ben burasıyla gorustum. parcalar ve egzoz ıcın kahramanlara gıdecegım zaten buradan da sehpayı alacagım buyuk ıhtımal bana sadece arka yeter.zira gemide yan yatmasın , 1 de zıncır yaglarkne kullanayım yter bız ızmırlıyız. en fazla 5gun yatıyor motor aldıgımdan berı, kı ocakın basında aldım
goruselım tabi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7222005/detay/
hrc nın lınkını bulamadım.
ketının var onlar da delıklı , bıze gore degıl.
lınk var mı yoksa sadece magazadan mı alınıyor?
yarın bır arayayım.umarım tek parca satarlar.
Evet bende şimdi baktım tükenmiş galiba aneste.
http://www.gungormotor.com/index.php...oduct&pid=1107
Burda var bide
hepsi nasıl 48 TL tuttu.
Amaç bir yere gitmek değildir ; Amaç yolda olmaktır. YEĞEN :)
muyatakdogan@hotmail.com
Hani Honda servisleri sorunsuzdu. Hani parça bekleme sorunu yoktu. Adana'dayım cbf 150 var. En küçük parçası için bile bekliyorum. Ön cama takılan Honda logosu için bir aydır bekliyorum. Ne zaman arasam kargoda diyorlar. Bacanağımda da cbf 150 var. Arka fren levyesi lazım oldu yok. Ne yapacağız? Kargo ile üç günde gelir. İyide benim Honda logosu bir aydır gelmedi siz nasıl güveneyim. Bu olaylar üzerine Honda'ya şikayet maili attım. Honda böyle ise neden Honda'yı tercih edeyim diye kendime soruyorum şimdi. Kendi çabalarımla zaten parçaları temin edebilirim. Honda'nın güvenilir servis ağı ne iş yapacak.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
bu da delıklı ve oluyor yani?
bana da delıklıler 600-1000lıkler ıcın oldugundan sıze uymaz demıslerdı dıgerlerı de olur o halde?
bızım depo kapagı duz olmaz dıye dusunmustum.
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...11_Cockpit.jpg
ben rodaj bakımını 45 tl ye yaptırdım..rodaj bakımı için işçilik almıyorlarmış..sadece 1,5 litrelik yag parasıymış..
Youtube: YOL AVCISI
arkadaslar bugun kadıkoyde 2 2 bucuk gibi gördügüm 41 plakalı siyah motor burdan mı acaba kafasında desenli bır kask vardı
Arkadaşlar bugün motorumun satışını yapmış bulunmaktayım ve sattığım arkadaşta bu işlerden anlayan ve gerçekten motorun hakkını veren biri zaten belli etmesemde iyi kullanan birine satmak hep içimde olan bir istekti çünkü yeni başlayan ve motor kullanmayı yeni yeni çözen birine vermek içimden gelmiyordu hem onun hemde benşm vicdanım açısından sattıktan sonrada KTM Duke alımınıda gerçekleştirdim fakat noter o saatte kapalı olduğundan dolayı tam anlamıyla yarın motor alım işlemi gerçekleşicek cbr ile geçen 400 kilometrem boyunca bu başlık altında bana yardım eden herkese teşekkür ederim sağolun arkadaşlar hepinizin tekeri düz bassın kazasız bi ömür geçirin.
Geliyim 2 motor konusunda izlenimime baya bir kullandım bugün Duke'ı debriyaj ve vites aralığı ciden cbr'a göre çok kısa fakat oturuş pozisyonu ve gidonun yaptığın hamleler sonucunda motorun verdiği tepkiler bana daha netmiş gibi geldi ve yüksek hızlarda daha az rüzgar yiyor motor bununda sebebi büyük ihtimal Naked bir model olmasından ötürüdür ve bu konuların çok ustası değilim ama Duke bana daha dengeli bir motor gibi geldi cbr'ında artıları yokmu tabiikide var mesela parça fiyatları çok ucuz ve servis ağıda çok daha geniş bir başka avantajıda ( bu benim için pek bir avantaj değil ama genede yazıyım merak edenler için ) gerçekten daha seri bir motor temde ve e5'te duke'ye göre daha rahat edersiniz sonuç olarak yazacaklarım bunlar sattığım fiyatıda gizli tumak istiyorum hepinize iyi geceler.
Ekleme: Parça kalitesi olarakta bana duke daha iyi gibi geldi bilmem yanılıyormuyum o yol bilgisayarı hele 125'lik makinada olması gerçekten şaşırtıcı.
bak sımdı tam oturdu kafama cok tesekkur.
gelelım bırkac () soruya.
sen cam vıda setını de arastırmısındır :D 35lıra cıvarına cok guzel setler var.bu koydugun fotoda 4adet vıda var.bunlar mı degısıyor? unıversal demıs. bıze de uyar heralde bunlar.renklı cam gelınce onun da sıparısını verecegım uyuyorsa eger.
http://www.anesmotor.com/catinfo.asp...mageField2.y=0
+
sınyallerı arastırdın mı?
http://www.anesmotor.com/?kategori-164-Led-Sinyal.html
gıbı secenekler mevcut.gecmıs sayfalarda bızım sınyallerın sabıtlenmedıgını yazmıstı bırı ama bugun gozume carptı gıdon boslugundan bakayım dedım,asagıda demır-somunla sabıtlestırılmıs gıbı geldı bana.bu gomme sınyaller oluyor mu bıze de?
+
hıdrolık yag tanklarını arastırdın mı? aneste unıversaller var. bu gıdondakı ve tekerın ustundekı dalgalar mı? 2sıde uyumlu olur mu acaba alsak
http://www.anesmotor.com/catinfo.asp...mageField2.y=0
+
basamakları arastırdın mı?
on ve arka olarak satılıyor yıne unıversal.
ama asagıya not dusmusler o dıkkatımı cektı. aparat temın edın dıye? sanırım bolt-on degıl bunlar. ıscılık ıstıyor?
http://www.anesmotor.com/catinfo.asp...mageField2.y=0
+
gıdon padlerını arastırdın mı ? dırek 125-250 cbrlara uygun bulabılırız belkı ebay vs den. bu arada cbr yazılı somunlar cok hos duruyor gercekten. cam geldıgınde onları da hallederız dı mı ebaydan hıc cakmadıgım ve lojmana posta almadıkları ıcın o konuda senden yardım ısteyebılırım
sımdıden cok tesekkurler,bıraz kafanı patlattım ama
cbr 250r nin başlık sağlammış 100 sayfaya yakın okudum burda takılmak gerek
arkadaşlar dün akşam itibariyle Honda Güvenli Sürüş Eğitimi 1'i bitirmiş bulunmaktayım, tek kelimeyle motor kullanmayı bilseniz dahi gidilmesi gerekn bir kurs diye düşünüyorum, çoğu bildiğiniz bilgilerin ne kadar yanlış öğrenilmiş ve alışkanlık haline geldiğini bariz görebiliyorsunuz. Kısaca 1 ve 2. günde neler öğrettiklerini burada belirteceğim :
1.Gün
Teknik Kontroller ( sıvılar (benzin,yağ,hidrolik kontrolü) , sinyaller (far,uzun kısa farlar, sinyaller, flaşörler vs.), frenler (ön ve arka fren kontrolü) , lastik basınçları.
Doğru Oturuş Pozisyonu
Motosikletli Denge Yürüyüşü (motorsiklet sağ tarafınızda yürüme )
Motosikletli vites ve gaz çalışması ( vitesleri geçirme ,debriyaj kavrama noktasını çözme, ve dengeli bir şekilde gaz açma , gaz kapama)
Slalom ve U dönüşler (kukalar arası slalom yapma (6 metre aralıklı kukalar) , ve u dönüşler (dönerken bakılması gereken referans noktaları alma vs.)
Fren Çalışması (frenlerin kullanımı, aynı anda hem ön hem arka fren yapma ve durmaya 1 sn. kala sol ayağın yere basması ve debriyajın kullanılması)
2. Gün
Viraj Çalışması (virajlarda nasıl dönüş yapılacağı, dönerken başımızın nereye döneceği ve bakacağı)
Slalom + Uzun Parkur
Kısa slalom + frenleme + geniş u dönüşler
Kapalı slalom + geniş Z parkur
Rampada Kalkış ( debriyaj+gaz+ ve arka frenin bırakılarak kaydırmadan kalkış yapabilme)
Test Sürüşü (CBR250 R vereceklerdi ancak fotograf çekimlerine gittiği için bu süprizi kaçırdık :( )
2 yorucu günün sonunda iyikide gelmişim dedim yani kesinlikle değecek birşey.
Şu cbr 600rr ın sinyalleri çok hoşuma gitti dün serviste inceledim de biraz.
Sonra 600rr ın sinyallerini alıp takmayı düşünebilirim
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)