Sanırım suhasonisik arkadaş neden er6-n ye karşı er6-f i tercih ettigini sormuş.
Yani gsr 600 e karşı neden tercih ettigini sormamış.
F ve n nin teknik bütün detayları aynı bu yüzden f i tercih etme nedeni sanırım; uzun yolda ve yüksek hızda grenajlardan dolayı daha iyi rüzgar korumasıdır. Tabi tasarımda etkili olabilir
Arkadaşlar dediğim gibi 4 silindirli motorlar bana biraz gereksiz geliyor. Hem fazlaca yakıt miktarları hemde o gücü ne zaman nerede kullanacaksın ?
O yüzden 2 silindirli 600cc bir motosiklet daha iyi seçim olacaktır.
Bu arada Bizim motora böyle bir modifiye nasıl olur ?
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
böyle bir modifiye on numara olur
CBF 600'üde seçenekleriniz arasına koyabilirsiniz. 4 silindir ama yakıt değerleri çok iyi.
Yada xj-6 olabilir 4 silindir sesini sevip ekonomik olsun diyorsanız 75 HP yakıt değerlerinin 650'lık endurolarla aynı olduğunu söylüyorlar.
Şehiriçi alıcagım tek motor supermotodur
kaldırım merdiven ne varsa sizin yola gerek yok
Yarın beşiktaştaki toplantıya CBR 125 kullanıcılarını da bekliyoruz arkadaşlar
Orjinal lastik havasiyla ilgli bilgisi olan yokmudur
YZF 125 kadar iyi durmasada insan bu fotoshoplu hale bakınca daha fazla hissediyor ki ismi cbr olan bi motorun ön far, kuyruk ve yan grenaj gibi karakteristik detaylarda aynı sülalenin genlerini tasımalı diye. CBR125 ve 250nin kendi içinde dizaynı uyumlu ve mini bi touring gibi ama ön far stilinde vfr model isminde cbr olması işin felsefi yönünde Honda'nın pek samimi olmadığını gösteriyor. Gerçi R ve RR ayrımı var ama yinede stil cbr alilesinden 600 veya 1000 in anlayısında sekillenmeliydi.
Bu arada Er-6 sahipleri motorlarının performansını pek övmüyorlar ama sıfır yüzü 3.9 saniye ve yüksek torktan torktan dolayı ışıklarda kalkışı 600RR/R6 den çok daha az kabiliyet isteyen bir motor. neredeyse 60 km ye kadar yarım debriyaj ve iyi bi gaz ayarı gerektiren 600 lük ss lere göre ER-6 lar çok kolay fırlıyorlar.
Bu yüzden 0-110 arası SS lerden daha iyi bi karakteri var. 5. vites 100-190 kilometre arası esneklikleride çok fena
Bizim motor mu bu?
Xj-6 benimde ilerideki seçeneklerim arasında. SM bende çok seviyorum ama
boyum yetmiyor onlara maalesef :(
Ben haftasonu şehir dışında olacağım. Sizlere iyi muhabbetler dilerim.
Motorun kitapçığında yazıyor, bir bakıverseydin.
Ön-Arka 29 psi. Artçısız veya yüksüz hali.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
17" kardeşim.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
Evet ekrem 17 '' zaten neredeyse bütün ss lerin jantları 17 ''. Ama olay o değil 250 deki jantın genişliği 125 liklerinkinden daha fazla.
ben yeni aldım 250CBR honda motor 9900 tl. kasko ergo dan 3000 tl. olunca tabii doğal olarak yaptırmadım. trafik sigortayı 135 e yaptırdım 22500 tl ye kadar karşılıyormuş. bi tane kalın zincir aldım. onu kullanıyorum.
okur-tr geçmiş olsun Allah tekrarını göstermesin
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------
bilmiyorum sigortacı baktı çalıntı falan dahil zaten sigorta da pek yapmak istemiyormuş. sigortacıda arkadaşım.
yaklaşık 4500 km oldu, gerçekten motorumdan memnunum. az yakması, ortalama artçımla beraber 150 kiloyuz yokuşlarda herhangi bir bayılma olmuyor motorda, şehir içinde kullanımı büyük 600 lüklere oranla çok daha rahat. geçen yıl 8810 TL almıştım. biraz pişmandım.ama kullandıkça iyi bir seçim olduğunu anlıyorum. az yaksın,artçımla rahatça 120km yapabileyim,maliyet olarakda beni yormasın diyorsanız işte motor. bakalım yaz aylarında bir karadeniz batum turu yapıp bir kez daha aşık olacağım motoruma..herkese iyi sürüşler
Amaç bir yere gitmek değildir ; Amaç yolda olmaktır. YEĞEN :)
muyatakdogan@hotmail.com
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)