Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Nisan 2011, 17:25
#621
kim ne derse desin alınıcak en güzel motor bence arkası sağlam neticede öbürleri gibi disbiritör veya çan çin çon dökülme sıkıntısı çekilmiyor motor tam ss dehil zaten bence hiç bir ss motor 250cc olmaz 600den aşa ss olmaz bence gelişmiş tournig diyebilirizokadarda ufak değil bende gördüm ama bence çok şık
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Reklamlar
-
13 Nisan 2011, 22:33
#622
Özetin Özeti
Motor kullanmak zevk işidir zevkin parasına bakılmaz denildi şimdiye kadar ama artık devir değişti, hem performans hemde ekonomi demenin zamanı geldi, Benzin 5 lira oldu olacak, bu motor SS değil daha çok ST dir, bunu herkes kabul etsin bikere görünüm olarak SS tarzı yapılmış fakat sürüş olarak kesinlikle ST dir. Bu motor daha çok hem performans hemde ekonomiyi hedefleyenlere hitap etmektedir. Ortalama 100 km'de 3 lt yakan tek silindirli ve performans açısından göz dolduran tek motordur. En yakın rakibi SS olan ninja oda 3,6 lt'den az yakmıyor malesef.
Girerken Yalvarmadık ki, Çıkarken İcazet Alalım.
-
13 Nisan 2011, 22:54
#623
valla kardeşlerim bugun güngör motorda incelemişim motoru süper ama satılmış motor satılmasaydı alacaktım:(:( çok güzel motor
-
13 Nisan 2011, 23:12
#624
Honda beklemiyor muydu böyle bir talebin olacağını stokta neden motor tutmaz anlamış değilim.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
13 Nisan 2011, 23:27
#625
he vallaha yaa bi gelmedi ya anısını sattm motoru ya:;D:D vay arkadaş yaa
-
14 Nisan 2011, 01:57
#626
[QUOTE=MotoGT;2319114]
logaritma adlı üyeden alıntı
en başda harfler motorun kodu dur fabrika o harfleri zevkine keyfine gösteriş olsun diye koymuyor sevgili arkadaşım
rr dediğin şeyin açılımı racing replica dır yani pist motorlarının replicasıdır.. r serisi ss klassmanında üretilir o yüzden takılmak lazım r ekine
. yani tek r çift r bir fark yok ikiside ss dir.. /QUOTE]
Yazdıklarımı yanlış anlamışsın, tekrar okumanı rica ediyorum. Motorun esas fabrika kodu o değildir. Ruhsatta uzunca bir açılımı vardır (şase ve motor nolarını kastetmiyorum)
Zaten zevkine konulduğuna da söylemedim. Sadece ss sınıfında başlangıç serisi olduğunu belirttim.
tek r çift r nin farkı yok demişsin kendi anlatımınla çelişkiye düşüyorsun eee adamlar zevkine mi koydu çift yada tek r yi
))) Anlayan anlamıştır.
çelişki yok hocam tek r racingidir yarış dır çift rr ise replica racing dir yani bunda anlaşılmıycak zor bir şey varmı bilmiyorum replica racing demek pistte yarışan racing motorların replicası kopyası demek yani tamamen görüntüsel bir olay motorsal bir olay değil konuyu bulandırmak istemem ama bir 600rr ile 600f arasındaki fark nedir?? yok denecek kadar azdır bilmem anlatabildim mi ?? bunuda anlayan anlamışdır.. yani amacım tartışmak değil sevmemde tartışmayı buda son mesajım bu diyalogda bu konuya mesaj yazarım ama karşılıklı tartışmaları sevmem öyle haklı çıkıcam gibi bir derdim yok bilmediğim bir şey varsa öğrenmekde bir erdemdir öğrenirim ama bildiğim şeyleride bulandırmanın manası yok horoz dünyanın her yerinde horozdur kimse kuzu demez.. gönlünüz el vericekse cbr250 ye cross diyelim olsun bitsin yada chopper..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------
Blindfire adlı üyeden alıntı
Motor kullanmak zevk işidir zevkin parasına bakılmaz denildi şimdiye kadar ama artık devir değişti, hem performans hemde ekonomi demenin zamanı geldi, Benzin 5 lira oldu olacak, bu motor SS değil daha çok ST dir, bunu herkes kabul etsin bikere görünüm olarak SS tarzı yapılmış fakat sürüş olarak kesinlikle ST dir. Bu motor daha çok hem performans hemde ekonomiyi hedefleyenlere hitap etmektedir. Ortalama 100 km'de 3 lt yakan tek silindirli ve performans açısından göz dolduran tek motordur. En yakın rakibi SS olan ninja oda 3,6 lt'den az yakmıyor malesef.
Sevgili arkadaşım st dediğin motorla bu cbr in ne alakası var göz var nizam var yapma gözünü seviyim resmen kuzuyu kurt yapdın
st dediğin motor bu tarz bir şeydir bunla cbr ın kasasının ne alakası var
-
14 Nisan 2011, 02:08
#627
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
14 Nisan 2011, 02:13
#628
kesinlikle güzel ona lafım yok 250 olsunda race olsun touring olsun sorun yok hep diyorum benzin olmuş nerdeyse 5 tl.. sadece sorum cbr yerine dediğiniz gibi st yada vfr olarak o kasalarda üretselermiş harika olurmuş.. touringe benzeten arkadaşlar touring motorun amacını unutmuşlar touring motor ağır yük kaldıran uzun yol motorlarıdır bu motor ss olarak tasarlanmış arkasına yük bindirin bakın ne oluyor motor o amaçla tasarlanmamış ne şase si ne amortisör sistemi ne güç dağılım dengesi yani vfr yada st ye benzemesi bir şey ifade etmiyor..onlarla aynı görevi göremedikden sonra..
-
14 Nisan 2011, 03:13
#629
logaritma adlı üyeden alıntı
bu motor ss olarak tasarlanmış arkasına yük bindirin bakın ne oluyor motor o amaçla tasarlanmamış ne şase si ne amortisör sistemi ne güç dağılım dengesi yani vfr yada st ye benzemesi bir şey ifade etmiyor..onlarla aynı görevi göremedikden sonra..
Güzel nokta. CBR 125'de aynen dediğiniz gibi. Yolcu almak stabiliteden çok ödün vermek demek. Bu durum CBR 250'de biraz farklı olabilir. İnsanlar kullansın, yorumlar gelsin hele bir... Süspansyonların 125'de ayarlanamıyor olması da bir eksi... Durumu sadece lastik basıncıyla oynayarak biraz idare edebilirsiniz, o kadar. CBR 250'nin yabancı sitelerdeki teknik detaylarına baktım ancak süspansyonların ayarlanabilir olduğuna ilişkin bir detay yok. Umarım en azından arka süspansyonda sönümleme veya sıkıştırma ayarı olur... 2 kişi sürüş+yük için önemli bir ayrıntı.
Rear Adjustable Shock / Spring Pre-Load ----------------> Yes
The CBR250R uses a single-shock pre-load adjustable rear suspension...
The CBR250R uses a single-shock adjustable rear suspension
Biraz daha araştırdım. Birden fazla kaynak arka süspansyonun ayarlanabilir olduğunu söylüyor; ki yolculu sürüş düşünenler için iyi haber.
Bu da pro-link arka süspansyonun kabaca nasıl çalıştığını gösteren güzel bir animasyon:
http://www.caravanbiking.com/cbr-250...ink-suspension
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
14 Nisan 2011, 03:21
#630
Shrieker adlı üyeden alıntı
Güzel nokta. CBR 125'de aynen dediğiniz gibi. Yolcu almak stabiliteden çok ödün vermek demek. Bu durum CBR 250'de biraz farklı olabilir. İnsanlar kullansın, yorumlar gelsin hele bir... Süspansyonların 125'de ayarlanamıyor olması da bir eksi... Durumu sadece lastik basıncıyla oynayarak biraz idare edebilirsiniz, o kadar. CBR 250'nin yabancı sitelerdeki teknik detaylarına baktım ancak süspansyonların ayarlanabilir olduğuna ilişkin bir detay yok. Umarım en azından arka süspansyonda sönümleme veya sıkıştırma ayarı olur... 2 kişi sürüş+yük için önemli bir ayrıntı.
Biraz daha araştırdım. Birden fazla kaynak arka süspansyonun ayarlanabilir olduğunu söylüyor; ki yolculu sürüş düşünenler için iyi haber.
Bu da pro-link arka süspansyonun kabaca nasıl çalıştığını gösteren güzel bir animasyon:
http://www.caravanbiking.com/cbr-250...ink-suspension
teknik verilerden anlayan biriyle konuşmak çok memnun edici bir şey teşşekkür ederim bunun için.. araştırmalarınızda alıcak arkadaşlara fikir vericek yol göstericekdir..
-
14 Nisan 2011, 04:47
#631
logaritma adlı üyeden alıntı
kesinlikle güzel ona lafım yok 250 olsunda race olsun touring olsun sorun yok hep diyorum benzin olmuş nerdeyse 5 tl.. sadece sorum cbr yerine dediğiniz gibi st yada vfr olarak o kasalarda üretselermiş harika olurmuş.. touringe benzeten arkadaşlar touring motorun amacını unutmuşlar touring motor ağır yük kaldıran uzun yol motorlarıdır bu motor ss olarak tasarlanmış arkasına yük bindirin bakın ne oluyor motor o amaçla tasarlanmamış ne şase si ne amortisör sistemi ne güç dağılım dengesi yani vfr yada st ye benzemesi bir şey ifade etmiyor..onlarla aynı görevi göremedikden sonra..
dostum eğer biz touringin ne olduğunu bilmiyosak sende üzgünüm ama ss in ne olduğunu bikmiyorsun.
cbr 250r vfr nin kardeşidir. oturuş pozisyonu ve gidonu tamamen st dir. ss de böle bir oturuş pozisyonu ve gidon olamaz. ayrıca bu motorda uzun yol gider ve 1 artçı ile 3 lü çantayıda çok rahat taşır. amortisörler ayarlı olduğu için yük durumuna göre ayar yapabilirsin. ama bu gerçek bir ss de yoktur! bu motorun isminde r geçiyor diye ss demek bana göre cahillik olur. motorun sadece kuyruk kısmı ss e benziyor. diğer aksam naked bir 250 liğin grenajlı hali yani st dir. 26 bg ile ss motor olmaz bunuda unutma bence...
-
14 Nisan 2011, 10:12
#632
Zaten bu tartışmaları tek sebebi o yüksek konumlandırılmış gidon. O gidon aşağıda olsa kimse birşey demeyecek motora (o zaman ben de almaya niyetlenmem). Tabi Logaritma arkadaşımız performans olarak da SS olmadığını düşünüyor. Aslında haklı da. Bence yük taşımasa da oturuş pozisyonu nedeniyle küçük bir ST denilebilir. Şu anda Honda sitesinde ST kategorisine bakarsanız VFR1200'ü görürsünüz. Bu alet gerçekten onun küçük bir kopyası.
-
14 Nisan 2011, 11:58
#633
twona adlı üyeden alıntı
dostum eğer biz touringin ne olduğunu bilmiyosak sende üzgünüm ama ss in ne olduğunu bikmiyorsun.
cbr 250r vfr nin kardeşidir. oturuş pozisyonu ve gidonu tamamen st dir. ss de böle bir oturuş pozisyonu ve gidon olamaz. ayrıca bu motorda uzun yol gider ve 1 artçı ile 3 lü çantayıda çok rahat taşır. amortisörler ayarlı olduğu için yük durumuna göre ayar yapabilirsin. ama bu gerçek bir ss de yoktur! bu motorun isminde r geçiyor diye ss demek bana göre cahillik olur. motorun sadece kuyruk kısmı ss e benziyor. diğer aksam naked bir 250 liğin grenajlı hali yani st dir. 26 bg ile ss motor olmaz bunuda unutma bence...
arkadaşım dediklerine saygı duyarım fikirlerin değerlidir kendi mantık çerçevende anlatmışsın ama nedense bu forumda her kez bence benim için bana göre diyorda evrensel verilen resmi değerleri yada kurumların otoriterelerin yorum yazı verilerine inatla karşı çıkıyor.. yani en büyük yanılgınız burda.. ben hiç bence diye bir yazı yazdım mı yada bana göre diye bir yazı yazdım mı bilhassa bak yukarda yük taşıma kapasitesi hakkında arkadaş veriler vermiş araştırmış ona teşşekkür ettim ..
lütfen artık şu mahalle kültüründen kurtulalım bence şöyle bana göre böyle ahmet abi öyle dedi mehmet abi şöyle dedi.. fabrikaların ve otoritelerin verdiği resmi verilere itibar edelim. yoksa böyle motorda alınmaz motorda tartışılmaz.
motora cbr ismini ben koymadım cbr kodlu kasa yada bir arkadaş kodu yanlış anladı taa ruhsata kadar götürdü olayı modelli diyelim kasa hondanın ss katogorisindeki motorlarına verdiği isim..bunu ben bence demiyorum honda koymuş bu ismi ss motorlarıma r kodu koyucam demiş cb zaten citiy bike demek sonundaki ibare motorun şeklini klassmanını belirliyor mesela r racing rr replica racing f başka bir şey x başka bir şey sadece cb var mesela o başka bir şey..
birde bu kadar kesin konuşmayalım bende bunu anlamıyorum artçı ile arkada 3 lü çantayı rahat taşır demek bu kadar kesin konuşursanız neye göre neye dayanarak konuşuyorsunuz diye sorarım.. varmı bir test varmı dediğiniz gibi uzun yol yapan birileri resmi bir veri varsa sorun yok amacım muhalefet olmak değil ama bu kadar kesin sanki motoru siz kendiniz üretmiş gibi bütün verisel değerleri siz sıfırdan kafanızda olmasını istediğiniz gibi şekillendirmeyin.
bakınız bilginizde eksik cbr vfr nin kardeşidir demişsiniz vfr nin açılımını biliyormusunuz yada üretim amacını bilseniz bunu demezdiniz vfr v-for racing demekdir. şimdi bu vfr konusuna girersek hiç çıkamayız vf serisinin üretim amacı çok başkadır zaten hep sınırlı sayıda sınırlı motorda sınırlı yıllar içinde üretilmiş çok özel bir motordur benim içinde öyledir. cbr ile tek ortak noktası oda racing olarak üretilmişdir.. ama cbr ile yakından uzakdan bir akrabalığı yokdur kardeşliği yokdur.. zaten bir firma neden aynı sınıfda bir motordan iki tane üretsin bunu düşünseniz mantık dışı olduğunu anlarsınız..
26bg ss olmaz demişsiniz orda bile ss mantığından uzak olduğunuz belli siz hiç aprilla rs125 diye bir mitor duydunuzmu bilmiyorum yaşınız kaç ama aprilla rs racing camiasında çok takdir gören saygı duyulan bir motordur 125cclik o ufacık motoruna rağmen pek çok piyasadaki 600 lük motora nal söktürmüş bir motordur bunu ben değil buyrun istediğiniz racing konularına girin okuyun bir çok racing motor kullanan eski toprak racercılara sorun bunu bilir ve anlatırlar.. demek ki her şey beygir demek değil.. rs125 de 30 beygirlik motordur öyle ciddi bir beygiri yokdur.. yani 26 beygirlik motordan ss olmaz demek kusura bakmada en büyük cahillik olur.. motoru doğru yaparsa firma 20 beygirlik motor bile 50-60 beygirlik motorlara kafa tutar..
bu motor hakkında en güzel testide burda yapılmış
http://www.motorcycledaily.com/2011/...d-ride-review/
testi uzun uzun türkçeye çevirmiycem motor genel olarak fena değil diyorlar ninjadan daha iyi diyorlar süspansiyon sistemi biraz gelişi güzel yapılmış sert menzili umduğumuz kadar uzun çıkmadı ama virajlara girip çıkması ivmelenmesi çok iyi demişler ön çatal eski vfr lerden örnek alınmış yazmışlar .. bilhassa cbr1000r ı test ettikleri yollarda test yapmışlarki kıyaslama yapabilsinler diye.. neticede motorun tam olarak ne olduğu belli değil diyorlar tıpkı bu forumdaki gibi onlarda aynı şeyi yazmış motor racing olsada ne o tadı veriyor ne bir touring iki kişilik motor daha çok commuter tarzı evinize ikinci yada üçüncü olarak alabiliceğiniz bir motor yazmışlar.. ayrıca motor devamlı abisi cbr1000r yada 600 lük abisiyle kıyaslıyorlar..
"The modest power the bike makes in comparison to larger machines was not an issue for us. In fact, it seemed to add to the fun (remember the old adage that it is more fun to ride a slow bike fast …). It sure isn’t designed to function as a two-up touring machine, but it would make an effective, frugal, fun commuter"
-
14 Nisan 2011, 12:11
#634
cbr 250 r ile iki kişi yolculuk yapmayı düşünenler, varsa bu hayalden vageçmeleri gerek artçı da eziyet çeker sürücüde eziyet çeker. bu motor tek kişi binilecek biçimde yapılmış.
bu motor dan çok şey bekleyen arkadaşlar çok yanılırlar. honda bu işide cbf150 ,cbf 250 yada 2008 model 1000 rr gibi ağzına yüzüne bulaştırmasa bari
bu arada aprilla iki zamanlı bir motordur. cbr 250 r aprillanın tozunu bile göremez.
-
14 Nisan 2011, 12:43
#635
acun0 adlı üyeden alıntı
cbr 250 r ile iki kişi yolculuk yapmayı düşünenler, varsa bu hayalden vageçmeleri gerek artçı da eziyet çeker sürücüde eziyet çeker. bu motor tek kişi binilecek biçimde yapılmış.
bu motor dan çok şey bekleyen arkadaşlar çok yanılırlar. honda bu işide cbf150 ,cbf 250 yada 2008 model 1000 rr gibi ağzına yüzüne bulaştırmasa bari
bu arada aprilla iki zamanlı bir motordur. cbr 250 r aprillanın tozunu bile göremez.
Millet acuna cevap vermeyi bıraktı,acun hondayı karalamayı bırakmadı.
Araştırılsın artık çıksın ortaya,hangi rakip firmanın casusudur bu arkadaş
-
14 Nisan 2011, 12:47
#636
panoromeo adlı üyeden alıntı
Millet acuna cevap vermeyi bıraktı,acun hondayı karalamayı bırakmadı.
Araştırılsın artık çıksın ortaya,hangi rakip firmanın casusudur bu arkadaş
sizi tebrik ederim. saygıyla elinizden yavaş yavaş sıkarım.
cbf 250 kullanıcılarının honda yanında ayrı bir yeri vardır. nede olsa parçası en pahalı motoru kullanıyorsunuz.
-
14 Nisan 2011, 12:49
#637
logaritma adlı üyeden alıntı
bakınız bilginizde eksik cbr vfr nin kardeşidir demişsiniz vfr nin açılımını biliyormusunuz yada üretim amacını bilseniz bunu demezdiniz vfr v-for racing demekdir. şimdi bu vfr konusuna girersek hiç çıkamayız vf serisinin üretim amacı çok başkadır zaten hep sınırlı sayıda sınırlı motorda sınırlı yıllar içinde üretilmiş çok özel bir motordur benim içinde öyledir. cbr ile tek ortak noktası oda racing olarak üretilmişdir.. ama cbr ile yakından uzakdan bir akrabalığı yokdur kardeşliği yokdur.. zaten bir firma neden aynı sınıfda bir motordan iki tane üretsin bunu düşünseniz mantık dışı olduğunu anlarsınız..
işkembeden sallamayalım lütfen What Does VFR Mean googledan arat bakalım racing mi road mu. st model ne zaman racing oldu
Ayrıca evet gidon kullanımından ötürü cbr250r st ye yakın bir modeldir. ama ss başlangıç serisi olduğundan bu şekilde hafif bir model geliştirmişler anlaşılmayacak bir durum yoktur.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
14 Nisan 2011, 13:30
#638
MotoGT adlı üyeden alıntı
işkembeden sallamayalım lütfen
What Does VFR Mean googledan arat bakalım racing mi road mu. st model ne zaman racing oldu
Ayrıca evet gidon kullanımından ötürü cbr250r st ye yakın bir modeldir. ama ss başlangıç serisi olduğundan bu şekilde hafif bir model geliştirmişler anlaşılmayacak bir durum yoktur.
1- üsluba dikkat edelim lütfen ben size kaba hakaret etmedim...
2- lütfen bana delil li gelin hep kafanızdan bir şeyler sallayıp duruyorsunuz
3- öyle google giripde çoluk çocuk bloglarından yarım yamalak yalan yanlış bilgi almaya ihtiyacım yok..
belgemi istiyorsunuz buyrun wiki pedia..
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_VF_and_VFR
The VF and VFR series (VF meaning Vee-Four, and VFR meaning Vee-Four Racing) was a motorcycle made by Honda and had a V4 engine. The bike was also the first to utilize a Sprag (one-way) clutch.
Yetmezmi ben işkembeden atmam delilli belgeli yazarım sizin gibi çamur at izi kalsın tutar belki şeklindede yazmam bilginiz yok o bellide bari olana saygınız olsun hadi bana olmasın önemli değil bari motoru yapan hondaya saygınız olsun adamlar yapmış neticede motoru..
Vfr hondanın sitesinde bile sport kısmında cbr larla aynı segmentte geçer racing olmayan bir motor niye cbr lar ile aynı segmentte geçsin herhalde bu hondada cahil işi bilmiyor.. siz bir adamları arayında hata yapmışsınız işi bilmiyorsunuz vfr st segmentinde bir motor lütfen motoru o segmente alın deyin...
vfr de yeni vfr lerde moto-gp teknolojisi kullanılmışdır moto gp nedir bilirmisiniz ? race olmayan bir makinaya niye moto gp teknolojisi kullansınlar..
http://powersports.honda.com/street/sport.aspx
St dediğiniz modeller bunlardır biraz bir şeyler öğreninde bilginiz olsun millete bilmeden çamur atmayın lütfen.
http://powersports.honda.com/street/sport-touring.aspx
road olayına gelince road dediğiniz olaya touring girer st girer crossover chopper cruiser girer sport dan bazı vfr tarzı motorlar girer ms serisi yani maxi scooter lardan bazıları girer road öyle geniş bir kavramki öyle basite indirgeyemessiniz..
-
14 Nisan 2011, 13:39
#639
Arkadaşlar neden bu kadar kırıcıyız... Ha V-four racing olmuş ha Vee four road olmuş ne fark eder... Artık bu uzantıların motorun sürüş amacından çok pazarlamaya katkısı var. Ve CBR ismi 20-30 yaş arası kullanıcılar için cezbedici bir isim ! Dolayısıyla şaşırmamak ve isme çok takmamak lazım.
CBR 125'le uzun yola 2 kişi gittim, hem yolcu hem sürücü olarak. Evet rahat değildi (beklenildiği üzere). Ancak CBR 250 bu konuda biraz daha iyi olacaktır şüphem yok. Salt tur motoru amacıyla üretilmemiş olsa da (hatta bu konuda ağabeylerinin yanına yanaşamayacak bile olsa) uygun fiyatlı "tur motoru" olarak güzel bir alternatif olabilir.
Ya da "fakir adamın VFR'ı" diyelim Sonuçta isteyen 2 kişi mz'yle de uzun yol yapar
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
14 Nisan 2011, 13:52
#640
Shrieker adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar neden bu kadar kırıcıyız... Ha V-four racing olmuş ha Vee four road olmuş ne fark eder... Artık bu uzantıların motorun sürüş amacından çok pazarlamaya katkısı var. Ve CBR ismi 20-30 yaş arası kullanıcılar için cezbedici bir isim ! Dolayısıyla şaşırmamak ve isme çok takmamak lazım.
CBR 125'le uzun yola 2 kişi gittim, hem yolcu hem sürücü olarak. Evet rahat değildi (beklenildiği üzere). Ancak CBR 250 bu konuda biraz daha iyi olacaktır şüphem yok. Salt tur motoru amacıyla üretilmemiş olsa da (hatta bu konuda abilerinni yanına yanaşamayacak olsa da) uygun fiyatlı "tur motoru" olarak güzel bir alternatif olabilir.
Ya da "fakir adamın VFR'ı" diyelim
Sonuçta isteyen 2 kişi mz'yle de uzun yol yapar
tartışalım tartışma seviyeli olursa güzeldir bilgiler paylaşılır ama işkemben sallamak gibi kaba hakaret vari ve en önemlisi belgesiz çamur atılması rahatsız edici..
yoksa bencede vfr olmuş vfd olmuş hiç önemi yok arkadaş güzel bir üslupla yaklaşsa bu kadar gerilmeyiz.. benimde bir hatam olmuşsa özür dilemeyide bilirim ben foruma gerilmeye tartışmaya girmiyorum.. tartışalım hatta atışalımda ama seviyeli seviyemizi koruyalım bakın ben 2004 den beri bu forumdayım en eskilerden biriyim çok gezilere buluşmalara katıldım daha şu forumda 2004 den beri kimseyle bir kavgam sert bir atışmam olmamışdır..
kaldıki bu motor çok güzel her defasında tekrar ettim ben taraftarım bu tip motorlar türkiyeye girsin yeterki 250cc olsun umarım st enduro platformundada kalıplı güzel 250 cc likler girer sonuçda ülkemin insanı kazansın hepimiz kazanalım güzel konforlu az yakan ekonomik motorlara binelim...
benzin seçimlere takara 4.5 tl olucak eylülde 5 tl yi bulması bekleniyor 2012 de rahat 6 tl lere yaklaşıcak bu işin şakası yok yeni vergilendirme sistemi geliyor seçimlerden sonra tüm avrupa geçdi bu sisteme emisyon üstünden vergilendirme bu sisteme geçildimi emisyon değeri yüksek motorların vergisi çok ağır olucak . yani eski yüksek hacimli motorların çoğunun vergileri değişicek artıcak.. bize az yakan düşük cc li güçlü kalıplı uzun yol motorları lazım artık.. o yüzden ben bu tip motorların çeşitlenip türkiyeye girme taraftarıyım..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler