Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6141
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı rq7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorum supersport kardeşim o yüzden ben de no topcase diyenlerdenim
    Tamam kardeşim seninki SS olsun. Yukarıdaki kırmızıya adam yan çanta bile takmış SS olmasına rağmen

    ---------- Post added at 11:05 ---------- Previous post was at 11:02 ----------

    Alıntı motorsaykıl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çanta elbette lazım ama sanırım türkiye'de biraz daha meraklıyız biz bu çanta işine. Yurtdışındaki motorları youtube'dan falan seyrediyorum, elbette onlarda da var çanta ama bizimki kadar meraklı değiller. Bizde biraz, babadan kalma, "renault megan bagajı" hastalığı var gibi. yanlış anlaşılmasın kınamıyorum, ama böyle bir bagaj takıntımız var gibi. Biryerlere bir şeyler taşımak sanırım göçerliğimizden kalma )

    Ne analiz yaptım beee
    Çözümlemen süper, doğru söylüyorsun
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6142
    bluebird64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2007
    Şehir
    İZMİR / Hatay,Narlıdere
    Motosikleti
    YBR125 '07,YBR125 ESD '11,Agility City 125 '11
    Arkadaşlar gezi güzel fakat artçılar sürüş pozisyonu,
    viraj yatışına pek dikkat etmiyorlar sanırım.
    Dik durmaya çalışarak denge zorlaşıyor.Aman dikkat !!!
    Deniz, güneş, martı çığlığı ve yosun kokusu yoksa yaşam da yoktur...

  3. #6143

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    İSTANBUL - AVRUPA YAKASI
    Motosikleti
    HONDA CBR 250 R
    komple kaça patladı


    Alıntı SARP AY52 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen bende müzdariptip bu konudan. Arka çanta taktım rahat ettim. Motor Tricolor ise beyaz çanta al, iyi oluyor. Bir tavsiyem var arka çanta led lambalı ise led sayısına bak. ben Led lambalı diye aldım elektrik bağlantısını yapınca bir gördüm 4 tane minik led koymuşlar, kendini zor aydınlatıyor. Şimdi ekstra led alıp döşeyeceğim içine. Elektrik bağlantısını arka stop'an çekti servis. Işıklı çantalarda diğer bir özellik eletrik sistemi bazı çantalarda tek kablo var. Ya stop olacak yada sürekli yanacak. Bazı çantalarda birden fazla kablo var. Hem sürekli yanıp hemde stop özelliği olabiliyor. Arka bağlantı demiri motorun kendi stop lamba görüşünü biraz kapattığı için, LEd lambalı çantaların avantajı var diye düşünüyorum, gece görünürlüğü açısından. Son olarak Led'li arka çanta elektrik bağlantısında araya jack koydur. Değişiklik olsun diye arka demiri çıkartmak ve yerine orjinal boynuzları takmak istersen, kabloyu kesmek zorunda kalmazsın. Piyasadan bende orjinal demirini aldım cuk diye oturdu yuvalarına. Sadece arka sele kapanırken biraz bastırmak gerekiyor. milimetrik bir yükseklik kalıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------

    http://666kb.com/i/c218sbhtaf30kgys4.jpg
    http://666kb.com/i/c218t5kfohrwrxyj8.jpg
    http://666kb.com/i/c218tfq01ql76ddlg.jpg
    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTGoF6ap0qFQOPVDVW_OAWQW-dgRP9UrIzlnMnHoVRj0_Go1sLK

  4. #6144
    SARP AY52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA NC700X
    Alıntı E_R_K_A_N adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    komple kaça patladı
    Yaklaşık 400'ü buldu. Demir ve Çanta. Sanayide demircilerin yaptıkları var, onlarıda gördüm ucuz ama estetik yapamıyorlar çanta demirlerini, boyalarıda çok kötü. Madem SS'ye çanta yapıcaz bari estetik olsun dedim. Sökmesi - takması basit olduğu için uzun tur planlarında takılıp, sonra sökülebilir. Komple demir Montajı 20 Dk sürüyor. Demirin yan kısmında delik var, buradan arka askı yuvalarına bir demir profil yapılırsa çok rahat iki yan çanta bağlama yeride oluşturulabilir.

  5. #6145
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Beyler şöyle bir koruma takozu buldum, ne dersiniz?

    http://www.ebay.com/itm/Xrace-NO-CUT...ht_2439wt_1302
    Zippo's bunu beğendi.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  6. #6146

    Üyelik
    13 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda cbr 250r - CBF 150- PCX 125-SCARABEO 2
    Arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Sizlere 250r kullanıcılarına deneyimleri ile ilgili bir hususu soracağım. Konu şu : 15-02-2012 tarihinde Konşuk motordan tri color renginde sıfır aldım.Şu anda motor
    120 km.civarında ilk kullandığımdan beri özellikle 1.vitesten 2.vitese geçirirken silkeleme oluyor yanlız özelikle düşük süratte bu durum oluşuyor.Halbuki 30 yılı aşkın süredir araba kullanıyorum.Motor halen rodaj'da olduğundan yumuşak vede düşük süratte kullanmaya çalışıyorum. Daha önceden tanıştığım Ali Esengül'e durumu anlattım test yaptı motorun gayet iyi olduğunu söyledi.Benim ricam üzerine üstte kavrama yapan debriyaj manetini aşağıya düşürdü. Bunun bir miktar faydası oldu ancak istediğim gibi yumuşak ve ağır süratte silkelemenin önüne geçemiyorum.Motordan keyif alamıyorum zarar gelecek diye korkuyorum.Ali usta devirli kullan diyor bu durumda sıkışık trafikte ağır giderken 1. viteste motoru 4-5 bin devire kadar getirip 2.vitese atmam gerekiyor herhalde
    lütfen bu durumla ilgili deneyim ve bilgisi olanlar varsa beni aydınlatırlarsa çok memnun olurum. Hepinize Saygılrımla.

  7. #6147
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Hocam zaten 4000-5000 devirden önce vites yükseltilmez ki. Hatta rodajda dahi olsa vites yükseltileceği zaman 5000 in üzerine bir kaç saniyeligine çıkıp vites yükseltmek en doğru olanıdır. Bence sizin motorunuzda hiç bir problem yok. Motosikletler otomobillere göre daha yüksek devirlerde güç üretirler, sizde uzun yıllar otomobil kullandığınız için bu yanılsamaya düşmüşsünüz sanırım

  8. #6148
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı KOÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Sizlere 250r kullanıcılarına deneyimleri ile ilgili bir hususu soracağım. Konu şu : 15-02-2012 tarihinde Konşuk motordan tri color renginde sıfır aldım.Şu anda motor
    120 km.civarında ilk kullandığımdan beri özellikle 1.vitesten 2.vitese geçirirken silkeleme oluyor yanlız özelikle düşük süratte bu durum oluşuyor.Halbuki 30 yılı aşkın süredir araba kullanıyorum.Motor halen rodaj'da olduğundan yumuşak vede düşük süratte kullanmaya çalışıyorum. Daha önceden tanıştığım Ali Esengül'e durumu anlattım test yaptı motorun gayet iyi olduğunu söyledi.Benim ricam üzerine üstte kavrama yapan debriyaj manetini aşağıya düşürdü. Bunun bir miktar faydası oldu ancak istediğim gibi yumuşak ve ağır süratte silkelemenin önüne geçemiyorum.Motordan keyif alamıyorum zarar gelecek diye korkuyorum.Ali usta devirli kullan diyor bu durumda sıkışık trafikte ağır giderken 1. viteste motoru 4-5 bin devire kadar getirip 2.vitese atmam gerekiyor herhalde
    lütfen bu durumla ilgili deneyim ve bilgisi olanlar varsa beni aydınlatırlarsa çok memnun olurum. Hepinize Saygılrımla.
    rodaj'dan sonra vites geçiş aralığını 6 - 9 bin arası yaparsanız daha rahat olacaktır.

    30 yıldır otomobil kullanıyorum demişsiniz, o yüzden şu şekilde anlatmaya çalışacağım;

    standart benzinli bir binek otomobil 8bin devir çevirebilir. ekonomik kullanım için vites geçişleri 3bin devir civarında yapılır.
    spor motosikletler ise ortalama 13bin devir çeviriyor, vites geçişini de buna göre 5 - 6bin devir civarı düşünebilirsiniz. (kendi sürüşümden örnek verecek olursam ben çevreyolunda o anki hızıma göre 8 - 10bin devir aralığında vites atıyorum - sıkışık trafikte ise 5bin devir civarında)
    tabi boş yolda ekonomik kullanım için 6'nci vites 5bin devirde kullanırsınız o ayrı bir durum.

    bu arada rodajdan sonra arada bir motoru yuksek devirlerde de kullanın, kurum bağlamasın alet
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  9. #6149

    Üyelik
    13 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda cbr 250r - CBF 150- PCX 125-SCARABEO 2
    Sayın arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için çok teşekkür ederim. Ancak benim sıkıntım düşük süratte 20 - 30 km. ile sıkışık trafikte 1.vitesten 2.vitese geçerken. Genelde daha yüksek viteslerde herhangi bir problem yaşamıyorum. Haliyle 1.vitesten 2.vitese geçerken 1. vites'te motoru bağırtarak 2. vitese geçirmek zorundasınız aksi halde yeni kullanmayı
    öğrenen acemiler gibi motor silkeleme yapıyor.Demekki istesenizde bu motorlar ile ağır ve sakin gidilemiyor illa bağırtarak kullanacağız galiba....

  10. #6150
    SARP AY52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA NC700X
    Alıntı KOÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Sizlere 250r kullanıcılarına deneyimleri ile ilgili bir hususu soracağım. Konu şu : 15-02-2012 tarihinde Konşuk motordan tri color renginde sıfır aldım.Şu anda motor
    120 km.civarında ilk kullandığımdan beri özellikle 1.vitesten 2.vitese geçirirken silkeleme oluyor yanlız özelikle düşük süratte bu durum oluşuyor.Halbuki 30 yılı aşkın süredir araba kullanıyorum.Motor halen rodaj'da olduğundan yumuşak vede düşük süratte kullanmaya çalışıyorum. Daha önceden tanıştığım Ali Esengül'e durumu anlattım test yaptı motorun gayet iyi olduğunu söyledi.Benim ricam üzerine üstte kavrama yapan debriyaj manetini aşağıya düşürdü. Bunun bir miktar faydası oldu ancak istediğim gibi yumuşak ve ağır süratte silkelemenin önüne geçemiyorum.Motordan keyif alamıyorum zarar gelecek diye korkuyorum.Ali usta devirli kullan diyor bu durumda sıkışık trafikte ağır giderken 1. viteste motoru 4-5 bin devire kadar getirip 2.vitese atmam gerekiyor herhalde
    lütfen bu durumla ilgili deneyim ve bilgisi olanlar varsa beni aydınlatırlarsa çok memnun olurum. Hepinize Saygılrımla.
    Semih arkadaş doğru söylüyor. Bu motorlar yüksek devirli. Araba yada commuter motor'a benzemiyor şanzıman sistemi. 1-2'ye düşük devirde geçirirsen motor yerinde sayar. Düşük viteslerde çok yüksek devir zemin kaygan yada tozlu ise arka tekeri yalpalatır. Ben devir göstergesine hiç bakmadığım için motor sesini referans alıyorum. Bence fazla ayar işine girme, zamanla motor zaten kullanıcısını ayarlıyor. Vitesli motor tecrüben yeni ise biraz debriyaj çalışması yapman lazım gibi gözüküyor, buda zaman ve yol yapmak ister. Bu nedenle motor keyfini hiç bozma, öyle kolay kolay bozulmaz honda'lar taş gibidir maşallah. Özellikle 250'lik 2.vites yüksek devirde güzel böğrünüyor. Ben özellikle 2-3 lerde yüksek devir kullanıyorum.

  11. #6151
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Evet bencede dert etme, keyifle binin motorunuza. Allah kaza bela göstermesin.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  12. #6152
    anildurmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Arkadaşlar motorunu satmayı düşünen yada çevresinde tanıdığı bildiği güvenilir birileri varsa satmayı düşünen haberleşmek isterim, çok temiz 1000 km de bir motorun peşindeydim tam nakit durumumu ayarladım dün aksam satılmış motor =( dün akşam gitseydim bugün aranızdaydım=) 0 km ler nisanın sonunda gelecek diyorlar onuda beklemek istemiyorum temiz birşey denk gelirse bilginiz olsun lütfen alıcıyım
    Teşekkürler..

  13. #6153
    uthec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700 Youtube: /yolavcisi
    sıfır motor yokmu bayiilerde?
    Youtube: YOL AVCISI

  14. #6154

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Kadıköy-İstanbul
    Motosikleti
    Honda cb125e
    125 sıparısı vermeye gıttıgımde ıst otoseverde sıyahı vardı hatta bana satmaya calıstı hazır elınde dıye bılgınıze

  15. #6155

    Üyelik
    04 Ocak 2012
    Şehir
    Kadıköy / İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR250r
    Alıntı KOÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için çok teşekkür ederim. Ancak benim sıkıntım düşük süratte 20 - 30 km. ile sıkışık trafikte 1.vitesten 2.vitese geçerken. Genelde daha yüksek viteslerde herhangi bir problem yaşamıyorum. Haliyle 1.vitesten 2.vitese geçerken 1. vites'te motoru bağırtarak 2. vitese geçirmek zorundasınız aksi halde yeni kullanmayı
    öğrenen acemiler gibi motor silkeleme yapıyor.Demekki istesenizde bu motorlar ile ağır ve sakin gidilemiyor illa bağırtarak kullanacağız galiba....
    Bende otomobilde daha tecrubeliyimdir ama motorun calışma prensipleri farklı. İlk baslarda benzer sorunları yasadım. Arabada kavrama sistemi debriyajla ayarlanıyor motorda bunu unutun ve gazla kavramayı ayarlamaya çalışın derim ben sorunu böyle astım bir süre sonra debriyaji fark etmeden ayarlamaya başlıyorsunuz. Arkadaşların dediği gibi yüksek devirlerden korkmayın denedik hiç biseycikler olmuyor kazasız belasiz hayırlı sürüşler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------

    Walla buraya yazdım kasindim dükkanın onundeydi motor giydim kıyafeti caddede bir aşağı bir yukarı ) biraz turlarım geldim.

    Beyler bir aksam yine toplansak belki birileri daha gelir?

  16. #6156
    anildurmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı uthec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıfır motor yokmu bayiilerde?
    hayır yok maalesef=(

  17. #6157

    Üyelik
    27 Ocak 2012
    anil bana dedigin motormu satilan ben sana geri cevap attim ama biraz gec attim
    kusurabakma , o motor degilse satilan beraber bakalim ?

  18. #6158
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Bende önce motosiklet sonra araba kullanmaya başladım arabayıda motor gibi vites düşüşlerini motor gibi yapıyım dedimde ortalık karıştı
    Yuce123 bunu beğendi.

  19. #6159
    anildurmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı snake_cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anil bana dedigin motormu satilan ben sana geri cevap attim ama biraz gec attim
    kusurabakma , o motor degilse satilan beraber bakalim ?
    bahsettiğim motor satılmış, buluştuğumuz akşam konuşmuştuk ya mutluhandaki. Daha doğrusu kapora aldık dedi adam hala satılmama ihtimali var yani=) eğer bir problem cıkarsa alıcıyla görüşelim dedim ama bakalım kısmetse zaten olur, kısmet değilsede yapacak birşey yok, sahiibinden den bakıyorum ama 9000 den aşağı fiyat çeken yok. motor zaten 9500 lira ki- bu satanların çoğu 8.800 den aldılar , simdide 9000 e satmaya çalışıolar. gidip sıfır aldırtcaklar bana ama biraz sıkışıyorum öylede zaten kredi cektim bir miktar, ne yapsam karar veremedim açıkcası :S

  20. #6160
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı anildurmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bahsettiğim motor satılmış, buluştuğumuz akşam konuşmuştuk ya mutluhandaki. Daha doğrusu kapora aldık dedi adam hala satılmama ihtimali var yani=) eğer bir problem cıkarsa alıcıyla görüşelim dedim ama bakalım kısmetse zaten olur, kısmet değilsede yapacak birşey yok, sahiibinden den bakıyorum ama 9000 den aşağı fiyat çeken yok. motor zaten 9500 lira ki- bu satanların çoğu 8.800 den aldılar , simdide 9000 e satmaya çalışıolar. gidip sıfır aldırtcaklar bana ama biraz sıkışıyorum öylede zaten kredi cektim bir miktar, ne yapsam karar veremedim açıkcası :S
    gerçekten sıfır almak daha mantıklı hele bahsi geçen honda ise 2.el cbf150 piyasasını araştırdığım zamanlar aklıma geldide kabus gibi :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler