Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Mart 2012, 01:06
#6241
acun0 adlı üyeden alıntı
bu şıkırtı sorunu kronik bir durum olduğu kanısındayım. daha doğrusu olağan bir durum gibi. motorun kendine has bir özelliği sesden başka bir zararı olduğunu sanmam servisin de bu olaya müdahale edecek bu sesi kesecek bir bilgisi yok. bunları böyle idare etmek gerekli.
sibop sesi motor rolantada iken gelir. ince şık şık sık diye ses gelir. 250 liklerde sibop ayarı pek istemez. ama kontrol edilebilir.
Kronik bir arıza ise neden bende yok ?
Yağ yakmada o gelen seste bence tamamen yapılan rodajla ilgili.Arkadaşımın motorunda dediğiniz ses aynen vardı ve rodajda Allah ne verdiyse asılıyordu hiç dikkat etmedi.
Ve rodaj döneminde benim daha cbr250'm yoktu bu sesin olduğunu söylemişti.
Benim motor 1600 kmde 900'de yağ değişti ve şuan ses yok yağ yakma olayınıda değişimde görürüz napıcak.
2009 model Hyo vardı bende 5000kmde yağ yakıyordu eski sahibi hanzonun biriylemiş yağ yakıyordu.
Ve cbr250 şimli bi motor 4000-5000kmde o şimlere hiç bişey olmaz sibob ayarınada gerek yoktur.
TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı
Dostlar selam.Bu hafta kredi onaylandı.Yarın Konşuk Motor'a imzaya gidiyorum işlemleri başlatmak için.Önümüzdeki haftasonu sanırım teslim almış olurum motoru.İşlerimin yoğunluğundan anca yarın gidebileceğim
Bu arada rengi siyah
Umarım hayırlı olur benim için.
Hayırlı olsun abi
Reklamlar
-
18 Mart 2012, 01:12
#6242
funkyboys adlı üyeden alıntı
didim mi
tanısıyormuyuz acaba ?
bilmem ki tanışmıyoruz galiba :/ ama profil resminde ki eski kasayı bugün bi kuyumcunun yanında gördüm sankilim o ise tabii
ne imzası beaaa
-
18 Mart 2012, 01:17
#6243
Pardon ben konudan uzak kaldım nereden şıkırtı sesi geliyormuş ?
Ve şu rölentideyken gelen sübap sesinasıl bir sestir?
-
18 Mart 2012, 01:19
#6244
motörden ses geliyormuş hemde kronikmiş Acun0 reyiz tehsiş etti o büyük büyük tecrubelerineyle.
Barko'nun bence ders alması lazım Acun0'dan karcanıyor bu formlarda topiclerde.
Acun0 sen blog yazmasana yeminle deli gibi takipcin olur he.
-
18 Mart 2012, 01:31
#6245
-
18 Mart 2012, 01:40
#6246
ya bu acun niye durmadan burda cbr 250 sayfasında motoruda bundan değil çok can sıkıcı durmadan motoru kötülemeler hayırlı bir söz çıkmayacakmı bu adamdan yeter ya tecrubelerini okuduk yineleyip durma merak eden okur öğrenir hakkaten yeter artık
-
18 Mart 2012, 01:55
#6247
-
18 Mart 2012, 02:30
#6248
RobinsonCrusoe adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun mototrunuz, kazasız belasız sürün inşallah
hoca01 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşım.şıkırtı sesi 5500 devirde,yani torkun tavan yaptığı bir anda basamaklarınızın kopilyelerinden gelmektedir.oradaki pullara dikkat ederseniz sallanmaktadır.o pul ve kopilyelere ufak bi lastik sarıp deneyin artık ses duymayacaksınız.Bilginize...
Yarın ilk işim bu olacak. Bilgilendirme için çok teşekkürler
cngzaltn adlı üyeden alıntı
VFR1200F bordo servisteyim ve yanımda duruyor. Bir sonraki motorumu görür gibiyim
)
Bende hastasıyım bu motorun, bir kere binme şansım olmuştu. Gücünü size anlatamam
Ama çook para maalesef, benim için baya uzak bir hayal.
cngzaltn adlı üyeden alıntı
Aklıma geldikçe yazıyorum. Tiger ekzos takım krom sesi de baya tok 350 tl bir iki aylık başka bir Cbr da takılı su an fiyat nasıl? Sesi bana güzel geldi. Bu fiyata uygunmudur alsam mı?
Tiger'in sesini beğeniyorum, fiyat makul gibi. Karbon olanları ne kadar acaba?
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
18 Mart 2012, 02:41
#6249
33üncü saniyede kamerayı yakınlaştırdığımda gelen ses normalmidir sizce?
http://www.youtube.com/watch?v=LfbJW...ature=youtu.be
-
18 Mart 2012, 02:52
#6250
Arkadaşlar benim motor İzmire gelen ilk CBR 250 R şu an 13250 km de uzun yol olarak bunla izmir den Trabzon a gidip geldim. Akdeniz sahillerini dolaştım. Şehir içi kısa mesafede kullanıyorum daha ne bir anormal bir ses duydum nede gram yağ eksiltti ... şimdiye kadar sadece iki ,üç kere hareket halindeyken kendiliğinden stop etti fark eder etmez marşa basarak çalıştırıp hiç bir şey olmamışcasına yola devam ettim onuda benzinden kaynaklandığını sanıyorum. motorumda başka hiç bir anormallik görmedim. Gençken DL1000, Suziki Maruder, Transalp 650 gibi motorlar kullandım ama şu an CBR 250 R her şeğiyle bana yetiyor kısacası ben çok memnunum
DİL BİR MİLLETİN SES BAYRAĞIDIR .LÜTFEN YAZIŞMALARIMIZDA ALFABEMİZDE OLMAYAN HARFLERİ,NOKSAN HARFLERLE YAZILMIŞ KELİMELERİ KULLANMAYALIM. Benim ayağımın altı da müsait ,başımın üstü de. Nerede duracağını sen belirle.
-
18 Mart 2012, 03:03
#6251
motokurt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim motor İzmire gelen ilk
CBR 250 R şu an
13250 km de uzun yol olarak bunla
izmir den
Trabzon a gidip geldim.
Akdeniz sahillerini dolaştım. Şehir içi kısa mesafede kullanıyorum daha ne bir anormal bir ses duydum nede gram yağ eksiltti ... şimdiye kadar sadece iki ,üç kere hareket halindeyken kendiliğinden stop etti fark eder etmez marşa basarak çalıştırıp hiç bir şey olmamışcasına yola devam ettim onuda benzinden kaynaklandığını sanıyorum. motorumda başka hiç bir anormallik görmedim. Gençken
DL1000, Suziki Maruder, Transalp 650 gibi motorlar kullandım ama şu an
CBR 250 R her şeğiyle bana yetiyor kısacası ben çok memnunum
depoda az benzın olunca ve yokus yukarıysan oluyor,bnımde basıma cok kotu bır yeede geldı,yokusu gerı ındım calıstırabılmek ıcın:D
-
18 Mart 2012, 03:07
#6252
Olabilir , mümkün .! dikkat edeceğim Teşekkürler Pain
DİL BİR MİLLETİN SES BAYRAĞIDIR .LÜTFEN YAZIŞMALARIMIZDA ALFABEMİZDE OLMAYAN HARFLERİ,NOKSAN HARFLERLE YAZILMIŞ KELİMELERİ KULLANMAYALIM. Benim ayağımın altı da müsait ,başımın üstü de. Nerede duracağını sen belirle.
-
18 Mart 2012, 14:06
#6253
Şu 7000KM'de yağ yakıp motor yapılan arkadaşıda tanıyorum yazın ilk cbr'la başlamıştı.
Aynen dediği şu ben ilk aldığımda rodaj neydi bilmiyordum kontagı açtım bastım gittim hiç öle dikkat etmedim dedi.
motor yapıldıktan sonra daha bilgili tabi söylenilen devirleri geçmedim rodajda dedi şuan bir problemi yok biniyo.
@motokurt abinin burda en çok yol yapan odur olsa onun motorunda olurdu herhalde birsorun.
-
18 Mart 2012, 16:43
#6254
beyler merhaba,
uzun süreden sonra tekrar mt forumlarına göz attım. 2008'de sıfır km bir ybr sahibi olduktan sonra mt'ye takılmaya başlamıştım. motosiklet kullanmmaya faal olarak devam etsem de yıllar geçtikçe foruma olan ilgimi de kaybetmiştim. bu arada 23 yaşında hukuk son sınıf öğrencisiyim. motosikletimin ağır-hafif tüm bakım ve tamirini kendim yaparım. ustaya güvenmem. biraz da bu haseb ile çok silindirlilere nispetle daha basit yapılı olan tek silindirli cbr 250r ı tercih ettim. tanışma faslını şimdilik burada bırakalım.
3 gün önce anes'den 2012 model cbr 250r (siyah) satın aldım. allah kimseyi vizelerinden bir hafta önce motosiklet sahibi olmakla imtihan etmesin. kafayı toplamak ve çalışmak sağlam irade istiyor mamafih yapacak birşey yok. birkaç tanışma sürüşü ( ~ 100 km) ertesinde motosikleti garaja kaldırdım. şimdilik salt okula gidip gelmek suretiyle nefsimi dizginlemek zorundayım. 1 nisan'dan sonra ise klasik istanbul - çanakkale - izmir rotama http://www.motosiklet.net/forum/etki...-istanbul.html koyulurum muhtemelen. o zamana kadar şu rodaj işini şehir içinde tamamlarsam daha iyi olacak. eski motorumdan 90 - 100 aralığında uzun yola alışığım ama, devirli kullanamayınca pek tat vermiyor. bu arada ybr'yi satma planımı da rafa kaldırdım. insan çocuğunu satar gibi oluyor vallahi. muhtemelen kız arkadaşım kullanacak onu bir süre.
motosikleti teslim alırken givi markalı koruma demiri ve yine givi b33 modeli (monolock versiyon. monokey olanı da var ama uygun demir mevcut değil) çanta taktırdım. daha önce internette yaptığım aramalarda işbu çantanın görüntüyü bozduğunı düşünmüş ve almaktan vazgeçmiştim ama anes'de motor üstünde görünce çantanın sakil durmadığı, aksine göz alıştıktan sonra motosikletin görüntüsünü tamamlar hale geldiği kanaatine vardım. jantları kumlama + statik boya usulüyle siyaha çevirmek, otomobillerde kullanılan folyo marifetiyle sele yanı ve far çevresi grenajlarını aynı yurt dışında satılan siyah ve kısmen gri renkli cbr'lar gibi metalik gri'ye kaplamak, ve koltuğa yönelik birtakım projelerim var. yaza kadar muhtemelen tamamlamış olurum.
teslim aldığımda 10 - 15 dakka fevkalade acemilik çektiğimi itiraf etmeliyim. öncelikle şanzıman ybr'ye kıyasla daha farklı tepkiler veriyor. ama rodaj dolayısıyla devri aşşağıda tutma zorunluluğum ve zaten henüz motorun devir aralıklarını tam özümseyememiş olmam nazar alındığında henüz bir kanıya varmak için erken. motor bana debriyaj maneti ayarı aşırı yukarıda kavrayacak şekilde teslim edildi. ben alışamadığımdan biraz geriye aldım. sanırım darbeli vites geçişi şikayetleri yüzünden böyle teslim ediyorlar. devirli kullanımda düzeleceğini düşünüyorum.
motor sesinin oldukça hoşuma gittiğini söylemeliyim. motosiklette az ve homojen sen seven biri olarak egzozu stock olarak muhafaza edeceğim. şekil olarak da çoğunluk beğenmese de bence gayet şık. ayrıca ecu'nun beynini bulandırmanın da alemi yok. belki ileride çok sıkılırsam, katalitik konvertörden kurtulmak adına dyno testlerinden geçmiş bir bolt on düşünebilirim. elalem bilmemkaç litrelik otomobiller kullanırken euro normları zerre umrumda olmaz açık açık söyleyeyim.
renk olarak siyahı seçtim fakat çoğunuz gibi zorunluluktan dolayı. füme - gri arası renkte olanları türkiye'ye geldiğinden tüm grenajları 1000 tl seviyesi altında değiştirme olanağı olursa bir dönüşüm planlıyorum. fakat o zamana kadar siyah takılacağım. tricolor zaten hiç bana bana göre değildi.
birbaşka değinmek istediğim husus da far. stepfunk'ın mercekli xenon dönüşümünü çok beğenmiştim ve uygulamayı planlıyordum ama görüyorum ki orjinal farın performansı oldukça yüksek. şu an için o planı da uzağa attım.
performans hakkında da konuşmak istememe rağmen rodaj nedeniyle henüz deneyimleyemiyorum.
son olarak görüntü itibariyle umduğumdan ve resimlerde görülenlerden daha büyük bir motosikletle karşılaştım. o yönden mutluyum. ön teker gri renginin de etkisiyle biraz cılız duruyor. siyaha çevirdiğimde optik ilüzyonla daha az göze batar hale gelir diye umuyorum. arka teker ve jant şu haliyle bile oldukça güzel ve motorun geneliyle uyumlu. garajımda bir tane de ninja 250r var. onunla karşılaştırdığımda görüntü olarak cbr'ın daha heybetli ve ahenkli durduğu kanaatini edindim. ayrıca kalite olarak da ibrenin cbr'dan yana olduğunu söylemek isterim. 150 km/s sonrası hızlardaki ufak farklılıkları çok umursamadığımdan her iki motosikleti de sıfır alabilme şansım varken bilinçli olarak cbr'ı seçtim ve seçimimle şimdilik mutluyum.
fakat direksiyon turunun az olması hariç. bu durum "filtering" muhabbetini seven biri olarak beni özellikle rahatsız etti. mecbur alışacağım.
şimdilik bu kadar. enerjimi nisan'a saklamak üzere yine ara ara topiği takip edeceğim.hepinize kazasız sürüşler.
-
18 Mart 2012, 16:52
#6255
-
18 Mart 2012, 17:58
#6256
wolrath adlı üyeden alıntı
Asker adamın botları ve motoru hep temiz olur
-
18 Mart 2012, 18:06
#6257
polonezkoyde bir siyah bir tri-color park etmişti bugun. motorum serviste olmasa ben de motorla gidecektim. acayip özendim görünce.
-
18 Mart 2012, 20:27
#6258
-
18 Mart 2012, 22:23
#6259
kurumuş çamur sayılmaaaaazzzz
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
18 Mart 2012, 23:05
#6260
bir foto da benden olsun ama maalesef bugün eve dönüşte motoru yatırdım sol aynam pert halbuki daha yeni almıştım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler