Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7001
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Kesinlikle haklısın bende hava durumuna günde 1 den fazla bakıyorum motor aldığımdan beri,aynen duvar kenarına,viteste parkederim.Ama olacağın önüne geçilmiyor.Arkadaşta kalmıştım,otoparklarında duvar kenarı filan yok,havada sıcacıktı.Kahvaltılık almaya markete gittim(13.00 civarında kalkmıştık:D).Markette fırtına koptu ve geldiğimde motorum yerdeydi:D.İlk motorum ve 0 olduğu için gördüğümde çocuğum kolunu kırmış gibi bir his uyandı içimde:D(çocuğum filan yok bu arada:D:D).


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7002
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Alıntı pol@ris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yenisini almayın derim ben, benim de kırıldı ve kaynak yaptırdım 20 tl tuttu bi de siyaha boyadılar
    Benim aynanın oynar başlıklı plastik kısmı yarıldı içindeki teller falan gözüküyor (biraz acayip oldu ) Bantladım su an icin idare ediyor ama biraz sallanıyor ve tam olarak ayarlayamıyorum. Demir kısımları sağlam.

  3. #7003

    Üyelik
    11 Ocak 2012
    Motosikleti
    honda cbr250r hussar 125
    s.a arkadaşlar vites geçişlerinde çat diye ses geliyo özellikle 2 viteste atarken bu normal mi sizin motorlardada varmı ?

  4. #7004
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    heleki ikiden bire atarkenki ses beni benden aliyor
    motor asagi indi saniyorum

  5. #7005

    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    kartepe
    Motosikleti
    CBR 250r
    selamlar..
    bu hafta cbr250 ailesine katılıyordum tam.. hiç 250r yok ..maysta gelecekmiş.. tam parayı hazıradık motor yok
    ".....İnancı özgür kılacağız çocuk. Bu yüzden kapatmadık mı tekkeleri, zaviyeleri.
    Bu yüzden kaldırmadık mı hilafeti?...."

  6. #7006
    erreeen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R Tricolor
    Ben de nihayet 2 saat sonra teslim almaya gideceğim aksam da birkaç fotograf paylaşmak isterim hayırlısıyla

  7. #7007
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı nsht adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a arkadaşlar vites geçişlerinde çat diye ses geliyo özellikle 2 viteste atarken bu normal mi sizin motorlardada varmı ?
    Evet normal,benimki 125r ama 1 den 2 ye yada 2 den 1 e atarken o ses geliyor,sıkıntı yok.

  8. #7008

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Kadıköy-İstanbul
    Motosikleti
    Honda cb125e
    Alıntı nsht adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a arkadaşlar vites geçişlerinde çat diye ses geliyo özellikle 2 viteste atarken bu normal mi sizin motorlardada varmı ?
    Benden de gelıyor dısarda baska motorlarda duydum normal yalnız 2den 1 alırken 10km hızın ustunde almaya kalkarsanız daha sert bır ses duyarsınız.
    [B]Artisliğin sonu figüranlıktır...[/B]

  9. #7009
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı Yuce123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün depoyu fulledim 233 km 8.73 litre benzin aldı 41 tl. İyi mi ki sizce ? 200 km falan sakin kullandım hep şehir içi şehir dışı karışık
    normal

    17.5 kurus / km

    o da 3.7 yapıyor.

    bızım motorlar 3-4.5 arası yakıyor . bu aralıgın dısı olursa bır problem vardır
    Yuce123 bunu beğendi.

  10. #7010

    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR250R
    Arkadaşlar iki sorum var.
    1. İlk 850. km'deyim ve hiç zincir temizleyip yağlamadım. 1000 km de serviste yaptırayım diyorum. Başıma birşey gelir mi?
    2. Aynalar tam olarak arkayı göstermiyor. Bu sorunu nasıl çözüyorsunuz ?
    Babama söylemeyin. O, benim motorum yok sanıyor.

  11. #7011
    pol@ris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125, Hyosung GV 250, Honda CBR 250R
    Alıntı nsht adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a arkadaşlar vites geçişlerinde çat diye ses geliyo özellikle 2 viteste atarken bu normal mi sizin motorlardada varmı ?
    arkadaşlar normal şartlarda araçların üzerinde yol varken vites bire atılmaz. çok aşırı yavaşladığınız zaman ya da durunca atın bire.
    http://www.facebook.com/CBR250RFANCLUB
    Tüm CBR kullanıcı dostlarım davetlidirler...

  12. #7012
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı motorsaykıl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iki sorum var.
    1. İlk 850. km'deyim ve hiç zincir temizleyip yağlamadım. 1000 km de serviste yaptırayım diyorum. Başıma birşey gelir mi?
    2. Aynalar tam olarak arkayı göstermiyor. Bu sorunu nasıl çözüyorsunuz ?
    1.500 kmde bir yağlamak 1000 kmde temizleyip yağlmak gerekir.1000 km bakımını beklemenizde pek bir sakınca yok,tabi motor sürekli açıkta ve yağmurda kullanıyorsanız yada motoru sık sık yıkıyorsanız sıkıntı yaratabilir.Yinede kefil değilim ama birşey olmaz diyorum
    2.Aynaları tanımak bir süreçtir,bende birşey göremediğimi sanıyordum ama alıştım zamanla.Şöyle diyeyim aynaları öyle ayarlayınki sürüş pozisyonunda(burası önemli çünkü aynaları hep düz otururken ayarlarız sonra sürerken hesaplar tutumaz:D)dirseklerinizin ucunu görecek şekilde ayarlayın ve arkanızı görmek istediğinizde hareket halinde direklerinizi aynanın önünden çekin görüşünüz açılsın.Yine de motorda tam olarak arkanızı göremezsiniz,herzaman nerede ne var bunu bilmeniz gerekiyor,şerit değiştiriken arkanızda araba varsa bunu aklınızda tutun gibi gibi.Birde şerit değiştirirken önce aynaya sonra kafanızı çevirerek bakın,bu başta biraz tehlikelidir,motorla bol antrenman yapın.Daha teknik bilgiler ise forumun rehber başlığı altında bulabilrisiniz.Hepsini okuyun derim,çok faydalı bilgiler var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

    Alıntı pol@ris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar normal şartlarda araçların üzerinde yol varken vites bire atılmaz. çok aşırı yavaşladığınız zaman ya da durunca atın bire.
    Motor freni için???
    motorsaykıl ve Yuce123 bunu beğendiler.

  13. #7013
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Bence motor frenine gerek yok. Niye boşu boşuna arka tekerleği kitleme riskine girelimki ? Aynı zamanda da aktarma organlarının ömrünü kısaltmayada gerek yok bence.
    En güzel olanı frenleri kombine bir şekilde kullanarak durmaktır.

  14. #7014
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Ama motor freni daha dengeli duruş sağlıyor ve motora zarar verdiğini sanmıyorum,kitlemeye gelince zaten 90 kiloyum ve lastiklerde iyi değil,kitlenmiyor olduğu yerde pati çekiyor:D

  15. #7015
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Yok hocam motora zarar vermez tabiki ama özellikle debriyaj balatasının ömründen yer. Motor freninde normalde kitlemez fakat farkında olmadan yaş yada kaygan bir zemine denk geldiginizde ve yůksek devirlerdeyken vites düşürdüğünüzde kitleme riski büyür. Bu arada motor freninde nasıl patinaj yapıyor hocam patinaj yapmak için fren degil ani gaz açmak ve debriyajı birden kaldırmak gerekir. Ama 125 lik motorda bu bile zor

  16. #7016
    avcagatay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 250 siyah
    motorsikletim bugün teslim edildi, Anes motor güvenli bir şekilde motorsikletimi kapıya kadar getirdi.
    aşağıya motorumun, aksesuar faturasının ve güvenli sürüş eğitiminin fotoğraflarını ekliyorum







    [COLOR="Silver"]
    ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL

  17. #7017
    pol@ris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125, Hyosung GV 250, Honda CBR 250R
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.500 kmde bir yağlamak 1000 kmde temizleyip yağlmak gerekir.1000 km bakımını beklemenizde pek bir sakınca yok,tabi motor sürekli açıkta ve yağmurda kullanıyorsanız yada motoru sık sık yıkıyorsanız sıkıntı yaratabilir.Yinede kefil değilim ama birşey olmaz diyorum
    2.Aynaları tanımak bir süreçtir,bende birşey göremediğimi sanıyordum ama alıştım zamanla.Şöyle diyeyim aynaları öyle ayarlayınki sürüş pozisyonunda(burası önemli çünkü aynaları hep düz otururken ayarlarız sonra sürerken hesaplar tutumaz:D)dirseklerinizin ucunu görecek şekilde ayarlayın ve arkanızı görmek istediğinizde hareket halinde direklerinizi aynanın önünden çekin görüşünüz açılsın.Yine de motorda tam olarak arkanızı göremezsiniz,herzaman nerede ne var bunu bilmeniz gerekiyor,şerit değiştiriken arkanızda araba varsa bunu aklınızda tutun gibi gibi.Birde şerit değiştirirken önce aynaya sonra kafanızı çevirerek bakın,bu başta biraz tehlikelidir,motorla bol antrenman yapın.Daha teknik bilgiler ise forumun rehber başlığı altında bulabilrisiniz.Hepsini okuyun derim,çok faydalı bilgiler var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------



    Motor freni için???
    Motor frenini o anda bulunduğunuz viteste gazı bırakarak yapın ve ön ve arka frene dengeli bir şekilde beraber basın. Ön frene sadece işaret ve orta parmağınızla yani iki parmakla basın, tüm elinizle basarsanız birden ön freni kilitleyebilirsiniz. Bir de alışmadıysanız eğer sürekli olarak korna ve selektör çalışın, acil durumda refleks olarak basabilin ki karşınızdakini zamanında ikaz edebilesiniz arkadaşlar..
    Yuce123 bunu beğendi.
    http://www.facebook.com/CBR250RFANCLUB
    Tüm CBR kullanıcı dostlarım davetlidirler...

  18. #7018
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok hocam motora zarar vermez tabiki ama özellikle debriyaj balatasının ömründen yer. Motor freninde normalde kitlemez fakat farkında olmadan yaş yada kaygan bir zemine denk geldiginizde ve yůksek devirlerdeyken vites düşürdüğünüzde kitleme riski büyür. Bu arada motor freninde nasıl patinaj yapıyor hocam patinaj yapmak için fren degil ani gaz açmak ve debriyajı birden kaldırmak gerekir. Ama 125 lik motorda bu bile zor
    Konuyu cbr125r a çektik ama bu son olsun,bunla ilgili birşey söylersek bizim topic ten devam edelim:D Aniden yavaşlamam gerekince 4-3-2-1 derken 1 e gelincede debriyajdan elini hızlı çekince pati çekiyor hareket halindeyken,kontrolü kaybetmemek için debriyajı tekrar yakalıyordum.İşte burdada kötü lastikler ve tozlu,kumlu asfalt devreye giriyor.He tabi bu hatayı artık yapmıyorum,daha acamiyken yapıyordum.Tabi şimdi bazen canım trafikte sıkılınca,atraksiyon olsun diye kontrollü yapıyorum:D

  19. #7019
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    @avcagatay
    hayırlı olsun,xenon u baya uyguna vermişler 84lira hiçbirşey birde serviste takılıyor
    avcagatay bunu beğendi.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  20. #7020
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı pol@ris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor frenini o anda bulunduğunuz viteste gazı bırakarak yapın ve ön ve arka frene dengeli bir şekilde beraber basın. Ön frene sadece işaret ve orta parmağınızla yani iki parmakla basın, tüm elinizle basarsanız birden ön freni kilitleyebilirsiniz. Bir de alışmadıysanız eğer sürekli olarak korna ve selektör çalışın, acil durumda refleks olarak basabilin ki karşınızdakini zamanında ikaz edebilesiniz arkadaşlar..
    genelde yüksek vites düşük devirde olduğumdan:D,vites düşürüyorum ve yapmaya çalıştığımda kısa mesafede frenlere asılarak değil hızlı ve kontrollü vites düşürerek durmak.Çok daha güvenli oluyor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler