Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6681
    alphertunga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    R25
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karadenizli değilim ama sağ ayna ne kadarmış diye sorasım geldi Honda bu hiç belli olmaz belki diğer aynaya zam yapmıştır...
    Sag sol grenaj fiyatları farklı imiş.Yani haklısın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6682

    Üyelik
    03 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok ya N değil F alacağım. F ile uzun yolda da rahat edersin.

    http://i.telegraph.co.uk/multimedia/...a_1365388c.jpg
    deryali kardes bende ilgileniyorum buara er6-f veya gsr600 bakiyorum motorumu sattim ama alacagim hakkinda karar veremedim sen neden f i tercih ediyosun?
    >>>CBR250R<<<

  3. #6683
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı suhasonisik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    deryali kardes bende ilgileniyorum buara er6-f veya gsr600 bakiyorum motorumu sattim ama alacagim hakkinda karar veremedim sen neden f i tercih ediyosun?
    YETERLİ PERFORMANS DAHA DÜŞÜK YAKIT TÜKETİMİ 10 NUMARA GÖRÜNTÜ OLDUĞUNDAN DOLAYIDIR DİMİ USTA::D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  4. #6684
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YETERLİ PERFORMANS DAHA DÜŞÜK YAKIT TÜKETİMİ 10 NUMARA GÖRÜNTÜ OLDUĞUNDAN DOLAYIDIR DİMİ USTA::D
    Sanırım suhasonisik arkadaş neden er6-n ye karşı er6-f i tercih ettigini sormuş.
    Yani gsr 600 e karşı neden tercih ettigini sormamış.
    F ve n nin teknik bütün detayları aynı bu yüzden f i tercih etme nedeni sanırım; uzun yolda ve yüksek hızda grenajlardan dolayı daha iyi rüzgar korumasıdır. Tabi tasarımda etkili olabilir

  5. #6685
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Arkadaşlar dediğim gibi 4 silindirli motorlar bana biraz gereksiz geliyor. Hem fazlaca yakıt miktarları hemde o gücü ne zaman nerede kullanacaksın ?
    O yüzden 2 silindirli 600cc bir motosiklet daha iyi seçim olacaktır.

    Bu arada Bizim motora böyle bir modifiye nasıl olur ?
    pol@ris bunu beğendi.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  6. #6686
    hoca01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2010
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2012 sibiar ikiyüzelli ar
    böyle bir modifiye on numara olur

  7. #6687
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    CBF 600'üde seçenekleriniz arasına koyabilirsiniz. 4 silindir ama yakıt değerleri çok iyi.

    Yada xj-6 olabilir 4 silindir sesini sevip ekonomik olsun diyorsanız 75 HP yakıt değerlerinin 650'lık endurolarla aynı olduğunu söylüyorlar.


    Şehiriçi alıcagım tek motor supermotodur
    kaldırım merdiven ne varsa sizin yola gerek yok

  8. #6688
    pol@ris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125, Hyosung GV 250, Honda CBR 250R
    Yarın beşiktaştaki toplantıya CBR 125 kullanıcılarını da bekliyoruz arkadaşlar

  9. #6689

    Üyelik
    27 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Orjinal lastik havasiyla ilgli bilgisi olan yokmudur

  10. #6690
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar dediğim gibi 4 silindirli motorlar bana biraz gereksiz geliyor. Hem fazlaca yakıt miktarları hemde o gücü ne zaman nerede kullanacaksın ?
    O yüzden 2 silindirli 600cc bir motosiklet daha iyi seçim olacaktır.

    Bu arada Bizim motora böyle bir modifiye nasıl olur ?
    http://www.motorgrenajboya.com/uploa...r250rr--1w.jpg
    YZF 125 kadar iyi durmasada insan bu fotoshoplu hale bakınca daha fazla hissediyor ki ismi cbr olan bi motorun ön far, kuyruk ve yan grenaj gibi karakteristik detaylarda aynı sülalenin genlerini tasımalı diye. CBR125 ve 250nin kendi içinde dizaynı uyumlu ve mini bi touring gibi ama ön far stilinde vfr model isminde cbr olması işin felsefi yönünde Honda'nın pek samimi olmadığını gösteriyor. Gerçi R ve RR ayrımı var ama yinede stil cbr alilesinden 600 veya 1000 in anlayısında sekillenmeliydi.

    Bu arada Er-6 sahipleri motorlarının performansını pek övmüyorlar ama sıfır yüzü 3.9 saniye ve yüksek torktan torktan dolayı ışıklarda kalkışı 600RR/R6 den çok daha az kabiliyet isteyen bir motor. neredeyse 60 km ye kadar yarım debriyaj ve iyi bi gaz ayarı gerektiren 600 lük ss lere göre ER-6 lar çok kolay fırlıyorlar.

    Bu yüzden 0-110 arası SS lerden daha iyi bi karakteri var. 5. vites 100-190 kilometre arası esneklikleride çok fena

  11. #6691
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar dediğim gibi 4 silindirli motorlar bana biraz gereksiz geliyor. Hem fazlaca yakıt miktarları hemde o gücü ne zaman nerede kullanacaksın ?
    O yüzden 2 silindirli 600cc bir motosiklet daha iyi seçim olacaktır.

    Bu arada Bizim motora böyle bir modifiye nasıl olur ?
    Bizim motor mu bu?



    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF 600'üde seçenekleriniz arasına koyabilirsiniz. 4 silindir ama yakıt değerleri çok iyi.

    Yada xj-6 olabilir 4 silindir sesini sevip ekonomik olsun diyorsanız 75 HP yakıt değerlerinin 650'lık endurolarla aynı olduğunu söylüyorlar.


    Şehiriçi alıcagım tek motor supermotodur
    kaldırım merdiven ne varsa sizin yola gerek yok
    Xj-6 benimde ilerideki seçeneklerim arasında. SM bende çok seviyorum ama
    boyum yetmiyor onlara maalesef :(


    Alıntı pol@ris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarın beşiktaştaki toplantıya CBR 125 kullanıcılarını da bekliyoruz arkadaşlar
    Ben haftasonu şehir dışında olacağım. Sizlere iyi muhabbetler dilerim.



    Alıntı kemalpak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orjinal lastik havasiyla ilgli bilgisi olan yokmudur
    Motorun kitapçığında yazıyor, bir bakıverseydin.

    Ön-Arka 29 psi. Artçısız veya yüksüz hali.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  12. #6692
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Arkadaşlar cbr 250 nin jant ölçüleri nedir ?

  13. #6693
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    17" kardeşim.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  14. #6694
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    17" kardeşim.
    Eyvallah abi.Acaba aynimidir bizim jantlar olcu olarak birebir ayni ise 140 irc takmayi dusunuyorum.

  15. #6695
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah abi.Acaba aynimidir bizim jantlar olcu olarak birebir ayni ise 140 irc takmayi dusunuyorum.
    Aynı diye biliyorum ama yanılıyor da olabilirim, seni iyi araştır bence
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  16. #6696
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Evet ekrem 17 '' zaten neredeyse bütün ss lerin jantları 17 ''. Ama olay o değil 250 deki jantın genişliği 125 liklerinkinden daha fazla.

  17. #6697

    Üyelik
    27 Mart 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBR250R
    ben yeni aldım 250CBR honda motor 9900 tl. kasko ergo dan 3000 tl. olunca tabii doğal olarak yaptırmadım. trafik sigortayı 135 e yaptırdım 22500 tl ye kadar karşılıyormuş. bi tane kalın zincir aldım. onu kullanıyorum.

  18. #6698
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı Ferhat09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben yeni aldım 250CBR honda motor 9900 tl. kasko ergo dan 3000 tl. olunca tabii doğal olarak yaptırmadım. trafik sigortayı 135 e yaptırdım 22500 tl ye kadar karşılıyormuş. bi tane kalın zincir aldım. onu kullanıyorum.
    Kasko için ben Şair Sigorta'dan 1.250 TL fiyat almıştım. Ergo zırvalamış resmen.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  19. #6699

    Üyelik
    27 Mart 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBR250R
    okur-tr geçmiş olsun Allah tekrarını göstermesin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------

    bilmiyorum sigortacı baktı çalıntı falan dahil zaten sigorta da pek yapmak istemiyormuş. sigortacıda arkadaşım.

  20. #6700

    Üyelik
    05 Nisan 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBR 250 R
    yaklaşık 4500 km oldu, gerçekten motorumdan memnunum. az yakması, ortalama artçımla beraber 150 kiloyuz yokuşlarda herhangi bir bayılma olmuyor motorda, şehir içinde kullanımı büyük 600 lüklere oranla çok daha rahat. geçen yıl 8810 TL almıştım. biraz pişmandım.ama kullandıkça iyi bir seçim olduğunu anlıyorum. az yaksın,artçımla rahatça 120km yapabileyim,maliyet olarakda beni yormasın diyorsanız işte motor. bakalım yaz aylarında bir karadeniz batum turu yapıp bir kez daha aşık olacağım motoruma..herkese iyi sürüşler
    murat_112 bunu beğendi.
    Amaç bir yere gitmek değildir ; Amaç yolda olmaktır. YEĞEN :)
    muyatakdogan@hotmail.com


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler