Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mayıs 2012, 02:24
#7681
Valla arkadasim sahibinden linki yok rodaji daha tam tamamladim sebeplerini soyledim arkadaslara hak veriyorum motoru aldigimda tabiiki kullandim ama 20-30 dakika traikte belime olan baski dahada artiyor dur kalklarda bu ktmde isi baya bir sıkı uttum ve 1-2 saate yakin kullandim ciddenbana daha uygun bir motor gibi geldi tabiiki debriyaj ve vites araligi cok daha kisa ama genede surdukce alisiyor insan motorum SİYAH renktedir soyledigim gibi sadece kafa sag grenajda hasar var catlak tekrardan belirtiyim babamla konustum 8.500 en az satabilecegim motor ki gercekten bu motoru gorseniz bu fiyata nasil buldum diye dua edersiniz kullanilmadi bile dogru duzgun.
Bu arada burada bu kadar anlatiyorum sakin yanlis anlasilmasin honda cbr guzel motordur ama benim tarzim biraz daha cross-enduro gibi daha dik oturuslu birseymis secimimde yanlis dusunmusum.
---------- Mesajlar birleştirildi 21-05-2012 - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20-05-2012 23:04 ----------
Sahibinden linki atmama sebebinide söyleyeyim hem orda bu fiyatı görüpte alıcı olmasa bile arayan dünyanın insanı çikar hemde ben o işlere güvenmiyorum gelirsiniz bi çayımı içersiniz güzel güzel motor sohbetide yaparız alırsanız ne ala almazsanızda canınız sağolsun. Birde mademki böyle bir forum var ve baya canlı bir forum sahibinden yerine buraya konulması hiç olmazsa bile iki kelam ettiğim kişiye gitmesi beni daha çok hoşnut eder.
Reklamlar
-
21 Mayıs 2012, 04:59
#7682
Flashock adlı üyeden alıntı
Valla yaptigim sey hayatim icin iyi oldugunu dusunuyorum hicbi havailigimde yoktur cevremde de oyle bilnirim cbr benim altimda oldugu zaman kendimi rahat hissetmiyorum cok guclu motor rahatsiz oluyorum ve 400 kilometredir kullaniyorum bir kere isin zevkine vararak kullandigimi hatirlamiyorum ama ktmye ilk binisimde bu rahatlik duygusunu hissettim ve zevk alarak motor surdum ve bilemiyorum ama ilk kullanicilar icin kim ne derse desin hicmi hic uygun bir motor degil kim ne derse desin bence eger bir motor 160larq bir solukta cikiyorsa bunun neresi baslangic 2 senedir araba kullaniyorum arabada gormedim o hizi ben.
Öncelikle şunu söylemeliyim ki motosiklet konusunda olmasa da otomobiller konusunda yeterince deneyimli ve bilgi sahibiyim.Buradan yola çıkarak şu yorumu yapabilirim sanırım.Bir aracın fiyatını:model yılı(güncel kasa mı?),kullanımdaki temizliği,kaç el değiştirdiği ve kilometresi belirler.
Eğer motosikletiniz 2012 model yılı ve 400 km de ise; ve herhangi bir kazası da yoksa o fiyat biraz düşük kalmış diyebilirim.
Önceki sayfalarda bir arkadaş yazmıştı, motosikleti (veya bunu herhangi bir araç için düşünelim) aldığınız günden birkaç ay sonra fiyatında artış olduysa;sizin de ikinci el satış fiyatınızı yükseltmeniz en doğal hakkınız olacaktır.Kimse "aa kusura bakmayın ben aldığımda şu fiyattı o yüzden şimdi de ona göre yıpranma payını düşüp satıyorum" demez.Normali de budur.İnsanlar o yüzden herhangi bir araca veya konuta yatırım yaparlar ve mallarının değeri artınca ellerinden çıkarıp "gelir" elde ederler.
Sizin(bizim kullandığımız 250 R) motosikletinize gelince de; 2.el fiyatının şu anki güncel fiyatın baz alınarak yıpranma payını düşmek normal olandır.Bu yüzden önceki mesajlarınızda bahsettiğiniz sizi uyaran "arkadaşlara" pek aldırış etmeyiniz.
Öte yandan belirtmeliyim ki motosikletinin fiyatını liste fiyatından yukarı yazanlar da ayrı birer vakalar.(Geçen sene görüyordum ilanlarda,neymiş efendim sıra varmış..İstiyorsanız 3 ay bekleyin diye herkes kendince bir tüccarlığa soyunmuş)
Bir de naçizane; muhakkak düşünmüşsünüzdür bu söyleyeceklerimi ama bir kez daha hatırlatmak isterim.
Ben de ilk motosikletim olarak aldım 250 R'ı..Size birkaç örnek vereyim.
İlk 300 km de ben de her motosikletten indiğimde "ulan acaba doğru tercih mi yaptık" diye kendimi sorguluyordum. Aynı rahatsız kullanma hissi bende de vardı.Ya alışmadığım için, ya kendimi çok kastığım için, ya da daha önce hep scooter kullandığım için,bilemiyorum..
Ama zaman geçtikçe alıştığımı söyleyebilirim.
Ktm Duke ile ilgili pek bilgi veremem ancak tek bildiğim servis ücretinin ve yedek parçasının Honda kadar uygun olmadığı gerçeğidir.
Ülkemizde bizim motosikletin (250 R) tercih edilme sebeplerinden bir tanesi de zaten "kullanım maliyeti" dir.
Zira bu motosiklet olayı biraz tutku,belki biraz pahalı bir hobi olduğundan bu maddeyi görmezden gelebiliriz.
Ancak özellikle bu mesajı yazmama sebep olan gerekçeye gelirsem;
Herhangi bir aracı (motosiklette daha belirgin olmakla beraber), kontağı çevirdiğimiz andan itibaren kaza riskimiz bir yerlerde var olacaktır.Bu ihtimal (Allah korusun diyelim) sizin daha rahat kullandığınızı düşündüğünüz Duke 125 için de geçerli olacaktır.O yüzden motosikletin başlangıç için uygun olup olmaması biraz sizin elinizin ayarı ile doğru orantılıdır diye düşünüyorum.
Motosikletinizi satarken acele etmeyip değerinde satmanızı diler,seçmiş olduğunuz herhangi bir aracı alırken de "kullanım maliyeti" konusunda azami araştırmacı olmanızı temenni ederim..
-
21 Mayıs 2012, 11:43
#7683
kırmızı elcık
kırmızı elcık topuzu
sıyah koruma takozu
mavi manet
siparis ettım , ınsallah yetısır gıtmeden
-
21 Mayıs 2012, 11:55
#7684
[QUOTE=erreeen;2684463]Ben bu aralar bakmıyorum foruma, bitirmeye yumuldum. Polaris Yalova'dan bahsetmiş ama ben şahsen o kadar gidemem. Ama ben diyorum ki isteyen arkadaşlarla Cumartesi ya da Pazar ufak bir gezi yapalım, birşeyler yer içeriz, muhabbet ederiz. 2 3 5 kişi farketmez ,her hafta sonu İTÜ'de tek başıma da gezmeye alışmış biri olarak Hadi görelim isteklileri. Cumartesi veya Pazar saat farketmez siz belirleyin...
Benide ekleyin avrupa taraflarinda yapilicaksa ehliyetimizde geldi artik sorun yok
1- erreeen
2- enginozan
3- kemalpak
-
21 Mayıs 2012, 14:57
#7685
Benzin göstergesinin 6. çubuğu (F nin tam altındaki) bende 10-15 km sonra sönüyor diğer çubuklar 50 kmde bir sönüyor. 6'dan 5'e düşme sizde de mi bu kadar çabuk oluyor?
Bir de benzin alırken max. 11 buçuk litre aldım şimdiye kadar. Motoru dikeltip yan ayaktan daha fazla almak mı lazım benzin 6. çubuğun fazla gitmesi için?
-
21 Mayıs 2012, 16:39
#7686
beyler ben elcikleri tatktım ama hiç memnun değilim dün maraşa gittim yolda biraz gazlayınca 8-9 bin devirde bi titreme var orjinal elciklerde böyle bi problem yoktu değiştirmeyi düşünüyorum tekrar
-
21 Mayıs 2012, 16:45
#7687
beyler benim servis 3000 km de yağ değiştirmeye getir 4000 de de normal bakımı var. sizde nedir durum?
-
21 Mayıs 2012, 17:01
#7688
RuzgarSA adlı üyeden alıntı
Dün forumdan Eren Arkadaşla akşam üstü buluşup Garipçe köyü gezisi yaptık gidişte motorun üzerine yattım ve sanırım bir ara 130 km hızı gördüm ama senin anlattığın gibi bi anda değil ve kısa süreli bir hız oldu ama motor güven veriyor ben korkmuyorum sürerken. hatta gidiş yolunda bebekte şeride solumdaki aracın önünden yatay olarak tam karşıma araba çıktı ani frenle arka teker havaya kalktı ama ön teker hiç bırakmadı ve savurma yapmadı devam ettik
. demek istediğim şu bizim motor ss seri için başlangıç motorudur, ilk kullanıcılar için değil. sen almayı düşündüğün motoru hiç kullandın mı KTM DUKE 125 lik bile olsa aldanma şehir içi çok seri bir makina.
Süper zevkli bir gezi oldu açıkcası Ben de ilk defa 130 ları gördüm ve titreşim falan hikaye gayet rahattı Gelmeyenler kıskansın. İnşallah bu hafta da başka yerlere gideriz Andaç abi ne dersin
-
21 Mayıs 2012, 17:38
#7689
Okur_tr adlı üyeden alıntı
beyler benim servis 3000 km de yağ değiştirmeye getir 4000 de de normal bakımı var. sizde nedir durum?
Ben 1000'de ve 4000de bakım yaptırdım. Her 2 bakımda da yağ değişti ve diğer bakımlar yapıldı. Ek olarak sadece yağ değiştirmeye gitmedim. Bundan sonraki bakım 8000 de ama 10000'e kadar yolu var bence su anda da 6 binlerde motorum.
-
21 Mayıs 2012, 19:04
#7690
http://www.facebook.com/CBR250RFANCLUB
Tüm CBR kullanıcı dostlarım davetlidirler...
-
21 Mayıs 2012, 20:00
#7691
yashukawa adlı üyeden alıntı
beyler ben elcikleri tatktım ama hiç memnun değilim dün maraşa gittim yolda biraz gazlayınca 8-9 bin devirde bi titreme var orjinal elciklerde böyle bi problem yoktu değiştirmeyi düşünüyorum tekrar
tuh , ben de yenı sıparıs ettım umarım sorun yasamam tecrube edıp yazarım ben de taktıktan sonra.
iguven adlı üyeden alıntı
Benzin göstergesinin 6. çubuğu (F nin tam altındaki) bende 10-15 km sonra sönüyor diğer çubuklar 50 kmde bir sönüyor. 6'dan 5'e düşme sizde de mi bu kadar çabuk oluyor?
Bir de benzin alırken max. 11 buçuk litre aldım şimdiye kadar. Motoru dikeltip yan ayaktan daha fazla almak mı lazım benzin 6. çubuğun fazla gitmesi için?
benım 10km bıle yanmıyor en fazla 7.5lıtre alabıldım. lakın ben depo kapagı altındakı metallere kadar dolduruyorum + motoru dık tutmuyorum hıc alırken. sen yıne 11.5 ıyı almıssın
-
21 Mayıs 2012, 22:08
#7692
Bugun caddede kizarkadasyla bnmle selamlasan arkadas burdanmi
-
21 Mayıs 2012, 22:24
#7693
yashukawa adlı üyeden alıntı
beyler ben elcikleri tatktım ama hiç memnun değilim dün maraşa gittim yolda biraz gazlayınca 8-9 bin devirde bi titreme var orjinal elciklerde böyle bi problem yoktu değiştirmeyi düşünüyorum tekrar
o senın motoru sevmemiştir... : )) ver bak benim motora hem nasılda yakışır sarı jant ve kırmızı kalıperlere hemde sarı renklı manetlere bak bakalım ozaman titreyebiliyormu : ))
-
21 Mayıs 2012, 22:28
#7694
arkadaşlar merhaba
yeni başlayan bir kullanıcı için cbr 250 uygunmudur
vitesli motor kullnmayı biliyorum
500km tecrübem var
daha fazlası şimdilik yok
özellikle motorun oturuş pozisyonu beni endişelendiriyor
yorumlarınız nelerdir
-
21 Mayıs 2012, 22:31
#7695
oktayszgn adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba
yeni başlayan bir kullanıcı için cbr 250 uygunmudur
vitesli motor kullnmayı biliyorum
500km tecrübem var
daha fazlası şimdilik yok
özellikle motorun oturuş pozisyonu beni endişelendiriyor
yorumlarınız nelerdir
imkanınız varsa bir bayiide hem cbr 250 ye oturun hem de cbr600rr a oturun. endişe falan kalmayacak içinizde.
-
21 Mayıs 2012, 22:37
#7696
yenı baslayan ıcın uygundur.
vıteslı kullanmayı bılıyorsan, daha da uygundur.
500km lık tecrube yeterlıdır, zıra hataları cok rahat tolere eder.
oturus pozısyonu racing-touring arasında.
-
21 Mayıs 2012, 22:43
#7697
Beli benimkinde ağrı yaptı herkeste yapacak diye birşey yok güzel motor cidden cbr ama benimle aynı hataya düşme almadan önce 1-1.30 saat sür belinin durumuna göre karar ver.
-
21 Mayıs 2012, 23:20
#7698
Selam arkadaşlar,
Bugün Cbr250r için ön hazırlıkları yapayım dedim ve kask (Suomy Vandal Mırror), deri mont (N-Force), deri eldiven (ZX-08 H2O) gibi araç gereçleri aldım. Yanlız kaskım için mototal da siyah vizör kalmamış. Eğer bildiğiniz online satış yapan güvenilir bir yer varsa yardımlarınızı bekliyorum.
Bu arada, net de adam gibi bir deri ve kumaş pantolonlar gözüme çarpmadı. Bunu için artık motoru aldığım da ilgileneceğim. Olmadı kahramanlara gidip dolaşırım biraz. Diğer yandan Tulum alsam mı, almasam mı bilemedim. Ona da daha sonra karar vereceğim. Bu motora max. 2 sene bineceğimi var sayıyor (en iyi ihtimalle ) Siz den bir ricam daha var arkadaşlar. Cbr250r için depo üstü veya arka sele için tak çıkar çantalar mevcut mu? Ben göremedim :(. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Sağlıcakla kalın.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
22 Mayıs 2012, 00:14
#7699
arkadaşlar bugün güvenli sürüş eğitimi 1'e katıldım, tek kelimeyle süper bir deneyim, hiç motor kullanmayı bilmeyen biri 10 dakikada eğer denge kurmayı yani bisiklete binmeyi biliyorsa çok rahat kullanabiliyor, benim hiç motorsiklet tecrübem yoktu, 45 dk kadar teorik eğitimden sonra motorların başına geçtik, ve vitesi boşa alıp çalıştırdık, daha sonra binip 1.viteste başladık binmeye önce düz ilerleyip ilerideki kukadan dönüp oval bir daire çizdik 8-10 tur kadar daha sonra kukaların arasından yaklaşık 8-10 adet slalom yapmaya başladık vs. vs. , çok eğlenceli ve zevkliydi, ilk gittiğimde acaba motora hakim olabilecek miyim , acaba düşürecek miyim derken hiç bir sorun çıkmadan gayet stabil bir şekilde günü sonlandırdım =) toplam 9 erkek 3 kız vardı, sadece 1 bayan motoru devirdi o da gözüyle ileriye değilde yola baktığı için pistten çıkıp çakıl taşlarına düşürdü motoru, geri kalan 11 kişi olayı çözdü çok güzel bir sistem harika bir şekilde öğretiyorlar gitmeyen varsa kesinlikle tavsiye ederim. Tayfun Gülhan hoca vardı başımızda, süper bir eğitmen. Kullandığımız motorlarda cbf150.
-
22 Mayıs 2012, 00:22
#7700
spawn1984 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugün güvenli sürüş eğitimi 1'e katıldım, tek kelimeyle süper bir deneyim, hiç motor kullanmayı bilmeyen biri 10 dakikada eğer denge kurmayı yani bisiklete binmeyi biliyorsa çok rahat kullanabiliyor, benim hiç motorsiklet tecrübem yoktu, 45 dk kadar teorik eğitimden sonra motorların başına geçtik, ve vitesi boşa alıp çalıştırdık, daha sonra binip 1.viteste başladık binmeye önce düz ilerleyip ilerideki kukadan dönüp oval bir daire çizdik 8-10 tur kadar daha sonra kukaların arasından yaklaşık 8-10 adet slalom yapmaya başladık vs. vs. , çok eğlenceli ve zevkliydi, ilk gittiğimde acaba motora hakim olabilecek miyim , acaba düşürecek miyim derken hiç bir sorun çıkmadan gayet stabil bir şekilde günü sonlandırdım =) toplam 9 erkek 3 kız vardı, sadece 1 bayan motoru devirdi o da gözüyle ileriye değilde yola baktığı için pistten çıkıp çakıl taşlarına düşürdü motoru, geri kalan 11 kişi olayı çözdü çok güzel bir sistem harika bir şekilde öğretiyorlar gitmeyen varsa kesinlikle tavsiye ederim. Tayfun Gülhan hoca vardı başımızda, süper bir eğitmen. Kullandığımız motorlarda cbf150.
Sadece Yürütmeyi mi Öğretiyorlar ?
Yoksa Sürüş Teknikleri de Öğretiyorlar mı 1. Seviyede ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler