Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #641
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Güzel test olmuş. Ama şu kırmızısı neden Avrupa'da yok Bence en güzel renk seçeneği açık ara...
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #642
    panoromeo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2011
    Şehir
    Akçay
    Motosikleti
    CBF600
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizi tebrik ederim. saygıyla elinizden yavaş yavaş sıkarım.
    cbf 250 kullanıcılarının honda yanında ayrı bir yeri vardır. nede olsa parçası en pahalı motoru kullanıyorsunuz.
    neye göre pahalı? çin motorlarına göre elbet pahalı olacaktır,orjinal parça bi kere takarsın senelerce arıza yapmaz,ama ucuz parça istiyosan muadilleri ve çin mallarıda bulunuyor,bütçeme göre hangini istersem takabiliyorum,kaldıki pek arıza durumuda olmuyor.Değiştirdiğim hava ve yağ filtresi onlarda 10ar tl,gaz teli 5 tl,zincir ve dişli takımı 80-100tl.Birtek km saati dijital olduğu için pahalı onunda çin malı olanı var 250tl

  3. #643
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    1- üsluba dikkat edelim lütfen ben size kaba hakaret etmedim...
    2- lütfen bana delil li gelin hep kafanızdan bir şeyler sallayıp duruyorsunuz
    3- öyle google giripde çoluk çocuk bloglarından yarım yamalak yalan yanlış bilgi almaya ihtiyacım yok..

    belgemi istiyorsunuz buyrun wiki pedia..

    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_VF_and_VFR

    The VF and VFR series (VF meaning Vee-Four, and VFR meaning Vee-Four Racing) was a motorcycle made by Honda and had a V4 engine. The bike was also the first to utilize a Sprag (one-way) clutch.


    Yetmezmi ben işkembeden atmam delilli belgeli yazarım sizin gibi çamur at izi kalsın tutar belki şeklindede yazmam bilginiz yok o bellide bari olana saygınız olsun hadi bana olmasın önemli değil bari motoru yapan hondaya saygınız olsun adamlar yapmış neticede motoru..

    Vfr hondanın sitesinde bile sport kısmında cbr larla aynı segmentte geçer racing olmayan bir motor niye cbr lar ile aynı segmentte geçsin herhalde bu hondada cahil işi bilmiyor.. siz bir adamları arayında hata yapmışsınız işi bilmiyorsunuz vfr st segmentinde bir motor lütfen motoru o segmente alın deyin...
    vfr de yeni vfr lerde moto-gp teknolojisi kullanılmışdır moto gp nedir bilirmisiniz ? race olmayan bir makinaya niye moto gp teknolojisi kullansınlar..

    http://powersports.honda.com/street/sport.aspx


    St dediğiniz modeller bunlardır biraz bir şeyler öğreninde bilginiz olsun millete bilmeden çamur atmayın lütfen.

    http://powersports.honda.com/street/sport-touring.aspx


    road olayına gelince road dediğiniz olaya touring girer st girer crossover chopper cruiser girer sport dan bazı vfr tarzı motorlar girer ms serisi yani maxi scooter lardan bazıları girer road öyle geniş bir kavramki öyle basite indirgeyemessiniz..

    Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newr...#ixzz1JUOgslLG
    işkembeden sallamak lafı ne zamandır hakarete girmiştir şaşırdım doğrusu. Wikipedia benim için bir kriter değildir. Vfr sporttouring bir motordur Cbr ise supersport bir motordur honda bunları bu şekilde sınıflandırmışsa bu kadar tartışmanın anlamı yoktur. İlk baştaki uslübünüza bakmanızı öneririm. Hakaret etmedim ben. tartışma ortamı illaki olacaktır. Nese lafı fazla uzatmıyorum.
    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400

  4. #644

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel test olmuş. Ama şu kırmızısı neden Avrupa'da yok Bence en güzel renk seçeneği açık ara...
    evet o test çok güzel olmuş motoru tam anlamıyla analiz etmişler orda dedikleride belli commuter tarzında bir motor demişler yani ybr cbf tadında gündelik kullanıma gelicek ama ybr cbf den farkı görüntüsü havalı ve şık bir motor ben o öyle algıladım en azından o testi.. yani güzel aslında kaç tane ss motoru gündelik kullanımda commuter tadında kullanabilirsinki..

  5. #645
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Ben de bu siteye bir şeyler öğrenmek ve bir bildiğim varsa paylaşmak için giriyorum.
    İnsanların birbirine karşı nazik davranarak da tartışabileceklerine inanıyorum.
    Bu yüzden bildiğiniz bir şey varsa paylaşın (adı üstünde; bilgi paylaşım başlığı) ama nezaketle... Bilmiyorsanız da illa bir şeyler yazmak zorunda değilsiniz bu kadar iddialı olmak nedendir anlamıyorum, ortamı da germenin bir manası yok...

    Honda CBR 250 konusuna dönersek...
    250'lik ile başladığımdan halen 250'liklere bakıyorum ara sıra...
    Fuarda da gördüm yakından baktım, evet bana göre biraz cılız duruyor ama sırf motoru Honda diye şehir içinde kullanmak için almak isterim, ancak artık ABS'siz motora binmek istemem o ayrı... Keşke ABS'li olanlardan da gelse de VFR'm sadece hafta sonları uzun yola gitse...

  6. #646

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    yukarda amerikada testini verdim ordaki motorda abs sizdi şimdi aklıma geldi oda ilginç amerikaya bile abs siz olanını yollamışlar..

  7. #647
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    @logaritma:

    cbr250r ve ninja250r, bu aralar doğal olarak çok kıyaslanıyor, ikiside kendi sınıfında ss başlangıç duzeyi olarak satılıyor olsa da ST oturma pozisyonuna sahip modellerdir. Farkı görmeniz için önce ninja250r'a sonrada yzf125'e yada gt250r'a oturmanızı öneririm. Fuarda cbr250r'i uzun süre inceleyen biri olarak kesin olarak söyleyebileceğim şey oturuş pozisyonu olarak ninja ile cbr250'nin bir farkı yok.

    cbr125'in eski ve yeni kasasıda aynı şekilde spor touring oturma pozisyonuna sahiptir, bunu 2006 model cbr125 kullanmış biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim. Honda'nın yeni tasarladığı cbr125'in ağabeyi 250cc'lik modelide aynı şekilde tasarlandığı aşikar.

    Eğer motosikletler oturma pozisyonuna göre sınıflandırılıyorsa cbr250r'a ST denmesi gayet normal.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  8. #648
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    mayısta alıyorum allahın izniyle kaporayı vermişim allah herkese almak nasip etsin

  9. #649
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Yazılanları takip ediyorum. Kullanıcılarar bile işin içinden çıkamıyor çoğu zaman. Aslında hondanın pazarlama uzmanları ikili bir oyun oynuyorlar bu modeli pazarlarken. hem millet heycanlansın diye CBR logosunu kullanıp sitesinde SS modellerin altına sıralıyor CBR125 ve CBR250 yi internet sitesinde hemde ön far ve genel dizaynını CBR600RR den kesin olarak ayırıp VFR sitili yaparak supersport modelin hızlı imajını yerlere düşürmek istemiyor. Çünkü ne kadar pahalı ve şeçkin olursa olsun dev gibi bir motosiklet olan VFR1200 ün yanında yarısı kadar kalıcagı için pek etkilemicektir bu far benzerliği 1200 müşterisinin egosunu

    ÖTV 250 cc altında %08 üstünde %37 ken ve benzinde böyle cep yakmaktayken mantık hep bu tarz modellerden yana olucaktır.

    Motor videolarda 5. viteste hiç nazlanmadan 145 yapıyor. Bu türkiye trafiginde istenildiği zaman 110-120 ile giden araçlardan rahatça sıyrılması için yeterli

    0-100 arası da 8.5 sn ışıklarda da 2000cc arabalardan daha atik

    İşlevselliği ve ekonomikliğiyle gayet yeterli bi model. Fiyat 8.800 düzeyinde kalıp kötü niyetli zamlar gelmesse eger Kawasakinin satışları hondanın 5 te bi kadar bile olmaz. ayrıca Ninja 250 lerde ikinci elde ciddi değer yitirmeye başlıcaktır..Aynı kondisyondaki Honda 7000 tl ye satılırken kawasakiyi 9000 e satmak olası gözükmüyor. Adam ya honda alıcaktır yada 9000 verip sıfır honda alıcaktır Bu sınıf için 2000 fark az değil arkadaşlar.. ha illa kawasaki isteyen o farkı veiricektir ama dediğim gibi 2. elde o farkı çıkartması zor. hibe edilen bi para olacaktır

  10. #650

    Üyelik
    04 Şubat 2011
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    mondial 100ukh
    su anda bu motoru teslım almıs bır arkadasımız varmı yokmu mtde atladıgım gormedıgım bı yazı varsada affola

  11. #651

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    @overcloud

    hocam oturma pozisyonun bir önemi varmı touring gibi kullanamadıkdan sonra sana hak veriyorum katılıyorumda ama nedense kimse beni anlamakmı istemiyor yoksa benmi kendimi doğru ifade edemiyorum bilmiyorum touring motor nedir bana göre burdan yükümüzü alıp geze geze italya almanya yunanistandan türkiyeye girmekdir.. forumdan bunu yapan arkadaşlarda oldu bilirsin çok güzel bu tür geziler var.. touring deyince benim için touring bu.. peki bu motorla böyle ağır bir yükün altına girilirmi girilmez çünkü oturma pozisyonuyla iş bitmiyor motorun yapısal yanıda var touring motor şasesinden tutda güç dağılım dengesine kadar özel yapılır bilirsin.. çünkü arkasına yeri gelir bir araba yükü biner çadırlar valizler tamir takım zerzavatları.. buna göre buna uygun bir 250 lik touring motor yapılsa onada sözüm yok.. torku yüksek tutulur beygiri düşük tutulur son sürati düşük olur ama yükü kaldırır sağlam gider öyle olur ama bir motorun çatalı ile oturma poizsyonu ile bir motor touring olmaz.. motor çok güzel commuter bir motor şehir içinde görüntüsü güzel keyifli gezebiliceğiniz al benisi olan bir motor az yakar duruşuda güzel fiyatıda makul ama ondan fazlasını bu motordan beklemek biraz haksızlık olur düşüncesindeyim saygılar üstat..

  12. #652
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    ya benim anlamadığım bişi var bu cbr 125 ve 250 super sport gibi tasarlandığına çok şaşırıyorum bu tamamiyle vfr1200 ufağı gibi normalde beni cezbetmezdi yoksa .bende racing motor merakı yok en fazla sport truring alırım vfr1200 de hayatım boyunca gelebiliceğim en son nokta o yuzden bunun ufağı gibi durduğundan bu motorları çok beğendim ve alır almazda cbr yazısını sökerdim


    bana hak vericeksiniz
    vfr1200




    cbr250


    işte bu yuzden bu motoru seviyorum racing tasarımı ise

    böyle agresif olmalı
    Mustafa Kemal Atatürk

  13. #653
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Logaritma ST motorda torkyüksek olmalı demişsin. Sonuçta tork motorun cc ile direk alakalı bişey. Ufak farklar ise stroku uzun tutmak veya iki silindir yerine tek silindir kullanmak olabilir. Moto usanın teslerine ne kadar güvenilir bilemem ama kağıt üzrinde 6.5 hp aln fark tekerlek beygirinde 4 hp çıkmış kawasaki ile. Ayrıca tekerleğe gönderilen torkta Honda 2 nm gibi bi fark atmış. hemde bunu daha düşük devirde veriyor.. motor ST moduna uygun kullanıldığında Honda elinzin altında daha esnek bi motor üretmeyi başarmış honda 250 cc için gayet başarılı yüksek tork var.Düşük torklu ST olmaz demşsin ama o açıdan bakarsak bu cc de ST olmaz

  14. #654

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    düşük torklu st olmaz demedim sadece torku yüksek tutarlarsa düşük hacimlide yükü daha iyi kaldırır dedim alana hayırlı olsun güzel bir motor ben destekliyorum umarım daha çok çeşit düşük hacimde ülkeye motorlar girer insanlarda çinli almakdan vazgeçip kalitlei güzel motorlar alırlar.. firmalar çok geç bile kaldılar yüksek cc sevdalarından.. avrupa komple emisyon üstünden vergilendirmeye geçdi artık eski nesil emisyon değerleri bile belli olmayan yüksek hacimli motorlar rağbet görmüyor vergileri çok yüksek avrupada.. türkiyeyede bu vergilendirme bu sene geliyor o yüzden ben bu tip emisyon değeri düşük küçük hacimli euro 5 normalarında üretilen motorlardan yanayım her türlüsü gelsin memlekete.

  15. #655

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bu bizim yaptığımız tartışmaların aynısını Honda bu motoru tasarlarken kendi içerisinde kesin yapmıştır.

    Logaritma'nın dediğine katılıyorum. Umarım bütün markalar bu tip motorlar getirsin, ortalık 250 cc'den geçilmesin. 250 cc uzun menzilli iki kişilik geziler hariç her türlü ihtiyaç için yeterli. VFR250 de 10000 TL'ye falan tekrar gelse çok güzel olur.

  16. #656
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    bene yinede bu model yinede ST yada SS başlangıç modeli olarak görülebilir. Sonuçta ister ss ister st olsun safkan bir touring yada safkan bir ss olamayacaktır
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  17. #657
    ufuk23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2005
    Şehir
    istanbul/üsküdar
    Motosikleti
    yamaha R25
    Arkadaşlar bende fuarda satın almıştım ve nihayet dün teslim aldım motoru.fakat plakam henüz çıkmadığı için trafiğe çıkmadım, sokak arasında bi kaç tur attım. dört gözle plakamın gelmesini bekliyorum.

  18. #658

    Üyelik
    14 Mart 2011
    Şehir
    Izmir / Karsiyaka
    Motosikleti
    Takashi Pioneer
    Simdi Izmir yukselis Hondayi aradim. Motokurt abinin motoru gelmis yarin gelin gorun dediler. Bir dahaki partiyi sormadim cunku once motoru gormek ve dokunmak istiyorum...

    Motokurt abi kazasiz belasiz bin ve bizi lutfen habersiz, bilgisiz birakma...
    A.Cenk Tuzun
    Karsiyaka / Izmir

  19. #659
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Gözün aydın Motokurt abi en kısa zamanda resimlerini paylaş bizimle
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  20. #660
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    Alıntı ufuk23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende fuarda satın almıştım ve nihayet dün teslim aldım motoru.fakat plakam henüz çıkmadığı için trafiğe çıkmadım, sokak arasında bi kaç tur attım. dört gözle plakamın gelmesini bekliyorum.
    ufuk23 yorumlarını heycanla bekliyoruz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler