken birşey dikkatimi çekti. Fotoğraflarda görünen noktada zincir alt taraftaki plastik parçaya temas halinde. Baya dikkatli inceledim ve tek o noktada temas ediyor. Hiç sizinde dikkatinizi çekti mi ? Acaba gelen abuk subuk seslerin kaynağı olabilir mi ne dersiniz ? Müsait olanlar bir ara bakabilirler mi herkeste bu durumda mıdır?

    http://img341.imageshack.us/img341/7818/fotoraf5b.jpg

    http://img37.imageshack.us/img37/6379/fotoraf6m.jpg
    Eren kardeşim tespitin çok güzel.125te de bu sorun var.Eğer ses bundan geliyosa nasıl çözülcek acaba bu sorun ?

  3. #7883
    sungurmete - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2012
    Şehir
    izmir buca
    Motosikleti
    2011 cbr 250 r siyah
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eren kardeşim tespitin çok güzel.125te de bu sorun var.Eğer ses bundan geliyosa nasıl çözülcek acaba bu sorun ?
    o ses motor rölantideyken veya boşta gaz verdiğinizde de geliyomu?

  4. #7884
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı sungurmete adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o ses motor rölantideyken veya boşta gaz verdiğinizde de geliyomu?
    Hayır sadece sürüş esnasında zincirden aşırı sürtünme gibi ses geliyo şıkır şıkır.
    wolrath bunu beğendi.

  5. #7885
    sungurmete - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2012
    Şehir
    izmir buca
    Motosikleti
    2011 cbr 250 r siyah
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır sadece sürüş esnasında zincirden aşırı sürtünme gibi ses geliyo şıkır şıkır.
    o zaman zincir olabilir,ama bu basit bi sorun olurdu.en azından bi çaresi bulunabilir..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:50 ----------

    motordan ses gelmesinden iyidir.

  6. #7886
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Benimkide çok yakın ama zinciri gerdirmekle hallolur diye düşünüyorum.Yanı bende sürtme yok sadece çok yakın.

  7. #7887
    Okur_tr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250r
    @teocan94
    attan inip esekse binecegim kötü olur.
    @wolrath
    normalde r pek sevmiyorum ama cbr da çok rüzgar yediğim için bir denemek istiyorum racing.
    @ereeeen
    o seslerin kaynağı olarak ben de orayı gördüm. gerdirdim zinciri falan ama o temas hiç kesilmedi. ben de normal herhalde diye düşünmüştüm. eğer sorun oysa bir care bulup garantiden halletmemiz lazım beyler.
    @wolky-ksk
    kasksiz fazla gaz vermeden biraz sürüş yap, Kaska duyulmuyor o sesler.

  8. #7888
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı kemalpak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bırsey daha sorucam bızım motorları kesfetmeden once duke125 alcaktım bayiiyi aradıgımda adam bana ufak bı oynamayla bırkac beygır daha arttırabılıyoruz bız falan dedı bızım motorlarda boyle bırsey varmıdır FI box dıe bı olay var youtubeta adamın denemelerı vat 170lerı gecıyor bı bılgısı olan?
    Ben hiç bir aparat vs takmıyorum, 175görüyorum.
    Ancak bunun için Tem'de rüzgarsız bir gün gerekiyor.
    160'a her halikarda çıkıyor sonrası için sabırla beklemeniz gerek
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  9. #7889
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Arkadaşlar benzin tüketiminde rekor kırdım

    Haftasonu İstanbul - Kartepe - Mudurnu - Göynük gezisi yaptım arkadaşlarla. Ve benzin tasarrufuna kastım Bir depoda;
    Akyazı - Dokurcun - Mudurnu - Abant gölü - Göynük - Taraklı - Geyve - Sakarya'dan TEM'e bağlandım - TEM'den Gebzeye kadar geldim.

    Depoyu doldurduğumda 10,22 Lt aldı ve 351 km yapmıştım yani 1 lt ile 34,34 km, 100 km'de 2,91 lt Mükemmel bir sayı. İlk defa bu kadar az benzin tükettim hiç 3 lt'nin altına düşememiştim şimdiye kadar (motorum 7000km'de).

    Benzin tasarrufu için özellikle dikkat ettiğim noktalar;
    1) 110'u geçmemeye çalıştım hep. TEM'de falan 90-100-110 arasında dolaştım.
    2) Ani gaz kapatıp ani gaz açmadım. Önceden ilerisini gözlemleyip ona göre yavaş yavaş gaz kapadım veya yavaş yavaş gaz açtım. Normal bir araba gibi hızlandım hep motor gibi değil
    3) 30-40 saniye için olsa bile vites değiştirdim 7000 deviri geçmemeye çalıştım. Mesela 60-70 ile 4. viteste giderken hızlanıp hız 80e varınca 5. vitese aldım 90a varınca 6. vitese. Devri hep düşük tutmaya çalıştım. (Titreşim de bayağı az geliyor o zaman tavsiye edilir.) Ayrıca vites geçişleri ne kadar hızlı ve akıcı olursa o kadar iyi.
    4) Yokuş yukarı çıkarken özellikle motoru sıkıştırmadım. Yokuş yukarı çıkarken hızlanmak çok benzin tüketiyor onun yerine hızımı sabit tutmaya çalıştım. Mesela 2km tırmanma var diyelim düz yolda 100 ile giderken tırmanmaya gelince 80-85 ile sabit tırmanmaya devam ettim.
    wolrath bunu beğendi.

  10. #7890

    Üyelik
    26 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    @sungurmete ,

    hocam sana tavsiyem 2 günlüğüne istanbul'a gelip "honda güvenli sürüş eğitimi 1" e katılman, bende senin gibiyim, 2002 den beri istanbul trafiğinde aktif olarak araba kullanmaktayım, bazı günler hatta 12 saat araç üstündeyim, ancak hiç motor tecrübem yoktu, dedim napsam acaba cbf150 falan alsam 3-5 ay binsem sonra cbr250 mi alsam baktım pek mantıklı gelmedi, birde 10 yıldır racing kullanan arkadaşım var o da dedi ben bugüne kadar daha hiç düşmedim motordan , düşeceğim diye bişey yok falan deyince dedim en iyisi eğitime gideyim sonrada cbr alayım direk, ki öyle de oldu =) tavsiye ederim imkanın varsa git hondanın eğitimine topu topu 2 gün zaten ;)

  11. #7891
    erreeen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R Tricolor
    @kemalpak @Zippo's @Okur_tr

    Ben bunu 1000 bakımına gittiğimde soracağım ama direk söylemeyeceğim. Yoksa direk evet öyle diyebilirler. Şaşırtmalı soracağım dolaylı yoldan. İnanılmaz saçma bir durum. Zincirin herhangi bir yere sürtmesinin nasıl faydalı olacağını anlayamıyorum. Ve kasksiz sürdüğüm gün çıkan sesler sanki zincirin bir yerine çalı kagit vs sıkışmış o sürtüyor gibi bir sesti. Diğer arkadaslar da zaman buldukça bir baksın böyle mı diye lütfen.

    @wolky-ksk

    Gerdirmekle geçeceğini sanmıyorum, ki gerdirenlerde de ses devam ettiğine göre.

  12. #7892
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Çok güzel bir değer, bende bir depoda eğer hep 100ün üzerinde gidersem 40km daha erken bitiyor benzin.
    90-100-110 aralığı zaten çok güzel bir hız.
    Ayrıca bende 7000km ye geldim. Motor km yaptıkça daha akıcı ve güzelleşmeye başladı. Ayrıca yakıtta gittikçe düşüyor.


    Alıntı iguven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benzin tüketiminde rekor kırdım

    Haftasonu İstanbul - Kartepe - Mudurnu - Göynük gezisi yaptım arkadaşlarla. Ve benzin tasarrufuna kastım Bir depoda;
    Akyazı - Dokurcun - Mudurnu - Abant gölü - Göynük - Taraklı - Geyve - Sakarya'dan TEM'e bağlandım - TEM'den Gebzeye kadar geldim.

    Depoyu doldurduğumda 10,22 Lt aldı ve 351 km yapmıştım yani 1 lt ile 34,34 km, 100 km'de 2,91 lt Mükemmel bir sayı. İlk defa bu kadar az benzin tükettim hiç 3 lt'nin altına düşememiştim şimdiye kadar (motorum 7000km'de).

    Benzin tasarrufu için özellikle dikkat ettiğim noktalar;
    1) 110'u geçmemeye çalıştım hep. TEM'de falan 90-100-110 arasında dolaştım.
    2) Ani gaz kapatıp ani gaz açmadım. Önceden ilerisini gözlemleyip ona göre yavaş yavaş gaz kapadım veya yavaş yavaş gaz açtım. Normal bir araba gibi hızlandım hep motor gibi değil
    3) 30-40 saniye için olsa bile vites değiştirdim 7000 deviri geçmemeye çalıştım. Mesela 60-70 ile 4. viteste giderken hızlanıp hız 80e varınca 5. vitese aldım 90a varınca 6. vitese. Devri hep düşük tutmaya çalıştım. (Titreşim de bayağı az geliyor o zaman tavsiye edilir.) Ayrıca vites geçişleri ne kadar hızlı ve akıcı olursa o kadar iyi.
    4) Yokuş yukarı çıkarken özellikle motoru sıkıştırmadım. Yokuş yukarı çıkarken hızlanmak çok benzin tüketiyor onun yerine hızımı sabit tutmaya çalıştım. Mesela 2km tırmanma var diyelim düz yolda 100 ile giderken tırmanmaya gelince 80-85 ile sabit tırmanmaya devam ettim.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  13. #7893
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı erreeen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada aklıma gelmişken sormak istiyorum. Zinciri temizlerken birşey dikkatimi çekti. Fotoğraflarda görünen noktada zincir alt taraftaki plastik parçaya temas halinde. Baya dikkatli inceledim ve tek o noktada temas ediyor. Hiç sizinde dikkatinizi çekti mi ? Acaba gelen abuk subuk seslerin kaynağı olabilir mi ne dersiniz ? Müsait olanlar bir ara bakabilirler mi herkeste bu durumda mıdır?

    http://img341.imageshack.us/img341/7818/fotoraf5b.jpg

    http://img37.imageshack.us/img37/6379/fotoraf6m.jpg

    Bu ses bende de fazlasıyla var. Bu sürtme sesi canımı sıkmaya başladı. Haftasonu iki tane servis gezdim ikiside normal dediler.
    Bişey olmaz dediler. Zincirin gerginliğini aldılar ama yinede sürtüyor. Artık canımı sıkmaya başladı bu durum. Niye sürtsün ki zincir oraya.
    Çaresini bulacaksakta birlikte bulacağız sanırım, servislerden hayır gelmeyecek bize anlaşıldı.



    Alıntı iguven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benzin tüketiminde rekor kırdım

    Haftasonu İstanbul - Kartepe - Mudurnu - Göynük gezisi yaptım arkadaşlarla. Ve benzin tasarrufuna kastım Bir depoda;
    Akyazı - Dokurcun - Mudurnu - Abant gölü - Göynük - Taraklı - Geyve - Sakarya'dan TEM'e bağlandım - TEM'den Gebzeye kadar geldim.

    Depoyu doldurduğumda 10,22 Lt aldı ve 351 km yapmıştım yani 1 lt ile 34,34 km, 100 km'de 2,91 lt Mükemmel bir sayı. İlk defa bu kadar az benzin tükettim hiç 3 lt'nin altına düşememiştim şimdiye kadar (motorum 7000km'de).

    Benzin tasarrufu için özellikle dikkat ettiğim noktalar;
    1) 110'u geçmemeye çalıştım hep. TEM'de falan 90-100-110 arasında dolaştım.
    2) Ani gaz kapatıp ani gaz açmadım. Önceden ilerisini gözlemleyip ona göre yavaş yavaş gaz kapadım veya yavaş yavaş gaz açtım. Normal bir araba gibi hızlandım hep motor gibi değil
    3) 30-40 saniye için olsa bile vites değiştirdim 7000 deviri geçmemeye çalıştım. Mesela 60-70 ile 4. viteste giderken hızlanıp hız 80e varınca 5. vitese aldım 90a varınca 6. vitese. Devri hep düşük tutmaya çalıştım. (Titreşim de bayağı az geliyor o zaman tavsiye edilir.) Ayrıca vites geçişleri ne kadar hızlı ve akıcı olursa o kadar iyi.
    4) Yokuş yukarı çıkarken özellikle motoru sıkıştırmadım. Yokuş yukarı çıkarken hızlanmak çok benzin tüketiyor onun yerine hızımı sabit tutmaya çalıştım. Mesela 2km tırmanma var diyelim düz yolda 100 ile giderken tırmanmaya gelince 80-85 ile sabit tırmanmaya devam ettim.
    Bizim motorun yakıt sarfiyatı için referans olacak bir yazı olmuş, tekerinize sağlık.
    Güzel gezmişsiniz bu arada. Yakıt sarfiyatı çok az gerçekten.

    Bende haftasonu Düzce'ye gideceğim ama ben sanırım biraz kasacağım motoru
    Bakalım o zaman ne yakacak?
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  14. #7894
    erreeen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R Tricolor
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu ses bende de fazlasıyla var. Bu sürtme sesi canımı sıkmaya başladı. Haftasonu iki tane servis gezdim ikiside normal dediler.
    Bişey olmaz dediler. Zincirin gerginliğini aldılar ama yinede sürtüyor. Artık canımı sıkmaya başladı bu durum. Niye sürtsün ki zincir oraya.
    Çaresini bulacaksakta birlikte bulacağız sanırım, servislerden hayır gelmeyecek bize anlaşıldı.
    Abi bir sorum olacak, bu fotoğraflarını koyduğum kısmı bilerek mi gitmiştin servise, yoksa sadece ses var diye mi gitmiştin ? Merakım bunu gördüklerinde ne diyecekleri. Belki de 17 senedir bisiklet kullanıyorum. O zincirlerle az mı haşır neşir olmadık. Yeri geldi arasına bişeyler sıkıştı, bir yerelere sürttü. Tecrübeyle sabit, ses aynı ses, bir yerlere sürtüyor. Zincirin tek temas edeceği yer dişliler olması gerekir. Bu bölgede bildiğin kızak gibi üzerinden sürtüyor plastik parçaya. Ayrıca dikkatli baktığınızda anlayacaksınız orada bir hata olma ihtimali yüksek. Uzak resimden daha iyi anlaşılıyor, tam sürttüğü bölgede o plastik parça v şeklinde tepe yapıyor. Yani o parça sürten noktaya kadar yükseliyor ve oradan itibaren alçalmaya devam ediyor, sadece o noktada sağlam bir temas var. O parça bu v şeklini almasa sürtmeyecek. Yani önce tasarlanıp sonradan başka birşey için bu v şeklini almış olabilir ve zincir gözardı edilmiş olabilir. Çözüm olarak aklıma tek gelen, plastik bir parça olduğu için 5-10 mm traşlanması geliyor. Sizlerden ricam bir önce bakalım bu konuya. İstanbulda büyük bir çoğunluk durumdayız. Hep birlikte olduğumuzda bu durumu rahatlıkla çözdürebiliriz diye düşünüyorum.

  15. #7895
    hoca01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2010
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2012 sibiar ikiyüzelli ar

    benimle irtibata geçebilirsiniz

    Alıntı uthec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar aranızda led sinyal kullanıp orjinalleri satmak isteyen varsa benimle iletişime geçebilir mi...
    numaram:05306962970

  16. #7896
    erreeen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R Tricolor
    Bu arada enginozan Engin abi'den bunun mantığını destekliyici birşeyler öğrendim. Kızak gibi olması sebebiyle, çünkü tam zinricin ortasına denk geliyor fazla olan yağı toplayıp dağılmasını sağladığını söyledi. Mantıklı ancak benimki ucundan değil baya baya sürtüyor gibi geldi bilemedim şimdi.

  17. #7897
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı erreeen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi bir sorum olacak, bu fotoğraflarını koyduğum kısmı bilerek mi gitmiştin servise, yoksa sadece ses var diye mi gitmiştin ? Merakım bunu gördüklerinde ne diyecekleri. Belki de 17 senedir bisiklet kullanıyorum. O zincirlerle az mı haşır neşir olmadık. Yeri geldi arasına bişeyler sıkıştı, bir yerelere sürttü. Tecrübeyle sabit, ses aynı ses, bir yerlere sürtüyor. Zincirin tek temas edeceği yer dişliler olması gerekir. Bu bölgede bildiğin kızak gibi üzerinden sürtüyor plastik parçaya. Ayrıca dikkatli baktığınızda anlayacaksınız orada bir hata olma ihtimali yüksek. Uzak resimden daha iyi anlaşılıyor, tam sürttüğü bölgede o plastik parça v şeklinde tepe yapıyor. Yani o parça sürten noktaya kadar yükseliyor ve oradan itibaren alçalmaya devam ediyor, sadece o noktada sağlam bir temas var. O parça bu v şeklini almasa sürtmeyecek. Yani önce tasarlanıp sonradan başka birşey için bu v şeklini almış olabilir ve zincir gözardı edilmiş olabilir. Çözüm olarak aklıma tek gelen, plastik bir parça olduğu için 5-10 mm traşlanması geliyor. Sizlerden ricam bir önce bakalım bu konuya. İstanbulda büyük bir çoğunluk durumdayız. Hep birlikte olduğumuzda bu durumu rahatlıkla çözdürebiliriz diye düşünüyorum.
    Aslında doğrusunu söylemek gerekirse ikinci gittiğimde farkettim sürttüğünü. Usta bişey olmaz diyince ayrıldım oradan.
    Bende bilemedim şimdi belki bilerek yapmışlardır Honda mühendisleri. İlk defa görüyorum bu durumu..

    ---------- Post added at 11:01 ---------- Previous post was at 10:50 ----------

    Bu sitede de bu konuyu tartışmışlar, sanırım bir çok motorda var bu. Zincir kaydırıcı olarak geçiyormuş adı.
    Zamanla alışacağını söylüyorlar ve motorun üzerine oturunca bir daha bakılmasını söylüyorlar.

    http://www.svrider.com/forum/showthread.php?p=1163303

    Bu da diğer konu;

    http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=106499
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  18. #7898
    hoca01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2010
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2012 sibiar ikiyüzelli ar
    herkese selam ve saygılarımla:

    zincirin sürttüğü mafsal(arka çatal)daki aparat zincir deformesini önleyici fiber plastik karışımı bir malzemedir.her motorsikletin o kısmında mutlaka vardır.cross motorsikletlerde daha uzunve belirgindir.hem mafsalı zincirin darbesinden korur.hemde bu sürtünmeden doğacak olan sesi önler.

  19. #7899
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı hoca01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selam ve saygılarımla:

    zincirin sürttüğü mafsal(arka çatal)daki aparat zincir deformesini önleyici fiber plastik karışımı bir malzemedir.her motorsikletin o kısmında mutlaka vardır.cross motorsikletlerde daha uzunve belirgindir.hem mafsalı zincirin darbesinden korur.hemde bu sürtünmeden doğacak olan sesi önler.
    Ama böyle de ses yapıyor şıkır şıkır
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  20. #7900
    hoca01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2010
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2012 sibiar ikiyüzelli ar
    o aparatı söküpte bi binmeyi denerseniz o zaman sesein kralını dinleme fırsatınız olabilir
    maalesef honda zencir sesi konusunda sessiz zincir kullandık dese de pek o kadar sessiz olduğu zöylenemez.size tavsiyem ipone zinciryağı kullanmanızdır.ben kullanıyorum bahsettiğiniz ses yok denecek kadar azalıyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler