Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Nisan 2012, 00:58
#7001
Kesinlikle haklısın bende hava durumuna günde 1 den fazla bakıyorum motor aldığımdan beri,aynen duvar kenarına,viteste parkederim.Ama olacağın önüne geçilmiyor.Arkadaşta kalmıştım,otoparklarında duvar kenarı filan yok,havada sıcacıktı.Kahvaltılık almaya markete gittim(13.00 civarında kalkmıştık:D).Markette fırtına koptu ve geldiğimde motorum yerdeydi:D.İlk motorum ve 0 olduğu için gördüğümde çocuğum kolunu kırmış gibi bir his uyandı içimde:D(çocuğum filan yok bu arada:D:D).
Reklamlar
-
20 Nisan 2012, 10:06
#7002
pol@ris adlı üyeden alıntı
Yenisini almayın derim ben, benim de kırıldı ve kaynak yaptırdım 20 tl tuttu bi de siyaha boyadılar
Benim aynanın oynar başlıklı plastik kısmı yarıldı içindeki teller falan gözüküyor (biraz acayip oldu ) Bantladım su an icin idare ediyor ama biraz sallanıyor ve tam olarak ayarlayamıyorum. Demir kısımları sağlam.
-
20 Nisan 2012, 10:14
#7003
s.a arkadaşlar vites geçişlerinde çat diye ses geliyo özellikle 2 viteste atarken bu normal mi sizin motorlardada varmı ?
-
20 Nisan 2012, 10:53
#7004
heleki ikiden bire atarkenki ses beni benden aliyor
motor asagi indi saniyorum
-
20 Nisan 2012, 11:42
#7005
selamlar..
bu hafta cbr250 ailesine katılıyordum tam.. hiç 250r yok ..maysta gelecekmiş.. tam parayı hazıradık motor yok
".....İnancı özgür kılacağız çocuk. Bu yüzden kapatmadık mı tekkeleri, zaviyeleri.
Bu yüzden kaldırmadık mı hilafeti?...."
-
20 Nisan 2012, 12:48
#7006
Ben de nihayet 2 saat sonra teslim almaya gideceğim aksam da birkaç fotograf paylaşmak isterim hayırlısıyla
-
20 Nisan 2012, 13:08
#7007
nsht adlı üyeden alıntı
s.a arkadaşlar vites geçişlerinde çat diye ses geliyo özellikle 2 viteste atarken bu normal mi sizin motorlardada varmı ?
Evet normal,benimki 125r ama 1 den 2 ye yada 2 den 1 e atarken o ses geliyor,sıkıntı yok.
-
20 Nisan 2012, 13:11
#7008
nsht adlı üyeden alıntı
s.a arkadaşlar vites geçişlerinde çat diye ses geliyo özellikle 2 viteste atarken bu normal mi sizin motorlardada varmı ?
Benden de gelıyor dısarda baska motorlarda duydum normal yalnız 2den 1 alırken 10km hızın ustunde almaya kalkarsanız daha sert bır ses duyarsınız.
[B]Artisliğin sonu figüranlıktır...[/B]
-
20 Nisan 2012, 14:46
#7009
Yuce123 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün depoyu fulledim 233 km 8.73 litre benzin aldı 41 tl. İyi mi ki sizce
? 200 km falan sakin kullandım hep şehir içi şehir dışı karışık
normal
17.5 kurus / km
o da 3.7 yapıyor.
bızım motorlar 3-4.5 arası yakıyor . bu aralıgın dısı olursa bır problem vardır
-
20 Nisan 2012, 18:11
#7010
Arkadaşlar iki sorum var.
1. İlk 850. km'deyim ve hiç zincir temizleyip yağlamadım. 1000 km de serviste yaptırayım diyorum. Başıma birşey gelir mi?
2. Aynalar tam olarak arkayı göstermiyor. Bu sorunu nasıl çözüyorsunuz ?
Babama söylemeyin. O, benim motorum yok sanıyor.
-
20 Nisan 2012, 18:53
#7011
nsht adlı üyeden alıntı
s.a arkadaşlar vites geçişlerinde çat diye ses geliyo özellikle 2 viteste atarken bu normal mi sizin motorlardada varmı ?
arkadaşlar normal şartlarda araçların üzerinde yol varken vites bire atılmaz. çok aşırı yavaşladığınız zaman ya da durunca atın bire.
http://www.facebook.com/CBR250RFANCLUB
Tüm CBR kullanıcı dostlarım davetlidirler...
-
20 Nisan 2012, 20:47
#7012
motorsaykıl adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iki sorum var.
1. İlk 850. km'deyim ve hiç zincir temizleyip yağlamadım. 1000 km de serviste yaptırayım diyorum. Başıma birşey gelir mi?
2. Aynalar tam olarak arkayı göstermiyor. Bu sorunu nasıl çözüyorsunuz ?
1.500 kmde bir yağlamak 1000 kmde temizleyip yağlmak gerekir.1000 km bakımını beklemenizde pek bir sakınca yok,tabi motor sürekli açıkta ve yağmurda kullanıyorsanız yada motoru sık sık yıkıyorsanız sıkıntı yaratabilir.Yinede kefil değilim ama birşey olmaz diyorum
2.Aynaları tanımak bir süreçtir,bende birşey göremediğimi sanıyordum ama alıştım zamanla.Şöyle diyeyim aynaları öyle ayarlayınki sürüş pozisyonunda(burası önemli çünkü aynaları hep düz otururken ayarlarız sonra sürerken hesaplar tutumaz:D)dirseklerinizin ucunu görecek şekilde ayarlayın ve arkanızı görmek istediğinizde hareket halinde direklerinizi aynanın önünden çekin görüşünüz açılsın.Yine de motorda tam olarak arkanızı göremezsiniz,herzaman nerede ne var bunu bilmeniz gerekiyor,şerit değiştiriken arkanızda araba varsa bunu aklınızda tutun gibi gibi.Birde şerit değiştirirken önce aynaya sonra kafanızı çevirerek bakın,bu başta biraz tehlikelidir,motorla bol antrenman yapın.Daha teknik bilgiler ise forumun rehber başlığı altında bulabilrisiniz.Hepsini okuyun derim,çok faydalı bilgiler var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------
pol@ris adlı üyeden alıntı
arkadaşlar normal şartlarda araçların üzerinde yol varken vites bire atılmaz. çok aşırı yavaşladığınız zaman ya da durunca atın bire.
Motor freni için???
-
20 Nisan 2012, 20:58
#7013
Bence motor frenine gerek yok. Niye boşu boşuna arka tekerleği kitleme riskine girelimki ? Aynı zamanda da aktarma organlarının ömrünü kısaltmayada gerek yok bence.
En güzel olanı frenleri kombine bir şekilde kullanarak durmaktır.
-
20 Nisan 2012, 22:42
#7014
Ama motor freni daha dengeli duruş sağlıyor ve motora zarar verdiğini sanmıyorum,kitlemeye gelince zaten 90 kiloyum ve lastiklerde iyi değil,kitlenmiyor olduğu yerde pati çekiyor:D
-
20 Nisan 2012, 23:10
#7015
Yok hocam motora zarar vermez tabiki ama özellikle debriyaj balatasının ömründen yer. Motor freninde normalde kitlemez fakat farkında olmadan yaş yada kaygan bir zemine denk geldiginizde ve yůksek devirlerdeyken vites düşürdüğünüzde kitleme riski büyür. Bu arada motor freninde nasıl patinaj yapıyor hocam patinaj yapmak için fren degil ani gaz açmak ve debriyajı birden kaldırmak gerekir. Ama 125 lik motorda bu bile zor
-
20 Nisan 2012, 23:22
#7016
-
20 Nisan 2012, 23:28
#7017
Pain adlı üyeden alıntı
1.500 kmde bir yağlamak 1000 kmde temizleyip yağlmak gerekir.1000 km bakımını beklemenizde pek bir sakınca yok,tabi motor sürekli açıkta ve yağmurda kullanıyorsanız yada motoru sık sık yıkıyorsanız sıkıntı yaratabilir.Yinede kefil değilim ama birşey olmaz diyorum
2.Aynaları tanımak bir süreçtir,bende birşey göremediğimi sanıyordum ama alıştım zamanla.Şöyle diyeyim aynaları öyle ayarlayınki sürüş pozisyonunda(burası önemli çünkü aynaları hep düz otururken ayarlarız sonra sürerken hesaplar tutumaz:D)dirseklerinizin ucunu görecek şekilde ayarlayın ve arkanızı görmek istediğinizde hareket halinde direklerinizi aynanın önünden çekin görüşünüz açılsın.Yine de motorda tam olarak arkanızı göremezsiniz,herzaman nerede ne var bunu bilmeniz gerekiyor,şerit değiştiriken arkanızda araba varsa bunu aklınızda tutun gibi gibi.Birde şerit değiştirirken önce aynaya sonra kafanızı çevirerek bakın,bu başta biraz tehlikelidir,motorla bol antrenman yapın.Daha teknik bilgiler ise forumun rehber başlığı altında bulabilrisiniz.Hepsini okuyun derim,çok faydalı bilgiler var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------
Motor freni için???
Motor frenini o anda bulunduğunuz viteste gazı bırakarak yapın ve ön ve arka frene dengeli bir şekilde beraber basın. Ön frene sadece işaret ve orta parmağınızla yani iki parmakla basın, tüm elinizle basarsanız birden ön freni kilitleyebilirsiniz. Bir de alışmadıysanız eğer sürekli olarak korna ve selektör çalışın, acil durumda refleks olarak basabilin ki karşınızdakini zamanında ikaz edebilesiniz arkadaşlar..
http://www.facebook.com/CBR250RFANCLUB
Tüm CBR kullanıcı dostlarım davetlidirler...
-
20 Nisan 2012, 23:32
#7018
s.e.c adlı üyeden alıntı
Yok hocam motora zarar vermez tabiki ama özellikle debriyaj balatasının ömründen yer. Motor freninde normalde kitlemez fakat farkında olmadan yaş yada kaygan bir zemine denk geldiginizde ve yůksek devirlerdeyken vites düşürdüğünüzde kitleme riski büyür. Bu arada motor freninde nasıl patinaj yapıyor hocam
patinaj yapmak için fren degil ani gaz açmak ve debriyajı birden kaldırmak gerekir. Ama 125 lik motorda bu bile zor
Konuyu cbr125r a çektik ama bu son olsun,bunla ilgili birşey söylersek bizim topic ten devam edelim:D Aniden yavaşlamam gerekince 4-3-2-1 derken 1 e gelincede debriyajdan elini hızlı çekince pati çekiyor hareket halindeyken,kontrolü kaybetmemek için debriyajı tekrar yakalıyordum.İşte burdada kötü lastikler ve tozlu,kumlu asfalt devreye giriyor.He tabi bu hatayı artık yapmıyorum,daha acamiyken yapıyordum.Tabi şimdi bazen canım trafikte sıkılınca,atraksiyon olsun diye kontrollü yapıyorum:D
-
20 Nisan 2012, 23:33
#7019
@avcagatay
hayırlı olsun,xenon u baya uyguna vermişler 84lira hiçbirşey birde serviste takılıyor
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
20 Nisan 2012, 23:36
#7020
pol@ris adlı üyeden alıntı
Motor frenini o anda bulunduğunuz viteste gazı bırakarak yapın ve ön ve arka frene dengeli bir şekilde beraber basın. Ön frene sadece işaret ve orta parmağınızla yani iki parmakla basın, tüm elinizle basarsanız birden ön freni kilitleyebilirsiniz. Bir de alışmadıysanız eğer sürekli olarak korna ve selektör çalışın, acil durumda refleks olarak basabilin ki karşınızdakini zamanında ikaz edebilesiniz arkadaşlar..
genelde yüksek vites düşük devirde olduğumdan:D,vites düşürüyorum ve yapmaya çalıştığımda kısa mesafede frenlere asılarak değil hızlı ve kontrollü vites düşürerek durmak.Çok daha güvenli oluyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler