cbr250r far mod çok güzel olmuş
1 ay önce özenerek almış olduğum cbr 250r motorumu bugün sattım. Yerine cbf 150 aldım inanın abartmadan söylüyorum mükemmel rahat kullanımı varmış ben bukadar beklemiyordum. Cbr' de olduğu gibi silkeleme hoplama zıplama olmadan düşük devirlerde bile çok rahat yol alabiliyor. Demekki kullanımdan dolayı hatam yokmuş bunu anladım.
Hepinize kazasız sürüşler dilerim hoşça kalın.
Allah rahmet eylesin, çok acı bir haber. Yakınlarına başsağlığı dilerim.
Allah rahmeteylesin mekanı cennet olsun ... Sigorta bende 42 tl ye yaptırdım .
250cc motorlar için sigorta 40-50 tl civarı olması lazım fazlası anormal olur bence iyice araştırın birden fazla yerden fiyat alın ve karşılaştırın axa sigorta acentelerine bakın 400 lira nedir ya arabamı bu 600cc motorun sigortası bile o kadar tutmaz
Merhaba akadaşlar facebookta CBR 250 lerimiz için bir FAN SAYFASI hazırladım. desteğinizi bekliyorum. CBR 250 R sahibi arkadaşlar bu sayfada toplanabilirsek sık sık gezi etkinlikleri planlamayı düşünüyorum.
Destekleriniz için şimdiden teşekkürler...
http://www.facebook.com/CBR250RFANCLUB
CBR ile ilgili silkelemeden bahsediliyor. İlk kullandığım günden beri hiç silkeme yaşamadım. Vites geçişleri gayet düzgün, hele deviri tam tutturursam vites geçtiğini bile hissetmiyorum. Bu aralar hızlı ve daha yumuşak vites geçişlerini deniyorum. hangisinin doğru olduğuna karar veremedim. Debriyajı çok hızlı mı sıkıp bırakmak yoksa yavaşça mı bırakmak konusunda. Sanırım çok seri hızlanmalarda debriyajın da hızlı olması gerektiği karnısına vardım.
uygun devirde debriyaj bile kullanmadan vites geçişleri bile olur ve hissetmezsiniz bile geçtiğini.
aynen katılıyorum
Uygun devir 5-6 bin arası ama videolarda illet 8binlerde değiştiriyor vitesi
Aslında şu devir demek yanlış olur,çünkü hangi viteste olduğunuz sakin mi kullanarak çıktıgınız o devire yoksa gazlayarak yol eğimi bile fark eder.
Motor zaten hissettirir size o devirde rahat gittigini vitesi hafif yukarı çekince tık diye geçer ama sarsıyorsa yada kopararak geliyorsa yanlış bişey vardır ve zarar verir.
Bu arada şehiriçi İstanbul'un harkulede trafiğinde 4 litre yaktım.
normal olan 5000-6000 devirde vites değiştirmek diye birşey yoktur. vites değiştireceğimiz zaman 7000-8000 devirlere çıkıp vites yükseltirsek bir üst vitese geçtiğinde motor kendini daha rahat toparlayacak torkta olur. ama 5000-6000 de vites yükseltmekte yanlış demiyorum ama normal seyir halindeyken bile devir en az 6000 olması lazım. daha düşüğünde motoru boğuluyormnuş gibi, yeterli gücü yokmuş, zorlanıyormuş gibi gider. zaten uzmanlara göre redline ın başladığı devirin yarısından biraz daha yüksek devirde gitmek en mantıklısıymış. cbr 250 de redline kaçta başlıyor bilmiyorum ama tahmini 10500 de başlasa yarısı 5250 yapar. demekki 6000-7000 devirde gitmek bence en uygunu.
bu hesaba göre vites yükselteceğimiz zaman 6000-7000 i bile geçmemiz gerekecek. çünkü zaten 6500 de gidiyor olsak vites yükselteceğimiz zaman bu devride geçicez
6000 devirden sonrada çok bağırıyor ama daha aşağısıda dediğiniz gibi boğuyor.
Bu arada benim zincir sesi çok arttı şıkır şıkır gidiyorum varmıdır bi nedeni
Şu an bu konu içerisinde 27 kullanıcı var. (0 üye ve 27 misafir)