Benim kaplattıgım yer maslak otosanayide Honda Servisi var görmüssündür belki onun arka tarafında.
Bende şuan karbon kaplı çok büyük egzoz sağa sola takıyorum bende geçen arabanın tampona deydirdim
fiyat olarak 30lira felandı sanırım.
Benim kaplattıgım yer maslak otosanayide Honda Servisi var görmüssündür belki onun arka tarafında.
Bende şuan karbon kaplı çok büyük egzoz sağa sola takıyorum bende geçen arabanın tampona deydirdim
fiyat olarak 30lira felandı sanırım.
Süpermiş o zaman hem İTÜ'ye yakın olmasından dolayı oraya kadar çıkabilrim de sanırım dışarı, fiyatı da gayet uygunmuş. O zaman motoru aldıktan sonra seninle hem bi tanışırız hem de bu konuda bana yardımcı olursun hem ben dışarı çıkmıyorum ama İTÜ'ye gezmeye beklerim Gölet falan güzeldir Mangalda yakarız çardakta benim elimden gelen budur maalesef
Bir arkadaşımın CBR 125 R ı var. Vites geçişinde biraz zorlanma vardı ve o servise gittik. 5000 km'deki motorun balatasının bittiğini ve şanzuman içerisinde bir metalin de yamulmuş olma ihtimalinin büyük olduğunu söyledi ve 300 TL fiyat çıkardı. Oradan çıkıp kadıköy servisine gittik. Orada debriyaj telini ayarladılar ve ücret almadılar. Balatalar? dedik ve ne olmuş balatalara ? sorun yok ki motorda dediler!!!
---------- Post added at 23:55 ---------- Previous post was at 23:51 ----------
Yani debriyaj balatası değişmeliymiş güya...
Balataların bitmesi hiç belli olmaz benim gt250m vardı aldıgım adam 5000kmde debriyaj balataların bitirmişti.Telden ayarlama payı ile ayarlayıp birsüre daha öyle idare edilebilir ama çok yukarda kavrar ama genede Orda Recep usta vardır kısa boylu ona giderim ben hep.
bende dün aranıza katıldım. mondial 150 mcx-road racer den sonra üçüncü ve son motorum olacak olan Honda Cbr 250R Anes motordan satın aldım.
ilk izlenimlerim daha 100 km yol yaptım. far ve lastikler bana yeterli geldi iyiki mağazada gaza gelip full aksesuarlı olanı almamışım. farın aydınlatması iyi ve lastiklerde yol tutuşundan memnun kaldım hafif ıslak yerlerde kayma yapmadı ortalam 50- 60 hızda.
Benim sizlere sorum şunlar.
-Anes bana kullanım kitapcığı yok diye vermedi bu doğru mu ?
-Rolantide yüksek çalışıyor 1.500 devir bu normal mi benim bildiğim 1.100 devir rolanti için uygundur.
-Bunlarda çikle varmı varsa nerede ?
-Birde rolanti ayarını biz yapabilir miyiz ?
-Son olarak motor rolantide sesli çalışıyor gibi geldi. buradaki forumlarda 97 oktan kullanarak bu işi çözen arkadaşlar olmuş. ben servise sordum 95 oktan dediler bu konudada fikir belirtirseniz sevinirim.
-Şimdiden herkese teşekkürler. herkese keyifli sürüşler.
Değerleri gerçekten çok iyi,ancak sanırım motosiklet mtv lerinde 650 cc nin yukarısında olduğu için bir üst vergi dilimine giriyor.
Gerçi motosikleti beğeniyorsan bu bir kriter değil.
Naked motosikletler genelde sıfır alırken en ucuz modeller oluyor (GSR 600'ün-artık olmasa da- fiyatının yüksek olmasını hiç anlayamadım)
Benim naked olarak tercihim Yamaha XJ6 olurdu.
Bir sonraki motosikletim için tercihlerim arasındadır.Diğerleri yeni kasa veya çok az km de DL 650 V-strom ya da Fazer 8 olurdu.
Ama daha CBR 250 ile çok km yapmam gerekiyor.
Bu arada ben çok takip eder,az yazarım.
Gözlemlerimden yola çıkarak birkaç şey söylemek istiyorum.
Bizim motosiletlere egzost takma fikri beni cezbetmiyor.Çünkü zaten tek silindir ve "tır-tır-tır" diye çalışıyor.Bu sesi toklaştırmışsın veya desibel olarak arttırmışsın pek anlam ifade etmiyor benim için.
Lastiker için de yeterli yetersiz gibi yorumlar var.Çok deneyimim olmadı ancak zaten motosikletimiz 250 CBR, öyle limitlerde kullanmamalıyız değil mi!
Yani bir 600 RR performansı bekleniyor olsaydı eğer,emin olun honda mühendisleri ondaki lastiğin aynısını koyardı.O yüzden öncelikle kendimizi sonra da motosikletimizi tanıyarak kullanırsak bence yeterlidir lastikler.
Zaten bir araçtan(bu otomobil de olabilir) birçok şeyi aynı anda beklemek yanlış olur.Nasıl ki spor otomobiller sert süspansiyonundan dolayı konfordan ödün veriyorsa,motosikletlerde de belli amaçlara yönelik farklı modellerden oluşur.
Bizim motosikletin öne çıkan özellikleri şehir içinde yeterli performans,az yakması,servis ve yedek parça kolaylığı ve de değerinden fazlasını hak eden görüntüsü ve tatmin ediciliği.Yani hepsinden biraz almış diyebiliriz
Bir diğer konu da ilk motosiklet için uygun olur mu? sorusu. Benim ilk motosikletim,güvenli sürüş eğitimi 1.seiyeyi aldım.Yaza doğru 2yi,sonbaharda da 3 ü alıp motosikletimle kendimce yeterince uzak olan "yakın yerler" e gideceğim.(Ağva-Sapanca-Çanakkale,daha sonrasında İzmir,Bodrum gibi )Motosiklette bana haz veren yola çıkmak,gideceğin yere varmaktan ziyade o yolu yapmaktan aldığın keyif.Tekrar konuya dönecek olursam dikkatli ve temkinli kullanırsan senin tarafından bir şey olacağını düşünmüyorum.Ama kaza bu sonuçta,10 yıllık motosiklet sürücüsünü de bulabilir.Ben bu ve Allah izin verirse bundan sonraki hiçbir motosikletimde son sürat denemesi,şu virajı maksimum kaçla dönerim veya tek teker çalışması yapmayacağım için(yaş-hayat tarzı-karakter herneyse..) bu konuda içim rahat.
400 km ye yakın yol yaptım şimdilik,teknik olarak çok fazla yorum yapamam sonuçta ilk motosikletim.Ancak az yaktığını,kullanımda sürücü dostu olduğunu söyleyebilirim.Edindiğim izlenim bir 600 rr kadar ilgi çekiyor olması.Benim diye demiyorum; gerçekten de 3-4 adım uzaklaşıp dönüp baktığımda çok iyi duruyor şerefsiz :p
Herneyse,bu genel bir yazı oldu sanırım.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.Anadolu Yakası buluşmalarına dahil olmak isterim.
Bir de son hatırlatma;malum havalar ısınıyor.Sıcak olacak düşüncesiyle korumalarımız olmadan motosiklete binmeyelim.
Varsın terleyelim,ee ne demişler hamama giren terler. Bu zevki alacaksan terleyeceksin
İyi günler..
http://www.honda.com.tr/SeriesConten...ge=genel-bakis
Buda güzelmiş. Biraz daha karenajlı ve süspansiyonu galiba farklı.
bugun kartal sahılde gordugum trı color 250lık burdan mı acaba...
Zaman yavaş geçiyor Şafak 5 diyelim bari
Teşekkürler bilgelendirme icin. saol sizlerede kazasız belasız keyifli sürüşler
arkadaşlar, bu gün yokuş yukarı kırmızı ışıkda durdum. arka frene sonuna kadar basmama rağmen arka lastik kaydırdı. su normalmi motor 150 km de acaba balata falan yeni ondan mı yoksa neden yapar. ön frende sorun yok. tşkrlr.
[QUOTE=casillas00;2647855]Aynı motoru kullanıyorlar bu bana biraz leylek gibi geldi ön tarafı biraz fazla boş olmuş.[COLOR="Silver"]
Aynı şasi, aynı motor. Belki süspansiyonlarda az biraz fark var. VFR crosstourer ile nerdeyse aynı görüntü aslındaç Honda artık standarta bağlıyor.
can bu nc700x ten bir tane de bizim sitenin arkasındaki sitede var bir tane. benim de hoşuma gidiyor bir sonraki motorum bu olabilir.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)