Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7061
    alphertunga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    R25
    Gecmis olsun Allah korumus.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7062
    Yuce123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2011
    Şehir
    Aydın Söke-İzmir
    Motosikleti
    2013 Honda Cbr 600f -- 2015 Honda Cbr 1000rr
    Arkadaşları benim motorun arka lastiğinin tam ortasında çok küçük bi yerde lastik aşınmış içindeki metal gözüküyor.Bu uzun vadede sorun yaratabilirmi bana?

  3. #7063
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Haftasonu 1000kmlik gezi yaptım 3 günde. Bu sıradaki deneyimlerimi paylaşayım.
    Yarısı otoban yarısı köy yolları idi gezinin. İstanbul - Tekirdağ - Keşan - Çanakkale - Gelibolu - Kilitbahir üzerinden Çanakkale'ye oradan da Geyikli'den Bozcaada'ya geçtik. Dönüştede Bandırma - Tirilye - Mudanya - Yalova üzerinden döndük.

    Motor otobanda hiç üzmüyor bir kere. Elinin altında her zaman hazır seni bekleyen gücün olması çok rahatlatıcı. Mesela 90-100 ile giderken sağ şeritte kamyon kuyrukları olabiliyor. Onları sollamak istediğinde farkında olmadan motor 120 -130'a çok rahat çıkıyor ve o da yetiyor. Akıcı bir şekilde sollamanı yapıp yeniden sağ şerite geçiyorsun.

    Fakat 100-110 hızlarından sonra öndeki rüzgarlık çok yetersiz kalıyor ve aşırı titriyor. Bu bayağı rahatsız edici. Yanal rüzgarlar da motoru bayağı etkiliyor grenajlardan dolayı. Onun için sürekli rüzgar yönüne doğru motoru yatırmak ve rüzgar arttığında gazı açmak gerekiyor. Sanırım biraz dağa ağır ve güçlü olsa motor daha rahat yol alınabilir. Bende bir de GIVI'nin 34 litrelik topcasei bulunmakta bunun da etkisi var tabii.

    Vites göstergesi olmaması ilk başlarda benim kafamı karıştırıyordu fakat hangi devirde hangi hızla gittiğini bilmek yeterli hangi viteste olduğunu anlayabilmek için.
    4. viteste 7000 devirde 85 km/s
    5. viteste 7000 devirde 100 km/s
    6. viteste 7000 devirde 120 km/s oluyor.

    Buna göre mesela 6500 devirde hızınız 90 gibi ise demek ki 5. vitestesiniz.
    ya da 8000 devirde hızınız 90 gibi ise 4. vitestesiniz ve daha 2 vites daha büyültme lüksünüz var

    Köy yollarında ise virajları almak çok keyifli. Hiç fren kullanmadan sadece gaz ayarı ve vites büyültüp küçültmek ile (motor freni kullanarak) her virajı almak mümkün. Ve virajlarda çok güzel yatıyor motor. Çok stabil ve güven verici. Bende michelin pilot active lastikler var ısınınca canavarlar

    Tirilyeden Mudanyaya inen virajlı 10 kmlik yol var orada hiç fren kullanmadan sadece 2 - 3 - 4. vitesler arasında dolaşarak inebildim. Ve yokuş aşağı virajlarda da eğer motoru dizleriniz ile güzelce sıkarsanız motorla birlikte virajlarda yatmak çok keyifli.

    Yakıt olarak tam hesaplamadım ama ortalama 100 kmde 3,6L - 3,7L gibi birşeyler yaktı.
    Frenler konusunda da eğer 2 freni aynı anda orantılı olarak kullanırsanız motor gayet güvenli bir mesafede duruyor.

    Herkese kazasız belasız sürüşler.
    !Lk£®, teocan94 ve İmportant bunu beğendiler.

  4. #7064
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen hafta ilk kazamı (lowside) yaptım, paylaşmış olayım.

    Tırın sıkıştırması yüzünden hep döndüğüm virajı sağ içten dönmek zorunda kaldım, yolun sağında kaldırıma yakın 2 tane dikdörtgen kapak varmış. Bir de içten girince viraja, fazla yatırmak zorunda kaldım. Tabii bu kapakların üzerinden geçerken, kapakları yola göre daha alçak yapmış beyinsizler, o yüzden arka tekerlek gitti :(. Motor altımdan kayıp karşı şeride geçti, neyse ki araba yoktu o sırada kimseye vurmadı. Hız olarak 45-50 km/h'ydi. Ben asfaltta sürüklenirken, kolumu kaldırıp bakıyorum, aklımdan geçenlerse has s.ktir ceket parçalanacak mı acaba oldu . Şansıma kask hiç yere değmemiş, sağ kol ve bacağımın üzerinde sürüklenmişim. Tam koruma giydiğim için düştüğüm gibi kalktım. Motorun fren maneti değişti o kadar ama ne yazık ki grenajı doğrandı ve egzost koruması baya hasarlı ama değiştirmeyeceğim.

    Bu arada artçı ayaklıklarını açık tutuyordum, hasarı onlar azaltmış, açık tutmanızı tavsiye ederim.
    geçmiş olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

    Alıntı iguven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haftasonu 1000kmlik gezi yaptım 3 günde. Bu sıradaki deneyimlerimi paylaşayım.
    Yarısı otoban yarısı köy yolları idi gezinin. İstanbul - Tekirdağ - Keşan - Çanakkale - Gelibolu - Kilitbahir üzerinden Çanakkale'ye oradan da Geyikli'den Bozcaada'ya geçtik. Dönüştede Bandırma - Tirilye - Mudanya - Yalova üzerinden döndük.

    Motor otobanda hiç üzmüyor bir kere. Elinin altında her zaman hazır seni bekleyen gücün olması çok rahatlatıcı. Mesela 90-100 ile giderken sağ şeritte kamyon kuyrukları olabiliyor. Onları sollamak istediğinde farkında olmadan motor 120 -130'a çok rahat çıkıyor ve o da yetiyor. Akıcı bir şekilde sollamanı yapıp yeniden sağ şerite geçiyorsun.

    Fakat 100-110 hızlarından sonra öndeki rüzgarlık çok yetersiz kalıyor ve aşırı titriyor. Bu bayağı rahatsız edici. Yanal rüzgarlar da motoru bayağı etkiliyor grenajlardan dolayı. Onun için sürekli rüzgar yönüne doğru motoru yatırmak ve rüzgar arttığında gazı açmak gerekiyor. Sanırım biraz dağa ağır ve güçlü olsa motor daha rahat yol alınabilir. Bende bir de GIVI'nin 34 litrelik topcasei bulunmakta bunun da etkisi var tabii.

    Vites göstergesi olmaması ilk başlarda benim kafamı karıştırıyordu fakat hangi devirde hangi hızla gittiğini bilmek yeterli hangi viteste olduğunu anlayabilmek için.
    4. viteste 7000 devirde 85 km/s
    5. viteste 7000 devirde 100 km/s
    6. viteste 7000 devirde 120 km/s oluyor.

    Buna göre mesela 6500 devirde hızınız 90 gibi ise demek ki 5. vitestesiniz.
    ya da 8000 devirde hızınız 90 gibi ise 4. vitestesiniz ve daha 2 vites daha büyültme lüksünüz var

    Köy yollarında ise virajları almak çok keyifli. Hiç fren kullanmadan sadece gaz ayarı ve vites büyültüp küçültmek ile (motor freni kullanarak) her virajı almak mümkün. Ve virajlarda çok güzel yatıyor motor. Çok stabil ve güven verici. Bende michelin pilot active lastikler var ısınınca canavarlar

    Tirilyeden Mudanyaya inen virajlı 10 kmlik yol var orada hiç fren kullanmadan sadece 2 - 3 - 4. vitesler arasında dolaşarak inebildim. Ve yokuş aşağı virajlarda da eğer motoru dizleriniz ile güzelce sıkarsanız motorla birlikte virajlarda yatmak çok keyifli.

    Yakıt olarak tam hesaplamadım ama ortalama 100 kmde 3,6L - 3,7L gibi birşeyler yaktı.
    Frenler konusunda da eğer 2 freni aynı anda orantılı olarak kullanırsanız motor gayet güvenli bir mesafede duruyor.

    Herkese kazasız belasız sürüşler.
    güzel keyif yapmışsın, bende heveslendim

  5. #7065
    yashukawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen hafta ilk kazamı (lowside) yaptım, paylaşmış olayım.

    Tırın sıkıştırması yüzünden hep döndüğüm virajı sağ içten dönmek zorunda kaldım, yolun sağında kaldırıma yakın 2 tane dikdörtgen kapak varmış. Bir de içten girince viraja, fazla yatırmak zorunda kaldım. Tabii bu kapakların üzerinden geçerken, kapakları yola göre daha alçak yapmış beyinsizler, o yüzden arka tekerlek gitti :(. Motor altımdan kayıp karşı şeride geçti, neyse ki araba yoktu o sırada kimseye vurmadı. Hız olarak 45-50 km/h'ydi. Ben asfaltta sürüklenirken, kolumu kaldırıp bakıyorum, aklımdan geçenlerse has s.ktir ceket parçalanacak mı acaba oldu . Şansıma kask hiç yere değmemiş, sağ kol ve bacağımın üzerinde sürüklenmişim. Tam koruma giydiğim için düştüğüm gibi kalktım. Motorun fren maneti değişti o kadar ama ne yazık ki grenajı doğrandı ve egzost koruması baya hasarlı ama değiştirmeyeceğim.

    Bu arada artçı ayaklıklarını açık tutuyordum, hasarı onlar azaltmış, açık tutmanızı tavsiye ederim.
    çok geçmiş olsun benim parçalarım henüz gelmedi cuma ya gelicek deniyor ama bakalım hafata sonu binebiliriz inş. çok özledim motorumu hoş şirketin spacy 110 motoru var onunla geziyorum gündüz ama kendi motoru başka insanın

  6. #7066

    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    benim cbr250 15701 km oldu. 6700 de motor yağsız kaldığı için garantiden motor parçaları değişti, 14000 de kaza geçirdim 2000 tl masraf oldu.
    dün 23 nisanda istanbul-malkara keşan yaptık et yedik ciger yedik döndük. giderken 6. vites 90-100 km ile gittik dönüşte içime şeytan girdi yine 140-160 kilit geldim
    0 sorun var motorda motorumu çok seviyorum :D

    gecen sezonki videolarım http://www.youtube.com/aytacaksel burdan bakabilirsiniz. bu sene siftahı açmadım daha

  7. #7067
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    gecmis olsun kaza nasil oldu ? Bireysel hatadan dolayi mi yoksa baska nedenlerden dolayi mi ? Ayrica degisen parcalar neler ?

  8. #7068
    avcagatay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 250 siyah
    beyler motoruna kasko yaptıran var mı?
    ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL

  9. #7069
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı avcagatay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler motoruna kasko yaptıran var mı?
    Ben yaptırmadım ama alırken motoru sigorta şirketine araştırtmıştım,2-3 tane şirket yapıyordu(biride ergo idi sanırım),sağlam para istiyorlardı.Ve şartlarıda,kapalı otoparktan çalınırsa ödüyorlardı zararı onun dışında nereden çalınırsa çalınsın ödemiyorlardı.Bende şöyle düşündüm;bir tek çalınmasından korkuyorum onuda karşılamıyorlar ve ciddi bir kaza yapsamda motorun hasarını düşünecek durumda olacağımı sanmıyorum.Bu yüzden mantıklı gelmedi yapmadım.

  10. #7070
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yaptırmadım ama alırken motoru sigorta şirketine araştırtmıştım,2-3 tane şirket yapıyordu(biride ergo idi sanırım),sağlam para istiyorlardı.Ve şartlarıda,kapalı otoparktan çalınırsa ödüyorlardı zararı onun dışında nereden çalınırsa çalınsın ödemiyorlardı.Bende şöyle düşündüm;bir tek çalınmasından korkuyorum onuda karşılamıyorlar ve ciddi bir kaza yapsamda motorun hasarını düşünecek durumda olacağımı sanmıyorum.Bu yüzden mantıklı gelmedi yapmadım.
    Gündüz bile motoru biyere bırakamadıktan sonra yerim o sigortayı.. Mantığa bak kaskoya(2500) ayda 200 tl ver kapalı garaja ayda 150 tl ver etti 350 tl yinede çalınınca ödeme yapmasınlar... Hey Allam

  11. #7071
    avcagatay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 250 siyah
    güneş sigortaya sordum bugün yapmıyorlar, yaparız diyende de bi bityeniği vardır gibime geliyor bizim apartmanın altında mağazaya kiralık verilmek için bekleyen bi yer var, şimdilik masterlock zincir + alarmılı disk kilidi vs önlemlerle orada tutuyorum, ama hırsız olacak şerefsizler çözmemiş midir bunların ilmini tabiki çözmüştür peki arkadaşlar alarm oluyor mu bizim motorlara? veya yaptıranınız var mı?
    ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL

  12. #7072
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gündüz bile motoru biyere bırakamadıktan sonra yerim o sigortayı.. Mantığa bak kaskoya(2500) ayda 200 tl ver kapalı garaja ayda 150 tl ver etti 350 tl yinede çalınınca ödeme yapmasınlar... Hey Allam
    Yüksek risk sınıfına giriyor işte,sağlıklı genç insana kolaylıkla sağlık sigortası yaparlar,ama yaşlı ya da hasta için durum değişir.Ne de olsa başına birşey gelmeyecek şeylere yaparlar kasko tamamen kar,risk girdiği anda,gerçek anlamada işe yarayacakları anda yapmıyorlar işte.

  13. #7073
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek risk sınıfına giriyor işte,sağlıklı genç insana kolaylıkla sağlık sigortası yaparlar,ama yaşlı ya da hasta için durum değişir.Ne de olsa başına birşey gelmeyecek şeylere yaparlar kasko tamamen kar,risk girdiği anda,gerçek anlamada işe yarayacakları anda yapmıyorlar işte.
    Motosiklet kaskosunda firmalarda haklı.

    Çalınan motor için emniyet hiçbirşey yapmıyor, kamera kayıtlarını bile getirsen adamların umru değil. Ama ay sonu kutsal bir meslek olan öğretmenlerden daha yüksek olan maaşlarını gönül rahatlığıyla çekiyorlar oh mis...Bide kendi veya yakınlarının motoru çalındığı zaman 2 günde o motor bulunur ne hikmetse artık!

    Sloganlarıda çok iyi ''Halk için emniyet, adalet için hizmet'' Çok ince bir mizah anlayışı...

  14. #7074
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı avcagatay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güneş sigortaya sordum bugün yapmıyorlar, yaparız diyende de bi bityeniği vardır gibime geliyor bizim apartmanın altında mağazaya kiralık verilmek için bekleyen bi yer var, şimdilik masterlock zincir + alarmılı disk kilidi vs önlemlerle orada tutuyorum, ama hırsız olacak şerefsizler çözmemiş midir bunların ilmini tabiki çözmüştür peki arkadaşlar alarm oluyor mu bizim motorlara? veya yaptıranınız var mı?
    birde haznedarda canatar sigorta var ona sor, ben eski motorum için fiyat srmştum 900 tl gibi fiyat vermişti. aslında en güzeli avm garajları ben avm garajına bırakıyorum. bisikletle girip motorla çıkıyorum.motoru bırakıp bisikletle çıkıyorum

  15. #7075
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı RuzgarSA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde haznedarda canatar sigorta var ona sor, ben eski motorum için fiyat srmştum 900 tl gibi fiyat vermişti. aslında en güzeli avm garajları ben avm garajına bırakıyorum. bisikletle girip motorla çıkıyorum.motoru bırakıp bisikletle çıkıyorum
    Süpermiş:D:D:D

  16. #7076
    avcagatay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 250 siyah
    Alıntı RuzgarSA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde haznedarda canatar sigorta var ona sor, ben eski motorum için fiyat srmştum 900 tl gibi fiyat vermişti. aslında en güzeli avm garajları ben avm garajına bırakıyorum. bisikletle girip motorla çıkıyorum.motoru bırakıp bisikletle çıkıyorum
    bi nevi attan inip eşeğe binmek gibi oluyor ama iyi teknikmiş
    ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL

  17. #7077
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı avcagatay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi nevi attan inip eşeğe binmek gibi oluyor ama iyi teknikmiş
    işe gidip gelirken hep bisiklet kullanıyorum kısa mesafe olduğu için daha seri oluyor 6 dk işte yada evdeyim 2.5 km. hem avm girişte kolay direk garaj kapısından giriyorum güvenlik kat in çık çanta kontrol hiç yok Yaşasın iki teker özğürlüğü !
    avcagatay bunu beğendi.

  18. #7078
    funkyboys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    AYDIN/Didim --- ISTANBUL/Ataşehir
    Motosikleti
    2015 Versys 650 abs
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet kaskosunda firmalarda haklı.

    Çalınan motor için emniyet hiçbirşey yapmıyor, kamera kayıtlarını bile getirsen adamların umru değil. Ama ay sonu kutsal bir meslek olan öğretmenlerden daha yüksek olan maaşlarını gönül rahatlığıyla çekiyorlar oh mis...Bide kendi veya yakınlarının motoru çalındığı zaman 2 günde o motor bulunur ne hikmetse artık!

    Sloganlarıda çok iyi ''Halk için emniyet, adalet için hizmet'' Çok ince bir mizah anlayışı...

  19. #7079

    Üyelik
    27 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Arkadaslar bugun zinciri yagladm anesin verdigi guya servisinde kullandgi yaglardan diilde baska biyag yarn vericem onceleri brz zncir skrtisi vardi suan kesildi tavsiye ederm basarili

  20. #7080
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Yağmurda kullanmayı seviyorum ya ama sağlam bi yağcak asfaltı temizleyince çok güzel oluyo

    http://www.youtube.com/watch?v=GXKwnr-oEn8

    Video 10 dk ama 24 dk yazıyor 10.dkdan sonrası siyah ekran editlerken problem olmuş


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler